Jawel, maar ze staan al in het babietjestopic!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:15 schreef lady-wrb het volgende:
maakt dylan nog geen werkjes dan?
poeh, dat hoef je er heus niet bij te zetten hoor. Dat zie ik zo welquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Hier Christans eerste product van school('t is een muis)
[afbeelding]
Nee, 't is een muis, geen poehquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:35 schreef snoopy het volgende:
[..]
poeh, dat hoef je er heus niet bij te zetten hoor. Dat zie ik zo wel![]()
En drie roze orenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:04 schreef melonovy het volgende:
Mooie muis Christan! Met snor! (ipv snorharen) maar hij is goed geukt hoor!!
nou moequote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, 't is een muis, geen poeh
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:40 schreef snoopy het volgende:
Prachtig Alicia![]()
Van kastanjes en cocktailprikkertjes kun je heel leuk poppetjes en beestjes maken![]()
Yep en mocht dat toch nog te moeilijk zijn dan duwen we er gewoon 8 coctailprikkers in en plakken we er een mooi kruis op en span ik met draden een web bij de kast waar we ze in hangenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:44 schreef snoopy het volgende:
Leuk zeg. Zo'n spinnenweb bedoel je zeker? Een kastanje met 4 sateprikkers en dan met wol er omheen gaan totdat het een spinnenweb lijkt. Doet me weer helemaal aan vroeger denken![]()
tnx. Nog ffies en dan kun jij ook aan de gang met Saskiaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil ff kwijt dat ik Knor altijd zo leuk creatief vind EN het nog over weet te brengen op haar kinderen.
behangplaksel. Laat maar kliederen, goed uitwasbaar, smerig om te eten en niet schadelijk voor kind of dier (mijn katten eten het wel die vinden het niet goorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:02 schreef jessie het volgende:
Wat een leuke dingen weer.
Leuk idee Knorretje!
Ik wilde al met Bo blaadjes gaan zoeken, maar dacht wat mot ik er dan mee![]()
Ik weet alleen nog dat ik ze vroeger tussen een boek deed om te drogen en dan hield t ff op.
Maar opplakken zo simpel, maar wel met een heel leuk resultaat.
Wat voor lijm gebruiken jullie mama's voor de kids?
En zijn die lijmen schadelijk bij stiekum opeten?
Swets is zo creatief als een deurkrukquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:53 schreef Knorretje het volgende:
[..]
tnx. Nog ffies en dan kun jij ook aan de gang met Saskia
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Swets is zo creatief als een deurkruk![]()
met kids wordt jezelf steeds creatiever. Je moet ze toch ergens mee vermaken en bezighouden. Maar je kunt zelf nog wel meer handjes en voetjes maken van saskia op andere wijzen (en op andere wijzen verder afknutselen. (foto)Mobiel maken bv of een kalender of een memopad ga zo maar door. Doen het ook goed op verjaardagen van oma's en opa'squote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Swets is zo creatief als een deurkruk![]()
Maar ik kijk wel af bij anderen wat ze doen.. ik vind 't zo leuk en kan niet wachten tot we aan de gang kunnen.
(al vind ik 't wel jammer dat ik nu al genoeg voetjes en handjes heb.. die heeft Saskia allemaal op 't kdv gemaakt.. )
foto ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:18 schreef jessie het volgende:
Zo we hebben ook behangersplaksel aangeschaft. En vandaag heeft Bo dus lekker geplakt. (ik vraag me ineens af of dit alles niet in t creatopic kan, maar ja)
Het werkt inderdaad echt heel goed!
Thx voor de tip knorretje
* Lois is het hier helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:55 schreef Knorretje het volgende:
En ik vind het eigenlijk best een logische scheiding. Het ene de uitspatting van pa en ma voor de kids en deze van de kids
als je nou nog blaadjes over hebt (of zelf blaadjes tekent op wit papier en die laat verven/kleuren) en Bo verveelt zich nog (als dat al mogelijk is) zoek dan nog ffies een paar leuke takken, plak de blaadjes daarop (heerlijk geklieder)in een potje met zand en je hebt je herfstboom waar je heel veel herfstwerkjes in/aan kan hangen of knutselspinnetjes of, of ... (ik draaf door)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:53 schreef jessie het volgende:
O ok ook goed. Ik had namelijk het andere topic verzonnen en dat was al bedoeld voor creatieve uitspattingen van ouder en kind en alles wat daarmee te maken had.
(niet omdat IK het nou verzonnen had hoor, maar omdat ik het verzonnen had wist ik de bedoeling ervan nog zo goed)
Maar foto. Ik heb geen foto's gemaakt. Fototoestel lag op te laden
Maar morgen gaan we heel orgineel blaadjes plakken op wit papierVandaag de blaadjes gezocht met de meiden en nu liggen ze te drogen tussen de boeken.
En dan zal ik wel even wat foto's maken.
die muis is echt helemaal geweldig.. heeft ie deze helemaal zelf gemaakt? hoe oud is ie?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Hier Christans eerste product van school('t is een muis)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
morgen gaan we dus spatten.
en foto's maken natuurlijk
vorig jaar heb ik met alicia blaadjes op een touwtje geplakt zo dat we hele lange 'bladerdraden' hadden vanaf plafond tot de grond voor de balkondeuren. Misschien iets om met janneke te doen ? (alicia was toen nog geen anderhalf, en ok ze snapte niet alles en je doet zelf het meeste maar met de lijm spelen in de handjes vond ze waanzinnig)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:59 schreef jessie het volgende:
He ook een leuk idee!!!!
Ik ehhh Bokan weer ff vooruit
Janneke deed vandaag ook mee met blaadjes uitzoeken. Die kauwde ze voor
ja hoor als je het goed erop drukt (evt eventjes vastzet met een wasknijper, moet je wel zorgen dat je die er niet aan vastlijmt anders scheurt je blad er weer af) is wol prima te plakken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:16 schreef jessie het volgende:
Ja das wel grappig. Blijft dat een beetje plakken op wol ofzo? Alleen zit Janneke nu in de ik grijp alles wat er op ooghoogte hangt en staat (gelukkig in veel mindere mate als Bo, dus jawel ik heb weer plantjes thuis) Dus ik denk als ik die lange draden ophang ze ze weer kapot trekt. Maar ik kan ze natuurlijk ook net als slingers ophangen.
Voor zover ik kan zien heeft juf de cirkels voor kop en lijf getekend. Maar de rest heeft hij zelf gedaan. Hij wordt dinsdag 4quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:04 schreef releaze het volgende:
[..]
die muis is echt helemaal geweldig.. heeft ie deze helemaal zelf gemaakt? hoe oud is ie?
Dit herinner ik me ook van de kleuterschool! We deden dit trouwens niet met verf maar met Ecoline. Weet eigenlijk niet of het nog bestaat. Met ecoline kan je ook hele mooie tekeningen krijgen als je eerst met waskrijt figuren tekent (treintje ofzo) en dan met de ecoline erover gaat.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:01 schreef snoopy het volgende:
Mij staat van vroeger ook iets bij van bladeren op wit papier en dan met een tandenborstel verf of inkt eroverheen spetteren. Bladeren weghalen, dat geeft ook een leuk effect.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij deden wij ook iets met wasco: een blad helemaal volkleuren met vlakken in allerlei kleuren, dan het hele blad met zwart volkleuren, en daarna met een soort kraspen tekenen. Dan kwamen de kleuren dus weer door het zwart heen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:17 schreef Karin het volgende:
Knor wat ontzettend leuk![]()
Als ik dit zo zie krijg ik er ook helemaal zin in. Veel verder dan wat kleuren kom ik meestal niet met Bram maar op het kdv maakt hij ook de meest prachtige dingen. Denk dat ik toch eens wat meer moet gaan doen. De lol van het maken is al leuk maar om die dingen zo in je huis te zetten is ook prachtig!
oei! ik lees dit nu pas.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:26 schreef Karin het volgende:
Heb jij nog wat leuke ideetjes voor me Knor? Gewoon iets simpels om mee te beginnen. Mocht het nog droog worden vanmiddag ga ik even naar de Action om gekleurd papier en lijm enzo te halen. Krijg er helemaal zin in
Wat lief, dankjewel!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:46 schreef Knorretje het volgende:
zeeman had ze twee weken geleden nog liggen. KOm er morgen toch ook nog langs, als ze er nog 1 hebben neem ik die sowieso wel voor je mee. Mocht je het niks vinden of iets anders zien willen leg ik hem gewoon weg voor Jayden.
sorry! ik viel gewoon maar ff in dit topic & had niet teruggelezen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Ik had die suggestie van ecoline met een rietje al geopperd
hihi, wat is een negroide?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:45 schreef melonovy het volgende:
Leuk Tex, schattig kindje een mix van Purno en een negroide lijkt het wel![]()
Ik heb echt allerlei soorten stiften en materialen enzo in huis, bedoel je deze:quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 14:46 schreef Jonnetje het volgende:
Melonovy....
Ik zag op Chiara's site een leuke foto van Chiara aan het knutselen...
Ze was met een soort stiften aan het verfen?
Mag ik vragen wat dat voor "stiften" zijn en waar je ze kan kopen? Het lijkt me zo handig voor Wilyan. Verf vind hij alleen maar leuk om te voelen en op te eten, en stiften leek hij me nog te klein voor.
Jaaaaaaaa! Die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:59 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ik heb echt allerlei soorten stiften en materialen enzo in huis, bedoel je deze:
[afbeelding]
Die zijn van de action, 4 kleurtjes voor 79 cent. Daar hebben ze echt veel knutselmateriaal voor een leuk prijsje!
niks.. maar ze zijn lekker goedkoopquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:56 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er zo byzonder aan de vaatdoekjes van de action?
Even een foto van gemaakt...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:02 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lekker lurktopic weer mensen
Ik heb hier een echte "Quint" aan de muur hangen, van de kleuterschool nogeen vogel met zwarte ecoline op wit papier, wat precies lijkt op die "Cobra" vogels. Als je een tekening inlijst wordt het meteen kunst vind ik
eindelijk!! Danny vergat hem steeds op de bus te doen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:46 schreef Karin het volgende:
Jaaaaaaaaaa post vandaag voor Bram
Knor onwijs bedankt voor het kliederschortBram slaapt dus nog geen foto
[afbeelding]
Grappig, zo denk ik ook steeds. Nog even en ik kan nog meer met haar knutselen (vrees alleen dat het ooit zal stoppen omdat ze het niet meer leuk vind ofzo)quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:10 schreef melonovy het volgende:
Leuk Knor, je bent een goede inspiratiebron! Nog even wachten en ik kan ook wat meer met Chiara doen.
Kindergelquote:Op donderdag 11 november 2004 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik deed altijd kleine beetjes op een plastic bord, om ravage te voorkomen.
zijn die stiften die chiara heeft niks voor bram?
en trouwens, bram waar zijn je stekels?
moussy's gel blijft hier wel twee dagen zittenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:04 schreef Karin het volgende:
[..]
KindergelBlijft een half uurtje zitten. Maar ik wil ook niet elke dag zijn haar hoeven wassen.
quote:Op donderdag 11 november 2004 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moussy's gel blijft hier wel twee dagen zitten(en dan wassen we het er weer uit)
ja klopt, hadden we hier ook last van. maar toen ben ik er maar wat minder in gaan smerenquote:Op donderdag 11 november 2004 13:15 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Ik redde het ook wel drie dagen, maar langer niet, want dan krijg je witte gel-friemel-dingetjes in je haar
Tnx, zal er eens naar kijken. Andere gel is hier ook na een uurtje weer foetsie.quote:Op donderdag 11 november 2004 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
effe naar boven gelopen maar...
wella new wave ultra strong mess constructor, warrige look
klein potje (150 ml) 4 euro zoveel bij kruitvat
Voor de mooiste resultaten: print hem uit, ga met wit potlood over de lijnen (maar dan aan de achterkant van het papier) en teken de vorm over op zwart papier. Geef het zwarte papier aande knipper en laat na het knippen zijdevloe of crepepapier opplakken. Als je klaar bent ophangen op het raam. Het staat hartstikke gaaf. (Hoe meer hoe beter natuurlijk)quote:Op maandag 15 november 2004 18:03 schreef Troel het volgende:
Voor de knip en plak liefhebbers:
[afbeelding]
Kijk voor de printerversie hier
Nee, de cake is prima hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 15:19 schreef Rewimo het volgende:
Wat moeten we dan bakken met chocola?
Je hebt niet zo heel veel nodig hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 15:56 schreef Jonnetje het volgende:
Oooooooooow Christan!
Wat ziet dat er lekker uit!![]()
![]()
Jonnetje heeft ook al zelfrijzend bakmeel en basterdsuiker (ik hoop dat ik genoeg heb) in huis gehaald, zodat Wilyan jouw koekjes na kan maken!
quote:Op maandag 29 november 2004 22:47 schreef jessie het volgende:
HAHAHAHAHAHA Ik meot wel lachen om wat "sinterklaas"daar bij zijn "kruis" heeft zitten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat kan Kyllian al goed poppetjes tekenen!
Goed zeg!
W ~ H ~ T
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even een foto van gemaakt...
[afbeelding]
ik zie dat ik moet stoffen![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:11 schreef Lois het volgende:
Het ziet er meer uit als iets wat ik hier weleens vind van de katten![]()
We have a winner!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:25 schreef Luchtbel het volgende:
Chocoladeletter C?
gooo luchtbelquote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We have a winner!Een C is het geloof ik niet echt maar het moet een chocoladeletter voorstellen ja
Yeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We have a winner!Een C is het geloof ik niet echt maar het moet een chocoladeletter voorstellen ja
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:34 schreef Nicoluttje het volgende:
Iemand hier die toevallig weet hoe ik strikjes kan maken!! En dan bedoel ik niet op die manier waarop je je veters strikt???
Nee joh, dat is een leeuwquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee een zwarte Piet denk ikMet een kraag en een veer op zijn pet
Wat weet jij daar nou van! Tsss...quote:
nou t is me door de kunstenaar zelf medegedeeld denk ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van! Tsss...
Ja, het is idd eng spul, niet echt kindvriendelijk, thanx voor de tip.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:15 schreef Luchtbel het volgende:
Mel, pas je wel op met die glitterlijm (sorry ik moet me er even mee bemoeien) Dochtertje van een vriendin van mij heeft het eens in d'r ogen gehad en dat was best een drama geworden!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef bixister het volgende:
[..]
ja in die tijd werd er wel meer met palm(takken) gewerkt he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |