Je hebt niet zo heel veel nodig hoorquote:Op woensdag 24 november 2004 15:56 schreef Jonnetje het volgende:
Oooooooooow Christan!
Wat ziet dat er lekker uit!![]()
![]()
Jonnetje heeft ook al zelfrijzend bakmeel en basterdsuiker (ik hoop dat ik genoeg heb) in huis gehaald, zodat Wilyan jouw koekjes na kan maken!
quote:Op maandag 29 november 2004 22:47 schreef jessie het volgende:
HAHAHAHAHAHA Ik meot wel lachen om wat "sinterklaas"daar bij zijn "kruis" heeft zitten![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat kan Kyllian al goed poppetjes tekenen!
Goed zeg!
W ~ H ~ T
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even een foto van gemaakt...
[afbeelding]
ik zie dat ik moet stoffen![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:11 schreef Lois het volgende:
Het ziet er meer uit als iets wat ik hier weleens vind van de katten![]()
We have a winner!quote:Op woensdag 1 december 2004 18:25 schreef Luchtbel het volgende:
Chocoladeletter C?
gooo luchtbelquote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We have a winner!Een C is het geloof ik niet echt maar het moet een chocoladeletter voorstellen ja
Yeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We have a winner!Een C is het geloof ik niet echt maar het moet een chocoladeletter voorstellen ja
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:34 schreef Nicoluttje het volgende:
Iemand hier die toevallig weet hoe ik strikjes kan maken!! En dan bedoel ik niet op die manier waarop je je veters strikt???
Nee joh, dat is een leeuwquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:29 schreef Rewimo het volgende:
Nee een zwarte Piet denk ikMet een kraag en een veer op zijn pet
Wat weet jij daar nou van! Tsss...quote:
nou t is me door de kunstenaar zelf medegedeeld denk ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van! Tsss...
Ja, het is idd eng spul, niet echt kindvriendelijk, thanx voor de tip.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:15 schreef Luchtbel het volgende:
Mel, pas je wel op met die glitterlijm (sorry ik moet me er even mee bemoeien) Dochtertje van een vriendin van mij heeft het eens in d'r ogen gehad en dat was best een drama geworden!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef bixister het volgende:
[..]
ja in die tijd werd er wel meer met palm(takken) gewerkt he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |