Ik word zeer vaak geïnformeerd over beroepskansen bij de Luchtmacht. Leest de Marokkaans-Nederlandse gemeenschap geen tijdschriften en kranten en kijken ze geen TV ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:33 schreef Chaveiro het volgende:
Ook de Marokkaans-Nederlandse gemeenschap zal in de nabije toekomst geïnformeerd worden over beroepskansen bij de Luchtmacht. Maar plaats en tijd zijn nog niet bekend.
En waarom mag het dan niet volgens jou?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:44 schreef fayakill het volgende:
dat mag niet!!!![]()
![]()
schandalig, waar gaat het heen met dit land
het idee is dan ook om Nederlanders met Turkse ouders oid te ronselen, geen echte Turkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kansloze actie. Geen echte Turk die het in zijn hoofd zal halen om NL te dienen als hij Turkije kan dienen. Of het moet voor het salaris zijn, dan is het goed
Kansloze reactie van jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kansloze actie. Geen echte Turk die het in zijn hoofd zal halen om NL te dienen als hij Turkije kan dienen. Of het moet voor het salaris zijn, dan is het goed
Precies! Daar win je de oorlog wel mee!quote:
nee ik denk dat ze vooral levende exemplaren willen hebbenquote:
En dan een autochtoon aannemen die, laten we zeggen, neo-fascistisch is aangelegd.quote:
Hoeveel moeite heeft het leger tegenwoordig om de vacatures te vervullen? Een paar jaar geleden was dat toch vrij lastig?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:33 schreef Chaveiro het volgende:
Op zich kan ik mij daar prima in vinden, echter niet dat dit straks gaat leiden tot "positieve discriminatie" bij de aanname van open vacatures bij de Luchtmacht.
Je kunt mensen er wel op selecteren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:26 schreef sp3c het volgende:
klets toch niet zo stom
zolang het nog niet mogelijk is om mensen te klonen krijg je dit soort verschillen
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:24 schreef Darth-Vader het volgende:
Tegen! Als ik me ergens aan erger m.b.t. het leger, dan is het wel het ontbreken van eenheid, esthetische eenheid.
Soldaten op een rij, de een lang, de ander kort, de een zwart, de ander lichtbruin en weer een ander blank. Nee, dat vind ik geen gezicht. Het is verdomme geen circus!
Of het nou een neger is die een MP5 tegen m'n slaap aandrukt of een Chinees. Jij zou bij de Chinees anders reageren?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:28 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
Je kunt mensen er wel op selecteren.
Zo maken de SS'ers van toen kwa uiterlijk 10.000x meer indruk op mij dan bijvoorbeeld het huidige Amerikaanse leger. Eenheid imponeerd en intimideerd.
En jij?
Nee, jij hebt gewoon een fetish voor meedogenloze blonde mannen, of wat daarvoor moet doorgaan. Gelukkig heeft de Amerikaanse legerleiding niet te kampen met waandenkbeelden over lengte en afstamming van de soldaten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:28 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
Zo maken de SS'ers van toen kwa uiterlijk 10.000x meer indruk op mij dan bijvoorbeeld het huidige Amerikaanse leger. Eenheid imponeerd en intimideerd.
En jij?
ja dat zijn ze nu ook van plan met allochtonen en dat vind ik een waste of cash ... laat ze mensen selecteren op kwaliteit dan kan het me niet schelen hoe ze eruit zienquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:28 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
dat imponeren en intimideren komt bij mij toch vooral doordat de SS'ers te boek gingen als massamoordenaarsquote:Zo maken de SS'ers van toen kwa uiterlijk 10.000x meer indruk op mij dan bijvoorbeeld het huidige Amerikaanse leger. Eenheid imponeerd en intimideerd.
En jij?
ja want daarvan wordt hij niet geintimideerdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Of het nou een neger is die een MP5 tegen m'n slaap aandrukt of een Chinees. Jij zou bij de Chinees anders reageren?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want daarvan wordt hij niet geintimideerd
besides ... het is de fok!king luchtmacht, tegen de tijd dat die dichtbij genoeg bent dat je hun gezichten kunt herkennen ben je dood of krijgsgevangen ... als het goed is
Dus een bataljon of squadron van 100% , Surinamers, Antillianen, Friezen, Turken of Marokkanen (laat ik ze zo maar even noemen, al zijn het natuurliljk 100%Nederlandersquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:28 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
En jij?
Nee. Je moet Nederlander zijn, maar je mag wel over een dubbele nationaliteit beschikken. Alhoewel dat laatste al enige tijd bediscussieerd wordt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:58 schreef freako het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met andere nationaliteiten? Mag je wel dienen in het Nederlandse leger als je alleen een Turks paspoort hebt?
Ach wat stom, dat had ik kunnen weten... Bij mij in het dorp woonde een aantal jaar geleden een Brit die zich had laten naturaliseren tot Nederlander om F-16's te kunnen vliegen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee. Je moet Nederlander zijn, maar je mag wel over een dubbele nationaliteit beschikken. Alhoewel dat laatste al enige tijd bediscussieerd wordt.
Ik ken verschillende militairen die, om in Nederlandse krijgsdienst te kunnen, genaturaliseerd zijn. Een ervan is de (voormalig?) basiscommandant van Soesterberg, dat was ooit een Canadese F-18 piloot..
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:37 schreef Johan_de_With het volgende:
En, gefeliciteerd, ''imponeerd'' en ''intimideerd'' zijn twee van de meest imponerende en intimiderende taalfouten die ik ooit heb gezien.
Als je een beetje had opgelet dan zijn de rijen tijdens officiele aangelegenheden en parades wel degelijk ingedeeld op lengte.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:24 schreef Darth-Vader het volgende:
Tegen! Als ik me ergens aan erger m.b.t. het leger, dan is het wel het ontbreken van eenheid, esthetische eenheid.
Soldaten op een rij, de een lang, de ander kort, de een zwart, de ander lichtbruin en weer een ander blank. Nee, dat vind ik geen gezicht. Het is verdomme geen circus!
Het ziet er strak uit op beelden die men wel eens ziet ja, de manier van marcheren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:28 schreef Darth-Vader het volgende:
[..]
En jij?
Ik denk niet dat de gewone soldaat van de infanterie dat leuk zal vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:20 schreef MartinusMagnus het volgende:
[..]
Ik ben trouwens voorstander van militaire parades naar Noord-Koreaans model op feestdagen!
Op die manier hebben we nog een beetje plezier van ons defensiebudget
Ik heb eens gelezen dat in belgie iedereen dienst kan nemen in de belgische strijdkrachten. Men moest geloof ik wel een contract tekenen oid.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:58 schreef freako het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met andere nationaliteiten? Mag je wel dienen in het Nederlandse leger als je alleen een Turks paspoort hebt?
Maar dan ben jij zeker wel in het Turkse leger geweest als dienstplichtig soldaat, of niet KB?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Operation Human Shield en operation Get Behind The Blackies.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:37 schreef Chaveiro het volgende:
Moet het leger dan alleen op kleur gaan keuren?
Welnee joh.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dan ben jij zeker wel in het Turkse leger geweest als dienstplichtig soldaat, of niet KB?
Of is dit een staaltje salon-partriotisme?
Sorry wat???quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:01 schreef Lithion het volgende:
[..]
Operation Human Shield en operation Get Behind The Blackies..
Check South park: Bigger, Longer & Uncutquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:05 schreef Chaveiro het volgende:
[..]
Sorry wat???![]()
"get behind the Blackies"??
Precies.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:41 schreef Re het volgende:
Naar goed Amerikaans model, daar recruteren ze voornamelijk in kansarme (minderheids) groepen.
Ohh "South Park". ok.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Check South park: Bigger, Longer & Uncut![]()
Nee hoor,KB doet aan olieworstelen op de PC.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dan ben jij zeker wel in het Turkse leger geweest als dienstplichtig soldaat, of niet KB?
Of is dit een staaltje salon-partriotisme?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |