sta ik stiekum ook nog op...met me rooie oogjesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:54 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Weet je hoe vet onze vorige ocean diva meeting pics zijn?!! Vette shit hoor! Tuurlijk gaan we ff meeten!
Dat ik dat nu weer moet missen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:58 schreef swopfile het volgende:
Natuurlijk gaat er gemeet worden.
Jullie kunnen met herkennen aan een rode roos en een propellorpetje.
Klonk best ok, ik was aangenaam verrastquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:18 schreef rubbereend het volgende:
Voor de liefhebbers: deze nacht (tenmisnte nu) Johan Gielen live vanuit Amsterdam
Groepsfoto! Groepsfoto! Groepsfoto!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:48 schreef hp22 het volgende:
Ik neem mn cam mee
Tomaz neemt mijn rol over heb ik gehoord. De geruchten zijn dat ie zonder pet gaat om zoveel mogelijk op mij te lijken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:30 schreef marciemarcs het volgende:
Joost, er zijn nog kaarten(Ik weet dat je niet kunt
)
haha! Sterk!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Tomaz neemt mijn rol over heb ik gehoord. De geruchten zijn dat ie zonder pet gaat om zoveel mogelijk op mij te lijken.![]()
Gaan we ook naar trance.nu Winter Dance/??!?!?!?!? In de Asta in Den Haag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:07 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hmm... baal er wel een beetje van dat ik niet ga, naar die Armada Night.
However, m-kay en ik gaan wel naar ASOT live @ Panama, 4 november. Matthew Dekay is er ook!.
vorige 2 keren geen last gehad, maar gister......quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zeeziek? Ha, landrot!
Ozgur z'n baard! Wat doe je!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef swopfile het volgende:
Hij was weer lekker! Dat M.I.K.E. niet kwam was erg jammer, maar stiekum was ik hier toch wel blij mee want zijn vervanger Ozgur Can draaide de sterren van de hemel!
Toppunt van de avond was wel dat een dwaze maat van me de baard van Ozgur aaide en 'm vertelde dat ie sex had gehad op Irony.
Jammer dat ik niet alles fokkers gevonden heb + het groepsfoto moment niet meegemaakt heb.![]()
Geen groepsfoto!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef swopfile het volgende:
Jammer dat ik niet alles fokkers gevonden heb + het groepsfoto moment niet meegemaakt heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |