Yup, Sennheiser HD270quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:45 schreef da_rippah het volgende:
Wat is dat, Sennheiser?
Ik heb btw crappy Sony MDR V100's... maar ja, ik mix ook alleen op de computer he
Ik heb ook nog deze:quote:
Klopt, das mijn eigen sitequote:Op maandag 18 oktober 2004 19:42 schreef da_rippah het volgende:
Leuke site btw Black-Hole, www.markusschulz.nuVan jouw hand neem ik aan?
Ook aanwezig op de Armada night?
Schulz.nu is jouw site?quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:51 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Klopt, das mijn eigen site![]()
Ik ga niet naar de Armada night, wel naar de Panama op 30 oktober waar Markus draait. Deze Armadanight is mij iets te druk, 2 zalen op de ocena diva is nogal krap en Markus draait ook maar 1 uurtje.
Voor degenen die het nog niet wisten, Electronic Elements heeft sinds afgelopen donderdag een eigen site: www.electronicelements.nl
Thanxquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:07 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Schulz.nu is jouw site?
Je verdient een lintje!
Uit het interview: "Coldharbour Selections #3 will be released only a few short weeks after and it will feature: Fanatic, Eighties, and a surprise that we are trying to sort out."quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 07:58 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Thanx
Er staat nu ook een leuk interview op de site met waar meer info over zijn nieuwe cd en de 3e coldharbour sampler. Armin en Markus zijn ook vorige week bezig geweest met een track voor Armin zijn nieuwe Album![]()
Ik weet het niet, ik zal het eens aan hem vragen als Markus weer op de MSN zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:12 schreef marciemarcs het volgende:
He! wat toevallig die site markusschulz.nu houd ik al een tijdje in de gaten! (als grote Schulz fan;))
Heeft iemand al een idee wanneer taurus gaat uitkomen??
Die knaap is zelden online! van horen zeggen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:25 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zal het eens aan hem vragen als Markus weer op de MSN zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |