wel een kerel op cc die vrijdags en in belgië gaat, je moet het maar leuk vinden...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:41 schreef Tomaz het volgende:
Zouden er mensen zijn die stug 3 keer naar Tiesto in Concert gaan? Vrijdag, zaterdag en Belgie!
Ik ben vrijdag van de partij! Woehoe!
ASOT vind ik toch al vrij saai de laatste tijd, weinig echt goede platen gehoord daar met uitzondering van Interstate - I found you en de platen die Markus ook draait in de GDJB.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die laatste 3 ASOT (169,170 en 171) bevatten allemaal Young Parisians met Jump the next train.... zijn er geen leuke platen meer ofzo om te mixen.....
Ik vond ASOT tot begin dit jaar wel ok, daarna ben ik het aardig ruk gaan vinden. Veel te veel hetzelfde en mja, niet meer mijn style.. Daarom ben ik maar permanent gaan luisteren naar de GDJB, veel meer van het mijne tussenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:31 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
ASOT vind ik toch al vrij saai de laatste tijd, weinig echt goede platen gehoord daar met uitzondering van Interstate - I found you en de platen die Markus ook draait in de GDJB.
Puike site! Is de studio nu ook verbouwd??quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:42 schreef Tomaz het volgende:
Voor iedereen in de Betuwe: Vanavond weer Dance Attack op Betuwe Radio!! Stem af op 106.2 en "enjoy the best trance/progressive music on your soundsystem!"
Ik wil een linkje naar www.danceattack.nl in de OP![]()
Klinkt zeker wel lekker nu.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:45 schreef rubbereend het volgende:
dj astrid is heerlijk bezigop id&t
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:47 schreef Stupide het volgende:
[..]
Klinkt zeker wel lekker nu.![]()
Het is ladies week geloof ik deze week, alleen maar vrouwelijke dj'squote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:10 schreef rubbereend het volgende:
ze passen de laatste tijd de dj die in studio 54 draait aan op ASOT oftewel, meestal een trance dj 8) heerlijk 3 uur trance achter elkaar
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:12 schreef hp22 het volgende:
[..]
Het is ladies week geloof ik deze week, alleen maar vrouwelijke dj's
Heb eigenlijk bijna nooit wat van Astrid gehoord maar ze 'draait' toch alweer een tijdje mee geloof ik, klonk wel ok toenetquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen ik dat hoorde Zat ik al te duimen voor dj astrid
en toen hoorde dat ze voor donderdag op de lijst stond was het
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:20 schreef hp22 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk bijna nooit wat van Astrid gehoord maar ze 'draait' toch alweer een tijdje mee geloof ik, klonk wel ok toenet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |