oehhhhh nee, een week later, ik ga naar Belgiequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:53 schreef Xantra het volgende:
aaah was het maar zaterdag -> Tiëstooooo...![]()
Maar goed, zaterdag wordt topquote:Once again the explanation of this Top50:
There is NO WAY this top 50 is a guarantee what records will be played!
There is NO WAY I want to have any influence on the choice of records that are played!
The only thing I want to do is keep track of the requested songs. How often are they requested and by who.
I enter all the requests into Exel and calculate a top 50 on the following bases: fist place is for the song that is reqested most often. If songs are requested equally, they are sorted on the number of posts of all the requestees.
1 Yahel – Voyage
2 Way out West – Mindcircus
3 Delerium - Silence (DJ Tiësto remix)
4 Underworld – Born slippy
5 Paul Oakenfold – Southern sun (DJ Tiësto remix)
6 DJ Tiësto - Suburban train
7 Stray Dog - Mirror
8 Mike Robbins - Are you a Freak?
9 BT - Mercury and Solace
10 Cygnus X - Orange Theme
11 Gouryella - Walhalla
12 DJ Tiësto - Sparkles
13 Three Drives - Greece 2000
14 Thomas Schumacher – Ficken? (#3)
15 DJ Ray ft. Clint Fabian – Panorama
16 Chicane - Saltwater
17 Paul van Dyk - For an Angel (E-Werk Club Mix)
18 Veracocha - Carte Blanche
19 Insigma - Open your eyes
20 The Ambush - Everlast
21 Armin van Buuren & DJ Tiësto pres. Alibi - Eternity
22 The Space brothers - Everywhere you go (Push transcentral mix)
23 BT - Force of Gravity
24 Delerium feat. Leigh Nash - Innocente (Falling in love) [DJ Tiësto remix]
25 Gouryella - Gouryella
26 Pearl Jam – Much better man (mindtrap remix)
27 Salt Tank - Eugina
28 F. Massive - Understatement
29 Armani & Gost - Airport
30 Speedy J vs. Literon - Collabs:200
31 Nalin & Kane – Open your eyes
32 The Gift - The seventh day (Main mix)
33 Cloud 69 - SixtyNine Ways
34 Hemstock & Jennings vs. Adam White - Reverence
35 Trancequility - Razor fish (Above & Beyond Mix)
36 Hertz - Recreate (Montana edit)
37 Balearic Bill - Destination Sunshine
38 Major League - Wonder
39 Freefall - Skydive (original mix)
40 DJ Precision vs. Albert - Say Yeah (Katana Mix)
41 Fire & Ice - Neverending melody
42 System F - Out of the Blue
43 Kamaya Painters - Cryptomnesia
44 Subtle by Design - Sirius
45 Energy 52 - Cafe del Mar
46 Solar Factor - urban Shakedown
47 Barakka - Song to the Siren (Jean Philippes Dirty South Mix)
48 Kamaya Painters – Endless wave
49 Mekka - Diamondback
50 Sundwner - Crystal dreams
Hey, ik sta er opquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:14 schreef hp22 het volgende:
http://home.hccnet.nl/extrema/AN/Video/
De filmpjes!
ik ga ook, maar ben een beetje bang dat de belgische versie van TiC2 minder spectaculair wordt dan die in nederland... ik zal het wel mis hebben maarjaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:26 schreef Joppy het volgende:
[..]
Hey, ik sta er op, op het eerste filmpje van Markus Schulz, vanaf 1.10 min word ik van achter gefilmd. Ik ben die iets langere met wit shirt.
Ik vond het een zeer geslaagd feestje. Ozgur Can en Remy vond ik wel aardig, maar het is toch niet helemaal mijn stijl. Armin van Buuren en Markus Schulz vond ik heerlijk. Signum was een leuke stevige afsluiter.
Helaas ga ik veels te weinig naar dergelijke trancefeestjes, bijna niemand van m'n vrienden wil mee. Of ze houden hardcore (op een feest wel leuk, meer ook niet) of muziek interesseert ze niet en vinden de plaatselijke top 40 disco leuk genoeg. Maar over 2 weken wel naar Tiesto in concert in Belgie, met wat vage bekenden.
jah, en de kaartjes zijn nog steeds niet uitverkocht!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:55 schreef Joppy het volgende:
Misschien minder spektakel, maar misschien wel gezelliger. Ik heb een beetje het idee dat er in Nederland heel veel mensen heen gaan om er maar geweest te zijn. Laatst nog zat ik praten met een collega, die ook wel naar TiC had gewild. Dus ik vertel hem dat naar Armada night ga. Vraagt hij wie Armin van Buuren was.Moet ik hem dus uitleggen dat op de lijst waarmee Tiesto altijd mee wordt geassocieerd in de Nederlandse media, dat op die lijst Armin van Buuren op een derde plaats staat.
Het begint nu toch echt te kriebelen! Nog maar even de dvd kijkenquote:OPENINGSTIJD
De deuren van het Gelredome gaan vanaf 21.30 uur open voor de bezoekers. Vanaf 22:00 uur is er entertainment en muziek en vanaf 23:00 begint de openingsshow van Tiesto In Concert.
GARDEROBE
Buiten het Gelredome is een garderobe aanwezig. Voor de duidelijkheid: jassen en tassen kun je dus niet binnen in het stadion kwijt. De procedure van de garderobe is als volgt: - Eerst een garderobebon kopen, dan een hanger ophalen bij de hangeruitgifte en vervolgens je jas om de hanger afgeven bij de desbetreffende balie. Bewaar je bonnetje goed, geen bon = geen jas.
WINTERTIJD
In de nacht van zaterdag 30 op zondag 31 oktober gaat om 3 uur 's ochtends de klok een uur terug. De wintertijd heeft ook effect op de lengte van Tiësto in Concert. Bezoekers kunnen een uur langer doorfeesten.
VERVOERSINFORMATIE
Werkzaamheden aan de A325
In de laatste twee weekenden van oktober werkt de provincie Gelderland aan het wegdek van de autosnelweg A325 (Arnhem – Nijmegen) tussen het knooppunt Ressen en de afslag Elden. De werkzaamheden beginnen telkens op vrijdagavond rond 19.00 uur en eindigen (naar verwachting) in de nacht van zaterdag op zondag. De eindtijd is afhankelijk van de weersomstandigheden en het verloop van het werk.
Gevolgen voor het verkeer in het weekend van 29,30 en 31 oktober:
In dit weekend wordt de Westbaan (Arnhem – Nijmegen) aangepakt. Automobilisten vanuit Nijmegen richting Arnhem moeten nu ook omrijden via de A15, de A50 en de A12.
WERKZAAMHEDEN AAN HET SPOOR OP ZATERDAG 30 OKTOBER
In verband met werkzaamheden aan het spoor op het traject Utrecht en Ede en op het traject Nijmegen en Oss rijden hier bussen in plaats van treinen. Op zaterdagochtend 30 oktober rijdt NS een aantal extra treinen over een alternatief traject, in dit geval via Amersfoort naar Utrecht. Vanuit Amersfoort en Utrecht kun je verder reizen naar je bestemming in de Randstad. Als bezoeker van Tiësto In Concert krijg je het advies om iets eerder uit het Gelredome te vertrekken en gebruik te maken van onderstaande treinen. Voor reizigers naar overige bestemmingen gelden geen beperkingen.
Reisadvies op zaterdag 30 oktober
Extra treinen van Arnhem naar Utrecht (via Amersfoort)
Vertrek Arnhem: 06.16 Aankomst Utrecht Centraal: 07.36
06.46 07.54
07.16 08.36
07.46 08.54
Om 06.49 vertrekt er een extra trein van Arnhem naar Tiel.
PENDELBUSSEN
Tussen station Arnhem Centraal en het Gelredome rijden er pendelbussen van Connexxion.
TIESTO IN CONCERT DVD
Net als vorig jaar verschijnt er ook dit jaar een DVD registratie van Tiësto In Concert. De dubbel DVD met veel extra features ligt vanaf drie december in de winkel.
hoe durf je het te zeggen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
1 Yahel – Voyage Ik heb 'm op plaat... maar de kaas druipt er wel van af!
zitten echt lieve plaatjes tussenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:03 schreef Xantra het volgende:
ow ja, heb nog wat 2e hands gekocht:
Ayla - Ayla
binary finary - 1999
katana - fancy fair
moogwai - neon
push - strange world (2000 remake)
Allure - We ran at the dawn/ no more tears
aria - dido/ willow
coast to coast - home
Delerium - Silence
gouryella - tenshi
ian van dahl - castles in the sky
push - universal nation '99
rui da silva - touch me
the thrillseekers - synaesthesia (paul van dyk remix)
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:03 schreef Xantra het volgende:
Ayla - Ayla
binary finary - 1999
katana - fancy fair
moogwai - neon
aria - dido/ willow
coast to coast - home
Delerium - Silence
gouryella - tenshi
rui da silva - touch me
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijke platen, stuk voor stuk juweeltjes
Wow? Waar haal je dat. En is de kwaliteit nu minder aangezien ze 2e hands zijn?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:03 schreef Xantra het volgende:
Ayla - Ayla
binary finary - 1999
katana - fancy fair
moogwai - neon
aria - dido/ willow
coast to coast - home
Delerium - Silence
gouryella - tenshi
rui da silva - touch me
en dat 3 tot 4 euro per stukquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijke platen, stuk voor stuk juweeltjes
ik kreeg een lijst van een maat van me, die ging wat 2e hands kopen, iets van 300 platen te koop, waaronder deze en voor een leuk prijsje, dus ja, kan ik niet laten liggen...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wow? Waar haal je dat. En is de kwaliteit nu minder aangezien ze 2e hands zijn?
Het zijn wel super platen zeg! Tenshi!Aria - Dido (=Armin productie!
)... Touch Me!
die wil ik al tijden op plaat...
Zelf ook wat plaatjes binnen:
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Peter Martin pres. Anthanasia - Perfect Wave
Pinkbox Special - Simple / Nice Guys Finish Last
Oceanlab - Satellite (A+B & Schulz Mixen)
Mike Koglin ft. Marine - Another World (MK Club Mix, Original, en Mike Shiver Remix)
Örtz - Secret Garden (So Beautiful) (F&W Mixen)
Velvet Girl - Promise U Heaven
Ha, inderdaad weer op voorraad bij de bekende dealers! Gelijk maar even scoren.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Peter Martin pres. Anthanasia - Perfect Wave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |