Ik dacht dat ik tijdens Markus kapot was, maarja, bij zon beukset van Signum kon ik natuurlijk niet stil blijven zitten!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:39 schreef da_rippah het volgende:
Het was weer een mooie avond.. Ik was aan het einde echt helemaal kapot, kon de energie niet meer opbrengen om de hele set van Signum te luisteren. Bij Markus heb ik uiteraard de hele set vooraan gestaanDj Remy was ook echt relaxed weer. Ozgur Can was naar mijn mening wat minder, ben niet echt een Can-fan moet ik zeggen. Maar toch leuk om hem ook eens meegemaakt te hebben. Leek me wel een aardige kerel.
Heb trouwens nog wel ff staan ouwehoeren met Schulz, dat is echt een toegankelijke gozer. Dat viel me tijdens Three DJ's ook al op. Hij is alleen maar in populariteit gestegen bij mij!
Ohja, ik heb swopfile en Tomaz ook niet gezien. Marciemarcs en hp22 nog even bij de ingang maar verder ook weinig gesproken. Wel jammer eigenlijk, maar er komt vast nog wel een volgende keer en dan neem ik mijn cam mee
Ja, je moet ook niet recht voor zo'n speaker gaan staan. Wel de gebruiksaanwijzing lezen he, 'afstand bewaren'!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:11 schreef da_rippah het volgende:
Pfff.... echt niet.. Die bass was af en toe echt nog te overheersend hoor. Aan het einde van de set van Markus Schulz moest ik echt ff zitten, had gewoon pijn in m'n buik man!
Wow, stoere zooi!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:14 schreef hp22 het volgende:
http://home.hccnet.nl/extrema/AN/Video/
De filmpjes!
Goed werk hans!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:14 schreef hp22 het volgende:
http://home.hccnet.nl/extrema/AN/Video/
De filmpjes!
Wel tof ja! 6 uur lang PvD! Helaas ben ik die datum naar I love techno. Pech!quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:59 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die naar Capital zijn geweest maar daa Paul van Dyk hebben gemist, er komt een herkansing; http://party.snt.utwente.(...)gle/NEWSID/3814.html
Ik dacht dat er stond "keep mininum distance"?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:24 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ja, je moet ook niet recht voor zo'n speaker gaan staan. Wel de gebruiksaanwijzing lezen he, 'afstand bewaren'!![]()
Dat is nou Özgür Can! Held!quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:29 schreef _Supreme het volgende:
aaah welke enge man maakt markus daar aan het schrikken?
DJ / Producer idd, ik vind dattie idd wel wat aan zn uiterlijk mag doenquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:43 schreef _Supreme het volgende:
coole naam, Özgür Can
is dat ook een DJ? hij mag zich wel es scheren hoor...
M.I.K.E. kon niet komen, en aangezien mr. Can toch in town was.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:48 schreef Black-Hole het volgende:
Die foto van Markus
Wat deed Ozgur daar eigenlijk, voor zover ik weer is hij niet verbonden aan Armada, al is het wel een top producer/dj.
verbonden aan electronic elementsquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:48 schreef Black-Hole het volgende:
Die foto van Markus
Wat deed Ozgur daar eigenlijk, voor zover ik weer is hij niet verbonden aan Armada, al is het wel een top producer/dj.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |