MonoSynth | donderdag 7 oktober 2004 @ 08:56 | |
Deel 1 Deel 2 Deel 3 En bij deze dus deel 4 ![]() | ||
MonoSynth | donderdag 7 oktober 2004 @ 08:57 | |
Het gaat regenen in Suzuka: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65545 Gaat Ferrari het hele veld op een ronde zetten of gaan de Michelin teams verrassen? Ik hoop het laatste.... | ||
TheGHunter | donderdag 7 oktober 2004 @ 11:27 | |
quote:Sato voor Schumacher en Barrichello ![]() | ||
Atreidez | donderdag 7 oktober 2004 @ 11:35 | |
Zou cool zijn ![]() ![]() | ||
MonoSynth | donderdag 7 oktober 2004 @ 11:45 | |
quote:Met Button, Villeneuve, Räikkönen en Alonso er tussen ja ![]() | ||
MonoSynth | donderdag 7 oktober 2004 @ 12:35 | |
![]() http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65027 http://www.tweakers.net/nieuws/34580 Zo sponsor, zo coureur ![]() [ Bericht 3% gewijzigd door MonoSynth op 07-10-2004 15:33:01 ] | ||
The_Hives | donderdag 7 oktober 2004 @ 15:08 | |
quote: | ||
rubbereend | donderdag 7 oktober 2004 @ 15:31 | |
quote:misschien krijgen we dan net zo'n gp als jaren terug toen mansel nog reed, toen waas t daar echt guur, t hoosde en t leek wel avond, latarenpalen rond het cicuit waren aan dat zag er echt bijzonderuit. | ||
-Hans- | donderdag 7 oktober 2004 @ 16:02 | |
Jeetje hoor net dat de race MOGELIJK NIET door gaat omdat er een tyfoon wordt verwacht in Japan! ![]() Dit staat er op RTL Grandprix En dit op Veronica.nl quote: | ||
Libris | donderdag 7 oktober 2004 @ 16:14 | |
Zal wel erg klote zijn, een beetje (veel) regen heeft wel wat, maar een typhoon is een beetje teveel van het goede.. | ||
MonoSynth | donderdag 7 oktober 2004 @ 16:16 | |
En dan? Geen race? Een dag/week later? Alsnog, maar dan twee weken na de Braziliaanse GP? | ||
rubbereend | donderdag 7 oktober 2004 @ 16:30 | |
wordt het dan niet eens tijd dat Suzuka aangepast gaat worden, prachtig circuit, dus dat zou jammer zijn als t ooit mocht verdwijnen vanwege veiligheid | ||
-Hans- | donderdag 7 oktober 2004 @ 16:33 | |
shit ik plaatste het bericht over Suzuka hier omdat ik leefde in de veronderstelling dat dit het Grandprix Suzuka topic was (die er nog niet is), maar ik zie nu pas dat dit het F1 2004 Nieuwtjes topic is. ![]() ![]() Al zou het volgens mij wel een stukje geschiedenis zijn als een F1 race vanwege zo'n reden wordt afgelast, ik hoop toch dat de race gewoon door kan gaan. Vrees echter wel dat dit het weekend voor Bridgestone gaat worden, erg nat = voordeel Bridgestone maar wanneer het iets minder nat is kunnen de Michelin teams nog meekomen. Verwacht dat de race evt later wordt verreden, er staat nog teveel op het spel om de race helemaal te annuleren. (o.a. het gevecht tussen Renault, BAR) | ||
-Hans- | donderdag 7 oktober 2004 @ 20:48 | |
Dat is trouwens wel goed nieuws dat de Britse regering Silverstone wil redden, laten we hopen dat ze snel tot een akkoord komen zodat één van de mooiste circuits weer terug op de Formule 1 kalender komt. En het onderstaande is helemaal lekker nieuws, maar iets minder voor Coulthard. quote:Bronnen: F1 Racing. | ||
rubbereend | vrijdag 8 oktober 2004 @ 00:06 | |
is er dan niemand die zich de regen GP van Suzuka kan herinneren? Prachtige beelden waren dat! | ||
MonoSynth | vrijdag 8 oktober 2004 @ 09:49 | |
quote:http://www.grandprix.com/gpe/rr547.html ? Ik ga maar eens op zoek naar een Divx-je van die race ![]() Als de race zondag niet doorgaat ga ik Monaco 1984 kijken die ik net van eMule geplukt heb ![]() | ||
FallujahFighter | vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:08 | |
Nieuwe renstal in Formule 1 Uitgegeven: 8 oktober 2004 10:32 TORONTO - De Formule 1 krijgt een nieuwe renstal. Met ingang van het seizoen 2006 neemt Midland F1 deel aan de races. Het team, financieel mogelijk gemaakt door een internationale handels- en investeringsonderneming, richt in de buurt van Londen de thuisbasis in. De Italiaanse fabrikant Dallara gaat de auto's leveren. Coureurs en motoren zijn nog niet uitgekozen. Het nieuwe team heeft een Russisch tintje. Alex Shnaider, voorzitter van de Midland Groep, is een tot Canadees genaturaliseerde Rus. Zijn onderneming is vooral actief in Rusland en in de republieken die tot de voormalige Sovjet-Unie behoorden. Midland gaat met een budget van ruim 80 miljoen euro per jaar aan de slag. "We willen op den duur tot de winnaars behoren in de Formule 1", liet Shnaider (36) weten. "Maar eerst moeten we ons huiswerk goed doen. Ik zal zelf actief bezig zijn met de opbouw van de renstal. Maar als het team klaar is, draag ik de leiding over aan een teamdirecteur." klinkt leuk!!! weer 22 auto's maakt het toch weer stukje interesanter | ||
MonoSynth | zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:48 | |
Als Jaguar opgekocht wordt en Minardi, Jordan en Renault er in 2006 nog bij zijn ja. Met 80 miljoen moet je een F1 team draaiende kunnen houden. Als dat niet kan, dan heeft de F1 echt een heel groot probleem. | ||
rubbereend | zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:19 | |
quote:daar kan je een team heel redelijk draaiende mee houden, Minairdi en Jordan doen t met veel minder | ||
MonoSynth | zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:24 | |
quote:Bernie Ecclestone zei dat hij Jaguar niet zou missen omdat ze een budget van 'maar' 160 miljoen per jaar hadden, en zodoende onmogelijk konden winnen ![]() | ||
MonoSynth | maandag 11 oktober 2004 @ 10:18 | |
Over een teambaas die helemaal van de spreekwoordelijke pot gerukt is: http://www.f1today.nl/index.php?show=nieuws&nid=1471 Tweede worden in het kampioenschap, geld zat hebben, en dan een derderangs paydriver aannemen? Neem dan Coulthard of Davidson. | ||
rubbereend | maandag 11 oktober 2004 @ 10:57 | |
nou dat meot toch een paar nederlandse mensen wakker schudden, als je dus een kwak geld meeneemt mag je instappen in het 2e teamv an dit moment! | ||
MonoSynth | maandag 11 oktober 2004 @ 11:12 | |
Vooral als je ziet dat Jos toch echt de betere coureur was bij Arrows in 2001.... | ||
Atreidez | maandag 11 oktober 2004 @ 11:45 | |
Rosa, omfg.. Hoe kan je dat nou doen Dave ?!? Ok, er is niet veel meer te krijgen op de markt, maar toch wel beter als dit ![]() | ||
TimoBasso | maandag 11 oktober 2004 @ 12:06 | |
ik kan niet op de site komen.. maar laat me raden... Bernoldi? ![]() | ||
MonoSynth | maandag 11 oktober 2004 @ 12:09 | |
idd ![]() (tjonge, dat zijn een boel mysql fouten op 1 pagina!) | ||
TheGHunter | maandag 11 oktober 2004 @ 12:33 | |
quote:De la Rosa dus ![]() | ||
MonoSynth | maandag 11 oktober 2004 @ 12:47 | |
[edit] Oeps. idd de la rosa ![]() [/edit] | ||
MonoSynth | maandag 11 oktober 2004 @ 13:32 | |
Ja hoor, en Schumi heeft *weer* een record : op 1 dag pole halen en een race winnen. Beeeetje ver gezocht. http://www.raceplanet.net/nieuws_show.rp?berichtid=8207 En dat terwijl Barrichello dit jaar toch een veeeel beter record brak : Hij heeft 198 races gereden, en heeft er nog *nooit* eentje gemist! In Australie volgend jaar gaat hij de 200 pakken. http://f1-facts.com/statistics/series/drivers/entries/races | ||
TimoBasso | maandag 11 oktober 2004 @ 13:51 | |
Pedro de la Rosa,jezus zeg... pak dan Wurz ofzo ![]() | ||
Libris | maandag 11 oktober 2004 @ 13:56 | |
Davidson geen optie anders, die hebben ze al.. | ||
MonoSynth | maandag 11 oktober 2004 @ 14:24 | |
Gene naar Ferrari als testcoureur, vervangt Heidfeld hem bij Williams?: http://www.f1today.nl/index.php?show=nieuws&nid=1472 | ||
Atreidez | maandag 11 oktober 2004 @ 14:38 | |
Waardige testcoureur, maar als racer bij Ferrari zullen we m echt niet gaat zien ![]() | ||
MonoSynth | maandag 11 oktober 2004 @ 14:50 | |
De stoelendans voor het geval dat Button niet naar Williams mag is al rond: Fisichella naar Williams, Villeneuve naar Renault, Liuzzi naar Sauber. http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=65022 | ||
Kleffe_Dop | dinsdag 12 oktober 2004 @ 13:11 | |
quote:Hyundai inde formule 1, 't moet niet veel gekker worden! ![]() Hyundai F1Racing ![]() | ||
TheGHunter | dinsdag 12 oktober 2004 @ 13:37 | |
quote:Misschien de 1e 65+'er in een F1 auto ![]() | ||
Legolas_Greenleaf | dinsdag 12 oktober 2004 @ 19:45 | |
quote:Zelfs niet vanwege zijn ongeluk in San Marino '94? Daar had ie toch een gebroken arm? | ||
rubbereend | woensdag 13 oktober 2004 @ 01:35 | |
misschien dat het gaat over een GP weekend missen? | ||
kriele | woensdag 13 oktober 2004 @ 13:14 | |
De laatste geruchten: Paffett en Albers worden mogelijk testcoureur bij Mc Laren. | ||
JPM01 | woensdag 13 oktober 2004 @ 13:54 | |
quote:hij staat bij san marino 1994 als DNS ![]() | ||
rubbereend | woensdag 13 oktober 2004 @ 14:46 | |
quote:daarmee houden ze beide wel lekker in de DTM zoals Mercedes graag heeft. Testen en DTM rijden kan prima samen | ||
Nyluzzz | woensdag 13 oktober 2004 @ 16:34 | |
De kalender voor 2005.quote:bron: tt China als laatste, laten we hopen dat het kampioenschap daar beslist gaat worden. Turkije is nieuw, is dat een nieuw circuit? En kan iemand me vertellen waarom ze weer naar Hongarije gaan? | ||
ChatGirl | woensdag 13 oktober 2004 @ 21:11 | |
las ook ergens dat Hakkinen DTM wil gaan rijden. | ||
Legolas_Greenleaf | woensdag 13 oktober 2004 @ 21:48 | |
quote:I second that: http://www.reuters.co.uk/(...)rSportsNews§ion=news | ||
ChatGirl | woensdag 13 oktober 2004 @ 22:09 | |
Toyota schenkt Panis TF104 Het Toyota-team heeft Olivier Panis een wel heel bijzonder cadeau gegeven. De Fransman, die afgelopen zondag de laatste race uit zijn loopbaan reed, kreeg van zijn Japanse werkgever een heuse Toyota TF104 cadeau. Panis, die na dit seizoen een rol als testcoureur zal vervullen bij Toyota, heeft van zijn werkgever dus de auto waarmee hij zijn allerlaatste Grand Prix reed, cadeau gekregen. "Dit is een geweldig gebaar van het team. Ik ben er ontzettend blij mee. De TF104 is absoluut fantastisch om toe te voegen aan mijn verzameling auto's", grijnst de Fransman. Het afscheid van Panis ging overigens ook voor de rest van het Formule 1-wereldje niet onopgemerkt voorbij. "Alle teambazen zijn even naar me toegekomen. Ook een delegatie van Honda kwam eventjes langs. Mijn collega's hebben een leuk woordje gezegd tijdens de vergadering van de GPDA. Michael Schumacher zei bijvoorbeeld dat hij me zal missen. Het is raar om afscheid te nemen, maar voor iedereen is er nu eenmaal een tijd van komen en een tijd van gaan." (F1racing.nl) | ||
MonoSynth | woensdag 13 oktober 2004 @ 22:21 | |
quote:Je hebt gelijk. Het gaat in het lijstje om entries (deelname aan raceweekends). Qua starts staat alleen Prost nog voor hem (183 om 178) | ||
MonoSynth | woensdag 13 oktober 2004 @ 22:24 | |
Ferrari heeft nu de twee meest ervaren coureurs in huis, met Schumacher (2 overall) en Barrichello (9 overall). Coulthard staat 14de, maar ik vraag me af of we die volgend jaar nog terugzien. http://f1-facts.com/statistics/drivers/entries | ||
rubbereend | woensdag 13 oktober 2004 @ 22:26 | |
quote:ik zal Coulthard niet missen ![]() mooi cadeau van Toyota | ||
Poerkie | donderdag 14 oktober 2004 @ 01:45 | |
http://www.formule1.info/quote:Zijn hier geen foto's van? quote: | ||
Just.an.Illusion | donderdag 14 oktober 2004 @ 11:52 | |
Over enkele seconden Zanardi op CNN over zijn Crash. | ||
MonoSynth | donderdag 14 oktober 2004 @ 12:28 | |
Jordan + Renault R24 motor, versnellingsbak, ophanging + Montagny? http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=66377 | ||
Nyluzzz | donderdag 14 oktober 2004 @ 13:31 | |
Wie gaat Panis eigenlijk vervangen de laatste race, Ricardo Zonta? En waarom is hij eigenlijk nu al gestopt, 1 race voor het einde van het seizoen. | ||
zjroentje | donderdag 14 oktober 2004 @ 13:32 | |
quote:Ben benieuwd naar dat circuit in Istanbul. ![]() | ||
Poerkie | donderdag 14 oktober 2004 @ 13:43 | |
quote:Jup, Zonta zal in Brazilië rijden naast Trulli. Panis is in Japan gestopt, zodat Zonta in zijn thuisland kan rijden (denk ik) en Trulli weer ervaring opdoet met de auto en het team. | ||
Nyluzzz | donderdag 14 oktober 2004 @ 13:55 | |
quote:ach so, een mooi gebaar van een respectabel correur ![]() | ||
TimoBasso | donderdag 14 oktober 2004 @ 19:16 | |
Mocht Villeneuve ooit eens stoppen wordt Montagny mijn nieuwe held Jordan Renault zal wel nice zijn ![]() | ||
-Xerxes- | donderdag 14 oktober 2004 @ 19:27 | |
quote:Okay, ik vind hem ook niet de tofste enzo, maar dat gaat wel erg ver om te doen als ie weer eens gewonnen heeft ![]() | ||
_Administr8or_ | donderdag 14 oktober 2004 @ 19:29 | |
dat is gewoon ziek ![]() | ||
Nyluzzz | donderdag 14 oktober 2004 @ 19:30 | |
Schande ![]() Zoiets flik je gewoon niet, bij niemand. | ||
sooty | donderdag 14 oktober 2004 @ 19:33 | |
Gezien de andere berichten heb ik deze maar effe weggehaald. [ Bericht 90% gewijzigd door sooty op 14-10-2004 19:40:35 (verkeerd moment) ] | ||
Legolas_Greenleaf | donderdag 14 oktober 2004 @ 19:34 | |
Dat is idd ziek. ![]() ![]() | ||
Atreidez | donderdag 14 oktober 2004 @ 20:13 | |
Wat een belachelijke actie.. ![]() | ||
sooty | donderdag 14 oktober 2004 @ 20:35 | |
Meer info op http://www.bild.de (effe doorklilkken).![]() [ Bericht 0% gewijzigd door sooty op 14-10-2004 20:42:21 ] | ||
rubbereend | donderdag 14 oktober 2004 @ 21:31 | |
ziek! | ||
MonoSynth | donderdag 14 oktober 2004 @ 21:41 | |
ziek. ziek. ZIEK. | ||
-Hans- | vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:26 | |
Ziek inderdaad! Overigens zou Villeneuve alweer exit bij Renault kunnen zijn, die conclusie trekt F1Racing in het volgende bericht. Villeneuve zien we in 2005 ook 'gewoon' bij Sauber, ik verwacht eigenlijk niet dat hij naar Renault zal gaan ook gezien de meest recente geruchten in de Button soap. quote:Tijdens de tests op Jerez was Montagny steeds terug te vinden in de top3 van snelste rijders en op de laatste testdag was hij zelfs de snelste man, hij lijkt klaar te zijn voor Brazilië. [ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 15-10-2004 12:33:33 ] | ||
-Hans- | vrijdag 15 oktober 2004 @ 17:06 | |
Ondertussen meld F1Racing dat Villeneuve gewoon van de partij is tijdens de Grandprix van Brazilië. quote: | ||
TheGHunter | zaterdag 16 oktober 2004 @ 14:47 | |
quote:goed hoor, weer een nieuw F1 team erbij ![]() | ||
CrazyDaisy85 | zaterdag 16 oktober 2004 @ 15:09 | |
Met Mercedes motoren en ze willen zich huisvesten in de oude McLaren fabriek in Woking. Klinkt zeker niet slecht, geld is er in ieder geval genoeg ![]() | ||
TimoBasso | zaterdag 16 oktober 2004 @ 17:09 | |
Team Dubai .. ik heb er nu al een hekel aan | ||
MonoSynth | zaterdag 16 oktober 2004 @ 19:15 | |
waarom? Zolang ze er maar geen derderangs Dubaise coureurs in gaan zetten vind ik het allemaal prima hoor.... | ||
MonoSynth | zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:23 | |
En Robert Doornbos heeft weer de nodige kilometertjes gemaakt, ook in een auto met onderdelen voor volgend jaar: http://f1.racing-live.com(...)l/041016170838.shtml | ||
sooty | zaterdag 16 oktober 2004 @ 22:25 | |
Jaguar heeft voor zijn laatste races nog een geheim wapen.![]() Bron | ||
MonoSynth | zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:07 | |
LOL! Geweldige site ![]() ![]() | ||
TheGHunter | zondag 17 oktober 2004 @ 22:22 | |
quote:Beetje vreemd, aangezien Barrichello in zijn contract heeft staan om Schumacher te helpen aan wereldtitels. Ook dit bericht versterkt de geruchten natuurlijk weer dat Der Michael gaat stoppen na dit seizoen. En Barrichello zo koel als een komkommer, ja sure ![]() ![]() | ||
MonoSynth | zondag 17 oktober 2004 @ 22:43 | |
Tjonge jonge, dachten we net van die oude zeur van een Coulthard af te zijn, krijgen we dit ![]() | ||
rubbereend | zondag 17 oktober 2004 @ 23:03 | |
Als Rubens gaat mag Michael wel Jos binnenhalen als teamgenoot! | ||
TheGHunter | zondag 17 oktober 2004 @ 23:04 | |
quote:No offence, maar Rubens is toch net effe wat beter dan David ![]() | ||
TheGHunter | zondag 17 oktober 2004 @ 23:05 | |
quote:Ja, want Jos heeft nog wat tegoed van Michael en Ferrari, en vergeet Honda niet bij BAR, na het mislukte raceproject. Ben ik nog wat vergeten? ![]() | ||
rubbereend | maandag 18 oktober 2004 @ 00:13 | |
quote:jammer dat Jos destijds niet dat testcontract bij Ferrari heeft getekend. | ||
MonoSynth | maandag 18 oktober 2004 @ 08:29 | |
quote:Jammer dat Jos in 1994 niet dat testcontract bij McLaren getekend heeft. Want toen is het allemaal misgegaan. | ||
MonoSynth | maandag 18 oktober 2004 @ 08:32 | |
quote:Coulthard heeft meer punten in minder races binnengehaald, en ik denk dat ze gemiddeld in even goede auto's reden. Beide zijn ze net-niet kampioenen. | ||
erikh | maandag 18 oktober 2004 @ 10:08 | |
Barrichello mag dan ook wel eens laten zien dat hij net zo goed is als schumi want dat heeft hij nog steeds niet gedaan, het is een goede coureur hoor anders kom je ook niet in de formule1 maar hij is geen absolute topklasse. Iets wat in ieder geval schumacher en raikkonen wel zijn. | ||
TheGHunter | maandag 18 oktober 2004 @ 11:03 | |
quote:Barrichello reed voor Jordan, Stewart en Ferrari, Coulthard voor Williams en McLaren. Natuurlijk was McLaren niet echt top in de 1e paar jaren, maar nog altijd een stuk beter dan Stewart en Jordan.. | ||
MonoSynth | maandag 18 oktober 2004 @ 11:24 | |
quote:En dat wordt weer rechtgetrokken doordat Barrichello de laatste vijf jaar in de (veruit) betere auto reed. | ||
Poerkie | maandag 18 oktober 2004 @ 12:34 | |
quote:Waarom testen de vaste rijders niet met de auto van volgend jaar? Zal Doornbos er gaan rijden of is het gewoon dat hun huidige rijders er volgend jaar toch niet meer zijn? | ||
WheeledWarrior | maandag 18 oktober 2004 @ 12:53 | |
quote:Gevaarlijke uitspraak om Raikkonen nu al als topklasse te beoordelen. Hij is zeker getalenteerd en hij rijdt DC aan gort, maar er komt echt wel wat meer bij kijken om tot de allergrootsen gerekend te worden. Kimi zal volgend jaar om te beginnen eens regelmatig moeten gaan winnen. Dat geldt trouwens ook voor mannen als Alonso, Button en Montoya. Ben wel benieuwd wie straks het stokje van Schumacher gaat overnemen, ik denk dat het tussen al deze heren erg close gaat worden. | ||
MonoSynth | maandag 18 oktober 2004 @ 12:55 | |
quote:Ik denk het laatste, ik hoop het eerste. | ||
rubbereend | maandag 18 oktober 2004 @ 13:35 | |
quote:dat gedoe met Rossi zou Ferrari weleens heel serieus kunnen gaan nemen. laten ze hem eerst een half jaar testen en dan kan hij de F1 in | ||
MonoSynth | dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:26 | |
Prost is mijn held ![]() ![]() quote:http://www.formule1nieuws(...)cle.php?storyid=8667 En de MotoGP bewijst wel dat hij gelijk heeft. | ||
TheGHunter | dinsdag 19 oktober 2004 @ 11:53 | |
Ik ben ook voor afschaffen van de pitstops ![]() Maar Prost is zeker niet de 1e die dat zegt, een aantal jaar geleden is het ook al eens voorgesteld, maar toendertijd door de FIA afgewezen. | ||
MonoSynth | dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:08 | |
quote:Ik keek laatst een seizoenssamenvatting uit 1981 (van eMule geplukt), en daar kwamen de eerste geplande pitstops uit de geschiedenis van de F1 in voor. Bij Brabham, en drie keer raden wie daarvan de teambaas was. Precies, Bernie Ecclestone. Dezelfde Ecclestone die het nu zo ver heeft laten komen met oersaaie races die slechts om de pitstops draaien. | ||
MonoSynth | dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:18 | |
Alcoholproblemen voor Webber: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=66777 (trouwens, als Budweiser Williams kan sponsoren, Becks op de Jaguar pronkt en Schumi met Bitburger sponsoring gereden heeft, waarom kunnen we volgend jaar dan geen groene Heineken Jordan met Renault motor zien en Doornbos en Montagny als coureurs?) | ||
Nyluzzz | dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:20 | |
Je mag blij zijn dat er nog pitstops zijn. Anders blijft er helemaal geen spanning meer over. Dan wordt het net een optocht. | ||
MonoSynth | dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:24 | |
quote:Ik heb ook niets tegen pitstops op zich, maar je kunt tegenwoordig, met de tankstops, zo veel winnen of verliezen met pitstops dat er maar twee momenten in de race zijn waarop duidelijk is wie waar rijdt, namelijk de eerste twaalf en de laatste zes ronden. Daar tussenin zul je geen gewaagde inhaalacties zien omdat iedereen voor zijn strategie zijn eigen individuele race rijdt. | ||
mitt | dinsdag 19 oktober 2004 @ 12:45 | |
quote:Inderdaad.. | ||
TheGHunter | dinsdag 19 oktober 2004 @ 13:02 | |
quote:Onzin, het is nu juist zon optocht omdat de coureurs er liever met een pitstop proberen langs te geraken (minder risico op ongelukken) dan dat er keihard op de baan gevochten wordt voor posities. Voorbeeldje met pitstops: Schumacher 1, Raikkonen 2e op de baan. Raikkonen is sneller maar net niet snel genoeg om een 100% zekere inhaalmaneuvre te proberen. Nog 3 ronden tot aan de pitstop, dus wat probeert Raikkonen? Juist, hij gaat eerder naar binnen om er zo langs te komen. Zonder pitstop: Schumacher 1, Raikkonen 2, Raikkonen is sneller en moet er proberen langs te komen wil hij winnen, omdat hij het niet via de pits kan proberen. De kans op ongelukken (=spektakel), of juist een mooie goeie gewaagde inhaalactie is groter, en dus lijkt het me een goede zaak om de pitstops op te heffen. | ||
Poerkie | dinsdag 19 oktober 2004 @ 15:41 | |
Ik ben ook voor afschaffen van de pitstops. Het zal het er spannender op maken. Wat Prost zegt: "De eerste 14 ronden was het een leuke race, maar na de eerste stop ben je volledig de draad kwijt, en weet je niet wie wat gaat doen. In mijn tijd kon een coureur in het begin van de race hard wegrijden van het veld, om vervolgens aan het eind van de wedstrijd weer ingehaald kon worden omdat zijn banden op waren, of de aërodynamica niet goed meer werkte door het lage gewicht van de auto." Breng de spanning terug! | ||
Atreidez | dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:22 | |
Alleen omdat ferrari zo goed is nu moeten de pitstops afgeschaft worden ![]() ![]() | ||
JPM01 | dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:24 | |
quote:omdat heineken er bewust voor heeft gekozen om geen reclame te maken in de autosport ![]() | ||
TheGHunter | dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:27 | |
quote:Als Ferrari fan zijnde snap ik ook wel dat t wel ns nadelig voor Ferrari kan uitpakken, maar wat dan nog, je ziet het elke race weer, de auto's worden niet meer gebouwd op inhalen, maar puur op snelheid over een heel rondje. Dit komt deels door de pitstops, omdat die nu eenmaal uitnodigen op het uitdenken van secundaire strategies, zoals het 'inhalen via de pitstraat'. Wanneer die pitstops nu ns mooi afgeschaft worden, worden de auto's vanzelf weer meer aerodynamisch toegespitst op het inhalen. Je zegt: Zonder Ferrari zou het een spannend seizoen geweest zijn, maar vergeet niet dat ze er de komende jaren ook nog gewoon bij zullen zijn, en mogelijk diezelfde overheersing zullen houden. Daarmee maken ze, zonder hun schuld om, de sport langzaam kapot, omdat de fans van de overige teams zullen afhaken en de F1fan in het algemeen zich minder gaat interesseren, omdat 'toch altijd die hoere duitser in zijn Ferrari' wint. | ||
MonoSynth | dinsdag 19 oktober 2004 @ 16:29 | |
quote:In principe een goed statement.... Naja, dan maar weer aan de 7up ![]() | ||
kriele | dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:40 | |
Op F1 racing staat en stukje over Doornbos. Daarin staat dat Eddie Jordan erg onder de indruk is van hem, net als de mensen van Bridgestone. Jordan adviseerd Doornbois om voor volgend seizoen weer ergens 3e rijder te worden om zo door te kunnen groeien naar grandprix coureur. Ik denk dat Jordan helemaal gelijk heeft. Hem nu al voor de leeuwen te gooien in bijvoorbeeld een gammele minardi zal niet goed voor hem zijn. Ik denk ook dat het verstandiger voor hem is om nog een seizoen 3e rijder te zijn voor een redelijk team, bijvoorbeeld BAR. | ||
MonoSynth | dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:02 | |
Ik ben ook erg onder de indruk van Doornbos. Hij komt erg professioneel over, brengt geen persbericht uit voor elke scheet die hij laat, heeft zijn zaakjes goed voor elkaar, en laat zich niet snel van de wijs brengen. En die eigenschappen heeft een coureur tegenwoordig zeker zo hard nodig als puur racetalent. | ||
rubbereend | dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:18 | |
quote:en zolang amstel aant voetbal vastzit blijft het daarbij, mocht Amstel ooit stoppen met voetbal komt er budget vrij, voordeel waar alcohol reclame verboden is kan dan Buckler op de auto's maargoed. nog en voordeel van de pitsstops stoppen is dat auto's veel sneller worden omdat ze lichter worden, voor de brandstofpitsstops werden de snelste rondes altijd in de laatste rondes neergezet. Bandenstops mogen van mij wel maar schaf die brandstofstops maar af. Scheeld ook enorm in de kosten voor tankinstalaties en veiligheid | ||
sooty | dinsdag 19 oktober 2004 @ 21:36 | |
quote:Jouw poging is goedbedoeld, maar mist iedere realiteitszin. Dat is niet jouw schuld. Maar vraag even aan je vader welke Nederlander er namens 'Theodorus Niemeijer' begin jaren tachtig heeft deelgenomen aan de F1. Cut the crap. Waar het om gaat is dat Nederlandse bedrijven toen (Samson, Niemeijer) en nu (Tust, Willux) slechts beperkte financiële middelen kunnen en willen aanwenden om zich te profileren in de F1. Ik wacht wel op Dubai F1 vanaf 2006, dat ongelimiteerde bronnen kan aanboren. ![]() | ||
rubbereend | woensdag 20 oktober 2004 @ 01:40 | |
quote:hoohooo, ik heb niet gezegd dat ze het zullen doen, ik acht het zelfs onwaarschijnlijk, ik noem alleen een mogelijkheid. Feit is dat Nederlandse bedrijven nauwelijks warm zijn te krijgen voor substantiele bedragen te investeren in de F1 | ||
Libris | woensdag 20 oktober 2004 @ 04:22 | |
quote:Toch zou het voor een bedrijf als Philips naar mijn mening een goede investering zijn. Ik snap zoiets als Willux eigenlijk niet, badkamers toch? | ||
MonoSynth | woensdag 20 oktober 2004 @ 08:10 | |
quote:Wilux wou zich op GB en Italië richten, en dan is Verstappen + Wilson + Minardi niet eens zo'n gekke keus toch? En over Philips: ![]() http://www.julienerens.tm(...)os_Arrows_1996_1.jpg Maar waarom ze het nu niet meer doen.... zal denk ik moeilijk in hun nieuwe visie van 'sense and simplicity' passen. | ||
MonoSynth | woensdag 20 oktober 2004 @ 09:14 | |
Silverstone gaat definitief niet door: http://nu.nl/news.jsp?n=428873&c=47 | ||
MonoSynth | woensdag 20 oktober 2004 @ 14:26 | |
Button naar Williams: [edit] niet dus. De Fok! F1Manager linkte naar een artikel van 6 Augustus [/edit] | ||
-Hans- | woensdag 20 oktober 2004 @ 15:43 | |
quote:Onbegrijpelijk! de saaiste grandprix namelijk die van Hongarije blijft tot 2011 op de grandprix kalender staan en één van de gaafste circuits (voor mij de gaafste race van het seizoen) verdwijnt, wederom een rare actie van (de dementerende) Bernie Ecclestone. Ach er zal wel een high-tech circuit voor terugkomen waar vervolgens geen drol op gebeurd, de Formule 1 heeft imho oude circuits nodig zoals Silverstone maar ook Spa. | ||
Libris | woensdag 20 oktober 2004 @ 15:51 | |
quote:Ja, die herinnerde ik me ook, jammer dat ze een nieuwe slogan hebben, anders was: Let's make Minardi better' ook wel een mooie kromme zin.. ![]() | ||
_Administr8or_ | woensdag 20 oktober 2004 @ 19:14 | |
CRB :: BUTTON MOET BIJ BAR BLIJVENquote:bron : http://www.raceplanet.net | ||
MonoSynth | woensdag 20 oktober 2004 @ 19:17 | |
En weer een manager die zijn baan kwijt is. | ||
-Hans- | woensdag 20 oktober 2004 @ 19:26 | |
Goed nieuws voor Antonio want hij maakt nu kans om de tweede BMW rijder te worden en wat minder nieuws voor Davidson en BMW, ben benieuwd of Williams bereid is om Button uit te kopen. | ||
_Administr8or_ | woensdag 20 oktober 2004 @ 19:26 | |
updatequote:http://www.raceplanet.net | ||
ChatGirl | woensdag 20 oktober 2004 @ 20:56 | |
Brunotti en BAR slaan aparte weg in BAR Honda en sponsor Brunotti gaan zich naar drie jaren van samenwerking scheiden. Volgens Brunotti is het hoogtepunt van de samenwerking bereikt en biedt de Formule 1 geen toegevoegde waarde voor de sponsor in de toekomst. In de toekomst zal Brunotti vooral bij snowboard- en windsurfingevenementen als sponsor optreden. Brunotti was onder andere aanwezig op de spiegels van de BAR-bolides en hield telkens in het begin van elk seizoen een fotosessie met schaarsgeklede dames, de BAR-rijders en de bolide op een Australisch strand. bron: f1world.be | ||
mvt | woensdag 20 oktober 2004 @ 23:54 | |
Trouwens, naast wat Prost zeg over meerspanning door minder pitstops, dus meer gevechten op de baan. Ik kan me nog herinneren hoe geweldig het soms was om iemand met een lege tank naast de baan te zien in de laatste 1 of 2 rondes. Sneu voor een dominante Prost, maar voor de de anderen was het geweldig. Nu maken ze nog even snel een splash & dash indien ze het niet vertrouwen. Kost ook tijd, maar toch. Maar wat wel helemaal in het straatje van de FIA past is dat de auto's groter worden (kan schelen in de aerodynamica) en vooral zwaarder aan het begin van de race. En ze hebben ongeveer eenzelfde gewicht in de kwalificatie. En vooral dat zwaarder = langzamer moet de FIA wel aanspreken. | ||
rubbereend | donderdag 21 oktober 2004 @ 00:00 | |
quote:inderdaad en wat dacht je van de rijders die doorkrijgen dat ze de laatste rondes rustiger moeten rijden omdat ze anders zonder benzine komen te staan. Dus ik blijf erbij omdat: * veiliger in de pits zonder al dat getank * Duurzaamheid van de banden belangrijker * Naar het einde van de wedstrijd worden auto's sneller, dus krijg je coureurs die op t einde er nog alles er aan doen om hard te gaan * Al die tactische trucjes zijn eruit! * Tijdens de trainingen zal niemand meer met een lege tank rijden! eerlijkere kwalificaties | ||
MonoSynth | donderdag 21 oktober 2004 @ 13:49 | |
Mexico! http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=67007 | ||
rubbereend | donderdag 21 oktober 2004 @ 14:42 | |
en weer een nieuw circuit dus | ||
MonoSynth | vrijdag 22 oktober 2004 @ 09:19 | |
Bridgestone Michelin Kumho | ||
MonoSynth | vrijdag 22 oktober 2004 @ 12:25 | |
Een paar graffiti-junks hebben ingebroken in de BAR pitbox ![]() ![]() ![]() De laatste keer dat ze met een derde wagen mogen rijden op de vrijdag..... | ||
Poerkie | vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:02 | |
Gave bak! Zit nu de training te bekijken. Doornbos sneller dan Heidfeld en Glock! | ||
JPM01 | vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:13 | |
quote:ja er kan er nu maar 1 de snelste zijn ![]() ![]() | ||
Poerkie | vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:15 | |
0,4 seconden achter Villeneuve ![]() | ||
ChatGirl | vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:18 | |
quote:op welke zender word het uitgezonden dan? | ||
Poerkie | vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:21 | |
www.formula1.com ![]() Om precies te zijn: http://www.formula1.com/race/livetiming/731.html Maar het was om 17.00 weer afgelopen. | ||
ChatGirl | vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:43 | |
owjee, dat word morgen haasten bij mn werk. om 18.00 quali. ben om 17.50 thuis of zo. | ||
TheGHunter | vrijdag 22 oktober 2004 @ 20:35 | |
quote:Wat een onzinregels weer, de FIA is echt de verkeerde weg ingeslagen ![]() | ||
Radegast | vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:23 | |
Misschien gaat het seizoen 2005 van start met één team minder. Het gerucht gaat dat Benson & Hedges zich wil terugtrekken als hoofdsponsor van Jordan. Mocht dat gebeuren, dan heeft Eddie Jordan geen geld voor motoren in het nieuwe seizoen. | ||
TheGHunter | vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:35 | |
quote:Dan gaan er een aantal teams met 3 auto's rijden, want de regels zeggen minimaal 20 auto's op de grid. | ||
Atreidez | vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:37 | |
Dus geen bandenwissels meer.. ![]() | ||
-Xerxes- | vrijdag 22 oktober 2004 @ 21:37 | |
quote:Dat word nog eens wat ![]() | ||
_Administr8or_ | vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:00 | |
quote:nee. En vanaf 2006 een V8 motor ![]() | ||
rubbereend | vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:20 | |
wat is de winst van het schrappen van de bandenwissels? een V8 ![]() | ||
TheGHunter | vrijdag 22 oktober 2004 @ 22:57 | |
Allemaal die belachelijke nieuwe regels, ipv dat ze de traction en launch controll ns van de auto's halen. Daar perk je de snelheid ook mee in, aangezien ze dan niet meer zo hard de bocht in en uitkunnen. ![]() | ||
MonoSynth | zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:09 | |
als Jordan niet meedoet, wie moeten er dan met 3 auto's rijden? Alleen Ferrari en BAR? In dat geval denk ik dat het goedkoper is als deze teams Jordan op de been houden dan dat ze een derde auto inzetten (die toch niet voor het constructeurskampioenschap meetelt). | ||
Poerkie | zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:20 | |
Nee, ieder team moet dan toch met een 3e auto komen? Die ook meetelt voor het kampioenschap lijkt me. | ||
D. | zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:20 | |
ff een managervraagje: hoe strak wordt de tijd va 0:01 aangehoude m.b.t het aanpassen van je team? | ||
rubbereend | zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:31 | |
dus nu een seizoen waarbij wat extra wagens meerijden en in 2006 komen de teams bij.... | ||
TheGHunter | zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:31 | |
Ik denk dat Jordan gewoon blijft.... Als zelfs Minardi het uit kan houden, dan Jordan zeker. | ||
D. | zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:27 | |
quote: | ||
mbn | zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:39 | |
quote:Strak. Binnen een paar minuten daarna zijn de teams vastgezet. | ||
D. | zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:42 | |
quote:ik heb mijn team net na twaalven nog aangepast. Hoe kan ik nou zien of ie dit, of mijn oude team meeneemt voor de race? | ||
mbn | zaterdag 23 oktober 2004 @ 11:54 | |
quote:Bij je persoonlijke pagina op de f1manager http://sport.fok.nl/f1/profiel/18653 , staat achter Brazilië tussen haakjes als het goed is samenstelling, daar zie je je team zoals die is opgeslagen. | ||
D. | zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:12 | |
quote:klopt het oude team ![]() | ||
SuzukiSwift | zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:00 | |
quote:Launch control is toch al afgeschaft als ik mij niet vergis? | ||
-Hans- | zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:39 | |
quote:Klopt als een bus ![]() | ||
-Hans- | maandag 25 oktober 2004 @ 20:50 | |
Zo aan het einde van het seizoen is er toch nog wat F1 nieuws te melden. ![]() Williams doet bod op Button aldus F1 Racing. quote:Die soap zal nog wel even doorgaan, ondanks de uitspraak van het CRB. Vandaag las ik in het Dagblad van het Noorden (DvhN.nl) dat Rossi in 2006 naar Ferrari zou gaan, helaas is het artikel niet online terug te lezen. ![]() -edit- Leve de digitale camera. ![]() Tot slot heeft BMW Williams laten weten dat ze ook in gesprek zijn met Heidfeld en Coulthard vanwege het tweede zitje, aldus F1 Racing quote:Ook is Pizzonia nog in de running voor het tweede Williams zitje, en laat het a.u.b. Pizzonia worden! wat moet je in vredesnaam met Coulthard of Heidfeld, persoonlijk gun ik het die Pizzonia ook wel. [ Bericht 0% gewijzigd door -Hans- op 25-10-2004 21:10:10 ] | ||
rubbereend | maandag 25 oktober 2004 @ 21:23 | |
Dat Rossi naar Ferrari gaat in 2006 had k al voorspelt, dan kan in 2005 flink wat test kilometers maken en jaartje leren naast Michael en dan Michael eind 2006 afscheid nemen | ||
ElmarO | maandag 25 oktober 2004 @ 22:36 | |
quote:Bron: NOS-TT | ||
-Hans- | maandag 25 oktober 2004 @ 22:58 | |
uuhhm ben benieuwd! helaas gaat dit wel ten koste van Silverstone. ![]() | ||
Legolas_Greenleaf | maandag 25 oktober 2004 @ 22:59 | |
quote:Waar haal jij dat vandaan? | ||
ElmarO | maandag 25 oktober 2004 @ 23:00 | |
quote:Ik denk dan eerder dat Magny Cours op de schopstoel zit. | ||
Legolas_Greenleaf | maandag 25 oktober 2004 @ 23:02 | |
quote:Sowieso moet Ecclestone dan wel de FIA achter zich krijgen. MC en Silverstone zijn 'traditionele' circuits, die hebben een soort 'beschermde status'. | ||
-Hans- | maandag 25 oktober 2004 @ 23:04 | |
Sorry jongens, het is pas in 2006. ![]() Was even bang dat het doek echt was gevallen voor Silverstone en dat zou ik bijzonder jammer vinden. | ||
ElmarO | maandag 25 oktober 2004 @ 23:04 | |
quote:Ik dacht eerder aan Magny Cours omdat die er al vaker op hebben gezeten en ze meestal de kosten er niet uit krijgen als ik het goed heb. San Marino of de Nurburgring zou ook kunnen omdat Duitsland en Italië beide al een andere race hebben. Maar ja dat zijn ook vrij historische races. Dus het is afwachten welk circuit eraf gegooid word. | ||
JPM01 | maandag 25 oktober 2004 @ 23:49 | |
quote:schumi stopt al eerder 2005 zal zijn afscheids jaar zijn ![]() | ||
TheGHunter | dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:20 | |
quote:Wat heeft iedereen met Silverstone, vind het altijd maar een gare race zonder ook maar enige uitstraling ![]() blabla historie, ik vind er gewoon helemaal niks aan, dan liever een nieuw circuit ![]() | ||
TheGHunter | dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:22 | |
quote:Waarschijnlijk wel ja ![]() En daarna heeft Ferrari Rossi, die dan waarschijnlijk naast Fisichella/Liuzzi/Alonso ofzo komt te rijden. Ferrari is far from over ![]() | ||
rubbereend | dinsdag 26 oktober 2004 @ 00:28 | |
quote:zal dan wel Alonso worden, met 2 italianen bij Ferrari rijden is wel een grote gok hoor, want een Italiaan bij Ferrari heeft altijd 3 keer zoveel druk dan enige andere | ||
Legolas_Greenleaf | dinsdag 26 oktober 2004 @ 08:17 | |
Ik hoop persoonlijk dat ze dan maar Imola of de Nurburgring eraf gooien. Al zou ik ook geen nee zeggen tegen een jaartje geen Hockenheim. | ||
MonoSynth | dinsdag 26 oktober 2004 @ 08:46 | |
![]() Donkey met chassisnummer ![]() SchumiDonkey Bernie en Donkey ![]() zoefzoef http://www.donkeydoesf1.co.uk/ [ Bericht 6% gewijzigd door MonoSynth op 26-10-2004 12:36:58 ] | ||
TheGHunter | dinsdag 26 oktober 2004 @ 11:54 | |
quote:eensch, Hockenheim is er na de verbouwing van het circuit echt flink op achteruit gegaan ![]() | ||
Poerkie | dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:24 | |
quote:Vind dat echt leuke foto's! Zo krijg je niet dat afstandelijke gevoel wat ik heb bij de Formule 1. | ||
Scrutinizer | dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:33 | |
quote: ![]() | ||
MonoSynth | dinsdag 26 oktober 2004 @ 13:53 | |
idd. F1 krijgt zo een veel persoonlijker karakter ![]() Alleen jammer dat Donkey nogal hard onderuit gegaan blijkt te zijn: ![]() Trouwens, kan iemand bevestigen of dit Tony Kanaan is? ![]() Zo ja, wat doet hij in de F1 paddock? | ||
TheGHunter | dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:26 | |
Dat is idd Tony Kanaan, de Braziliaan, waarschijnlijk had hij gewoon zin om de GP in zn thuisland te bezoeken ![]() | ||
Legolas_Greenleaf | dinsdag 26 oktober 2004 @ 14:33 | |
quote:Barrichello had 'm een klap om z'n oren gegeven, kennelijk kwam hij wat hard aan. ![]() | ||
Poerkie | dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:33 | |
Ze hebben volgens mij echt dikke lol gehad met dat beest ![]() | ||
MonoSynth | dinsdag 26 oktober 2004 @ 15:57 | |
In China was hij er ook al ![]() Heeft iemand opnamen van het interview? PersDonkey: ![]() (Zo'n statief heb ik ook ![]() ![]() | ||
MonoSynth | dinsdag 26 oktober 2004 @ 16:16 | |
Renault's nieuwe directeur staat achter het F1 project (itt geruchten die aangaven dat Renault er binnen een paar jaar mee zou stappen). Gelukkig maar weer. http://www.raceplanet.net/nieuws_show.rp?berichtid=8405 | ||
-Hans- | dinsdag 26 oktober 2004 @ 18:00 | |
quote:Mooie bochtencombinaties, voldoende inhaalmogelijkheden, vaak wisselende weersomstandigheden, en meestal mooie races en ga zo maar door. Kijk een circuit zoals Silverstone is w.m.b. meer dan alleen historie, het heeft nog steeds voldoende te bieden i.t.t. de Grandprix van Hockenheim en Imola. Hockenheim mogen ze net zoals Frankrijk en Hongarije direct van de Formule 1 kalender halen, en Imola ligt in een prachtig gebied maar de baan zelf is verouderd en qua spanning valt het toch ieder jaar weer tegen. (btw; dit jaar was de regie ook nog eens DRAMATISCH!) | ||
MonoSynth | donderdag 28 oktober 2004 @ 23:30 | |
Jordan komt er wel weer bovenop ![]() Goedkope Toyota motoren Nieuwe sponsor in de vorm van ATI Benson&Hedges blijft Muermans die geld in Jordan wil steken als JV coureur wordt en RD derde rijder | ||
rubbereend | donderdag 28 oktober 2004 @ 23:51 | |
wow dat bij elkaar zou weleens heel leuk kunnen worden | ||
Poerkie | vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:11 | |
Haug ontkent DTM-plannen Häkkinen Williams overweegt terugkeer Häkkinen | ||
erikh | vrijdag 29 oktober 2004 @ 14:49 | |
quote:Hakkinnen terug, dat zou echt helemaal fantastisch zijn ![]() Moet je dan eens kijken hoeveel topcoureurs er mee zouden doen volgend jaar. Schumacher, Hakkinnen, Raikkonnen, montoya, villeneuve, alonso Allemaal toppers . Ik hoop echt dat hakkinnen terugkeert, wat zou dat vreselijk gaaf zijn zeg. | ||
Legolas_Greenleaf | vrijdag 29 oktober 2004 @ 15:46 | |
Jeeez, het lijkt wel een soap rond Häkkinen. ![]() | ||
rubbereend | vrijdag 29 oktober 2004 @ 17:28 | |
![]() ![]() | ||
TheGHunter | vrijdag 29 oktober 2004 @ 18:18 | |
Hakkinen is alleen maar 2x wereldkampioen geworden door zijn superieure Mclaren 2 jaar achter elkaar. En als Schumacher in '99 zijn been niet had gebroken was hij maar 1x wereldkampioen geworden. Jij vind van niet? Zeg mij maar ns wat hij in al die voorgaande jaren bij McLaren gepresteerd heeft ![]() Wat mij betreft hoeft een 36 jarige coureur geen comeback te maken, laat hem maar lekker in de DTM gaan rondrijden, kijken of hij Albers de baas is. | ||
zjroentje | vrijdag 29 oktober 2004 @ 18:26 | |
quote:Jacques is met afstand de beste. ![]() | ||
mikezwet | zaterdag 30 oktober 2004 @ 19:15 | |
tvt | ||
-Hans- | dinsdag 2 november 2004 @ 21:12 | |
Uuhmh de geruchten deden al langer de ronde maar nu is dan echt de kogel door de spreekwoordelijke kerk want Sauber stapt over naar Michelin. Zelf vraag ik mij dan af of Michelin niet bang is dat Sauber informatie gaat doorgeven aan Ferrari/Bridgestone, want in het verleden en ik weet niet of dat nu nog zo is (kennelijk niet) werd Sauber het satelliet team van Ferrari genoemd. Bron: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=68404 Di Montezemolo hoopt dat F1 saai blijft Ik hoop toch van niet. ![]() | ||
mvt | dinsdag 2 november 2004 @ 22:11 | |
quote:Je bedoelt dat ze met een halve Ferrari rijden en ook gebruik gemaakt hebben van Fiarano?? Neuh, denk niet dat Sauber een Ferrari satelliet is ![]() Volgens mij mag Michelin nieteens weigeren omdat ze een minimum aan teams vn banden moeten voorzien (mag ook wel minder, maar als een team aangeeft dat ze met die band willen rijden en ze leveren nog niet aan genoeg teams mogen de bandenleveranciers niet weigeren en ook niet meervragen voor de banden dan een bepaald bedrag) Aangezien Jaguar geen Michelin meer gebruikt ( ![]() | ||
-Hans- | woensdag 3 november 2004 @ 20:49 | |
quote:Precies! en ik heb ook wel eens gehoord van Olav Mol dat het Ferrari team heeft geholpen met het oplossen van problemen aan de Sauber wagen, de samenwerking tussen beide teams was behoorlijk nauw. Er waren ook afspraken gemaakt dat Massa en Fisico voor Ferrari zouden gaan testen, ik vraag mij nu alleen wel af of het zover is gekomen. quote:Mja ik weet niet wat precies is afgesproken met de FIA, maar het klopt inderdaad wel dat de bandenleveranciers verplicht kunnen worden om banden aan een bepaald team te leveren. Ik zie Michelin ook Toyota of Renault kwijt raken, beiden teams hebben al aangegeven over te willen stappen. Sauber is met dezelfde reden overgestapt als Mclaren destijds, die waren ook van mening dat Bridgestone teveel aandacht schonk aan het Ferrari team. | ||
Atreidez | vrijdag 5 november 2004 @ 16:57 | |
Ik las ergens dat Zuid Afrika weer zeker op de kalender staat, maar kan er nergens iets over terugvinden. Iemand meer info ? | ||
mbn | vrijdag 5 november 2004 @ 17:06 | |
quote:Dan heb je niet op de F1manager gezocht ![]() http://sport.fok.nl/f1/nieuws/9870 http://sport.fok.nl/f1/nieuws/9309 Samengevat. Zuid-Afrika wil een Grand Prix en Ecclestone heeft toegezegd dat die er binnen vijf jaar komt. Bij het vliegveld van Kaapstad zal er een nieuw circuit worden gebouwd. | ||
Bec | vrijdag 5 november 2004 @ 20:00 | |
5 november 2004 17:03 - Red Bull heeft bij Ford een aanbod neergelegd om Jaguar Racing over te nemen, heeft Red Bull-adviseur Helmut bevestigd tegenover Autosport. “Tot op heden heeft Ford om de één of andere manier echter nog niet kunnen reageren op het voorstel”, liet Marko ook weten. Volgens Autosport is Red Bull bereid aan alle financiële eisen van Ford tegemoet te komen, toch is er nog steeds geen reactie vernomen uit Detroit. Wellicht dat Ford wil afwachten of er vanuit China wellicht toch nog interesse bestaat voor Jaguar, om zo een betere deal te maken. Op 15 november sluit de inschrijvingstermijn voor F1-teams bij de FIA. Als het door gaat wordt het: A een compleet Amerikaans team B we zien Robert Doornbos volgend jaar ( Red Bull is sponsor van Robert) | ||
-Xerxes- | vrijdag 5 november 2004 @ 20:02 | |
quote:En dan maar hopen dat Doornbos het beter doet (maar daar ga ik wel van uit) dan Klien ![]() | ||
rubbereend | vrijdag 5 november 2004 @ 20:15 | |
dan zal er ook wel meteen een Amerikaan in komen | ||
MonoSynth | vrijdag 5 november 2004 @ 22:52 | |
De spreekwoordelijke kogel is door de even spreekwoordelijke kerk:quote:http://spitsnet.nl/anp.php?rid=16&id=344461 | ||
MonoSynth | vrijdag 5 november 2004 @ 22:53 | |
quote:Red Bull sponsort volgens mij veel meer coureurs. Ik denk dat Robert het toch van Muermans/Trust/Burgfonds en andere Nederlandse sponsors moet hebben.... | ||
rubbereend | vrijdag 5 november 2004 @ 23:48 | |
Red Bull zal een Amerikaan in de wagen zetten en wie de 2e wagen krijgt zal spannend worden. Er zijn meerdere coureurs in de Red Bull stal. | ||
mvt | zaterdag 6 november 2004 @ 00:07 | |
quote:100% Klien | ||
rubbereend | zaterdag 6 november 2004 @ 00:08 | |
quote:dan kan Doornbos al niet meer dan testcoureur worden | ||
CrazyDaisy85 | zaterdag 6 november 2004 @ 00:43 | |
Klien en Liuzzi achter het stuur lijkt me het meest logisch. Klien heeft iig een jaar ervaring en Liuzzi is 'het talent' dat het volgend jaar waar moet maken. 3e stoeltje lijkt me idd interessant daar voor Robert, als is Jordan of gewoon GP2 racen natuurlijk ook een goede optie. | ||
Murray | zaterdag 6 november 2004 @ 00:45 | |
Klein heeft niet echt indruk gemaakt dit jaar, of wel? Op mij iig niet echt.... | ||
mvt | zaterdag 6 november 2004 @ 01:17 | |
quote:Aan de andere kant is hij als sinds ie in de karts zit gesponsered door Red Bull en is hij de rede dat Red Bull naar Jaguar gng. Zijn aanstelling was de voorwaarde van red Bull om een team te aponseren. Denk niet dat ze hem droppen als ze een eigen team zouden beginnen. | ||
-Xerxes- | zaterdag 6 november 2004 @ 04:02 | |
quote:Ik zou niet weten waarom niet? Die gast heb afgelopen seizoen toch helemaal niks(!!!!!) gepreseert?! ![]() | ||
mvt | zaterdag 6 november 2004 @ 11:10 | |
leerjaar, moet je altijd rekening mee houden. En vergeet niet dat Webber erg goed is en de jag best wel een kutauto is. | ||
ElmarO | zaterdag 6 november 2004 @ 16:11 | |
quote:Officieel: Häkkinen in 2005 in de DTM Hakkinen gaat dus wel DTM rijden. | ||
Murray | zaterdag 6 november 2004 @ 16:13 | |
quote:Hjma... ![]() ![]() Erg leuk om hem volgend jaar in de DTM te zien, maar in de F! in een Williams zou toch ook wel intressant geweest zijn. ![]() | ||
-Hans- | zaterdag 6 november 2004 @ 16:19 | |
quote:Deed hij mee dan? ooh wacht dat is die gast die andere rijders (incl. teammate) van de baan rost... ![]() Nee, die zien we ook niet meer terug volgend jaar. ![]() | ||
MonoSynth | dinsdag 9 november 2004 @ 13:53 | |
Barrichello's vrouw heeft een miskraam gehad : http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=68855 ![]() | ||
Atreidez | dinsdag 9 november 2004 @ 16:15 | |
Sneu, maar toch.. ze liep me een partij te stressen tijdens de laatste races. Kan nooit goed zijn. | ||
Atreidez | woensdag 10 november 2004 @ 18:45 | |
Filmpje 4 mb van NS reclame Ik vond m wel grappig. En waarom moet t hier? Tja, dan moet je even kijken.. | ||
MonoSynth | woensdag 10 november 2004 @ 19:32 | |
hijsfijn ![]() | ||
MonoSynth | maandag 15 november 2004 @ 11:12 | |
Jordan met Toyota motoren : http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=69316 [droom-modus] +Trust +Muermans +JV +RD [/droom-modus] | ||
rubbereend | maandag 15 november 2004 @ 11:19 | |
quote: ![]() | ||
CANARIS | maandag 15 november 2004 @ 11:45 | |
Red Bull heeft bekend gemaakt dat Klien geen Fix PLaats heeft Ik denk dat Matischitz ( eigenaar Red Bull) heeft ingezien dat Kline een slaapverwekkende persoonlijkheid en Rijstijl heeft. Nu niet precies waar zijn drankje voor bekend staat. Ik tip op een andere coureur. Matischitz wil met Red Bull eindelijk in de amerikaanse markt binnenkomen , dus wordt het met zekerheid 1 Amerikaan. | ||
CANARIS | maandag 15 november 2004 @ 11:46 | |
quote:Jos zien we echt nooit meer. | ||
-Hans- | maandag 15 november 2004 @ 12:40 | |
quote:Cool! dan gaat Jordan echt wel een stap vooruit maken, de Toyota motoren zijn krachtiger dan de Cosworth motor. ![]() Goed om te lezen dat Jaguar is overgenomen door Red Bull, en dat we Klein waarschijnlijk niet meer terug zien. ![]() | ||
Atreidez | maandag 15 november 2004 @ 13:59 | |
Jordan zal wel beter worden als Minardi weer, maar of ze echt een grote stap maken ![]() En Klien uit de F1, godzijdank.. | ||
MonoSynth | maandag 15 november 2004 @ 14:52 | |
quote:Eddie Jordan zei in het persbericht van deze aankondiging ook dit: quote:Vraag me af wat die 'enkele andere die snel zullen volgen' zijn.... personeel bij topteams weggeplukt? Nieuwe hoofdsponsor? Topcoureur aangetrokken? | ||
kriele | maandag 15 november 2004 @ 14:52 | |
quote:Precies, maar sommigen willen dat maar niet inzien. Onze sterkste troef is volgens mij Doornbos. Maar ook hij wordt nergens genoemd. | ||
MonoSynth | maandag 15 november 2004 @ 15:20 | |
quote:Idd. Jos moet een baantje aan de andere kant van de oceaan zoeken, en als dat niet lukt kan hij nog altijd Le Mans gaan rijden ofzo en als dat niet lukt dan moet hij zijn dagen maar in de DTM slijten. Het zou mij trouwens verbazen als Doornbos volgend jaar niet op zijn minst een teststoeltje krijgt bij een kleiner team. | ||
Atreidez | maandag 15 november 2004 @ 16:22 | |
quote:Een hoofdsponsor kunnen ze wel gebruiken ja. Topcoureur aangetrokken? Je bedoelt Coulthard? ![]() | ||
MonoSynth | dinsdag 16 november 2004 @ 18:58 | |
...and the soap continues... of we hier zo blij mee moeten zijn... mooi! | ||
Dos37 | dinsdag 16 november 2004 @ 19:11 | |
quote:Ah nee ![]() | ||
TimoBasso | dinsdag 16 november 2004 @ 19:27 | |
ik heb nu al hekel aan dat Redbull team... ![]() | ||
rubbereend | dinsdag 16 november 2004 @ 19:48 | |
mooie wagen die Red Bull. nou jippie er komt dus weer Nederlander voor laatste rijden ![]() | ||
Atreidez | dinsdag 16 november 2004 @ 21:10 | |
JOS ![]() | ||
kriele | woensdag 17 november 2004 @ 18:31 | |
quote:Het schijnt dat Jos nu wel weer bij -ardi wil gaan rijden, mits het technische en financiele pakket goed is.......................yeah right. Gelooft hij het zelf? Er zit geen rooie rotcent bij dat flutteam. Nooit geweest en dat zal ook niet gebeuren. Bij minardi geldt slechts de olympische gedachte, meedoen is belangrijker dan presteren. Het heeft niets maar dan ook niets meer met F1 racen van doen. Een anti-team, dat is het....vind ik. Van mij mag het team uit de F1 gehaald worden, want de redenen dat ze meedoen zijn domweg de verkeerde. | ||
rubbereend | woensdag 17 november 2004 @ 19:09 | |
Minardi is het team wat aankomend seizoen gaat rijden mar een wagen uit 2002 denk k zo ongeveer en alleen elk jaar aangepast aan de neiuwe regels | ||
Kleffe_Dop | woensdag 17 november 2004 @ 21:57 | |
quote:Ik las dat de Minardi 2005 zal exact dezelfde versie zijn waar ze 2004 mee eindigden in Suzuka. ![]() Zelfs jonge talenten willen straks niet meer instappen daar... Jos maakt zich trouwens compleet belachelijk als hij daar nog een keer in stapt. | ||
sooty | woensdag 17 november 2004 @ 22:07 | |
quote:Klien is al zo goed als zeker bij het Red Bull team. Als het aan eigenaar Dietrich Mateschitz ligt, komt naast Lauda Gerhard Berger het team versterken. Lauda heeft zijn steun aan een stoeltje voor Coulthard al toegezegd. | ||
rubbereend | woensdag 17 november 2004 @ 23:00 | |
quote:Coulthard , die man heeft helemaal niets meer in de F1 te zoeken | ||
sooty | woensdag 17 november 2004 @ 23:06 | |
quote:Jammer voor jou is jouw mening totaal nietsbetekend in tegenstelling tot bijvoorbeeld die van Lauda ( klik ). | ||
rubbereend | woensdag 17 november 2004 @ 23:48 | |
quote:helaas ja, ze zouden mij eens in moeten huren in tegenstelling tot de meest overschatte teammanager | ||
JPM01 | donderdag 18 november 2004 @ 13:30 | |
quote:lauda daar noem je ook iemand ![]() verschrikkelijke gast ![]() ![]() | ||
rubbereend | donderdag 18 november 2004 @ 13:34 | |
JMP01 kijk ff in t feedback topic | ||
kriele | vrijdag 19 november 2004 @ 10:35 | |
Cristijan Albers meldt dat hij gaat testen bij Jordan. Dit gebeurt op 1 december. Het schijnt dat dit een test is om zijn basissnelheid te testen. Het is dus erop of eronder voor Chris! | ||
TimoBasso | vrijdag 19 november 2004 @ 17:13 | |
Bye Bye Bye.. Dave Richards ![]() | ||
rubbereend | vrijdag 19 november 2004 @ 23:44 | |
quote:zou mooi zijn als Robert Doornbos hem die dag om de oren mag rijden | ||
mbn | woensdag 24 november 2004 @ 15:49 | |
quote:Morgen mag Albers ook voor Minardi testen op Misano. quote:bron: http://f1manager.fok.nl Het is te hopen dat Albers snellere rondetijden kan rijden dan de coureurs die tot nu toe hebben getest. Als hij van die 1 minuut 11 nog twee seconde afhaalt bewijst hij wel beter te zijn dan een stel andere coureurs en dat kan in de uiteindelijke kosten voor een stoeltje schelen. | ||
kriele | woensdag 24 november 2004 @ 15:56 | |
quote:Hebben we hier weer te maken met een gevalletje van een gefrustreerde Jos supporter? ![]() Wees toch eens blij als er uberhaupt een Nederlander in beeld is bij een F1 stal. | ||
rubbereend | woensdag 24 november 2004 @ 16:01 | |
quote:nee hoor geen gefrustreede Josfan ![]() ik zal zeker blijzijn als er een Nederlander rijdt maar als Robert christian om de oren rijdt wil dat toch niet zeggen dat er geen Nederlander in de F1 zal rijden ![]() k zie gewoon liever Robert | ||
-Hans- | woensdag 24 november 2004 @ 18:53 | |
![]() Montoya in de Mclaren, en hij was bruut snel vandaag. ![]() quote:De kans dat Heidfeld en Klien voor Red Bull gaan rijden is best groot, het zijn nou niet de coureurs waar ik fan van ben. ![]() | ||
mitt | woensdag 24 november 2004 @ 19:01 | |
raar idee, Montoya in een McLaren en Schumachert in een Toyoto ![]() | ||
JPM01 | donderdag 25 november 2004 @ 09:18 | |
quote:een goed begin is het halve werk vind montoya ![]() ![]() | ||
Atreidez | donderdag 25 november 2004 @ 12:09 | |
Vandaag test Albers voor Minardi, stond in de metro ![]() | ||
Atreidez | donderdag 25 november 2004 @ 22:18 | |
![]() ![]() ![]() En kijk eens wie we daar hebben ![]() | ||
rubbereend | donderdag 25 november 2004 @ 23:34 | |
Albers is wel verandert zeg, je herkent hem niet terug op die onderse foto ![]() | ||
Zwansen | vrijdag 26 november 2004 @ 00:58 | |
Is er nog nieuws over Rossi de laatste tijd? | ||
rubbereend | vrijdag 26 november 2004 @ 01:54 | |
quote:hij heeft ergens in een interview gezegd dat hij nog zeker nog 2 jaar in de 500cc blijft rijden en daarna staat hij open voor andere dingen als F1, oftewel, nog 2 jaar Schumacher en dan zal Rossi hem opvolgen bij Ferrari | ||
kriele | vrijdag 26 november 2004 @ 10:57 | |
Het is toch wat bij zeepkisten-racing team. Ze hebben geen eens een overall voor Huisman! | ||
ChatGirl | vrijdag 26 november 2004 @ 12:55 | |
McNish naar DTM http://www.allanmcnish.com/news.cfm?flag=2&id=380 | ||
rubbereend | vrijdag 26 november 2004 @ 13:01 | |
quote: ![]() | ||
ChatGirl | vrijdag 26 november 2004 @ 15:31 | |
quote:ik hoop het. dat was altijd leuk om te zien. | ||
Murray | vrijdag 26 november 2004 @ 15:34 | |
Alesi, Frentzen Hakkinen, McNish... schiet lekker op met de oud F1 coureurs. Binnenkort Jos? (Als ze hem willen hebben natuurlijk) Of zou hij nog steeds niet inzien dat z'n F1 carriere voorbij is? | ||
ChatGirl | vrijdag 26 november 2004 @ 15:38 | |
Jos, neuh, die blijf nog een aantal jaren leuren bij minardi (tweezitter-promo's doen). kan ie niet met Olav gaan commentarieren of zo? beetje de ervaringsdeskundige uithangen daar? | ||
Murray | vrijdag 26 november 2004 @ 15:41 | |
Zou het behoorlijk triest vinden als Jos dit jaar weer in een Minari stapt. | ||
rubbereend | vrijdag 26 november 2004 @ 17:29 | |
Jos moet zijn geluk eens in de VS gaan beproeven | ||
mikezwet | vrijdag 26 november 2004 @ 17:32 | |
quote:Champ Car !! | ||
JPM01 | zaterdag 27 november 2004 @ 12:55 | |
quote: ![]() IRL is niks voor jos dat zei die zelf ook | ||
kriele | zaterdag 27 november 2004 @ 13:07 | |
quote:Maar dat vind hij nu niet meer, hoor! Het wordt waarschijnlijk DTM of Champ cars. | ||
The_Hives | zaterdag 27 november 2004 @ 13:13 | |
Albers was trouwens veruit de snelste coureur voor Minardi, ondanks een slechte stoel en maar 10 rondes. Daar moet wel bijgezegd worden dat hij de dag ervoor 60 rondes in de 2-seater had. Dus het circuit inmiddels aardig kende ![]() | ||
TheGHunter | zaterdag 27 november 2004 @ 13:35 | |
quote:Dat is toch geen IRL? ![]() | ||
kriele | zaterdag 27 november 2004 @ 14:37 | |
quote:Daar hoef je niet om te huilen! | ||
Atreidez | zaterdag 27 november 2004 @ 17:17 | |
IRL is voor suckers.. Champcar is cool ![]() | ||
JPM01 | zaterdag 27 november 2004 @ 20:02 | |
quote:ja en er komt een nederlandstalige site over champcar www.champcar.nl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Atreidez | zaterdag 27 november 2004 @ 22:05 | |
Dit is echt grappig. Die GP league waar ze t over hebben heb ik ook nog 1 seizoen in geraced ![]() Goed dat er een nl champcar site komt! | ||
JPM01 | zondag 28 november 2004 @ 02:56 | |
quote: ![]() KLM-racing wil je nog een keer mee doen?? btw het team gaat volgend jaar Qantas Vodafone Racing heten ![]() | ||
ChatGirl | maandag 29 november 2004 @ 20:46 | |
Ralf Schumacher's nieuwe speeltje Ralf Schumacher werkt aan een sex-imperium. Hij heeft geinvesteerd in een bedrijf dat onder andere 'speelgoed' voor volwassenen maakt. Volgens het Duitse Bild bezit Ralf 50 procent van een BV dat in 2005 de Sloveense erotiekmarkt wil veroveren. De andere aandeelhouder is Beate Ushe. Beate Ushe is een groot bedrijf met meer dan 200 winkels in tien Europese landen. Het bedrijf is momenteel zelfs Europees marktleider in de erotische-sector. bron: http://www.sbsonline.nl/m(...)e=f1nieuws&sid=50606 | ||
-Hans- | dinsdag 30 november 2004 @ 14:22 | |
quote: quote:Het lijkt er dus op dat Doornbos op pole position staat als het gaat om een race stoeltje bij het team van Jordan, al zou een jaar testen ook geen slechte keuze zijn. Wat het ook mag worden ik hoop van harte dat in het komende F1 seizoen weer een Nederlander actief is, want dat maakt het toch wel extra leuk. Misschien komt de dubbel Dutch er wel.. ![]() | ||
-Hans- | dinsdag 30 november 2004 @ 14:24 | |
quote:Inderdaad! ![]() | ||
Shreever | dinsdag 30 november 2004 @ 22:54 | |
quote: ![]() | ||
s0d | dinsdag 30 november 2004 @ 22:59 | |
morgen dus zowel albers als doornbos in de jordans ![]() Robert in de interim wagen, en albers in de ej14 ![]() | ||
JPM01 | woensdag 1 december 2004 @ 12:06 | |
quote:verwacht dan maar dat albers sneller is ![]() | ||
TheGHunter | woensdag 1 december 2004 @ 12:44 | |
Albers is een prutser imho ![]() Als hij uit de spotlights kan blijven dat gaat het nog wel (zie zn 2e plaats in het dtm kampioenschap in 2003 achter Bernd Schneider) maar wanneer hijzelf ook maar iets van druk opgelegd krijgt zakt hij door het ijs ![]() | ||
kriele | woensdag 1 december 2004 @ 13:38 | |
quote:Denk toch eens na, voordat je zoiets zegt! ![]() Rosset, Diniz en meer van dat soort rijders zijn prutsers. | ||
rubbereend | woensdag 1 december 2004 @ 14:24 | |
Inderdaad om nou Albers als prutser neer te zetten, hij leidde het DTM kampioenschap totdat de andere merken te sterk werden hij reed nog gewoon als één van de beste Mercedessen en eindigde als hoogstgeklasserde Mercedesrijder....... dus om nou te zeggend at t een prutser is, nee. | ||
MrX1982 | woensdag 1 december 2004 @ 14:45 | |
Albers en Doornbos zijn cool. Hopelijk krijgen ze een stoeltje in de Formule 1. Bovendien hoop ik dat we eindelijk verlost zijn van de loser der losers in de Formule 1: onze eigen Jos Verstappen ![]() Arrogante kwal die totaal niet kan rijden terwijl hij zichzelf de beste vindt, merkwaardig dat hij dat nooit heeft laten zien, oh wacht het lag natuurlijk altijd aan de auto. Goede smoes ja ![]() | ||
The_Hives | woensdag 1 december 2004 @ 14:47 | |
quote: ![]() Jos is(was) één van de snelste coureurs van deze aardkloot. | ||
TheGHunter | woensdag 1 december 2004 @ 14:47 | |
Mwah laat ik het dan anders formuleren, ikzelf heb nooit zoveel in de coureur Albers gezien. Hij doet leuke dingen met een auto maar daar houdt het mee op. Dit seizoen had ik hoge verwachtingen van hem maar hij viel gewoon tegen. Voor mij hoort Albers in de categorie net niet. Wat dat betreft schat ik Verstappen nog steeds hoger in. Ik hoop dat Doornbos deze dagen kan overtuigen, en dat hem dat een stoeltje voor komend jaar gaat opleveren ![]() ![]() | ||
MrX1982 | woensdag 1 december 2004 @ 14:52 | |
quote:Maar hij kon die snelheid nooit laten zien omdat hij telkens in een team zat wat eigenlijk te min voor hem was ![]() Wat een wanhopige principeloze flapdrol ben je dan. Jos Verstappen is niets en zal ook nooit iets worden. Domme arrogante kwal. | ||
Atreidez | woensdag 1 december 2004 @ 23:57 | |
Tijden van vandaag.
Heidfeld in de Williams, en Massa wederom erg snel. ![]() | ||
MrX1982 | donderdag 2 december 2004 @ 00:25 | |
Ik ben heel benieuwd wat Webber gaat doen komend seizoen. Een snelle en sympathieke coureur die ik het succes zeer zeker gun. Maar eerst moet Kimi wereldkampioen worden ![]() | ||
Legolas_Greenleaf | donderdag 2 december 2004 @ 17:43 | |
Kimi wereldkampioen, à la, maar voorlopig heeft ie alleen maar koppijn: http://portal.tequila.fortytwo.nl/download/video/kimi-video.mpeg | ||
Kleffe_Dop | donderdag 2 december 2004 @ 18:03 | |
quote: Jammer van de bagger kwaliteit, maar wat doet hij daar? ![]() En hoe oud is dat filmpje? | ||
Scrutinizer | donderdag 2 december 2004 @ 18:49 | |
quote:Hij heeft zich onlangs een aantal dagen volledig klemgezopen omdat z'n vrouw bij 'm weg is geloof ik | ||
ChatGirl | donderdag 2 december 2004 @ 18:58 | |
maar dat was niet op een boot. dat filmpje is al een aantal jaar oud volgens mij. | ||
Legolas_Greenleaf | donderdag 2 december 2004 @ 21:57 | |
Hmm, dubieus: http://sport.fok.nl/sport/nieuws/10565 | ||
Atreidez | donderdag 2 december 2004 @ 22:07 | |
Das een hele andere kimi dan dat ik ken ![]() Dag 2 op een nat Jerez
![]() [ Bericht 87% gewijzigd door Atreidez op 02-12-2004 22:14:54 ] | ||
Legolas_Greenleaf | donderdag 2 december 2004 @ 22:33 | |
![]() De nieuwe wagen van R. Schumacher allicht? ![]() | ||
ChatGirl | vrijdag 3 december 2004 @ 12:04 | |
krijgen ze vast genoeg airtime voor -> cashen voor Toyota dus ![]() zou wel een stunt zijn ![]() | ||
Murray | vrijdag 3 december 2004 @ 12:07 | |
quote: Zal Bernie ook wel blij mee zijn, goed voor de kijkcijfers. ![]() | ||
ChatGirl | vrijdag 3 december 2004 @ 19:28 | |
Bron: planet f1.com An abrupt end to Ralf's erotic business plans Friday December 03 2004 Comedian Stefan Raab has put an end to Ralf Schumacher's plans to invest in a chain of Slovanian sex shops after he dubbed the German and his wife 'Porno-Ralle' and 'Hard Cora'. ![]() The Toyota driver has announced that he'd be investing in the Austrian branch of Beate Uhse, a German erotic products company, as a "a silent partner." Ralf's $2.6 million would be used to open eight sex shops in Slovenia and Croatia. "For me, it's just like any other investment," he told Bild. But the 29-year-old has now decided to withdraw from the venture after German comedian Raab made jokes about his unusual investment. "It's become a campaign against me. My role as an example to others is more important than any money," Ralf told the German newspaper. "What Stefan Raab has done with my name and that of my wife was far too personal. I have a son to think of." Meanwhile Willi Weber, the manager to the two Schumacher brothers, has revealed that Ralf will be suing Raab, as his jokes meant the end of his plans to invest in the erotic empire. "Raab went too far, he has damaged the Schumacher honour," Weber commented. toch niet dus. Duitsers hebben ook geen humor. hoorde dat Ralf Stefan Raab voor een aantal miljoen wil aanklagen. Shirt Cora shirt Ralf | ||
TheGHunter | zaterdag 4 december 2004 @ 12:05 | |
quote: Allemaal leuk en aardig natuurlijk van Gian Carlo Minardi, maar hoeveel zeggenschap heeft die gast eigenlijk nog over het team? Normaal gesproken hoor je eigenlijk alleen Stoddart over dit soort dingen praten en blijft Minardi zelf op de achtergrond. Leuk is ook dat het in het verhaaltje alleen maar gaat over sponsoring, ikzelf denk dat als 1 van de nederlandse coureurs met meer geld over de balk willen komen het plaatje er bij Minardi opeens heel anders uit ziet. Uiteindelijk kiest Stoddart toch voor de coereur met het meeste geld. Talent speelt geen rol. | ||
rubbereend | zaterdag 4 december 2004 @ 19:46 | |
vandaag bij ROC heeft Coulthard laten weten in ver gevorderede gespreken met Red Bull te zijn. hij zei ook graag samen met Klein te racen hij vindt dat ze hem niet mogen laten vallen na 1 seizoen F1. | ||
Atreidez | zaterdag 11 december 2004 @ 03:19 | |
Idd vergevorderd ![]() ![]() | ||
mikezwet | zaterdag 11 december 2004 @ 07:51 | |
quote:Als ik nog even mag reageren: ik vind het allebei leuk !! Vooral in IRL de slipstream gevechten tot aan de finish. Kan me herrinderen dat er vorig jaar een foto finish was met de top 3 naast elkaar ![]() | ||
-Hans- | zaterdag 11 december 2004 @ 12:15 | |
David gaat wel voor Red Bull racen, daar twijfel ik niet aan want de tests gingen erg goed en hij neemt toch ook een berg ervaring mee. En bij BMW Williams vrees ik dat Nick Heidfeld de tweede rijder gaat worden, helemaal na de laatste test op Jerez waar hij sneller was dan Pizzonia. Tsja en het is een Duitser dus hij zal het wel worden, mijn voorkeur gaat absoluut uit naar Pizzonia. En de 2005 race kalender is bekend gemaakt, en de race der races staat weer op de kalender namelijk SILVERSTONE ![]() ![]() quote: | ||
Shreever | zaterdag 11 december 2004 @ 12:34 | |
DECEMBER 10, 2004 Hakkinen to rejoin McLaren? Mika Hakkinen, Belgian GP 2001© The Cahier ArchiveThe latest whisper in F1 circles is that Mika Hakkinen may be named as the third driver of McLaren and will help the team to develop the MP4-20 in 2005 and will stand in for Kimi Raikkonen and Juan Pablo Montoya if either has any reason to miss a race. The move would not be a surprise given that Hakkinen has signed to race for Mercedes-Benz in the DTM in 2005 and his experience in F1, which includes two World Championship titles, would be very useful to the team and perhaps to Hakkinen as well, who says that he would like to be back in F1. We await confirmation of the deal but expect to see Hakkinen join the team in January when testing resumes. Bron: Grandprix.com * Shreever hopes so ![]() | ||
TheGHunter | zaterdag 11 december 2004 @ 13:05 | |
Testrijder bij McLaren dus? Mwah ik zie liever jonge coureurs testen bij F1 teams. Hakkinen is passe, DTM is daarom ook een goede klasse om het racen weer mee op te pakken ![]() | ||
-Hans- | zaterdag 11 december 2004 @ 13:08 | |
quote:Inderdaad, dat zou wel tof zijn! Nu maar hopen dat hij wel in de MP4/20 past want Wurz heeft zijn lengte niet echt mee. ![]() | ||
Shreever | zaterdag 11 december 2004 @ 13:18 | |
quote:Ben ook echt benieuwd hoe hij het gaat doen @ DTM mja ben het enigzins ook wel met je eens... voor de jonge testrijders is het natuurlijk een mooie kans om zich te bewijzen in het wereldje dat F1 heet. En die kans heeft hij natuurlijk al gehad. Maar zou het super vinden om Mika weer f1 te zien rijden ![]() | ||
gangsta-mario | maandag 13 december 2004 @ 09:58 | |
Nee dat kanje mika niet aandoen straks zit ie wee te janken achter de bosjes just kidding ![]() | ||
Shreever | maandag 13 december 2004 @ 13:27 | |
Het team van McLaren, binnen de Formule1 bekend om haar stabiele en langdurige verhoudingen met sponsoren, zou met ingang van 2005 wellicht een nieuwe titelsponsor kunnen gaan krijgen. Het team heeft de langstdurende relatie op haar naam staan in de Formule1, met Marlboro. Deze duurde van 1974 tot en met 1996. Na deze periode werden de wagens in de kleurstelling van West gestoken, een kleurstelling die tot op heden nog immer wordt gevoerd. Met het naderende verbod op tabaksreclame in Europa, lijkt het er op dat deze kleurstelling zal gaan verdwijnen, en plaats zal maken voor, volgens de 'Sunday Herald', de kleuren van Johnnie Walker, Schotse Whiskey. Het moederbedrijf van dit Schotse merk, Diageo, zou met McLaren overeenstemming hebben bereikt om als titelsponsor op de wagen te komen. Het bedrag wat met deze deal gemoeid is, zou 36 miljoen pond bedragen. Hoewel deze informatie nog niet is bevestigd, gaat de 'Sunday Herald' er van uit dat Walker West zal opvolgen per maart 2005, de aanvang van het nieuwe seizoen aldus. Het contract met West loopt echter nog tot en met de maand juli 2005. Een woordvoerder van Diageo gaf aan dat, toen naar de mogelijke deal werd gevraagd, Formule1 zeker in beeld is, maar dat dit slechts één van de gebieden is welke men in overweging heeft. Wellicht weten we het binnen enkele weken. Bron: F1-live.com | ||
Mike | maandag 13 december 2004 @ 14:26 | |
Formule 1 2004/2005 Nieuwtjes e.d. [deel 5] Daar verder. ![]() |