Norton 2004 firewall zeker?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:20 schreef heiden6 het volgende:
@more: hay un problema con tu firewall.
Lol... ik zag deze topic en wilde dus net een reply maken met 'Dat heet Baffen en Boffen is al je gebaft wordtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:18 schreef SadKingBilly het volgende:
Geen rimmen, maar baffen
Definitie Baffen: Het likken van de anus
Definitie Rimmen: Het likken van de anus PLUS het duwen van de tong IN de anus.
Hieruit blijkt dat Baffen(voor beginners dus) maar een onderdeel is van Rimmen (voor gevorderden dus).
/flauw geintje:
Na beffen weet je nu ook wat baffen is.. Weet je dan ook wat bóffen is?
antwoord:
als je niet hoeft te baffen..
heb je er 2?quote:Op woensdag 2 februari 2005 00:10 schreef KapteynSchuymaersch het volgende:
Ik eet wel een donut, dank u!
passende naam ookquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:59 schreef poepsie het volgende:
Ik weet het niet hoor.
Nooit geprobeerd.. had het wel willen proberen opzich maar of ik het fijn vindt... komt toch een bepaald luchtje ook vanaf. hetzelde als met een vinger in de anus.. ruikt ook apart.
Kan inderdaad in het begin nog niet echt makkelijk.. en het lijkt me als vrouw dan weer een wat smeriger karwei.. het is ook een lastig onderwerp om over te beginnen... voor je het weet schrik je de ander wel heel erg af.. maargoed, als je een vinger in je anus fijn vindt, dan vind je dit vast geweldigquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:59 schreef poepsie het volgende:
Maar zou het nu niet zomaar proberen.. Vorige relatie kon alles maar met een nieuw iemand zit er toch de komende tijd niet in. Ik ga niet vragen o wil je eens me anus likken.
Waarom is het voor een vrouw smeriger?? Wel eens van scheren en wassen gehoord?quote:Op maandag 28 februari 2005 02:53 schreef Siegfriedje het volgende:
[..]
Kan inderdaad in het begin nog niet echt makkelijk.. en het lijkt me als vrouw dan weer een wat smeriger karwei.. het is ook een lastig onderwerp om over te beginnen... voor je het weet schrik je de ander wel heel erg af.. maargoed, als je een vinger in je anus fijn vindt, dan vind je dit vast geweldig![]()
Beetje opletten hè.. gezien ik er geen probleem mee heb en het zelf er lekker vind denk ik niet dat het over mij gaat.. Maar het is nou eenmaal zo dat niet alle kerels dat doen (zie quote) en dat vraag je toch ook niet zomaal? zeg, ik zou je anus eens willen likken, scheer jij even je reet?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:59 schreef poepsie het volgende:
Misschien zou ik het wel fijn vinden maar om het bij een ander te doen.. met allemaal konthaar..
Nog geen cursus Nederlands voor dit user?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:00 schreef edje34 het volgende:
nog geen slotje op deze gore topic???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |