zal het ff aanpassen !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:44 schreef rubbereend het volgende:goeie titel, zet de link naar de site ook ff in de OP
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal het ff aanpassen !
sla ik zeker niet af !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]en neem een biertje
slaap zacht is dus niet echt gepast hier ???quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:51 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat naar z'n spijkerbed. Tusten hoolers.
Heb een afspraak gemaakt, morgen bij de vieSCHiohaptoteraspuit voor ná je spijkersessiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:51 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat naar z'n spijkerbed. Tusten hoolers.
wildplassen staat ¤ 50 op sinds kort...vandaarquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer hebben we hier een toilet gebouwd?
Ik pis nog steeds altijd buiten tegen de fietsen die voor de deur staan.
Ik glij liever van mijn stoel dan van mijn zadel hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
Jij glijdt al van je stoel als ik je even aankijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik glij liever van mijn stoel dan van mijn zadel hoor
dat is dus de oorzaak van al die roestplekken op mijn fietsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
vandaar dat mijn fiets zo ruiktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
Zie je wel dat sommige supporters altijd achter lopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:01 schreef Spideyman het volgende:
00:00
Welkom in 6 oktober![]()
Eet je het nou alweer?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:01 schreef pascalheister het volgende:
lekker hoor zo'n bord erwtensoep om 12 uur![]()
7 tochquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:01 schreef Spideyman het volgende:
00:00
Welkom in 6 oktober![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie je wel dat sommige supporters altijd achter lopen.
het is 7 oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |