en geqxon, de laatste posterd opent een nieuwequote:Hoi lieve gebruikers van V&A,
wij hopen dat jullie in dit topic al jullie offtopic geouwehoer (dat wij liever niet in de verkooptopics zien) kwijt kunnen en dat er hier mee een nog betere sfeer ontstaat tussen de vaste gebruikers van het vraag- en aanbodforum
Have Fun!
deze kaartquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:44 schreef Adelante het volgende:
110 euri voor een videokaart, wahwasda? 9800, x600, 5950???
maar opgelucht is goed, vooral na vooruitbetaling :')
Alleen met haar mariokarten? Yeah right.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:12 schreef Adelante het volgende:
egnie, gamebeeb! ik wil wel 'ns tegen je mariokarten
Plaats jij nou maar eerst een foto.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:33 schreef Cutie het volgende:
Adelante is een gentlemen ja!
MiScHiEn ViNd HiJ YoShI OoWk LeUk Jah! SoW HeY!!
Ik neem alleen genoegen met het beste hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:38 schreef Adelante het volgende:
wie? bbd of ik?
Welke BrEaZah vind jij het beste dan? Ik citroenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik neem alleen genoegen met het beste hoor..
Post eens een foto.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:47 schreef Cutie het volgende:
Ik Smirnoff Ice, maar das weer geen BrEeZah...
Als ik dan BrEeZah moet drinken, doe dan maar de groene!
Ik moest eerst google gebruiken om te weten welke smaken er allemaal zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welke BrEaZah vind jij het beste dan? Ik citroen
Wat interesseert mij het nou wat je draagt, zolang het maar uit is in bed.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:55 schreef Cutie het volgende:
Ik ben 14, blond, dubbel D, en 1.70 lang.
Oh, blauwe ogen, en ik draag Uggs en Nudie Jeans.
ze is uit 1980 volgens d'r profielquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:56 schreef boebiedoe het volgende:
Wat interesseert mij het nou wat je draagt, zolang het maar uit is in bed..
Maar je bent te jong..
Ssssssssssssst!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze is uit 1980 volgens d'r profiel
Sherlock, dat had ik allang gezien hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
ze is uit 1980 volgens d'r profiel
Jij wat voor werk doen ? Jij welke opleiding gedaan hebbe ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:06 schreef Cutie het volgende:
Ik doe geen school, ik doe werken.
Jij nu foto plaatsen moeten. Ik nieuwsgierig zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:10 schreef Cutie het volgende:
Ik hbo communicatie, marketing en journalistiek gedaan hebben, en ik nu dat soort werken doen.
Van je sekse. Duh.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:15 schreef Cutie het volgende:
Op basis van wat?![]()
opleiding of werk?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:16 schreef Geqxon het volgende:
Ikke ICT beheer doen
Ervan dromen om de hele dag achter je computer te hangen, gelukkig heb ik andere idealen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:35 schreef Geqxon het volgende:
Opleiding nog, ik zou ervan dromen om het nu al fulltime te mogen doen(ik was die van het bromfietscertificaat van maandag
)
De hele ICT markt is verzadigd, het trekt op het moment een beetje bij maar hoe lang dat stand zal duren.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:57 schreef Geqxon het volgende:
1e jaarsDus nog vers
ROC (mbo idd
) Midden Nederland
Nog twee andere opleidingen gaan doen en daarna emigreren. Of andersom. Geen idee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef Cutie het volgende:
Wat zijn jouw idealen dan Boebiedoe?
Werken & genieten. Duh.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:07 schreef Cutie het volgende:
Uhm en wat ga je dan doen als je ge-emigreerd bent?
Een standaard leven dus. Behalve dat je wat meer kinderen hebt dan het gemiddelde.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:11 schreef Cutie het volgende:
Trouwen en dan 15 kinderen krijgen. 7 jongetjes en 8 meisjes.
Ik doe liever iets waar ik lol mee heb dan iets waar 'markt in zit'. Boeiend! Alsof jij de markt van 2008 / 2012 kan voorspellenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
De hele ICT markt is verzadigd, het trekt op het moment een beetje bij maar hoe lang dat stand zal duren.. Ga een andere opleiding doen, voordat je 4 jaar voor een papiertje gaat "studeren" waar je geen zak aan hebt. ICT zuigt sowieso dikke kont.
.
Ja. Dan is alles geautomatiseerd en zit jij thuis naar je mbo diploma aan de muur te kijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik doe liever iets waar ik lol mee heb dan iets waar 'markt in zit'. Boeiend! Alsof jij de markt van 2008 / 2012 kan voorspellen
Italië.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:16 schreef ShaoliN het volgende:
Welk land zou je naar toe willen dan boe?
{TK} Glazen bol ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik doe liever iets waar ik lol mee heb dan iets waar 'markt in zit'. Boeiend! Alsof jij de markt van 2008 / 2012 kan voorspellen
Ga dan maar zorgen dat je bij de beste behoort, anders kun je nóg niet doen waar je plezier in hebt. Aangezien de markt verzadigt is..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In een volledig geautomatiseerde markt, ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:53 schreef Geqxon het volgende:
Tegen 2008 / 2012 is de markt al weer verandert hoor![]()
Nou, wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:38 schreef Geqxon het volgende:
LOL change the subject please
nee ik ben klaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:54 schreef Geqxon het volgende:
Werken op zaterdagavond? Je bent gek
200% inzet of uurloon?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee ik ben klaaren heb voor 200% per uur gewerkt
Ik haat het als mensen popi komen doen in mijn rijmtopic om vervolgens gelijk op te geven.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:28 schreef _sinner_ het volgende:
Ik háát het als bieders niets meer van zich laten horen![]()
Dat rijmtopic schopt kont, maar het werd ineens zo stil..quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen popi komen doen in mijn rijmtopic om vervolgens gelijk op te geven..
Tuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:05 schreef Adelante het volgende:
kun jij mijn sintgedichtjes doen voor dit jaar, bbd?
Ik vond 'm wel sterk. Dus doe je best, en maak nog eens een leuke.quote:Op maandag 11 oktober 2004 07:21 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Mijn rijmen zuigt overigens kont
Hij staat er hoor.. boebidoe, woar blief ie noe?quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:52 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel sterk. Dus doe je best, en maak nog eens een leuke..
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:44 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Hij staat er hoor.. boebidoe, woar blief ie noe?
omg, rijmen in dialect![]()
Ik wil een foto van jou.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:51 schreef Cutie het volgende:
Ik wil pepernoten.
Heb gekeken, welke is je broertje nou?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:48 schreef boebiedoe het volgende:
[..].
Ga kijken. Mijn broertje post zometeen de 2e..
Wrinex.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:57 schreef _sinner_ het volgende:
[..]
Heb gekeken, welke is je broertje nou?![]()
de laatste in het rijtje zelfsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:04 schreef Cutie het volgende:
Ach, ik ben gewoon één van zijn hobbies
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:02 schreef Adelante het volgende:
pittig wijffie wél, die Cutie
alleen jammer van philipnorth
Er is gewoon niet zoveel vraag naar een slowchattopicquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:13 schreef Geqxon het volgende:
Het topic gaat wat traag helaas
Dat zeg ik netquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:51 schreef Magneet het volgende:
sja blijkbaar is er in v&a gewoon niet zoveel vraag naar een traag praat topic
[TK] Medion DVD spelerquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:17 schreef Miesjel het volgende:
zou iemand er [tk] voor kunnen zetten? Medion DVD speler
Alvast bedankt.
Krijg ik nou 3 bedankjes?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:20 schreef Siegfried het volgende:
[..]
[TK][TK][TK]Medion DVD speler
AJB![]()
Zeg, zomaar even een vraagje: hoe zou jij je usernaam uitspreken?quote:Op zondag 24 oktober 2004 10:49 schreef Geqxon het volgende:
Moguh!
[TK] 333mhz, 196mb, 4,3GB etc. < heerlijk opbiedt topic
Ik denk dat de vraag hoe JIJ het uitspreekt een leuker antwoord opleverdquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, zomaar even een vraagje: hoe zou jij je usernaam uitspreken?
ik zou de w weggelaten hebbenquote:Op zondag 24 oktober 2004 12:38 schreef ElisaB het volgende:
Gekskwon
Aha, zat ik er niet ver naastquote:Op zondag 24 oktober 2004 14:29 schreef Geqxon het volgende:
Niemand geintereseerd in mijn mega-actie?
Mijn naam fonetisch > Ku-Ek-Son (Ku is zo een amerikaanse ku, beetje als gu)
Eelieza-lesBi dan nog altijdquote:Op zondag 24 oktober 2004 23:08 schreef Geqxon het volgende:
Geen Eeliezá - Bi ?
quote:Op maandag 25 oktober 2004 01:05 schreef Geqxon het volgende:
Ik wist wel dat je het was Elisa![]()
Waarom plakt dit topic eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:38 schreef Cutie het volgende:
Hey, Shaolin, had je wat?![]()
Aha, er is dus geen collega geweest die hem bewust unsticky gemaakt heeft ofzo?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:40 schreef Cutie het volgende:
Omdat jij te lui bent om 'm te sticken?
Ow in dat geval,quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:51 schreef Magneet het volgende:
volgens mij wel hoor, is hij door avalantgevaldingus de lijm eraf gehaald
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:39 schreef ShaoliN het volgende:
Waarom plakt dit topic eigenlijk niet?
... en sindsdien is ie niet weg te slaan uit de top 3quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:45 schreef Adelante het volgende:
ik zal 'm unsticky maken
vaarwel initiatief
Toch al wel een tijdje hoor. Half jaar denk ikquote:Op woensdag 27 oktober 2004 12:49 schreef Geqxon het volgende:
ElisaBi, sinds wanneer ben jij hier mod
Ha, morguh.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
... en sindsdien is ie niet weg te slaan uit de top 3![]()
Ik zit hier een half jaar, dus jij al wat langer denk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch al wel een tijdje hoor. Half jaar denk ik
Ja, jij ook een goede morgenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ha, morguh.![]()
Ik weet het niet meer :')quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:54 schreef ElisaB het volgende:
Toch al wel een tijdje hoor. Driekwart half jaar denk ik
Na wat rekenwerk, ik zit hier vandaag precies 6 maanden.[quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer :')
Shit he... Toch zit ik er niet echt heel veel langer. Toch?! Wel langer dan jij, maar het zal geen máánden zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 09:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Na wat rekenwerk, ik zit hier vandaag precies 6 maanden.[ [afbeelding]]
Wat is ut?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb een megadrive gekocht!
Ik ben bang van niet. Als dat mocht, dan deed ik het ookquote:Op maandag 1 november 2004 09:15 schreef Geqxon het volgende:Mag ik hier rond spammen met mijn verse domeinnaam?
Kijk ff in je topicquote:Op maandag 1 november 2004 09:47 schreef Cutie het volgende:
Das goed hoor.
ach en wete je hoe het me opviel? ik had opeens allemaal slotjes in myat van de oude sticky topicsquote:Op woensdag 3 november 2004 11:16 schreef Adelante het volgende:
dat kan ook best in feedback hoor
quote:Delnooz
Voor je verkoop:
Tags zetten, wanneer heb je m gekocht, wat was de originele prijs, hoeveelste eigenaar ben je, wat heb je met de fiets gedaan, hoeveel versnellingen? wat is de staat van de fiets? wat heb je vernieuwd? staat banden? grote beurt gehad of iets dergelijks?
WTFquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor dit soort gevallen heb ik altijd een standaard reply met een verhaal over de bloemetjes, bijtjes, hoe hij geboren is uit zijn moeder is, en in zijn geval, schapen
Ah joh, bekijk mijn meuk!quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:38 schreef Adelante het volgende:
en hoe meer posts, hoe meer het riekt naar handel hier
Moet lukken! Flink je best doen!quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:17 schreef ShaoliN het volgende:
Nog even doorhandelen en ik ben ElisaB voorbij.
Zou je wel willen hequote:Op zondag 7 november 2004 10:27 schreef Siegfried het volgende:
ElisaB, als je nu zo'n rijtje kicks in al mijn meuk topics wist, dan hoef ik ze vandaag eens niet zelf te kicken
We zijn wel bijna alle voorgaande modjes voorbij. Luigi, Magneet, Solomon, Lortnoc, Cableguy. En dat in een relatief korte periode.quote:Op zondag 7 november 2004 09:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet lukken! Flink je best doen!
Mijn favoriete categorie staat er niet bijquote:Op zondag 7 november 2004 17:28 schreef Adelante het volgende:
als al die slowchatters hier nou even gaan stemmen op hún v&a mods
en die is? "meest geile mod in laklaarzen?", "mod met meeste PMS verschijnselen?" tell usquote:Op maandag 8 november 2004 08:20 schreef ElisaB het volgende:
Mijn favoriete categorie staat er niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |