hmm, klinkt mij allemaal te vaag. En van wat ik zo zie heeft ATi nooit zelf een 9800 SE gemaakt. Daarnaast heb ik ook geen ruimte in mijn kast (zo te zien zelfde A7N8x deluxe bordje) voor die koelvinnen. En slopen lukt meestal niet echt.met die dingen.quote:Op maandag 27 september 2004 23:33 schreef DVW het volgende:
Het is inderdaad een Build by ATi kaart (OEM). Ik kon hem ook alleen kopen als ik mijn pc mee nam toentertijd. Los was hij niet te krijgen. Er zat ook geen doos of driver cd bij.
Bon present (denk ik, zal het ff nazoeken; ben meestal vrij precies met bonnetjes), kabels present (hoop kabels en verloopstukjes), doos zat er dus niet bij (OEM kaart, je mag mn oude 9700 doos erbij hebben als je wilt, die heb ik nog wel). En de remote hou ik zelf hehe. Die is echter los te koop voor 25 euro en momenteel is het setje voor 105 euro voor jou (+ nwe remote maakt 130). Kijk maar wat je doet.quote:Op dinsdag 28 september 2004 06:31 schreef mtv het volgende:
Als hij helemaal compleet is met bon, doos, kabels en remote, dan wil ik hem wel voor 115 euro inclusief verzendkosten
Hoezo vaag? Het gebeurd vaker dat fabrikanten voor inbouw-pcs gestripte kaarten maken. Momenteel is dat bv zo met de 6800LE, die je vaak alleen kan kopen bij een winkel als je je pc meeneemt (inbouw). Zoek maar eens wat forumpjes af over de 9800SE aiw, er zijn echt bergen mensen die dit kaartje lekker met 8 pipes op en soms zelfs boven XT speeds draaien. Ik heb me toentertijd suf gezocht naar deze kaart. Was/is een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Over de koelvinnen; die gaan er zo af hoor, geen probleem (hou ze lvr zelf hehe, maar lijkt me dat het een pluspunt is... ) En tis idd een a7n8x dl bordje, heb je zoveel PCI insteekkaarten dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 13:06 schreef mvt het volgende:
hmm, klinkt mij allemaal te vaag. En van wat ik zo zie heeft ATi nooit zelf een 9800 SE gemaakt. Daarnaast heb ik ook geen ruimte in mijn kast (zo te zien zelfde A7N8x deluxe bordje) voor die koelvinnen. En slopen lukt meestal niet echt.met die dingen.
Lachen met jouquote:Op dinsdag 28 september 2004 13:23 schreef HOPit het volgende:
ruilen tegen een nokia 3650 + oplader + officiele software + honderden freeware programma's
Veel fabrikanten doen dit idd, maar al mijn OEM producten zaten in zak, thuis zelf ingebouwd.quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:44 schreef DVW het volgende:
Hoezo vaag? Het gebeurd vaker dat fabrikanten voor inbouw-pcs gestripte kaarten maken. Momenteel is dat bv zo met de 6800LE, die je vaak alleen kan kopen bij een winkel als je je pc meeneemt (inbouw). Zoek maar eens wat forumpjes af over de 9800SE aiw, er zijn echt bergen mensen die dit kaartje lekker met 8 pipes op en soms zelfs boven XT speeds draaien. Ik heb me toentertijd suf gezocht naar deze kaart. Was/is een perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Over de koelvinnen; die gaan er zo af hoor, geen probleem (hou ze lvr zelf hehe, maar lijkt me dat het een pluspunt is... ) En tis idd een a7n8x dl bordje, heb je zoveel PCI insteekkaarten dan?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 15:44 schreef DVW het volgende:
En de remote hou ik zelf hehe.
Ja sorry iddquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:52 schreef HOPit het volgende:
105 euro issie makkelijk waard hoordus qua waarde zit ik op dezelfde lijn, maarja
als je geen intresse hebt kannik ook nix aan doen.
Thx!quote:Suc6 nog!![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:16 schreef mtv het volgende:
95 incl.
Ja zeg, dat had ik dus net ook gebodenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:13 schreef nl_nator het volgende:
125 inclusief remoteinclusief verzenden .....
P.S. waaro woon je ????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |