Ook grappig: het zijn allebei drummers.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:17 schreef The_vice het volgende:
Ik kwam vandaag op een naam die twee keer voorkomt in de muziekwereld, nl.:
Roger Taylor van Queen en,
Roger Taylor van Duran Duran,
die niet één en dezelfde persoon zijn. Wie kent hier nog meer voorbeelden van?
how big are the odds?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook grappig: het zijn allebei drummers.
Verder heeft Roger Taylor van Duran Duran nog twee bandgenoten met dezelfde achternaam. Ze zijn geen van drieën overigens familie van elkaar, noch van Roger Taylor van Queen.
Da's ook de Dave Stewart achter de hits It's My Party en What Becomes Of The Broken Hearted (beiden uit 1981), neem ik aan? Of kom ik nu met de vierde aanzetten?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:45 schreef OProg het volgende:
Dave Stewart van Hatfield and the North, Bruford, National Health, Egg en anders. (keyboarder)
[afbeelding]
Da's dezelfde, idd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef Ferdo het volgende:
Da's ook de Dave Stewart achter de hits It's My Party en What Becomes Of The Broken Hearted (beiden uit 1981), neem ik aan? Of kom ik nu met de vierde aanzetten?
Waarop hij de bewuste persoon sommeerde de zaal te verlaten, met terugbetaling van het entreegeldquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:58 schreef Ferdo het volgende:
Bíjna dezelfde naam: Bryan Adams en Ryan Adams, allebei zangers zoals u allen ongetwijfeld weet. En ja, Ryan Adams werd wel eens tijdens concerten gevraagd om bijvoorbeeld Summer Of '69 te spelen.
[/offtopic] Zoiets hoorde ik ooit eens: ``Héé dat nummer hebben ze van Vanilla Ice getjat !``quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:00 schreef ranja het volgende:
Waarop hij de bewuste persoon sommeerde de zaal te verlaten, met terugbetaling van het entreegeld
Daar wilde ik even niet aan denkenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Da's ook de Dave Stewart achter de hits It's My Party en What Becomes Of The Broken Hearted (beiden uit 1981), neem ik aan? Of kom ik nu met de vierde aanzetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |