Uhm, gewoon updates uitzetten.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:09 schreef Louterman het volgende:
Op andere accounts ook. Als ik bij Taakbeheer kijk, en een bepaald proces, genaamd wuauclt.exe, beëindig, dan gaat dat icoon wel even weg. Maar laater komt hij weer. Ik heb ook bij windows zoeken dat bestand verwijderd, maar hij word iedere keer weer opnieuw aangemaakt. Hoe kan ik dit oplossen?
Als je ooit nog je Windows wilt updaten, ga je dat bestand dus niet weghalen..... Waarom zou je het überhaupt willen weghalen? Het is een belangrijk onderdeel van je operating system!....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:49 schreef Camickaeze het volgende:
Owkee, dan issie weg.. Iig, hij komt niet meer tevoorschijn.. Maar.. Weet iemand hoe je hem écht kan verwijderen? Ik kan nergens op I-net iets vinden..
Dat ligt er blijkbaar helemaal aan aan wie je het vraagt.... Het is gewoon een onderdeel van Windows, maar er is ook een trojan met dezelfde naam... Ofwel: Gooi er een goeie spyware killer en viruskiller overheen. Als het er daarna nogsteeds staat, was het geen trojan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:50 schreef Camickaeze het volgende:
Het valt namelijk onder de categorie Trojans/wormen.. En die wil ik toch liever niet hebben!!
Gewoon naar windowsupdate.microsoft.com surfenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:27 schreef Camickaeze het volgende:
*heeft al tig "goede" programma's geprobeerd.. Juist omdat het een essentieel onderdeel is van Windows gooit ie hem niet weg...
Maarjah, dan maar niet updaten
ja dat zal best dat hij dan weg is, maar als het automatisch kan, dan wil ik het wel zo houden en dan moet het zo ook kunnen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:26 schreef FallenAngel666 het volgende:
Als je in Configuratiescherm - Systeem - Tabblad Automatische Updates de optie "Automatische Updates Uitschakelen" aanvinkt, is ie dan nog niet weg? Dan moet je wel naar de Windows Update site moet om je updates binnen te sleuren, maar dat vind ik zelf eigenlijk prettiger.
Bovenstaande is trouwens wel in de klassieke weergave van het configuratiescherm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |