Awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zo, ik ga mijn polsen even doorsnijden.
Je hebt gelijk, er bestaat geen "ze". Maar dat jij me niet waardeert (of zelfs een afkeer van me hebt) wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:28 schreef boebiedoe het volgende:
Definieer "ze".
Nee, het is voor jou vast moeilijk te geloven.quote:Blabla. Er komt werkelijk niks serieus uit jullie dus ik kan me niet voorstellen dat je ook maar iemand geholpen hebt hier op fok..
Doe niet zo raar! Natuurlijk ga ik mijn polsen niet doorsnijden. Ik ben meer een touw-en-trappengat-man. Uiteraard wel met high-tech kevlartouw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Awaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Let je er wel even bij op? 2 in de lengte en 2 in een X vorm.
geef het topic even de tijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Wederlanders
Mag ie dicht?
Ik zie er geen heil in.
Groetjes,
Uw teleurstelling.
Ik hing alleen maar even de drama-queen uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:37 schreef Xlarge het volgende:
[..]
geef het topic even de tijd
je zat gewoon reclame voor je topic te makenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:38 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik hing alleen maar even de drama-queen uit.
Dat doe je nogal vaak heh!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:38 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik hing alleen maar even de drama-queen uit.
Nietus!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat doe je nogal vaak heh!
Ohh ách wâll joh.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:48 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Nietus!
Een topic over het hoofD zien noemen we dat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:26 schreef Het_Biertje het volgende:
WIFE_1.jpg
TIET!
VriendjespolitieK noemen we dat.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een topic over het hoofD zien noemen we dat.
Welterustenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoelde ik niet, maar je begrijpt het wel hoop ik?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:18 schreef Maanvis het volgende:
Inso, stel prioriteiten.
Of jij doet niet zo kinderachtig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:18 schreef Maanvis het volgende:
Inso, stel prioriteiten.
Je weet niet eens waar ik het over heb!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Of jij doet niet zo kinderachtig.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar ik het over heb!
Ikzelf ook niet, Inso.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik word er zelf ook gestoord van, om de één of andere reden blijf ik dat topic maar omhoog schoppen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wil even een klacht indienen tegen Kroepoek! Door hem heb ik die stomme plaatjestopics ontdekt en ben ik constant bezig met achterlijke kleurenvlekken in Paint maken.
Ik eis dat jullie hem bannen, radbraken en dat zijn lever in een groene doos met een rode strik aan mij geschonken wordt!
Prutser.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ja, precies! Dat is jouw schuld Croupouque! En het erge is: DE MEESTE VAN DIE PLAATJES DIE IK MAAK ZIJN NIET EENS LEUK!!! Dammit.
Daar zit ik dan... Net op "invoeren" geklikt, ik kijk even naar het plaatje en dan denk ik: "Goh, in mijn brein was-ie toch leuker..."
Ze zijn wél leuk, ouwe complimentenhengelaar van me.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ja, precies! Dat is jouw schuld Croupouque! En het erge is: DE MEESTE VAN DIE PLAATJES DIE IK MAAK ZIJN NIET EENS LEUK!!! Dammit.
Daar zit ik dan... Net op "invoeren" geklikt, ik kijk even naar het plaatje en dan denk ik: "Goh, in mijn brein was-ie toch leuker..."
Gewoon hun zin geven die makke schaapjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ze zijn wél leuk, ouwe complimentenhengelaar van me.
Ik wel. De tragiek van mijn incompetentie is een drijvende kracht in mijn leven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Prutser.
Bedankt maar ik ben het er niet helemaal mee eens. Ze zijn lang niet allemaal zo geweldig als Extreme Flossen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ze zijn wél leuk, ouwe complimentenhengelaar van me.
Ik bedoelde het ook niet gemeen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
P.S. Ik ben géén complimentenhengelaar. Ik ben een aarts-autocriticus die juist gelijk wil krijgen. Ik kan helemaal niet omgaan met lof en complimenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |