Het is dan ook laat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
Doe het dan niet,.
Zwarte humor okay, maar het humor aspect ontbrak.
Omdat het bagger is. Je nachtelijke slowchat en nutteloze mededelingen kan je kwijt in het nachtelijke slowchattopic; Always forgive your enemies; nothing annoys them so much ! .quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:20 schreef paarstenen het volgende:
Wacht hier mee.
Insomaniac? Ik had net het eerste stukje geplaatst. Waarom moet hij dicht?
Waar zit jij nu weer op te wachten? Een TTT-nominatie of zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:23 schreef Croupouque het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5......
Nee hoor. Dit ging over iets anders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waar zit jij nu weer op te wachten? Een TTT-nominatie of zo?
Okay, dan heb ik niets getikt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit ging over iets anders.
Errors.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:23 schreef Croupouque het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5......
Deze post komt erg 'rechts' over als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
Doe het dan niet,.
Zwarte humor okay, maar het humor aspect ontbrak.
Gelukkig wordt jou niets gevraagd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Deze post komt erg 'rechts' over als je het mij vraagt.
Drie smileys, Inso!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig wordt jou niets gevraagd..
.
Ik vind hem eigenlijk nog niet echt leuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Religies binnen Fok!
TTT-aanvraag
Mwah, beter dan de andere topics hier, Croup.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk nog niet echt leuk.
Maar, Vroegen we om jouw mening, Croupouqje!?!?!?!!?!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk nog niet echt leuk.
Ook niet om jouw mening.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar, Vroegen we om jouw mening, Croupouqje!?!?!?!!?!!
En ook niet om......hmm, laat maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:35 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ook niet om jouw mening.
Hee, als niemand zijn mening mag geven kunnen we dit forum wel opdoeken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar, Vroegen we om jouw mening, Croupouqje!?!?!?!!?!!
Hopsa, 1-0 voor Croupouque.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, als niemand zijn mening mag geven kunnen we dit forum wel opdoeken.
Als alleen jouw topics goed zijn voor de TTT kunnen we de TTT toch ook opdoeken!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, als niemand zijn mening mag geven kunnen we dit forum wel opdoeken.
TING TING TINGquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als alleen jouw topics goed zijn voor de TTT kunnen we de TTT toch ook opdoeken!!
Als jij eens een leuk topic zou openen, dan was ik niet de enige in de TTT.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als alleen jouw topics goed zijn voor de TTT kunnen we de TTT toch ook opdoeken!!
VAC staat er ook luttele keren in.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als jij eens een leuk topic zou openen, dan was ik niet de enige in de TTT.
Ik kom meerdere keren in de TTT voor, maar ik kan me voorstellen dat je alles waar geen Croupouque bij staat geen aandacht waardig vindt..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:05 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Als jij eens een leuk topic zou openen, dan was ik niet de enige in de TTT.
Mijn naam ook, maar dan als TTTtipperquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:08 schreef Bupatih het volgende:
En als je je ogen bijna helemaal dichtknijpt en ietsje scheel kijkt, kun je mijn naam ook soms zien.
Oh ja, bij een TTT van mij toch??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn naam ook, maar dan als TTTtipper
Ja, en bij nog iemand... verder dan 3 nominaties ben ik nog niet gekomen trouwens...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja, bij een TTT van mij toch??
Mijne ook een paar keer
Lees jij wel eens PostIcons, Maanvis?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik kom meerdere keren in de TTT voor, maar ik kan me voorstellen dat je alles waar geen Croupouque bij staat geen aandacht waardig vindt..
Nee, ik lees alleen woorden, geen plaatjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Lees jij wel eens PostIcons, Maanvis?
jouw fout, dus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen woorden, geen plaatjes
Bemoeijedurniemeujquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:19 schreef Tiemie het volgende:
[..]
jouw fout, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |