quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:38 schreef Kaalhei het volgende:
Ruud Lubbers associeer ik tegenwoordig ook niet meer met dossierkennis
Alternatieven willen we!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:38 schreef Kaalhei het volgende:
Ruud Lubbers associeer ik tegenwoordig ook niet meer met dossierkennis
Sorry, ik zit niet zo in de poppetjes op de plaatsen. Je hoeft van mij op dit gebied dan ook geen opbouwende kritiek te verwachten. Ik beperk me hier tot afbraakbeleid.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:41 schreef Sidekick het volgende:
Alternatieven willen we!
Tsja, we kunnen natuurlijk ook gelijk overgaan tot de Kozzmic-Trofee.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:44 schreef du_ke het volgende:
En zijn er nog mensen die Pim missen?
laat PF maar erinquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:44 schreef du_ke het volgende:
En zijn er nog mensen die Pim missen?
Die mis ik persoonlijk meerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen natuurlijk ook gelijk overgaan tot de Kozzmic-Trofee.![]()
Ik zie wel wat in die Mat Herben trofee, voor de user die echt niet weet wat -ie wil.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:54 schreef kLowJow het volgende:
Ik gun Rita Verdonk, Mat Herben, Paul van Buitenen, Nelie Kroes en Thom de Graaf eigenlijk ook wel een eigen trofee.
ja die komt nog uit de tijd van vloeibare lunches en veel cognac en sigaren.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:38 schreef Kaalhei het volgende:
En ja, Fransje is een alcoholist. Kijk maar eens naar zijn kop, als hij geen alci is, dan weet ik het niet meer:
[afbeelding]
Wouter Bos trofee? Hoe zeg ik zo min mogelijk in zoveel mogelijk woordenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:27 schreef Kaalhei het volgende:
Na een jaar van politieke besognes begint het wederom tijd te worden voor een nieuwe POL-verkiezing. Om beïnvloeding door bepaalde individuen te voorkomen lijkt het een goed idee om voor de verkiezingen eerst de categorieën vast te stellen. Een goed uitgangspunt lijkt me de lijst van vorig jaar:
De lijst met categorieën:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
3. Ruud Lubbers Trofee - User met meeste "dossierkennis".
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
9. Wouter Bos Trofee - Beste nieuwkomer.
10. Aletta Jacobs Trofee - Beste vrouwelijke user.
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiële aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
Welke categorieën moeten zeker weg of heb je nog een aardig idee voor een nieuwe categorie? Post het en maak kans op een meet & greet met een van de mods van dit sub-forum.
Zou sjun blij zijn met deze Trofee?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:05 schreef hoppe het volgende:
[..]
Wouter Bos trofee? Hoe zeg ik zo min mogelijk in zoveel mogelijk woorden
Wilders is er al een tijdje.quote:Geert Wilders trofee: Beste nieuwkomer...
Kroes zou ook kunnen, misschien.quote:Laat aletta Jacons maar weg als je geëmancipeerd bent.
Dat kan haast niet anders dan de "Strom Thurmond award" woden.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:37 schreef Kaalhei het volgende:
Iets met 'oudste rot in het vak' is misschien ook wel een aardige categorie.
Er is al een Meest links/rechts dogmatische user.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:32 schreef mvt het volgende:
Geen idee trouwens of er in POL kliekjes rondlopen die, wat er ook tegen gezecht wordt de waarheid in pacht hebben (volgens hun dan) en ook laten blijken dat ze niet naar anderen luisteren.
Mmisschien iets voor een "Balkenende 2 award"
jawel, maar voor kliekjes is het ook wel leuk. En het hoeft ook niet persé links/rechts te zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er is al een Meest links/rechts dogmatische user.
Holy shitquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:38 schreef Kaalhei het volgende:
En ja, Fransje is een alcoholist. Kijk maar eens naar zijn kop, als hij geen alci is, dan weet ik het niet meer:
[afbeelding]
Zou ik het eerder de Agnes-Kant-adward of Krista-van-Velzen-award noemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:51 schreef Silmarwen het volgende:
Jan Marijnissen award - User die de meest nutteloze topics opent (als in teveel kamervragen stellen)
Ik denk niet dat we hier een stemronde voor nodig hebben. Dit kan zo 1-2-3 worden ingevuld.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:51 schreef Silmarwen het volgende:
Jan Marijnissen award - User die de meest nutteloze topics opent (als in teveel kamervragen stellen)
BHFH staat ook in mijn lijstje van beste topicopeners trouwens.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hier een stemronde voor nodig hebben. Dit kan zo 1-2-3 worden ingevuld.
Beste nog wel. Ik denk dat ik maar eens een keer Yvonne ga mailen over de kwestie of hij niet al zijn postrechten voor het hele forum verliest en er een speciaal subforum kan worden aangemaakt waar BHFH, pberens & co kunnen spammen wat ze willen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
BHFH staat ook in mijn lijstje van beste topicopeners trouwens.
Ik heb geen probleem met dat gespam, maar met het posten van elke denkbare gedachten gang en een soort van brainstormsessie houden in de vorm van topics starten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:35 schreef du_ke het volgende:
Wolfje niet te veel commentaar zorg eerst zelf maar eens voor een aardig ouvre van topics.
Dat vind ik doeltreffender benoemd met een Joan de Wjikerslooth-vermeldingquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:50 schreef Posdnous het volgende:
Kamp-award voor de user die in een andere wereld lijkt te leven?
verkapte tvp
volzzzmijvaltetrrreuzzzmeequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:38 schreef Kaalhei het volgende:
[afbeelding]
"Laat mij maar rechts liggen", waren haar ecaxte woorden als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef Parabola het volgende:
Als ik vrouw was, zou ik geen trofee voor beste vrouwelijke user willen. Volgens mij was de winnares vorig jaar ook not amused.
En gelijk had ze.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:07 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
"Laat mij maar rechts liggen", waren haar ecaxte woorden als ik me niet vergis.
Ach ja, Rechtse_Mensenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:02 schreef Sidekick het volgende:Heros.
Nu Rechtse_Mensen nog terug en de kandidaten voor de Pim Fortuyn-Trofee smelten als sneeuw voor de zon.
Mischien 1 voor de meest zuigende vrouwelijke nieuwkomer een idee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef Parabola het volgende:
Als ik vrouw was, zou ik geen trofee voor beste vrouwelijke user willen. Volgens mij was de winnares vorig jaar ook not amused.
Rot op, kutnewbiequote:Op maandag 1 november 2004 14:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mischien 1 voor de meest zuigende vrouwelijke nieuwkomer een idee?![]()
Denk hierbij aan iemand die zelden on-topic reageerd en het vooral op de man of vrouw speelt
Tss, voel je je aangesproken?quote:Op maandag 1 november 2004 14:56 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Rot op, kutnewbie
Laat ik zeggen dat ik weet wie jij bedoelde. Aangesproken zou ik me alleen voelen als het terecht was.quote:Op maandag 1 november 2004 15:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Tss, voel je je aangesproken?![]()
Ik maak mijn nominatie pas bekend als deze award opgenomen wordquote:Op maandag 1 november 2004 15:09 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik weet wie jij bedoelde. Aangesproken zou ik me alleen voelen als het terecht was.![]()
Ik kom helaas niet in aanmerking. Ik ben een oudkomerquote:Op maandag 1 november 2004 15:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik maak mijn nominatie pas bekend als deze award opgenomen word![]()
Ga eerst maar eens over de 1000 posts heen, dan praten we verderquote:Op maandag 1 november 2004 15:14 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Ik kom helaas niet in aanmerking. Ik ben een oudkomer![]()
Sorry, maar ik heb een levenquote:Op maandag 1 november 2004 15:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens over de 1000 posts heen, dan praten we verder![]()
Niet, Jij wist toch over wie ik het had?quote:Op maandag 1 november 2004 15:23 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb een levenDesnoods praten we niet verder Ik ben niet begonnen met deze off-topic-op-de-man-speel-discussie
...of voor de meest dode user.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:55 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind: De Theo Van Gogh Trofee, voor de meest provocerende/beledigende user.
Jij kan de Heintje Davids-award hebben.quote:Op donderdag 4 november 2004 12:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
...of voor de meest dode user.
verkapte tvp
V.
:')quote:Op donderdag 4 november 2004 12:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Jij kan de Heintje Davids-award hebben.
Na een neukende edit doet ie het wel als je ` gebruikt i.p.v. 'quote:Op donderdag 4 november 2004 12:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
:')
(waarom doen die kutsmileys het niet meer na een neukende edit?)
V.
Wat een gezeverquote:Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Na een neukende edit doet ie het wel als je ` gebruikt i.p.v. '
Hebben we de Pim-award toch voor?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
...of voor de meest dode user.
verkapte tvp
V.
Daar gaat mijn awardquote:Op donderdag 4 november 2004 17:01 schreef Sidekick het volgende:
met uitzondering van de beste vrouwelijke user waar iedereen unaniem tegen is.
Rustig maar, 2 andere trofees lijken nu al een makkie voor je te worden.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar gaat mijn award![]()
Niet weer de Pim Fortuyn award hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 17:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Rustig maar, 2 andere trofees lijken nu al een makkie voor je te worden.
Ga de gaten maar tellen danquote:Op donderdag 4 november 2004 16:59 schreef Sidekick het volgende:
Ja, Pim is dooier dan Theo.
Waarom doet 'ie het voor de neukende edit dan wel met de neukende ' ?quote:Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Na een neukende edit doet ie het wel als je ` gebruikt i.p.v. '
Geen neukend ideequote:Op donderdag 4 november 2004 17:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waarom doet 'ie het voor de neukende edit dan wel met de neukende ' ?
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |