Kortom een geinig mannetje met veel.... heel veel fantasie en erg zelfverzekerd.quote:Ik zeg wel dat ik rayman haat op Fok maar ik bied altijd netjes met excuses aan op msn aan hem
Geen zin.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:39 schreef rockstah het volgende:
maar waarom ging je dan niet naar school rahl?
wat een stoere man hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
Geen zin.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:44 schreef Rahl het volgende:
[..]
Geen zin.
maar het onderwerp is actueelquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:44 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom nog steeds dat rooie kruis door me heen! Die Avatar is oud!
Neh, je snapt t niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat een stoere man hoor
sorry....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:49 schreef GinaG het volgende:
pkwarts, ik wacht![]()
Wachten we niet allemaal op het één of ander in het leven? Wat zoek je in je leven? Zal je het ooit weten? Of weet je het pas als je het vind? Zal je gelukkig zijn als je het vind, of zal een alomvattende doelloosheid je bestaan binnensluipen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:49 schreef GinaG het volgende:
pkwarts, ik wacht![]()
Was je nog van plan om op te schietenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
sorry....
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wachten we niet allemaal op het één of ander in het leven?
ja
Wat zoek je in je leven?
Meer games
Zal je het ooit weten?
Ik misschien niet, maar als mensen me missen zal het wel gelukt zijn
Of weet je het pas als je het vind?
denk het
Zal je gelukkig zijn als je het vind,
JA!
of zal een alomvattende doelloosheid je bestaan binnensluipen?
iig geen verveling
* filosoof
Errm, n00b?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:00 schreef mordradead het volgende:
n00b!!!! wegwezen
daaaaaaaaaaaaaar beginnen we weerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Errm, n00b?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wachten we niet allemaal op het één of ander in het leven?
n00b welke xbox gebruiker wacht nou niet op de release van ninja gaiden 2?
Wat zoek je in je leven?
Een n00bloze slowchat
Zal je het ooit weten?
Op de dag dat RaymanNL dood is heb ik mijn hoop terug
Of weet je het pas als je het vind?
beetje dubbel vind je niet?
Zal je gelukkig zijn als je het vind, of zal een alomvattende doelloosheid je bestaan binnensluipen?
ik zal het gescheld missen op n00bs maar voorderest kost je dat ook aleen maar toetsaanslagen
* filosoof
nvmquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:09 schreef capibar het volgende:
[..]
daaaaaaaaaaaaaar beginnen we weer![]()
ik ga maar weer fabelen![]()
Je moet sex ook niet de mensen opdringen, worden ze zenuwachtig van...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:49 schreef GinaG het volgende:
pkwarts, ik wacht![]()
Jumparoundquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:07 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Errm, n00b?
Doed! wees blij dat je onder zijn plaatje staat met een lijntje textquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:05 schreef capibar het volgende:
rockstah, waarom staat mijn ava niet in je OP plaatsje, en die van mensen die hier nooit komen wel?![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:13 schreef Jumparound het volgende:
Een leeg bericht = geen overlast
dusquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:16 schreef Jumparound het volgende:
Kan niet
true truequote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:18 schreef mordradead het volgende:
bier is altijd nog goedkoper en if not dan koop je nog steeds bier
dan koop je grolschquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:19 schreef Rahl het volgende:
[..]
true true
maar een mens wil ook wel eens verandering
da's voor mannen van achter in de 30. Komt tijd komt Grolschquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan koop je grolsch
ging jij niet weg ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:21 schreef Jumparound het volgende:
Of dommels
Hmm, had nog 50 seconden map-dowload over, dus ik dacht...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ging jij niet weg ofzo?![]()
spel het dan in ieder geval goedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hmm, had nog 50 seconden map-dowload over, dus ik dacht...
Ik post nog even snel op niveau
wat goed?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
spel het dan in ieder geval goed
tis bierquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:33 schreef Jumparound het volgende:
is het bier wat het waard is om goed te spellen dan?
[GAM slowchat] hier praten we over games.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:30 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wat goed?
moeten dat bestaande merken zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:39 schreef mordradead het volgende:
en bier is oke.... het primaire drinken in de slowchat, daarbij moet je minimaal 20 bieren op kunnen noemen anders ben je hier uberhaupt niet welkomn
Word.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:51 schreef Jumparound het volgende:
kut cs
Dude, VMBO-tquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:58 schreef Roi het volgende:
Ik ben de afgelopen paar dagen helemaal niet meer veel aan het internetten, moet het toch wel goed doen dit examenjaar!
A worthy cause, my friendquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:58 schreef Roi het volgende:
Ik ben de afgelopen paar dagen helemaal niet meer veel aan het internetten, moet het toch wel goed doen dit examenjaar!
dat werpt nieuwe licht op de zaakquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, VMBO-t
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, VMBO-t
Dat zijn geen mannen dan maar mietjesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je moet sex ook niet de mensen opdringen, worden ze zenuwachtig van...
Met vragen als: "Pietje rijdt met zijn auto van Rotterdam naar Amsterdam en terug, voor 10 kilometer heeft zijn auto 1 liter benzine nodig. Hoeveel liter benzine heeft Pietje nodig als de afstand van Rotterdam naar Amsterdam 50 kilometer is?"quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
dat werpt nieuwe licht op de zaak
* -Mzraki- VMBO-T gedaan heeft zonder iets te doen, en dan écht zonder iets te doen
Je bent intelligent genoeg om te gamen en hier te posten, zonder dat je extreem dom overkomt zoals Rayman.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:04 schreef Roi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet iedereen kent iets goed als je het een keer hebt gelezen.
ik zei niet dat het moeilijk was, ofwel?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Met vragen als: "Pietje rijdt met zijn auto van Rotterdam naar Amsterdam en terug, voor 10 kilometer heeft zijn auto 1 liter benzine nodig. Hoeveel liter benzine heeft Pietje nodig als de afstand van Rotterdam naar Amsterdam 50 kilometer is?"
Ik bedoel, kom op
Inderdaad, ik bevestigde je mening met een voorbeeldquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik zei niet dat het moeilijk was, ofwel?
ik ga AA'en, latr
Nou ik doe het niet bepaald op me sloffen. Ik doe er toch wel goed me best voor!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je bent intelligent genoeg om te gamen en hier te posten, zonder dat je extreem dom overkomt zoals Rayman.
Oftewel, VMBO-t moet geen enkel probleem voor je zijn.
Zat al te kijken naar die avatar... toch niet weeeeeeeeer een newbie.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:26 schreef Tain het volgende:
Weer mijn usericon veranderd
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zat al te kijken naar die avatar... toch niet weeeeeeeeer een newbie.![]()
Toch maar Star Ocean gaan spelen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:26 schreef Tain het volgende:
Weer mijn usericon veranderd
Ja en ik vind hem nu al beter dan al die andere spellen bij elkaarquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:46 schreef Rahl het volgende:
[..]
Toch maar Star Ocean gaan spelen?
uhm niet met mij ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:52 schreef Roi het volgende:
Met wie zit ik te chatten dan?
quote:|Shino| R. Welschen | 5 Gymnasium Alpha Ec. says:
het is misschien wel dit forum
|Shino| R. Welschen | 5 Gymnasium Alpha Ec. says:
maar ik ben er niet op aangemeld
|Shino| R. Welschen | 5 Gymnasium Alpha Ec. says:
ik ging gewoon ff zoeken
5 gymnasium, hoe vaak denk je dat ik ben blijven zitten dan...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:56 schreef Roi het volgende:
Wie is die Fokker ?? Show yourself !
-edit-
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:06 schreef Roi het volgende:
Je zit toch nog op het HVC?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:16 schreef Roi het volgende:
Ik moet nogsteeds tegen de kop van Schultz aankijken
Een klein miezerig mannetje die les geeft op de school van Roiquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:21 schreef capibar het volgende:
wie heet er nou weer schultz?![]()
Gut wat erg, ik moet op één dag na elke dag van acht tot vierquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:13 schreef Roi het volgende:
[..]
Nou ik doe het niet bepaald op me sloffen. Ik doe er toch wel goed me best voor!
Me lange schooldag morgen![]()
[afbeelding]
1) Je verveelt jequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
wat doe ik in dit topic?
Mag ik meerdere antwoorden kiezenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:26 schreef Tain het volgende:
[..]
1) Je verveelt je
2) je ondertitel klopt niet
3) Je vond dit wel een leuk topic om in te posten
van mij mag jequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mag ik meerdere antwoorden kiezen![]()
ik zeg dat het forum traag isquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:06 schreef Gamedemon het volgende:
er reageren gewoon weinig mensen
Mja, en m'n rechter oog is nog wel m'n game oog verdomme!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:26 schreef Gamedemon het volgende:
extra uitdaging voor halo mzraki,..
TVP
ja goedemorgen en truste enzo...jij bent best wel een hardnekkige n00bquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:35 schreef Jumparound het volgende:
truste!
bier smaakte xtreeeeem goed btw![]()
Klopt....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja goedemorgen en truste enzo...jij bent best wel een hardnekkige n00b
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:09 schreef taart het volgende:
morge
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:40 schreef GinaG het volgende:
Goedemorgen![]()
en nu maar hopen op een reactiequote:Aan: info@microsoft.com
Onderwerp: Patience
Dear Microsoft,
Is it possible to install a "save game" option in Patience?
It would make my working days not so boring!
Kind reagards
Jump
Tain - (wannabe)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:34 schreef Tain het volgende:
lvl 4 is op games.fok
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en nu maar hopen op een reactie
vandaag misschien de demoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zit er iemand nog op EA bagger te wachten...Fifa 2005 -EA Sports it's in the game!!
Hij is uit hoor...
Hij lag eergister al bij de FRSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zit er iemand nog op EA bagger te wachten...Fifa 2005 -EA Sports it's in the game!!
Hij is uit hoor...
ik nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:27 schreef Tain het volgende:
[..]
vandaag misschien de demo
Uitzendkracht zijn bevalt me uitstekendquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:18 schreef mordradead het volgende:
waarom
Waarom? ga je er niet zoveel op vooruit dan als je vast contract krijgt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Uitzendkracht zijn bevalt me uitstekend![]()
De verlenging is in principe als uitzendkracht, maar ik ga sowieso richting Haarlem dus heb dan niet zoveel zin in een baan in Delft. En bovendien werk ik al 11 jaar als uitzendkrachtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom? ga je er niet zoveel op vooruit dan als je vast contract krijgt?
Dat is de grootste misvatting die er bestaat over uitzendkracht zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:02 schreef Tain het volgende:
Uitzendkracht zijn zuigt, je verdient echt zoveel minder
ik heb alleen maar minder verdiend als uitzendkracht, eigenlijk ook logisch, want het bedrijf betaalt van jou salaris ook het uitzendbureauquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is de grootste misvatting die er bestaat over uitzendkracht zijn![]()
Ik heb wel eens banen gehad waar ik meer verdiende dan de vaste krachten![]()
Ik zie er geen logica inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:08 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb alleen maar minder verdiend als uitzendkracht, eigenlijk ook logisch, want het bedrijf betaalt van jou salaris ook het uitzendbureau
Nee zelfde functie, komt vaker voor dan je denkt hoor, uitzendkrachte die meer verdienen dan de vaste krachten. Vooral horeca en winkels heb ik gehoord .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:08 schreef mordradead het volgende:
die hadden dan zeker ook een andere functie
daar zie ik ook geen logica in, een bedrijf dat speciaal voor jou zou gaan bellen....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zie er geen logica inAls het bedrijf je graag wilt hebben dan zijn ze bereid om extra te betalen, iets wat mij regelmatis is overkomen. Soms bellen bedrijven van we hebben nu een uitzendkracht nodig, kan het aub GinaG zijn, dan heeft het uitzendburo zoiets van ok, begin maar met betalen
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik zie er geen logica inAls het bedrijf je graag wilt hebben dan zijn ze bereid om extra te betalen, iets wat mij regelmatis is overkomen. Soms bellen bedrijven van we hebben nu een uitzendkracht nodig, kan het aub GinaG zijn, dan heeft het uitzendburo zoiets van ok, begin maar met betalen
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is de grootste misvatting die er bestaat over uitzendkracht zijn![]()
Als ze heel tevreden zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:13 schreef Tain het volgende:
[..]
daar zie ik ook geen logica in, een bedrijf dat speciaal voor jou zou gaan bellen....
dan ben je zeker onder het bureau van de baas gekropenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ze heel tevreden zijn![]()
Valt mee dat je niet getypt hebt gelopenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:18 schreef Tain het volgende:
[..]
dan ben je zeker onder het bureau van de baas gekropen
half uur later en ik begrijp deze zin nog steeds nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Valt mee dat je niet getypt hebt gelopen![]()
Dat ik gezien mijn lengte niet onder een tafel hoef te kruipenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:50 schreef Tain het volgende:
[..]
half uur later en ik begrijp deze zin nog steeds niet
een buro van 1.60 moet ik nog zien...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat ik gezien mijn lengte niet onder een tafel hoef te kruipen![]()
Ik ben 1.62quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:53 schreef Tain het volgende:
[..]
een buro van 1.60 moet ik nog zien...
ik wou eerst 1.50 opschrijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben 1.62![]()
ik had eerst een geweldig verhaal geschreven, maar dat werd niet verandert op de server waar de OP op staat, dus de volgende keer wassie weer wegquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef HomerJ het volgende:
Rockstah doe je RE voor 5 uur op de post?
En waarom krijg ik nooit een leuk verhaaltje bij mijn naam
Doe maar:
Toffe gozer, grote fan van The O.C en voetballer. Is bezig met Ninja gaiden maar wil niet echt lukken! Verder is hij met Rainbow six 3: Black arrow altijd gezellig, heeft een zwak voor Pikmin(2) en haat Rayman(NL). Own een goede PC, Xbox en Gamecube
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef HomerJ het volgende:
Rockstah doe je RE voor 5 uur op de post?
En waarom krijg ik nooit een leuk verhaaltje bij mijn naam
Doe maar:
Toffe gozerPuber, grote fan van The O.C en voetballer. Is bezig met Ninja gaiden maar wil niet echt lukken en is gewoon te n00b! Verder is hij met Rainbow six 3: Black arrow altijd gezellig, heeft een zwak voor Rayman(NL) en haat Pikmin(2). Own een goedeHeeft een PC, Xbox en Gamecube
Smoesjes jongen, smoesjesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had eerst een geweldig verhaal geschreven, maar dat werd niet verandert op de server waar de OP op staat, dus de volgende keer wassie weer weg![]()
Heb jij misschien intresse in een baantje als mijn woordvoerder?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
HomerJ neem hier geen genoegen mee![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:13 schreef HomerJ het volgende:
* HomerJ streept Tain's naam weg van lijstje met sympatieke mensen
Wat schuift hetquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:20 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Heb jij misschien intresse in een baantje als mijn woordvoerder?
Realplayerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Ave.
Als jullie nog eens iets moois willen zien:
http://www.bbc.co.uk/topg(...)_train_broadband.ram
True ik moest het ook downloaden, maar damn, het is het waardquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Realplayer
ken ik alquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Ave.
Als jullie nog eens iets moois willen zien:
http://www.bbc.co.uk/topg(...)_train_broadband.ram
hoi of doei?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:48 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
Jij bent geen noob.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoi, ik dacht, ik post hier ook even
RPG's zijn totaal heersch
dat was het :')
Ze houden hier niet van noobsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
hoi of doei?
ik ben opgehouden met irritant zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
maar irritant lui als Capibar en RaymanNL mogen wel blijven
Soms schatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:52 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ben opgehouden met irritant zijn![]()
volgens mij zit hij nog op school of komt hij net thuis....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Soms schat
Maar heb jij nu contact met Rockstah? Anders bel even en zeg dat hij de game binnen een uur op de post moet doen
lees het topic eens doorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:59 schreef mordradead het volgende:
welke re??? waarom??
je kan veel zeggen, maar ze hebben wel een hippe sitequote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:01 schreef mordradead het volgende:
ea: evangelische alliantie (check maar eens ea.nl)
RPG's zijn leukquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jij bent geen noob.
Maar RPG's zuigen wel
edit: oh, wel, je bent wél een noob.
Ik verwarde je met een andere D_D.
eindelijk een geallieerd persoon op FOK!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:03 schreef Tain het volgende:
[..]
RPG's zijn leuk
ook wel newbie genoemt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
geallieerd persoon
xuvthquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:04 schreef capibar het volgende:
[..]
ook wel newbie genoemt.![]()
Druk, druk, nieuws posten etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Waar is Legolas trouwens![]()
Aah kijk een teken van leven, altijd fijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Druk, druk, nieuws posten etc.
Ja. Mag een mens niet eens gamen, nieuws posten en films kijken? Dan schiet Fok er zo af en toe bij in. En ik was deze reeks even kwijt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Aah kijk een teken van leven, altijd fijn![]()
kunstendagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, capibar en rockstah, veel plezier met de Kunstendag volgende week.
en dat zegt de grootste newbie hierzo :')quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:04 schreef capibar het volgende:
[..]
ook wel newbie genoemt.![]()
ik zit al een jaar in de GAM slowchat ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:14 schreef Tain het volgende:
[..]
en dat zegt de grootste newbie hierzo
CKV?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:13 schreef capibar het volgende:
[..]
kunstendag![]()
![]()
![]()
wtf
wat bedoel je?
Oh shit, jij zit nog in de 3e.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
CKV?
ik had dinsdag eigenlijk naar een voorstelling bij ons op school moeten zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh shit, jij zit nog in de 3e.
och kijk nou, ik heb er 2 keer zoveel als jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:17 schreef mordradead het volgende:
posts zijn voor n00bs
en toch blijf je een newbie en posts boeien trouwens niet zoveel, al had je er 30 000quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:15 schreef capibar het volgende:
[..]
ik zit al een jaar in de GAM slowchat ofzo![]()
nu ik hem lees klopt hij idd van geen kantenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mooie zin, capibar
Tuurlijk mag dat, maar ik miste je gewoonquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja. Mag een mens niet eens gamen, nieuws posten en films kijken? Dan schiet Fok er zo af en toe bij in. En ik was deze reeks even kwijt.
jij blijft ook een newbiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:17 schreef Tain het volgende:
[..]
en toch blijf je een newbie en posts boeien trouwens niet zoveel, al had je er 30 000
wat wil je van emquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar ik miste je gewoon![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:18 schreef capibar het volgende:
[..]
jij blijft ook een newbie![]()
eigenlijk is iedereen hier een noobquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:20 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
niksquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat wil je van em
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
niks![]()
Zoek jij altijd achter alles iets![]()
Het was een retorische vraagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:23 schreef mordradead het volgende:
[..]waarom wil je dat weten?
dat was helemala geen retorische vraagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag![]()
*au*quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:17 schreef capibar het volgende:
[..]
och kijk nou, ik heb er 2 keer zoveel als jou![]()
Post de hele dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:29 schreef HomerJ het volgende:
Het gaat niet om je aantal posts of de tijd dat je hier zit maar of je aardig bent en de kwaliteit posts:
Tain<---------------------übermaster
Gieling<------------------Master
Roy<---------------------Master
GinaG<------------------Middel
Modradead<------------Middel
Capibar<----------------noob
RaymanNL<-----------------übernoob
Een klein deel van de ranglijst
mijn postst zijn van een uberkwaliteit kijk maar:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:29 schreef HomerJ het volgende:
Het gaat niet om je aantal posts of de tijd dat je hier zit maar of je aardig bent en de kwaliteit posts:
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:29 schreef HomerJ het volgende:
Dat is te moeilijk voor HomerJquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Post de hele dan?
Mijn posts zijn van dusdanige kwaliteit dat ze als off-scale zijn beoordeelt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:29 schreef HomerJ het volgende:
daar gaat je kwaliteitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is te moeilijk voor HomerJ![]()
Nou nou, jij bent aardig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat is te moeilijk voor HomerJ![]()
Je gaat er toch niet van uit dat bovengenoemde opmerking, je kwaliteit verhoogd he?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar gaat je kwaliteit
zelf schaar ik homerj in het rijtje van raymannl, rockstah en capibar![]()
Ik, altijdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent aardig.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet van uit dat bovengenoemde opmerking, je kwaliteit verhoogd he?
ga nou toch eens gauw fut..... kom we gaan het over voetbal hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik schat mezelf overigens tussen GinaG en Mordra. En jij, Ruben, jou schat ik tussen GinaG en Roy in.
Minstens boven Tainquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik schat mezelf overigens tussen GinaG en Mordra. En jij, Ruben, jou schat ik tussen GinaG en Roy in.
Ik weet het niet zeker hoor, maar Tain schijnt hetero te zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:40 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb op Taingestemd
Ik doe ook maar een gok.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga nou toch eens gauw fut..... kom we gaan het over voetbal hebbendat vind iedereen leuk, wat vind je van de keuze van van basten dat onze grote vriend kevin de zoon van bob is geselecteerd
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar Tain schijnt is hetero![]()
quote:Op jezelf stemmen is zielig en not done!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:44 schreef rockstah het volgende:
kijk! ik heb een fan!
Wie zegt dat zij op zichzelf gestemd hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:45 schreef HomerJ het volgende:
1 stem op RaymanNL
1 stem op Rockstah
Wat zei ik nou: "Niet op jezelf stemmen[/b]
ik denk dat cap op rayman heeft gestemd.... dat zijn eng goede vrienden van elkaarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:45 schreef HomerJ het volgende:
1 stem op RaymanNL
1 stem op Rockstah
Wat zei ik nou: "Niet op jezelf stemmen[/b]
ik heb nog nieteens gestemdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk dat cap op rayman heeft gestemd.... dat zijn eng goede vrienden van elkaar
ik heb ook fansquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:44 schreef rockstah het volgende:
kijk! ik heb een fan!
nicht rülpsen!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:54 schreef RaymanNL het volgende:
IK HEB NIET OP MEZELF GESTEMT!
hehe, jij zo vannochtend voor duits leren in de passage, ik zovan "oh, jij zit dus voor duits te leren? "quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:17 schreef rockstah het volgende:
[..]
nicht rülpsen!
voor 10 euro extra wil ik het wel overwegen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:50 schreef HomerJ het volgende:
Rockstah kan je in de OP zetten bij mij:
Toffe gozer, grote fan van The O.C en voetballer. Is bezig met Ninja gaiden maar wil niet echt lukken! Verder is hij met Rainbow six 3: Black arrow altijd gezellig, heeft een zwak voor Pikmin(2) en haat Rayman(NL). Own een goede PC, Xbox en Gamecube
Omdat wij zo goede zakenpartners zijn
Dat had je niet eerder kunnen bedenkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:18 schreef capibar het volgende:
kut, dat was niet grappig![]()
ga halo spelen ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dat had je niet eerder kunnen bedenken
You are the predictorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:43 schreef pkwarts het volgende:
er is op mij gestemddank mzraki
het was mijn avatar zeker he
op msn heb ik nu ook een nieuwe halo icoon
GinaG vertelde gister dat zij dat ook al had voorspeld. yeah right. nu is het opeens geen slecht idee he?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
You are the predictor
GinaG is fake.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
GinaG vertelde gister dat zij dat ook al had voorspeld. yeah right. nu is het opeens geen slecht idee he?![]()
Inderdaad, LG is goed voor het humeurquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:58 schreef Jumparound het volgende:
snel wat "little gamers" lezen...
Humeur is
post eens wat leukequote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Inderdaad, LG is goed voor het humeur
Ik heb een vette in mijn fotoboek staanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:02 schreef capibar het volgende:
[..]
post eens wat leuke![]()
Die is wel goed jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb een vette in mijn fotoboek staan
ps2quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:26 schreef Tain het volgende:
wat is dat ps2 network gaming slecht zeg, moet mijn nickname nu echt vastleggen door pin die ik heb gehad, maar ik zit al sinds 10 over 6 naar hetzelfde scherm te kijken
rpg'squote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:35 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ps2
dude ik was de bron kwijt...als je quote word het alsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had eerst een geweldig verhaal geschreven, maar dat werd niet verandert op de server waar de OP op staat, dus de volgende keer wassie weer weg![]()
Zeg lekkere vent, dat heb ik dus niet gezegd hequote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
GinaG vertelde gister dat zij dat ook al had voorspeld. yeah right. nu is het opeens geen slecht idee he?![]()
online gamen werkt ook alleen op de xbox (en binnenkort misschien op de DSquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:26 schreef Tain het volgende:
wat is dat ps2 network gaming slecht zeg, moet mijn nickname nu echt vastleggen door pin die ik heb gehad, maar ik zit al sinds 10 over 6 naar hetzelfde scherm te kijken
Wat je dus wel hebt gedaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:04 schreef Rahl het volgende:
oh, er stond NIET op jezelf stemmen
uh huh....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg lekkere vent, dat heb ik dus niet gezegd he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |