die is de lijdt van topicopeners aan t updatenquote:Op woensdag 10 november 2004 20:56 schreef tong80 het volgende:
Arcee weet misschien wel of dit een record is.

Hij is weer open na wat opruimen.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:47 schreef keeper het volgende:
Voor Oranje spelen
Waarom is die nou weer dicht? Is toch een normaal topic? En zo'n gekke vraag is het niet, daar je ook een Nederlands Amateurelftal hebt.
Topic zakt anders vanzelf wel naar beneden hoor..

Knurft.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:36 schreef mitt het volgende:
[..]
de Duitse Liga Bokal al aan het kijken hoor

één dag in dienst van VBL en je weet het nu al beter dan de userquote:Op donderdag 11 november 2004 18:22 schreef mitt het volgende:
Kan je dan niet beter een nieuw topic daarvoor openen?

Heb ik aangedacht, maar ik vond dit veel beterquote:Op donderdag 11 november 2004 18:22 schreef mitt het volgende:
Kan je dan niet beter een nieuw topic daarvoor openen?

ooit van Sport gehoord?quote:Op donderdag 11 november 2004 18:46 schreef VoreG het volgende:
Je 1e goede uitvoering als mod zijnde. Hoe voelt dat nou?

Ik heb het over goede uitvoeringquote:Op donderdag 11 november 2004 18:47 schreef mitt het volgende:
[..]
ooit van Sport gehoord?

Dat zou Tong80 oppikken, qua idee.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Golfer/Mit, is er al wat schot in de zaak om een voetballer te interviewen voor vBL?

Afschuiven heet zoiets.quote:Op donderdag 11 november 2004 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou Tong80 oppikken, qua idee.

quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:20 schreef rubbereend het volgende:
Maar als je voglens mij gewoon mailt naar een voetbalclub dat je voor het forum wat vragen wil stellen van users aan een speler mag je volgens mij best eens langs komen

goed ideequote:Op vrijdag 12 november 2004 14:03 schreef The_Hives het volgende:
Het grote VBL: voetballers interview brainstormtopic
Ik heb een topic gemaakt waar er verder over gebrainstormd kan worden.
Feedback lijkt me hier niet de goede locatie voor
-als de modjes dit overdreven vinden, feel free to close-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |