![]()
Het optrekje van Badgirly
Het bescheiden huisje van Woutabest ![]()
En Drackul vliegt naar het werkEven een linkje naar het vorige deel:
[PC] Sims 2 [deel 15 al!]Sims 2 HomepageDe Nederlandse Sims 2 HomepageKeldertje bouwenFok! games reviewKun je in het spel niet bouwen mbt tot muren e.d. dan heb je waarschijnlijk de gedownloade versie en de no-cd exe zorgt er voor dat je niet kunt bouwen, helaas pindakaas.De Sims 2 Veelvoorkomende Technische VragenVraag: Mijn computer kan de CD niet vinden? Wat moet ik doen?De virtual drive van brandprogramma’s moet uitgezet worden. Het kan ook zijn dat u het brandprogramma moet deinstalleren. De Sims moet daarna wel op nieuw geinstalleerd worden zonder brandprogramma op de computer of de ‘virtual drive’ moet in een optie in het programma worden uitgezet.
Vraag: Direct x installeert niet goed.Het kan zijn dat u teveel achtergrondprogramma’s heeft draaien terwijl u het programma installeert. Direct x 9.0c staat op de CD. Indien deze niet wil installeren kunt Directx 9.0 ook downloaden van
www.microsoft.com/directx.
Vraag: Mijn computer kan de CD niet vinden.U heeft waarschijnlijk niet genoeg achtergrondprogramma’s (zoals virusscanners) uitgezet.
Vraag: Ik zie een rood/ zwarte achtergrond. Hoe kan dit?Dit komt vaak voor bij Intel / S3 graphics kaarten (32-64 mb). De beste oplossing is uw drivers updaten. Op de website van de producent van uw videokaart kunt u vaak de laatste drivers downloaden.
Vraag: Mijn serienummer werkt niet. Hoe kan dit?Het is mogelijk dat het hier om een drukfout gaan. Neemt u hiervoor contact op met ons of de winkel waar u De Sims 2 heeft gekocht.
Ik heb Administrator rights nodig onder Windows XP/ 2000 om te het spel te installeren. Maar ik heb deze niet. Wat moet ik doen? U moet een nieuw account aanmaken op Windows of een account onder ‘gebruikersaccounts’ in configuratiescherm op administrator zetten. Mocht dit niet lukken kijkt u dan in de helpfunctie van Windows hoe u dit kunt veranderen.
[ Bericht 51% gewijzigd door Klonk op 06-10-2004 17:30:12 ]