abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23973462
update: geen
geen contact met mij opgenomen! , geen stukken opgestuurd of brief ofzo
heb al op 1 december en 8 december in het rechtsgebouw schriftelijk aangetekend (bewijs van) dat ik een afschrift van het dossier wou!
wat moet ik doen of eigenlijk niet! (kan dit niet ontvankelijk* ((ofzo)) ) verklaard worden omdat het OM mij tegenwerkt? - ik voel mij niet geroepen om voor de 3de keer een aanvraag hiervoor schriftelijk in te dienen (want ik krijg het niet ter plekke mee)

tips gaarne -

[ Bericht 2% gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 14-12-2004 20:30:05 ]
  dinsdag 14 december 2004 @ 21:57:21 #252
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_23976594
De enige tip die ik kan geven is dat je even belt hoe het ertoe staat en of men al een indicatie heeft wanneer afschriften van het dossier beschikbaar wordt gesteld. De ambtelijke molen werkt soms traag.
pi_23979460
ik kan er niet over bellen , alleen schrijven volgens de griffier - en dit is toch niet normaal dat ik 3x naar de rechtbank moet voor iets? - zijn er geen consequenties voor dit ongein tegen het om apparaat? - hoe kan ik/jij de zaak nou redelijk voor bereiden?
  woensdag 15 december 2004 @ 00:01:43 #254
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_23979767
Dat is wel heel vreemd, heeft de griffier niet tegen je gezegd binnen welk tijdsbestek dat zou worden verstrekt? Dat het verzoek tot een afschrift schriftelijk moet is begrijpelijk, maar informatie omtrent de status van de verstrekking zou men ook mondeling kunnen geven.

Mail me trouwens even welk gerecht het hier betreft en jouw persoonlijke gegevens. Ik zal even kijken of het toch niet mogelijk is om er een beetje druk achter te zetten.
pi_23982603
you've got mail (my hero)
pi_24060079
ok ik heb dde proces stukken en de verklaringen van mij en de agenten
Sovereign ik zou graag de stukken naar je willen faxen, (kan niet scannen )
of over de post mailen, kun je mij toevoegen op msn of aub naar mij willen emailen waar dit heen kan
ik denk helaas dat de zaak wel erg lastig word, omdat er zoveel van hun kant verdraaid is maar de verklaring van de verbalisant de rede en hoe ze het bevel gaf is wel extreem zwak geformuleerd dus daarom is dat misschien en terecht genoeg tegen bewijs om mij vrij te pleiten

het grappige is dat ze alle drie mij verwijten dat ik me overal mee bemoeide terwijl ik geen woord tegen ze heb gezegd, maar tegen betrokkennen

ach we zien wel
  donderdag 23 december 2004 @ 00:57:28 #257
53272 Guidoweb5
Twent om ūtens
pi_24151161
ik hoop dat je nog meer moet betalen.
ontzettend dom figuur!
ga een baan zoeken ofzo
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
  donderdag 23 december 2004 @ 01:10:20 #258
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24151403
Ik denk dat dat wel meevalt. Volgens mij kan dit nog wel interessant worden.

tvp
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_24162022
Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had
pi_24165549
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:57 schreef Guidoweb5 het volgende:
ik hoop dat je nog meer moet betalen.
ontzettend dom figuur!
ga een baan zoeken ofzo

Dit topic heeft me iniedergeval 1ding geleerd:
iets proberen op de man te spelen is gewoon zwak en loont de moeite niet dus ik kap er mee!

Trouwens uhm - wat bedoel je ermee dat ik een baan moet gaan zoeken?? Ik heb geen zin om een baan te gaan zoeken en dat hoef ik ook helemaal niet meer, ik kan mij uitstekend in mijn onderhoud voorzien zonder daarvoor mijn handje ergens op te hoeven houden - trouwens guido ik heb je nog een mailtje gestuurd - nooit antwoord op terug gehad! - take care and happy x-mas
quote:
Op donderdag 23 december 2004 17:13 schreef FLipKick het volgende:
Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had
Ik ook
pi_24438118
Sovereign ten eerste wil ik jou bedanken voor de tijd die je voor mij genomen hebt en de juridische steun die je me gegeven hebt

ik heb mijn hoger beroep ingetrokken omdat ik het zal verliezen (of ik gelijk heb maakt niet uit)
er zaten een paar goeie punten en tegenstrijdigheden in de verklaringen van de agenten (bij mekaar liegen is ook een vak apart)

ik zal het dus moeten doen met een voorwaardelijke boete van 150 euro die voor 2 jaar zal staan

ik heb deze keer verloren(zo voelt het voor mij), volgende keer zal ik wel winnen (heb een digi , en audio recorder voor de volgende keer)
anway veel succes allemaal, was een leuk topic
heb er veel van geleerd
pi_24438167
Grappig.

Maar een echte moralist gaat op zijn strepen staan Nepperd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24446753
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Grappig.

Maar een echte moralist gaat op zijn strepen staan Nepperd
ja ik ga mezelf even te gronde richten tegen het machtige justitile apparaat
ik kan het niet winnen simpel zat en heb het hoogst haalbare eruit kunnen halen

ben al verder en dieper gegaan dan de gemiddelde nederlander dus latorz
  vrijdag 7 januari 2005 @ 05:20:18 #264
99295 perezoso
blankjoekel
pi_24447047
Wat een heerlijk einde v/h verhaal.
pi_24447142
Jezus...

Begrijp ik nu goed dat jij de tijd van rechters gaat opeisen voor dit soort dingen??

Dat je mensen wil helpen oké, em kritisch bent ten op zichte van de politie ook prima, maar je frustreerd op deze manier gewoon het "machtige justitiėle apparaat" wat een verknoeiing van tijd zeg!

Dat jij zoveel vrije tijd hebt om je met dit soort zaken bezig te houden is prima, maar probeer de rechterlijke macht even lekker gevrijwaard te laten van dit soort onzin zeg, die hebben wel belangrijkere zaken om naar te kijken....
pi_24447184
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 05:41 schreef Phuturistixxx het volgende:
Jezus...

Begrijp ik nu goed dat jij de tijd van rechters gaat opeisen voor dit soort dingen??

, die hebben wel belangrijkere zaken om naar te kijken....
Uhmm volgens mij heeft de desbetreffende agent ervoor gezorgd dat ik dit traject moest doorlopen en niet ik? , of had ik gewoon 150E moeten betalen? ik heb gewoon een voorwaardelijke boete en in hoger beroep zou die gewoon blijven staan!

als ik de moeite zou nemen om 2 getuiges op te trommellen (veels te veel tijd) zou ik de zaak nog gewonnen hebben ook maar ik laat het er liever bij!

ik ben nimmer schuldig of onschuldig bevonden maar rechter achte het nodig om voorwaardelijk te geven zodat ik mijn zaakjes in de toekomst anders moet gaan aanpakken maar het staat mij volkomen vrij om dit te blijven doen, dat waren de woorden van de rechter, ik heb gewoon niks fout gedaan, maar je moet het wel extreem gerafineerd aanpakken en dat weet ik voor de volgende keer dan

ps. ik ben benieuwd als ik een automobilist geweest was en voor hun rechten opgekomen was of ik ook zo neergesabeld hier zou worden, maar het deert me eigenlijk niet meer
en wat ik met tijd doe is mijn zaak en niet de jouwe toch? beetje vreemde opmerking?!?
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 05:20 schreef perezoso het volgende:
Wat een heerlijk einde v/h verhaal.
Ach hopelijk snel een vervolg in mijn voordeel, dus wees maar niet bang, had bijna al weer prijs bij de laatste controle (weekje geleden)
(dat ze me weer wouden verbaliseren)
maar helaas ze waren compleet kansloos (want ik gaf ze geen kans en had haar gewaarschuwd voor iets waar ze behoorlijk bang van werd)
want als je gewoon een onterechte boete betaalt zijn ze wel aardig maar als je op dat moment een op of aanmerking hebt dan kun je borst nat maken!!
je hebt dan behoorlijk gezeik en dan kunnen ze intimideren als de beste

ik zal ooit wel eens leuk video verslag proberen te maken maar dan heb ik wel iets van nog 4 controles nodig

take care allemaal

[ Bericht 10% gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 07-01-2005 06:41:38 ]
pi_24512456
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 06:05 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

(want ik gaf ze geen kans en had haar gewaarschuwd voor iets waar ze behoorlijk bang van werd)
Lmao, dus eigenlijk bedreig je ook nog een ambtenaar in functie.
Gozer, zoek aub een baan, betaal belasting enzo, en laat die gatsen met rust.
I need you tonight
’cause I’m not sleeping
There’s something about you girl
That makes me sweat
pi_24512675
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 02:49 schreef UberPimp het volgende:

[..]

Lmao, dus eigenlijk bedreig je ook nog een ambtenaar in functie.
Gozer, zoek aub een baan, betaal belasting enzo, en laat die gatsen met rust.
LMAO veel harder dan jij
ik bedreig niemand , zei bedreigde mij en maakte even haar attent dat ik met mijn mp3 spelertje ook kan opnemen wat ik ook op dat moment deed

ik een baan zoeken? no way waarom zou ik een baan zoeken als ik dat niet nodig heb om aan mijn bebhoeftes te voldoen!
ik belasting betalen, nee dank U maar ik betaal gelukkig wel veel btw (zo +500 euro permaand)
die gasten met rust? tuurlijk als ze mij met laten

zelfs als jij in echt een uberpimp zou zijn .....ach laat maar
pi_24513006
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 05:04 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

[..]

LMAO veel harder dan jij
ik bedreig niemand , zei bedreigde mij en maakte even haar attent dat ik met mijn mp3 spelertje ook kan opnemen wat ik ook op dat moment deed

ik een baan zoeken? no way waarom zou ik een baan zoeken als ik dat niet nodig heb om aan mijn bebhoeftes te voldoen!
ik belasting betalen, nee dank U maar ik betaal gelukkig wel veel btw (zo +500 euro permaand)

Als sommige mensen hun energie nu eens wat zinvoller zouden inzetten he, zagen bv. de bermen langs de snelweg er een stuk schoner uit
pi_24516332
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:00 schreef Phuturistixxx het volgende:

Als sommige mensen hun energie nu eens wat zinvoller zouden inzetten he, zagen bv. de bermen langs de snelweg er een stuk schoner uit
Ik gooi nog geen papiertje op de grond dus aan mij ligt het niet dat de bermen wel eens een beetje vies zijn, en ik steek mijn energie in iets wat in mijn ogen zinvol genoeg is nlk het beschermen van bepaalde burgerrechtern en onder andere ook jou vrijheid!, maar jij denkt gewoon dat ik lukraak de politie aan het terroriseren bent , nou ga je gang maar met die gedachtengang
pi_24521785
quote:

[..]

LMAO veel harder dan jij

LOL, elke consument betaald btw, dus jij ook
Je bent typisch zo'n gastje die leent om dingen te kunnen betalen, das aan je schrijfwijze al af te zien.
Ik ben ook niet in loondienst nee, en hoe weet jij of ik een pimp ben of niet.
Ik ben een hardwerkende ondernemer, die diensten verleent aan derden

En een agent zal je niet bedreigen, die zal je alleen waarschuwen tersond iets te gaan doen.
Dat jij met je zielige spelertje daar gaat staan zou ik ook vervelend vinden.
I need you tonight
’cause I’m not sleeping
That makes me sweat
pi_24533015
quote:

[..]

LMAO veel harder dan jij
helaas helaas is een geluidsopname door derden geen geldige bewijsvorm. alleen telefoontaps e.d door politie gemaakt is geldig. zelfs aan videomateriaal zitten nog een hoop voorwaarden alvorens het legitiem bewijsmateriaal is.
quote:
dus je geeft ongeveer 2000 euro per maand uit? en je werkt niet? dan kunnen ze je ook wel gaan korten op je uitkering.

[ Bericht 2% gewijzigd door postman op 12-01-2005 16:12:49 ]
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_24534570
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:58 schreef postman het volgende:

[..]

helaas helaas is een geluidsopname door derden geen geldige bewijsvorm. alleen telefoontaps e.d door politie gemaakt is geldig. zelfs aan videomateriaal zitten nog een hoop voorwaarden alvorens het legitiem bewijsmateriaal is.
[..]

dus je geeft ongeveer 2000 euro per maand uit? en je werkt niet? dan kunnen ze je ook wel gaan korten op je uitkering.
ik ga je niet tegenspreken maar het zal wel in iedergeval de schriftelijke verklaring in het proces
ernstig benadelen van de dienstdoende agent

Man ik heb geen uitkering (of ooit gehad of aangevraagd of zelfs een studie fonds ofzo aangevraagd) , ergens anders schulden of hoef ook niet ergens mijn handje op te houden

jaloers ofzo? - je begrijpt toch wel dat ik (en andere met mij) me helemaal kapot lach om dit soort kritieken omtrent mij levens stijl,

MWuhahahah -
bedankt voor je kritiek omtrent bewijs en dat jij me ook lekker hebt kunnen lachen!
ga nou maar lekker terug naar je hol

[ Bericht 15% gewijzigd door RaGNaRoK-GoaT op 12-01-2005 18:03:06 ]
pi_24536072
en kan je ons onnozellen dan vertellen waar die 2500 euro in de maand vandaan komt?
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_24536373
ik geef nog liever mijn pincode!
vanwaar de interesse dat jij wilt weten waar mijn geld vandaan komt?

je blijft er ook als een lekkere jongen erop in gaan
wat ik verdien gaat hier niemand wat aan en hoe ik het precies verdien ook niet!

of jij het gelooft of niet dat ik dat bedrag per maand vrij te besteden heb is jou zaak en niet de mijne

take care

i do not tell where to get the fish, neither teach or give a hint, just find it out yourself
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:47:14 #276
53272 Guidoweb5
Twent om ūtens
pi_24545359
ik denk dat natuurlijke selectie zijn werk doet en dat deze figuren over een paar jaar zijn uitgestrorven.

Wat een lambal die kerel, volgens mij is hij nog de enige die in zijn sprookjes gelooft
pi_24546053
ohw guido , you made my day , zonder te kijken wat je schreef (ik zag je gereageerd had) zat ik al te gillen als een gillende keuken meid , you are my hero of the day,

i came i saw , i punched you in the face with my money ,
ach guido waarom ben jij me fan? waarom volg je mij , waarom gebruik je mij in andere topics
wat ben jij van beroep?
je was te zwak om een mailtje terug te sturen, dat zegt al genoeg, veel geblaat en weinig inhoud
stumpertje!
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:09:34 #278
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_24548661
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 15:58 schreef postman het volgende:
Onzin, eigen waarneming van de rechter is eveneens een wettig bewijsmiddel en leent zich prima om dit soort materiaal binnen het strafproces te krijgen.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 00:49:14 #279
53272 Guidoweb5
Twent om ūtens
pi_24555640
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ohw guido , you made my day , zonder te kijken wat je schreef (ik zag je gereageerd had) zat ik al te gillen als een gillende keuken meid , you are my hero of the day,

ach guido waarom ben jij me fan? waarom volg je mij , waarom gebruik je mij in andere topics
wat ben jij van beroep?
je was te zwak om een mailtje terug te sturen, dat zegt al genoeg, veel geblaat en weinig inhoud
stumpertje!
1. ik hou er niet van als kerels gillen, en al zeker niet door mijn aanwezigheid.
2. ik mail jou niet omdat ik jou een zielige stakker vind, en op je mailtje (beloof me dat je stoned was stumper) regeageer ik niet omdat ik dit topic al genoeg aandacht voor je vindt.
3. veel geblaat en weinig inhoud......... ik lig in een deuk, stond je voor de spiegel toen je dit schreef> dat je zo DOOF EN BLIND bent dat je nog niet doorhebt dat bijna iedereen je hier uitkotst uitlacht en jou als HET voorbeeld ziet hoe je NIET moet zijn ziet..
je bent een stumper zonder baan, je probeert hier de nette jongen uit te hangen door te zeggen dat je geen uitkering hoeft omdat je genoeg geld hebt, ik denk dat jezelf de enige bent die in dat sprookje geloofd.
Je bent een stumper, een aso, een voorbeeld hoe je NIET worden wilt.

En ga nou maar gauw weer de ridder op je brommer uithangen...
En 1 troost voor je, je bent te achterlijk om ooit in te zien hoe dom je bent...

[ Bericht 0% gewijzigd door Guidoweb5 op 14-01-2005 00:55:29 ]
pi_24555706
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

dude, wanneer wordt je 13?

sneue gast...
Sacrificing autumn tears.....
pi_24556694
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:53 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

dude, wanneer wordt je 13?

sneue gast...
ja ik gedraag me extreem sneu in dti topic , daar is niet eens zelfkennis nodig

ik verlaag me gewoon graag tot het niveau van anderen of voldoe graag aan het profiel van wat mensen van je denken,

nou ga jij maar even lekker pannenkoeken bakken ofzo ,
ik trek in dit topic als een magneet bashers aan
weer een nieuwe , blue eyed boy
ga jij ook lekker 5x reageren?
is nou niet bepaald on topic en als je iets persoonlijks wou zeggen had je dat wel even over de email kunnen
pi_24556779
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 00:49 schreef Guidoweb5 het volgende:

[..]

1. ik hou er niet van als kerels gillen, en al zeker niet door mijn aanwezigheid.
2. ik mail jou niet omdat ik jou een zielige stakker vind, en op je mailtje (beloof me dat je stoned was stumper) regeageer ik niet omdat ik dit topic al genoeg aandacht voor je vindt.
3. veel geblaat en weinig inhoud......... ik lig in een deuk, stond je voor de spiegel toen je dit schreef> dat je zo DOOF EN BLIND bent dat je nog niet doorhebt dat bijna iedereen je hier uitkotst uitlacht en jou als HET voorbeeld ziet hoe je NIET moet zijn ziet..
je bent een stumper zonder baan, je probeert hier de nette jongen uit te hangen door te zeggen dat je geen uitkering hoeft omdat je genoeg geld hebt, ik denk dat jezelf de enige bent die in dat sprookje geloofd.
Je bent een stumper, een aso, een voorbeeld hoe je NIET worden wilt.

En ga nou maar gauw weer de ridder op je brommer uithangen...
En 1 troost voor je, je bent te achterlijk om ooit in te zien hoe dom je bent...
zag niet dat jij nog steeds tijd en moeite in mij investeert (waarom zou je na alles wat je geschreven hebt, ik ben toch zo ongelofelijk blind en doof en stom?) m.a.w. weg gegooide tijd

een stumper zonder baan - man wat denk jij nou wel niet? denk je nou echt dat ik geen inkomsten heb? ,
ik ben zeker weten geen aso, en achterlijk ook niet

wel hang ik de ongelofelijke loser, stumper hier uit en je zal nooit raden waarom
om gewoon lekker de mensen die niet on topic konden reageren gewoon lekker af te zeiken
lekker kinderachtig en zwak van mij maar zo ongelofelijk leuk voor een keertje - tadaa

*mijn familie leest dit topic ook en schamen zich allemaal kapot maar so be it

guido wat bent gij van beroep? , (btw jij bent ook gewoon lekker aandachtsgeil want anders had je me gewoon terug geemaild, krijg jij *ook* te weinig aandacht? )

soevereign nog steeds ben ik je dankbaar voor alle juridische steun en het spijt me een beetje dat ik me zo kinderachtig gedraag
  vrijdag 14 januari 2005 @ 12:02:03 #283
53272 Guidoweb5
Twent om ūtens
pi_24560892
Goed excuses geacepteerd.
druk op logout
  zaterdag 15 januari 2005 @ 04:10:00 #284
26467 raphidae
...antichrist...
pi_24576390
Dit topic is mooi uitgelopen op een wedloop 'wie is de grootste stumper'. Het komische is alleen dat de deelnemers bij het aanvangen al gewonnen hebben.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_24576468
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 04:10 schreef raphidae het volgende:
Dit topic is mooi uitgelopen op een wedloop 'wie is de grootste stumper'. Het komische is alleen dat de deelnemers bij het aanvangen al gewonnen hebben.
je hebt gelijk alleen wist ik dat al van mezelf al redelijk snel desal niet te min erg leuk
  zaterdag 15 januari 2005 @ 10:39:24 #286
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24577300
Grappig topic dit. Vooral die huillies die de hele tijd tegen TS en ook tegen Sovereign lopen te zeuren. Bovendien is het maar de vraag of Ragnarok echt heeft "verloren". De boete die hij heeft gehad is zeer laag en ook nog eens voorwaardelijk, zodat hij waarschijnlijk nooit iets hoeft te betalen.

Verder heeft deze actie dankzij de TS zowel de rechtszaal als de krant gehaald. En niet te vergeten dit forum. Grote kans dat er nu meer mensen gaan opletten hoe de brommercontroles verlopen en misschien worden zelfs sommige politieagenten bewuster van het belang van het houden van juiste controles.
pi_24581469
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 10:39 schreef Pool het volgende:
Grappig topic dit. Vooral die huillies die de hele tijd tegen TS en ook tegen Sovereign lopen te zeuren. Bovendien is het maar de vraag of Ragnarok echt heeft "verloren". De boete die hij heeft gehad is zeer laag en ook nog eens voorwaardelijk, zodat hij waarschijnlijk nooit iets hoeft te betalen.

Verder heeft deze actie dankzij de TS zowel de rechtszaal als de krant gehaald. En niet te vergeten dit forum. Grote kans dat er nu meer mensen gaan opletten hoe de brommercontroles verlopen en misschien worden zelfs sommige politieagenten bewuster van het belang van het houden van juiste controles.
Het gaat niet om het feit of er gewonnen of verloren is.
Het gaat erom dat de TS loopt te patsen dat hij genoeg geld heeft, en waarschijnlijk niets anders te doen heeft in zijn leven.
Daarnaast liegt en bedriegt hij vanalles bijelkaar, en in 99% van de gevallen geven de zogenoemde huilies daar een reply op.

Mijn mening is dat je niet moet zeiken als je een bon krijgt, en al helemaal niet als men van te voren heeft aangekondigd dat er weleens een bekeuring zou kunnen volgen.

De politie kan het nooit goed doen in veel mensen hun ogen, ik vind dat als de politie zegt dat je weg moet gaan, je gewoon met optiefen en weer op je BrEeZah SkOeTaH moet kruipen.

I need you tonight
’cause I’m not sleeping
That makes me sweat
  zondag 16 januari 2005 @ 09:53:46 #288
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_24593558
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:25 schreef UberPimp het volgende:
Het gaat niet om het feit of er gewonnen of verloren is.
Het gaat erom dat de TS loopt te patsen dat hij genoeg geld heeft, en waarschijnlijk niets anders te doen heeft in zijn leven.
Daarnaast liegt en bedriegt hij vanalles bijelkaar, en in 99% van de gevallen geven de zogenoemde huilies daar een reply op.
Daar zit misschien wel wat in. Er zitten echter ook reacties tussen die direct de TS beginnen af te blaten, alleen omdat hij zich in een strafzaak wil verdedigen. Terwijl dat de normaalste zaak van ons rechtssysteem is.
quote:

Mijn mening is dat je niet moet zeiken als je een bon krijgt, en al helemaal niet als men van te voren heeft aangekondigd dat er weleens een bekeuring zou kunnen volgen.

De politie kan het nooit goed doen in veel mensen hun ogen, ik vind dat als de politie zegt dat je weg moet gaan, je gewoon met optiefen en weer op je BrEeZah SkOeTaH moet kruipen.
Daarin ben ik het niet met je eens. Er zijn regels voor burgers en er zijn regels voor agenten. Die staan vastgelegd in de verschillende wetboeken en daar hebben beide partijen zich aan te houden. De politie heeft gewoon niet het recht om in alle gevallen iemand weg te jagen en al zeker niet om iemand te bekeuren als diegene geen gehoor geeft aan die oproep.

Met name bij twijfelgevallen over de rechtmatigheid van het optreden van de politie is het naar mijn mening juist goed om niet met Justitie te schikken en de rechtszaak af te wachten. Iedere burger heeft het recht zich in een strafzaak zo goed mogelijk te verweren; dat is iets anders dan "zeiken".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')