quote:Op donderdag 23 december 2004 00:57 schreef Guidoweb5 het volgende:
ik hoop dat je nog meer moet betalen.
ontzettend dom figuur!
ga een baan zoeken ofzo
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2004 17:13 schreef FLipKick het volgende:
Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had![]()
ja ik ga mezelf even te gronde richten tegen het machtige justitile apparaatquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Grappig.
Maar een echte moralist gaat op zijn strepen staan![]()
![]()
Nepperd
Uhmm volgens mij heeft de desbetreffende agent ervoor gezorgd dat ik dit traject moest doorlopen en niet ik? , of had ik gewoon 150E moeten betalen? ik heb gewoon een voorwaardelijke boete en in hoger beroep zou die gewoon blijven staan!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 05:41 schreef Phuturistixxx het volgende:
Jezus...
Begrijp ik nu goed dat jij de tijd van rechters gaat opeisen voor dit soort dingen??
, die hebben wel belangrijkere zaken om naar te kijken....
Ach hopelijk snel een vervolg in mijn voordeel, dus wees maar niet bang, had bijna al weer prijs bij de laatste controle (weekje geleden)quote:
Lmao, dus eigenlijk bedreig je ook nog een ambtenaar in functie.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 06:05 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
(want ik gaf ze geen kans en had haar gewaarschuwd voor iets waar ze behoorlijk bang van werd)
LMAO veel harder dan jijquote:Op dinsdag 11 januari 2005 02:49 schreef UberPimp het volgende:
[..]
Lmao, dus eigenlijk bedreig je ook nog een ambtenaar in functie.
Gozer, zoek aub een baan, betaal belasting enzo, en laat die gatsen met rust.
Als sommige mensen hun energie nu eens wat zinvoller zouden inzetten he, zagen bv. de bermen langs de snelweg er een stuk schoner uitquote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:04 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
LMAO veel harder dan jij
ik bedreig niemand , zei bedreigde mij en maakte even haar attent dat ik met mijn mp3 spelertje ook kan opnemen wat ik ook op dat moment deed
ik een baan zoeken? no way waarom zou ik een baan zoeken als ik dat niet nodig heb om aan mijn bebhoeftes te voldoen!
ik belasting betalen, nee dank U maar ik betaal gelukkig wel veel btw (zo +500 euro permaand)
die gasten met rust? tuurlijk als ze mij met laten![]()
zelfs als jij in echt een uberpimp zou zijn .....ach laat maar![]()
Ik gooi nog geen papiertje op de grond dus aan mij ligt het niet dat de bermen wel eens een beetje vies zijn, en ik steek mijn energie in iets wat in mijn ogen zinvol genoeg is nlk het beschermen van bepaalde burgerrechtern en onder andere ook jou vrijheid!, maar jij denkt gewoon dat ik lukraak de politie aan het terroriseren bent , nou ga je gang maar met die gedachtengangquote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:00 schreef Phuturistixxx het volgende:
Als sommige mensen hun energie nu eens wat zinvoller zouden inzetten he, zagen bv. de bermen langs de snelweg er een stuk schoner uit![]()
LOL, elke consument betaald btw, dus jij ookquote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:04 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
LMAO veel harder dan jij
ik bedreig niemand , zei bedreigde mij en maakte even haar attent dat ik met mijn mp3 spelertje ook kan opnemen wat ik ook op dat moment deed
ik een baan zoeken? no way waarom zou ik een baan zoeken als ik dat niet nodig heb om aan mijn bebhoeftes te voldoen!
ik belasting betalen, nee dank U maar ik betaal gelukkig wel veel btw (zo +500 euro permaand)
zelfs als jij in echt een uberpimp zou zijn .....ach laat maar![]()
helaas helaas is een geluidsopname door derden geen geldige bewijsvorm. alleen telefoontaps e.d door politie gemaakt is geldig. zelfs aan videomateriaal zitten nog een hoop voorwaarden alvorens het legitiem bewijsmateriaal is.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:04 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
[..]
LMAO veel harder dan jij
dus je geeft ongeveer 2000 euro per maand uit? en je werkt niet? dan kunnen ze je ook wel gaan korten op je uitkering.quote:ik belasting betalen, nee dank U maar ik betaal gelukkig wel veel btw (zo +500 euro permaand)
ik ga je niet tegenspreken maar het zal wel in iedergeval de schriftelijke verklaring in het procesquote:Op woensdag 12 januari 2005 15:58 schreef postman het volgende:
[..]
helaas helaas is een geluidsopname door derden geen geldige bewijsvorm. alleen telefoontaps e.d door politie gemaakt is geldig. zelfs aan videomateriaal zitten nog een hoop voorwaarden alvorens het legitiem bewijsmateriaal is.
[..]
dus je geeft ongeveer 2000 euro per maand uit? en je werkt niet? dan kunnen ze je ook wel gaan korten op je uitkering.
Onzin, eigen waarneming van de rechter is eveneens een wettig bewijsmiddel en leent zich prima om dit soort materiaal binnen het strafproces te krijgen.quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:58 schreef postman het volgende:
helaas helaas is een geluidsopname door derden geen geldige bewijsvorm. alleen telefoontaps e.d door politie gemaakt is geldig. zelfs aan videomateriaal zitten nog een hoop voorwaarden alvorens het legitiem bewijsmateriaal is.
1. ik hou er niet van als kerels gillen, en al zeker niet door mijn aanwezigheid.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ohw guido , you made my day , zonder te kijken wat je schreef (ik zag je gereageerd had) zat ik al te gillen als een gillende keuken meid , you are my hero of the day,
i came i saw , i punched you in the face with my money ,
ach guido waarom ben jij me fan? waarom volg je mij , waarom gebruik je mij in andere topics
wat ben jij van beroep?
je was te zwak om een mailtje terug te sturen, dat zegt al genoeg, veel geblaat en weinig inhoud
stumpertje!
dude, wanneer wordt je 13?quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:28 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
ohw guido , you made my day , zonder te kijken wat je schreef (ik zag je gereageerd had) zat ik al te gillen als een gillende keuken meid , you are my hero of the day,
i came i saw , i punched you in the face with my money ,
ja ik gedraag me extreem sneu in dti topic , daar is niet eens zelfkennis nodigquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:53 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
[..]
dude, wanneer wordt je 13?
sneue gast...
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:49 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
1. ik hou er niet van als kerels gillen, en al zeker niet door mijn aanwezigheid.
2. ik mail jou niet omdat ik jou een zielige stakker vind, en op je mailtje (beloof me dat je stoned was stumper) regeageer ik niet omdat ik dit topic al genoeg aandacht voor je vindt.
3. veel geblaat en weinig inhoud......... ik lig in een deuk, stond je voor de spiegel toen je dit schreef> dat je zo DOOF EN BLIND bent dat je nog niet doorhebt dat bijna iedereen je hier uitkotst uitlacht en jou als HET voorbeeld ziet hoe je NIET moet zijn ziet..
je bent een stumper zonder baan, je probeert hier de nette jongen uit te hangen door te zeggen dat je geen uitkering hoeft omdat je genoeg geld hebt, ik denk dat jezelf de enige bent die in dat sprookje geloofd.
Je bent een stumper, een aso, een voorbeeld hoe je NIET worden wilt.
En ga nou maar gauw weer de ridder op je brommer uithangen...
En 1 troost voor je, je bent te achterlijk om ooit in te zien hoe dom je bent...
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 04:10 schreef raphidae het volgende:
Dit topic is mooi uitgelopen op een wedloop 'wie is de grootste stumper'. Het komische is alleen dat de deelnemers bij het aanvangen al gewonnen hebben.
Het gaat niet om het feit of er gewonnen of verloren is.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:39 schreef Pool het volgende:
Grappig topic dit. Vooral die huillies die de hele tijd tegen TS en ook tegen Sovereign lopen te zeuren. Bovendien is het maar de vraag of Ragnarok echt heeft "verloren". De boete die hij heeft gehad is zeer laag en ook nog eens voorwaardelijk, zodat hij waarschijnlijk nooit iets hoeft te betalen.
Verder heeft deze actie dankzij de TS zowel de rechtszaal als de krant gehaald. En niet te vergeten dit forum.Grote kans dat er nu meer mensen gaan opletten hoe de brommercontroles verlopen en misschien worden zelfs sommige politieagenten bewuster van het belang van het houden van juiste controles.
Daar zit misschien wel wat in. Er zitten echter ook reacties tussen die direct de TS beginnen af te blaten, alleen omdat hij zich in een strafzaak wil verdedigen. Terwijl dat de normaalste zaak van ons rechtssysteem is.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:25 schreef UberPimp het volgende:
Het gaat niet om het feit of er gewonnen of verloren is.
Het gaat erom dat de TS loopt te patsen dat hij genoeg geld heeft, en waarschijnlijk niets anders te doen heeft in zijn leven.
Daarnaast liegt en bedriegt hij vanalles bijelkaar, en in 99% van de gevallen geven de zogenoemde huilies daar een reply op.
Daarin ben ik het niet met je eens. Er zijn regels voor burgers en er zijn regels voor agenten. Die staan vastgelegd in de verschillende wetboeken en daar hebben beide partijen zich aan te houden. De politie heeft gewoon niet het recht om in alle gevallen iemand weg te jagen en al zeker niet om iemand te bekeuren als diegene geen gehoor geeft aan die oproep.quote:
Mijn mening is dat je niet moet zeiken als je een bon krijgt, en al helemaal niet als men van te voren heeft aangekondigd dat er weleens een bekeuring zou kunnen volgen.
De politie kan het nooit goed doen in veel mensen hun ogen, ik vind dat als de politie zegt dat je weg moet gaan, je gewoon met optiefen en weer op je BrEeZah SkOeTaH moet kruipen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |