prachtig..en dan gaan we hier maar verder..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:35 schreef DearPrudence het volgende:
Hoi![]()
Nu is het weer eens mijn beurt om een mooie topic vol saaie verhalen, en texelse belevingen te openen voor ong. 6 tot 8 5de klas havo/vwo-ertjes. Altijd leuk!![]()
[afbeelding]
Jaja, het is al herfst... iedereen een leuke zomer gehad?
Ik wel,Leuke dingen gedaan.
![]()
De abnormale, ongeloofelijke, lange geschiedenis van deze topic series.
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #57
Hét OSG De HOgeberg Slowchat Topic #42
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic # 41
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topic # 40
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #39
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #38
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #37
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #36
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #35
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #34
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #33
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #32
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #31
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #30
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #29
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #28
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #27
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #26
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #25
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #24
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #23
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #22
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #21
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #20
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #19
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #18
Hét OSG Slowchat Topique #17
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #16
OSG De Hogeberg Slowchat topic #15
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #14
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #13
Het OSG De Hogeberg Slowchat Topique #12
Het OSG De Hogeberg topique #11 (NerdoStyle)
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #10
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic # 9
Hét OSG De Hogeberg SlowchatTopic #8
Hét OSG De Hogeberg Slowchattopic #7
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #6
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #5
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique #4
Hét OSG De Hogeberg Slowchat Topique
OSG De Hogeberg Slowchat Topique #2
OSG de Hogeberg Slowchat Topique
En om Mzraki's topic-open stijl te kopieren:
Muziek:
[afbeelding]
The Beatles
[afbeelding]
The Libs
[afbeelding]
The Shins
[afbeelding]
Frou Frou
[afbeelding]
Belle & Sebastian
[afbeelding]
Adam Green
[afbeelding]
Ben Kweller
And the list goes on... and on... and on... and oooon!!!!![]()
Waar ik ook wel steeds meer zin in te krijgen is:
[afbeelding]
én
[afbeelding]
én
[afbeelding]
én
[afbeelding]
én
ik stop er maar mee.![]()
Ciao, en veel post plezier!!
Ik zei nog zo, de onderstequote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:50 schreef DearPrudence het volgende:Merci.
't licht effect doet 't 'mquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Verder een goede OP, zeker mooi plaatje van snowboarden
true, true.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zei nog zo, de onderste
idd toffe pica.. was ik dat maar.. (*kwijl* *zucht* *kwijl* *zucht*)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Verder een goede OP, zeker mooi plaatje van snowboarden
En?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, net eventjes tegen over mijn ouders betoogt dat zij die 10 euro meer per maand best kunnen betalen en mij een Basic ipv een crappy lite abonnement kunnen geven
Lookin' good, alleen zijn mijn ouders zo koppig als de pest.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
En?
Hm, eens even lezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:56 schreef errrrr het volgende:
Kees, surf 's wat rond op: http://www.aihorizon.com/
Als je kunstmatige intelligentie wil gaan studeren is dat wel leuk
Die moet ik ook nog 's kijken... misschien van het weekend ofzo 'nsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net overigens Fahrenheit 9/11 gezien. Redelijk impressive.
van wat naar wat ga je dan? hoeveel downstream en hoeveel upstream nu? en waar zou je naartoe gaan, en heb je kabel of adsl, en bij welke provider?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:45 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, net eventjes tegen over mijn ouders betoogt dat zij die 10 euro meer per maand best kunnen betalen en mij een Basic ipv een crappy lite abonnement kunnen geven
kabeltex schijnt niet echt een goede klantenservice te hebben, maar wie weet..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
En?
Niels, al mail van kabeltex?
Ik ben btw Visual C++ aan het downloaden, wil wel 's wat grafische dingetjes proberen, kijken of dat leuk is
die moet ik nog ff downloaden en kijken..lijkt me wel een intressante film..maar zo zijn er wel meer 'die ik nog moet kijken..'quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net overigens Fahrenheit 9/11 gezien. Redelijk impressive.
Kabeltex, zit nu op Lite, wil naar basic.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:49 schreef MrAli het volgende:
[..]
van wat naar wat ga je dan? hoeveel downstream en hoeveel upstream nu? en waar zou je naartoe gaan, en heb je kabel of adsl, en bij welke provider?
[..]
kabeltex schijnt niet echt een goede klantenservice te hebben, maar wie weet..
en die Visual C++ heb ik volgensmij ook nog ergens in een stoffige hoek van mijn kamer of harde schijf liggen..![]()
[..]
die moet ik nog ff downloaden en kijken..lijkt me wel een intressante film..maar zo zijn er wel meer 'die ik nog moet kijken..'
slaap lekker en droom zacht..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:22 schreef DearPrudence het volgende:
welterusten
mwa..daar zit wat in dat je dat voor 10 eurie extra in de maand wel wil..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kabeltex, zit nu op Lite, wil naar basic.
Snelheid nu: tot 1000/300 kbps
snelheid mid oktober: tot 1500/400 kbps
snelheid basic mid oktober: tot 3000/500 kbps
Dus
Dude, mam en ik hebben ons de hele avond uit de naat staan werken maar ze zijn klaar hoor:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:29 schreef errrrr het volgende:
Ruben, denk je btw aan de voedselvoorziening van de mentorles van morgen?
moet bij jullie tijdens de mentorlessen iederen keer iemand iets lekkers meenemen ofzow? (Hans Frank hebben jullie toch?)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dude, mam en ik hebben ons de hele avond uit de naat staan werken maar ze zijn klaar hoor:
36 muffins
Yup, en ik ga eventjes laten zien hoe het moet, muffinsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
moet bij jullie tijdens de mentorlessen iederen keer iemand iets lekkers meenemen ofzow? (Hans Frank hebben jullie toch?)
Laatste keer dat ik checkte niet, maar nu dus wel:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
En?
Niels, al mail van kabeltex?
Ik ben btw Visual C++ aan het downloaden, wil wel 's wat grafische dingetjes proberen, kijken of dat leuk is
quote:Geachte heren Franeker en Boom,
Wij zijn voornemens om in specifice gevallen een oplossing voor het door u gesignaleerde probleem te bieden.
U komt daar zeker voor in aanmerking.
Per abonnee zullen daar dan afspraken over gemaakt worden.
Wij houden u op de hoogte (in ieder geval voor het sluiten van deze poorten).
Met vriendlijke groet,
Jaap Drijver
Kabeltex.
Top gear, maar wat zie ik nou, een kaart van engeland en frankrijk, duitsland e.d., hebben ze een duitse vlag op half nederland geplaktquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens:
http://www.bbc.co.uk/topg(...)_train_broadband.ram
Je hebt er wel realplayer voor nodig maar boy o boy.
Dit is brits ten top
Eihoofd, kijk eens naar de parent Dir.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:42 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Top gear, maar wat zie ik nou, een kaart van engeland en frankrijk, duitsland e.d., hebben ze een duitse vlag op half nederland geplakt
ik heb niet het hele filmpie gezien maar het waren iig best autootjes..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Jongens:
http://www.bbc.co.uk/topg(...)_train_broadband.ram
Je hebt er wel realplayer voor nodig maar boy o boy.
Dit is brits ten top
> "Say Bill, our downloads on the msn.com website is going down"quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:08 schreef MrAli het volgende:
hmmz..msn is echt krom aan het doen (het is ook niet voor niets van Microsoft), maar nu maken ze het wel vrij bond, eerst zegt msn toen ik me wou aanmelden dat ik een nieuwe versie moest downloaden (ik had 7) en vervolgens heb ik die gedownload en wil ik installeren, zegt ie dat het niet gaat omdat ik al een nieuwe versie heb geïnstalleerd, overigens was die 'nieuwere' versie 6.2..
Aldus een of andere site met leuke tekstenquote:Stupid
De volgende radioconversatie heeft werkelijk plaatsgevonden, en werd vrijgegeven door de Amerikaanse Marine:
#1: Please divert your course 15 degrees to the north to avoid a collision.
#2: Recommend you divert your course 15 degrees to south to avoid a collision.
#1: This is the captain of a U. S. navy ship. I say again, divert YOUR course.
#2: No. I say again, you divert YOUR course.
#1. THIS IS THE AIRCRAFT CARRIER ENTERPRISE. WE ARE A LARGE WARSHIP OFTHE U. S. NAVY. DIVERT YOUR COURSE NOW!
#2. This is a lighthouse. Your call.
Die kende ik al jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Aldus een of andere site met leuke teksten
edit: retecool dus
dat is dus tipisch het Microsoft-niveau.. maar post die site ff..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Aldus een of andere site met leuke teksten
edit: retecool dus
Ik hoorde het van Joep.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:39 schreef MrAli het volgende:
net terug van de opnames van de film Johan, over een jongen die de jongste is uit een gezien van een stuk of 10 kinderen, al zijn broers en zussen gaan studeren, alleen hij wil voetballer worden. nou word die film o.a. op Texel op genomen en moest ik samen met Joep ff helpen, met het bootje 2 keer een voetbal verplaatsen door de haven, en vervolgens weer ophalen lerverde ons nog 50 eurie op..![]()
![]()
net ff minder dan 2 dagen beulen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik hoorde het van Joep.
Stelletje godvergeten luckers, weet je hoe lang ik me de pestpokken moet werken voor 50 euro?
Waarom heb je ons script niet uitgevoerdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:39 schreef MrAli het volgende:
net terug van de opnames van de film Johan, over een jongen die de jongste is uit een gezien van een stuk of 10 kinderen, al zijn broers en zussen gaan studeren, alleen hij wil voetballer worden. nou word die film o.a. op Texel op genomen en moest ik samen met Joep ff helpen, met het bootje 2 keer een voetbal verplaatsen door de haven, en vervolgens weer ophalen lerverde ons nog 50 eurie op..![]()
![]()
1 goede dag doorwerken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
net ff minder dan 2 dagen beulen?
that's me..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik hoorde het van Joep.
Stelletje godvergeten luckers, weet je hoe lang ik me de pestpokken moet werken voor 50 euro?
nja..toch wel ff iets minder..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
net ff minder dan 2 dagen beulen?
wel ffies meer dan 1 dag normaal...hangt ook van mn aantal uren af natuurlijk..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
1 goede dag doorwerken.
ja dat hebben we geprobeerd, alleen Joep kon niet zo goed vangen..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:14 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Waarom heb je ons script niet uitgevoerd
sneaky die bal te vangen voordat ie het water raakt "JA VANGBAL"
Een normale dag werken voor mij is in de zomer om 12 uur beginnen en om 12/half 1 klaar zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:28 schreef MrAli het volgende:
wel ffies meer dan 1 dag normaal...hangt ook van mn aantal uren af natuurlijk..
ik kom meestal niet aan de 12 uur aangezien ik tussen de middag vrij ben, en de fooien gaan in de fooienpot en aan het eind van het jaar doen we daar wat leuks van, bedrijfuitje ofzow, en wat over blijft word verdeeld..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een normale dag werken voor mij is in de zomer om 12 uur beginnen en om 12/half 1 klaar zijn.
Fooi meegerekend heb ik dan nog wel meer dan 50 euro verdient.
Maar fijn is zo lang werken niet :')
Uiteraard doet het afscheid pijn, maar het voelt ook verbluffend bevrijdend, zo na 3 maanden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:31 schreef DearPrudence het volgende:
Moet ook maar een van deze dagen mijn lowlands bandje verwijderen.
Af en toe behoorlijk vervelend met zo;n grote blok eraan...
Het begint ook een beetje te stinken.. naar rijst/kip curry ofzo..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Uiteraard doet het afscheid pijn, maar het voelt ook verbluffend bevrijdend, zo na 3 maanden.
Die van mij was nog wel behoorlijk schoon, maar het was erg vervelend bij volleybal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Het begint ook een beetje te stinken.. naar rijst/kip curry ofzo..hmm..
http://razghul.ice.org/misc/zoom/zoom.htm << heel mooi gemaakt!!
Die van mij is ook wel nog schoon hoor, kleur is nog mooi enzo, maar ik vindt zelf dat hij een beetje zurig ruikt, maar mss heb ik wel een gevoelige neus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die van mij was nog wel behoorlijk schoon, maar het was erg vervelend bij volleybal.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:15 schreef -Mzraki- het volgende:
Erg mooi gemaakt ja, spacey effect.
aww..een hele aderlating..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:20 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb mijn Lowlands bandje verwijderd van mijn arm...
Enniwais, gaat er nog iemand te bluesen vanavond?
B1,2 viel wel mee, alleen 4c is waarschijnlijk wel foutquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:44 schreef SuUz2ko het volgende:
Wiskunde om te huilen...
checkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:08 schreef MrAli het volgende:
oh uhm Niels, ik sprak Predjuh net toen ik thuis kwam, zijn party morgen gaat niet door, er waren er te veel die niet konden, voornamelijk te wijten aan de proefwerkweek.. dan weet je dat alvast..
haha, goh, duidelijk ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
aww..een hele aderlating..
maar uhm..Blues..tsja..denk het niet..je moet toch zo'n kaartje hebben om overal naar binnen te mogen? of is dat alleen morgen? en ik moet morgen voetballen met de boot van 9 uur..das minimaal 8 uur op..en ik ben al moet..dus..nja..misschien ook wel..
Herfstmarkt, ik zou nog met m'n moeder gaan, dus mss.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:00 schreef NerdoNielso het volgende:
overigens, ik sta morgen tussen 10.00 en 16.00 uur op de markt in den burg, komen jullie allemaal een stukje koek proeven?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Mijn papa wordt buitengewoon hoogleraar aan de UU
Nou, nogal jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
wow man, dan ben je trots
M'n dag is weer goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Herfstmarkt, ik zou nog met m'n moeder gaan, dus mss.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nou, nogal ja
Bier?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:11 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]![]()
* NerdoNielso meefeest vanwege het gratis bier
Hoogleraren zijn zo slim dat we wel weten dat de gemiddelde jeugd-alcoholist wel bier zuiptquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bier?
Hoogleraren drinken congac.
hmmz..ik kom als het goed is volgens planning met de boot van half 4 thuis..dus zou ik daarna kunnen..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:00 schreef NerdoNielso het volgende:
overigens, ik sta morgen tussen 10.00 en 16.00 uur op de markt in den burg, komen jullie allemaal een stukje koek proeven?
En allemaal hetzelfde:quote:203 message(s) in inbox
Ik had ingesteld dat ik een mail wou bij een hack-attempt, weet ik veel dat ie met een portscan ook gaat mailenquote:Dear User
Your router has detected and protected you against an attempt to gain access to
your network. This may have been an attempted hacker intrusion, or perhaps
just your Internet Service Provider doing routine network maintenance.
Most of these network probes are nothing to be worried about - these types of
random probes should NOT be reported, but you may want to report repeated
intrusions attempts. Save this email for comparison with future alert messages.
Your router Alert Information
Time: 01/01/2002, 00:22:33
Source: 82.151.38.67, 520
Destination:82.151.39.255, 520
Visit the UXN Combat Spam web site to get more detailed information about the intruder - http://combat.uxn.com/
1. Type the intruder's IP address into the IP WHOIS search engine
2. Click the Query Button
3. Detailed network and administration information will be displayed
damn, als ik bij elke portscan die ik te verwerken krijg een email zou krijgen zou binnen 1 dag mijn gmail account vol zitten..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En allemaal hetzelfde:
[..]
Ik had ingesteld dat ik een mail wou bij een hack-attempt, weet ik veel dat ie met een portscan ook gaat mailen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
Hoi [afbeelding]
Hoi..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:25 schreef DearPrudence het volgende:
of Hoi! [afbeelding]
Nee dat ben ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
damn, als ik bij elke portscan die ik te verwerken krijg een email zou krijgen zou binnen 1 dag mijn gmail account vol zitten..
ik had gister binnen 1 uur een log van mijn firewall van een half mb,
en http://82.151.38.67/ , ben jij dat? is dat jou router bedoel ik? want ik kom er idd zo in en kan alles screw'en wat ik maar wil.. *macht..powerrr..*
hmm..sneaky veranderen hé? eerst 82.68.223.184 neerzetten..maar dat ben ik niet..ik ben 81.68.223.184..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:40 schreef NerdoNielso het volgende:
en uhm, alwin ben jij: 81.68.223.184?
iig iemand met ADSL
heey, das lullig, ik zei dat jij wat mocht proberen, niet dat je half china op me af moest sturenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:48 schreef MrAli het volgende:
alle hackers in tha house opgelet, 82.151.39.42 moet je hebben..
sinds wanneer zijn Chinezen nou weer dé hackers?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
heey, das lullig, ik zei dat jij wat mocht proberen, niet dat je half china op me af moest sturen
No idea, Russen danquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn Chinezen nou weer dé hackers?
dat komt meer in de buurt jah..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:25 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
No idea, Russen dan
Rusland rulezquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat komt meer in de buurt jah..
ik heb net een paar Koreanen ingehuurd..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Rusland rulez
Je weet dat een brute fordce op m'n ssh connection verboden was hequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik heb net een paar Koreanen ingehuurd..
je brengt me wel op ideën..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Je weet dat een brute fordce op m'n ssh connection verboden was he
Congrats, dude.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:04 schreef -Mzraki- het volgende:
Mijn papa wordt buitengewoon hoogleraar aan de UU
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:58 schreef DearPrudence het volgende:
woeii!*whiihiihooha*
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:29 schreef DearPrudence het volgende:
Kan dat?
*harsh*
OMG!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, dat kan heel goed.
Unknown file format (SP54), maar dat zal wel aan mij liggen denk..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:43 schreef errrrr het volgende:
Ok, begonnen aan m'n case-mod... temp meter en winamp control af
filmpje op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/wintemp.AVI
Nu maar 's gaan leren... owja, en nog grasmaaien
neuj hoor, valt best mee, het proefwerk voor bio is voor mijn voortgangscijfer, een aangezien ik in een examenklas zit ga ik niet meer over en mag ik dus een 1 halen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:28 schreef DearPrudence het volgende:
bio is stom.
Ik blijf thuis, proefwerkweek jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:50 schreef MrAli het volgende:
maar gaat er nog iemand uit (of naar de Blues of hoe je dat ook wil noemen)of blijven we allemaal thuis (vanwege de proefwerkweek)?
Bio.. hmm... nu echt 's gaan lerenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
neuj hoor, valt best mee, het proefwerk voor bio is voor mijn voortgangscijfer, een aangezien ik in een examenklas zit ga ik niet meer over en mag ik dus een 1 halen..
jij bent ook stom.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
neuj hoor, valt best mee, het proefwerk voor bio is voor mijn voortgangscijfer, een aangezien ik in een examenklas zit ga ik niet meer over en mag ik dus een 1 halen..
hmmz..das ook een slechte service..ik had anders alle 65536 poorten gescant..dus daar zal dat aal liggen denk..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:58 schreef NerdoNielso het volgende:
Zeg alwin, je bent wel ff bezig geweest, ik heb 42 mails ontvangen omdat jij aan het kloten was
Niet dat ik het erg vind ofzow...
hihihi..ennuh..ik kan er niets aan doen dus moet je het niet op mij gaan afreageren hé..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:01 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jij bent ook stom.
Kwam van hetzelfde IP adres afquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..das ook een slechte service..ik had anders alle 65536 poorten gescant..dus daar zal dat aal liggen denk..(weet je trouwens zeker dat dat door mijn acties komt?)
Maar leer je niet voor je examen dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
hihihi..ennuh..ik kan er niets aan doen dus moet je het niet op mij gaan afreageren hé..
HOME ALONE == PILSENquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ben btw het hele weekend alleen thuis
Dus, zo eventjes pizza bestellen
was dat IP 81.68.223.184?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Kwam van hetzelfde IP adres af![]()
jahwel, maar dit pw telt niet mee voor mijn PTA, maar voor mijn voortgangscijfer, en aangezien ik dat niet heb zal het m'n reet roesten wat mijn cijfer zal zijn..ik heb alleen nog maar wat aan PTA-cijfers, en als dit geen PTA is..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Maar leer je niet voor je examen dan?
20 uur per week?!?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:09 schreef NerdoNielso het volgende:
Oja, we hebben ook Souwtje nog besprokenZe zit dan op voetbal en traint 20 uur per week, zouden ze hier ook is moeten doen
En ze moeten echt wat doen aan de gemiddelde leeftijd in Den Burg, op de cocksdorper markt waren er nog wel flink wat leuke meiden, nu alleen maar of veel te oude of kleine kindjes...
En beide vallen niet in mijn (best wel grote) goedkeuringsvak
HOME ALONE MET PROEFWERKWEEK == LERENquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
HOME ALONE == PILSEN
softiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
20 uur per week?!?
WTF doet ze, voetbalkamp?
Ik heb nooit meer dan een gemiddelde van 7 uur per week getrained.
maar wat tel je dan allemaal mee? als ik op manier 1 tel zal ik niet aan de 7 uur komen en als ik op manier 2 tel zal ik wel aan die 20 uur komen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
20 uur per week?!?
WTF doet ze, voetbalkamp?
Ik heb nooit meer dan een gemiddelde van 7 uur per week getrained.
Nee dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:10 schreef MrAli het volgende:
was dat IP 81.68.223.184?
primaquote:jahwel, maar dit pw telt niet mee voor mijn PTA, maar voor mijn voortgangscijfer, en aangezien ik dat niet heb zal het m'n reet roesten wat mijn cijfer zal zijn..ik heb alleen nog maar wat aan PTA-cijfers, en als dit geen PTA is..
Ja, ik wil best in m'n eentje trainen, maar toen ik op die 7 uur zat trainde ik met zo'n beetje iedere training mee, enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
softie
True.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
maar wat tel je dan allemaal mee? als ik op manier 1 tel zal ik niet aan de 7 uur komen en als ik op manier 2 tel zal ik wel aan die 20 uur komen..
that's the spiritquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:11 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
HOME ALONE MET PROEFWERKWEEK == LEREN
besides, als ik zonodig zou moeten pilsen zou ik dat ook kunnen doen als m'n ouders er wel zouden zijn...
moet jij nodig zeggen, jij kan het woord 'sport' niet eens spellen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
softie
heb jij ooit gevoetbalt dan? of heb je het nu over volleybal?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik wil best in m'n eentje trainen, maar toen ik op die 7 uur zat trainde ik met zo'n beetje iedere training mee, enzo
- Nee he? Hmm, que karakter iets meer denk ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:05 schreef NerdoNielso het volgende:
-Oja, Esme, wij vonden dat je niet echt op je moeder leek
-Suuz is de "kleine dikke tesselaar" (soort koek van ons)
-Suzanne Posthumus d'r zus lijkt best wel op Suzanne
-Suuz moet echt wat doen aan die roze laarzen
Ik sla voor de verandering ook een keertje over.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:02 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ga ook niet uit. denk ik.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
softie
het probleem met mij is altijd dat je de meeste dingen niet alleen kan trainen, of dat het niet leuk is en dat ik lang niet altijd iemand kan vinden die mee wil en ongeveer ook nog van hetzelfde niveua is (of beter..dat vind ik weer niet erg..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
- Nee he? Hmm, que karakter iets meer denk ik.
- ok
- Ja, klopt wel.
- Welke?
20 uur? Jeetje is wel veel ja. Volgens mij heeft ze (souwtje) het wel naar d'r zin daar, of niet?
Ik zou het liefst ook wel meer willen 'trainen' met dansen. Ik dans nu 1 uur in de week.
Op sint maarten was het nog 4,5 uur ofzo, dan dansden we op 2 dagen. Ook niet erg veel.
En als er een uitvoering in opkomst was, dan dansden we maanden van tevoren iedere zaterdag van 10 tot 4 ofzo. Vond dat altijd wel leuk
Nee zou ik ook niet doen als ik jou was, jij hebt je voorlopig wel genoeg uitgeleefd. Hup, ga es leren ofzo. Tss.. feestbeest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik sla voor de verandering ook een keertje over.
Een beetje heen en weer slingeren aan een paal kan ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:50 schreef MrAli het volgende:
[..]
het probleem met mij is altijd dat je de meeste dingen niet alleen kan trainen, of dat het niet leuk is en dat ik lang niet altijd iemand kan vinden die mee wil en ongeveer ook nog van hetzelfde niveua is (of beter..dat vind ik weer niet erg..) dus komt het er niet zo vaak van als ik wil..
![]()
Ik geloof dat het allemaal wel prima gaat ja...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
- Nee he? Hmm, que karakter iets meer denk ik.
- ok
- Ja, klopt wel.
- Welke?
20 uur? Jeetje is wel veel ja. Volgens mij heeft ze (souwtje) het wel naar d'r zin daar, of niet?
Ik zou het liefst ook wel meer willen 'trainen' met dansen. Ik dans nu 1 uur in de week.
Op sint maarten was het nog 4,5 uur ofzo, dan dansden we op 2 dagen. Ook niet erg veel.
En als er een uitvoering in opkomst was, dan dansden we maanden van tevoren iedere zaterdag van 10 tot 4 ofzo. Vond dat altijd wel leuk
Jep madamme Witte van der groten kaesen fabriecquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
heb jij ooit gevoetbalt dan? of heb je het nu over volleybal?
(p.s. gaat het over Souwtje van de kaas-dinges aan die afslag van de Hoornderweg? Witte geloof ik)
ik zal hem niet fout opvatten hoor.., maar dan daag ik je bij deze uit om een keertje mee te doen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Een beetje heen en weer slingeren aan een paal kan ik ook wel hoor![]()
Hmm, die zin kan je wel heel erg fout opvatten
ow..ja..dat lekkere ding dus..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:05 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jep madamme Witte van der groten kaesen fabriec
Eey, mag ik eerst een jaartje of 5 rekken en strekken (en dan nog is opwarmenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik zal hem niet fout opvatten hoor.., maar dan daag ik je bij deze uit om een keertje mee te doen..
Ik denk dat ze bedoelde, welke Suuzquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:04 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik geloof dat het allemaal wel prima gaat ja...
-ok den
-
-
- Die ze gekocht heeft toen ik mee shoppen was... (of eigenlijk toen zij mee was met shoppen)
Oh, Schagenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde, welke Suuz
daar hoef je niet bang voor te zijn hoor, je zal ze alleen allemaal stuk voor stuk helemaal afscheuren..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:14 schreef NerdoNielso het volgende:
ik wil natuurlijk geen spier verrekken ofzo...
wat schuift het? en waar zou ik ze tegen moeten komen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:15 schreef NerdoNielso het volgende:
En als iemand vanavond een groep van 10 duitse meiden (oude meiden) tegenkomt, laat ze je benen zienmet de tekst erbij "met de groeten van de markt"
Mjah, ze kon d'r mee door, maar met d'r diet-maar veel meer-dieet komt ze wel ff groter terug hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
ow..ja..dat lekkere ding dus..![]()
heust wel..ze hadden wel mails, en als ik jou wachtwoord raad kan ik niet zeggen dat ik je gehacked, gekraakt of geforced heb ofzow..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, dat missadvice@hotmail.com ofzo he, die hadden echt een way te simpele geheime vraag op hun hotmail account, zo'n gassie op vrijdagmiddag had het ff gekraakt / forced
alleen ze hadden nog geen mails ofzo
geheime vraagquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef NerdoNielso het volgende:
Trouwens, dat missadvice@hotmail.com ofzo he, die hadden echt een way te simpele geheime vraag op hun hotmail account, zo'n gassie op vrijdagmiddag had het ff gekraakt / forced
alleen ze hadden nog geen mails ofzo
Nou, wessel en ik krijgen een duitse versie van jutter (wel a la borrelglas size)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat schuift het? en waar zou ik ze tegen moeten komen..
het geheime antwoord dan op hun vraag indien het wachtwoord is vergetenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
geheime vraag
was je d'r bij dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
heust wel..ze hadden wel mails, en als ik jou wachtwoord raad kan ik niet zeggen dat ik je gehacked, gekraakt of geforced heb ofzow..
maar ze hadden 2 mails..ik zal nu nog ff kijken btw..
jaja, maar geheime vragen zijn echt belachelijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
het geheime antwoord dan op hun vraag indien het wachtwoord is vergeten
mijn eten was ook wreed lekker, gourmetten morgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:21 schreef -Mzraki- het volgende:
anyway, buikje is weer rond, tandjes zijn weer gepoetst, tijd om geschiedenis samen te vatten
ze hebben 1 nieuwe email, en die is verstuurt door die ***** van de vrijdagmiddag, Niels zal wel weten welke denk ik, ik zal hier verder geen namen noemen, maar neem maar van mij aan dat hij die verstuurd heeft..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
geheime vraag
*eensch isquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
jaja, maar geheime vragen zijn echt belachelijk
joah..ze riepen én het antwoord op de geheime vraag én het wachtwoord zo hard daar dat Bush het in Amerika had kunnen horen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:22 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
was je d'r bij dan?![]()
die over dat ****** Porno Mieke wou opvolgen? het liefste met haar?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:24 schreef MrAli het volgende:
[..]
ze hebben 1 nieuwe email, en die is verstuurt door die ***** van de vrijdagmiddag, Niels zal wel weten welke denk ik, ik zal hier verder geen namen noemen, maar neem maar van mij aan dat hij die verstuurd heeft..(met de meest domme inhoud ever trouwens..)
precies, als ik wil heb ik van elk willekeurig hotmail adres binnen 24 uur het antwoord op die geheime vraag én het wachtwoord, door hotmail zelf naar me toe gestuurd..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
jaja, maar geheime vragen zijn echt belachelijk
Die luistert echt niet naar zo'n 'achtergesteld derde wereld landje'quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
joah..ze riepen én het antwoord op de geheime vraag én het wachtwoord zo hard daar dat Bush het in Amerika had kunnen horen..
Weer een van die meesterlijke sites in je bookmarks zeker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
precies, als ik wil heb ik van elk willekeurig hotmail adres binnen 24 uur het antwoord op die geheime vraag én het wachtwoord, door hotmail zelf naar me toe gestuurd..(maar daar ga ik geen gebruik van maken, vind ik nogal lullig..)
neuj..die niet, er stond in:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:25 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
die over dat ****** Porno Mieke wou opvolgen? het liefste met haar?![]()
Die had ik getyped![]()
kut, dan hebben ze hem toch niet verstuurdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:28 schreef MrAli het volgende:
[..]
neuj..die niet, er stond in:
"You've been hacked...!!!!"
en als je er nou nog wat leuks mee uit wil halen moet je natuurlijk vooral dat doen, maar ik heb hem niet verwijdert..
haha neej, en dat programma heb ik niet gevonden want die site was down, waar dat leuke progje op stond, maar dit is gewoon de domheid van Microsoft / Hotmail..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Weer een van die meesterlijke sites in je bookmarks zeker?
Die bug is een paar maanden geleden gefixed volgens mij
kan ik alsnog doen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:28 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
kut, dan hebben ze hem toch niet verstuurd
Like: "the wonders of 40.000 lines of code... With functions you really don't need"quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:29 schreef MrAli het volgende:
[..]
haha neej, en dat programma heb ik niet gevonden want die site was down, waar dat leuke progje op stond, maar dit is gewoon de domheid van Microsoft / Hotmail..
dat password is bijna hetzelfde..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:27 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Die luistert echt niet naar zo'n 'achtergesteld derde wereld landje'
(al vraag ik me wel af wat de 2e wereld landen zijnmaar d'as oftopic)
en trouwens, password weet ik niet eens, wel het antwoord op "de vraag"
Ik zou het anoniem vanvaf de osg-school proxy doen, of anoniem, onder de afzender rector@dehogeberg.nl of porno_mieke@dehogeberg.nlquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:30 schreef MrAli het volgende:
[..]
kan ik alsnog doen..
maar dat emailtje van ***** naar missadice@hotmail.com was ook nog verstuurt vanaf missadvice@hotmail.com..![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:02 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee zou ik ook niet doen als ik jou was, jij hebt je voorlopig wel genoeg uitgeleefd. Hup, ga es leren ofzo. Tss.. feestbeest.![]()
neej, dat gaat dan zo:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Like: "the wonders of 40.000 lines of code... With functions you really don't need"
of peter_van_der_struis@dehogeberg.nlquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik zou het anoniem vanvaf de osg-school proxy doen, of anoniem, onder de afzender rector@dehogeberg.nl of porno_mieke@dehogeberg.nl
Nee, dat doe ik m'n goede vriend (die me ook indirect betaald) niet aan....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
of peter_van_der_struis@dehogeberg.nl
wat houd die mondelinge afspraak dan in? want die screw je dan wel denk ik..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik m'n goede vriend (die me ook indirect betaald) niet aan....
Al kan ik wel onder rene z'n osg-website-account berichten posten enzo, heb alle wachtwoorden
al heb ik een mondelinge afspraak dat ik niet screw
Goed van je hoor... hebben we dinsdag toch pas?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:33 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik heb Geschiedenis compleet samengevat + een keer geleerd
Ja, maar als je met ANW en Wiskunde klaar bent moet je toch íets doen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Goed van je hoor... hebben we dinsdag toch pas?
je kan ook overdrijven natuurlijk..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, maar als je met ANW en Wiskunde klaar bent moet je toch íets doen?
Bén ik eens een keer zaterdag vrij, ga ik het benutten ook!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
je kan ook overdrijven natuurlijk..
zucht..ik moet voor maandag nog informatica (niet moeilijk, wel stom onderwerp, 'database modulering'), maatschappijleer (vooral veel, waar het over gaat weet ik niet) & scheikunde (veel en moeilijk, + goed cijfer vereist)![]()
Dat hoor ik van meerdere mensen jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:11 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb maandag nederlands, frans en biologie, maar ned is tekstbegrip, frans is luistertoets
, en bio is véél.
dat is goed, dat zou ik ook doen, alleen op een andere manier..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Bén ik eens een keer zaterdag vrij, ga ik het benutten ook!
Juist ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:24 schreef MrAli het volgende:
2 - 2, wat is voetbal eigenlijk een kutsport..dat gevoel had ik vanmiddag ook al..
hmmz..is het toegestaan als ik een ladder meeneem of dat jij me voor elke smash van mij optild? anders word het weinig denk ik..alhoewel lengte het enige probleem zal zijn..de rest valt bij te trainen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist ja.
Ga op volleybal, daar is áltijd een winnaar.
4-0, 3-1 of 3-2, niets 2-2 fuck-fru-fru-bullshit ofzo, gewoon een winnaar en een verliezer
Ik zoek, na het vertrekken van Joram, nog een vaste setupper, dus als je goed genoeg oefent hoef je niet eens te springen, alleen maar mij een goede bal op te wippenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..is het toegestaan als ik een ladder meeneem of dat jij me voor elke smash van mij optild? anders word het weinig denk ik..alhoewel lengte het enige probleem zal zijn..de rest valt bij te trainen..
True, maar dat is vanzelfsprekend, lijkt mequote:(maar ik snowboard toch liever..)
why not?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zoek, na het vertrekken van Joram, nog een vaste setupper, dus als je goed genoeg oefent hoef je niet eens te springen, alleen maar mij een goede bal op te wippen
[..]
als dat niet zo was, was er toch echt iets fout..snowboarden rullez elke andere sport..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:42 schreef -Mzraki- het volgende:
True, maar dat is vanzelfsprekend, lijkt me
Je formuleert het verkeerd: Bart zit nog in hetzelfde team als ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
why not?alleen zit jij nou in hetzelfde team als Bart?
Wordquote:als dat niet zo was, was er toch echt iets fout..snowboarden rullez elke andere sport..(nog 83 dagen..)
Klaag ze aanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..is het toegestaan als ik een ladder meeneem of dat jij me voor elke smash van mij optild? anders word het weinig denk ik..alhoewel lengte het enige probleem zal zijn..de rest valt bij te trainen..
(maar ik snowboard toch liever..)
jij bent ook wel van het extreme of niet soms?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Klaag ze aan![]()
Maar is er geen volleybal voor lilliputters dan![]()
Nee, een heel mooi lichaam in een klein roze strak jurkje is hot...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:44 schreef SuUz2ko het volgende:
Correctie: roze schoenen zijn hot
Rustig maar slagroomsoesje van mequote:En dat andere had je nou niet openbaarlijk hoeven vertellen op Fok.
No comment therequote:En Bio is veel...
Wiskunde B2 is makkelijk, B1 is way te simpel, hoe makkelijk is wiskunde A1 dan wel nietquote:En wiskunde is nog steeds om te huilen!
Da's de uitspraak van de eeuwquote:Welterusten.
ja man....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
jij bent ook wel van het extreme of niet soms?
Ja, alleen is Ali geen lilliputter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ja man....
Maar vandaag was er 1 op de markt, pakt ie gast ook nog is het grootste proefstukje, man in verhouding had ie gewoon een hele punt ofzo
liliputter zijn is goedkoop![]()
ik had ook niet anders van je verwacht..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je formuleert het verkeerd: Bart zit nog in hetzelfde team als ik.
Ik speel namelijk in Heren 1, en aangezien we soms een tekort aan leden hebben, mag hij ook wel eens mee.
En in de eilandcompetitie recreëer ik wel eens wat met Tevoko 2, waar hij ook in zit ja.
[..]
Word
Op de bank jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik had ook niet anders van je verwacht..maar hij schept altijd op dat ie in de Heren 1 zit..
kijk, dit is nou nog eens een goede opmerking, er staat 1,65 op mijn paspoort, en bij het meten daar op het gemeentehuis zei mijn moeder 'bijna 1,70', en vervolgens dat mens achter de balie; 'ja, maar hij heeft schoenen aan' en trekt er bijna 5 cm vanaf..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:06 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, alleen is Ali geen lilliputter.
dit zal ik onthouden (en wat mij betreft kunnen we nog wel ff doorgaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Op de bank ja
sorry, het pimp-uurtje is nu wel voorbij
Verliezen heeft meer met het team te maken, maar ik win meestal wel, omdat ik weet hoe ik moet leidenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:09 schreef MrAli het volgende:
overigens is het ook wel opmerkelijk dat als we met school volleyballen, dat is dus het enige wat ik van hem zie, hij altijd verliest, en hij ook alles in het net of uit ramt..en vervolgens zeikt dat het veld te klein is..
ik doe jou wat maandag op school..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Klaag ze aan![]()
Maar is er geen volleybal voor lilliputters dan![]()
slijmerd..gatverdamme..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:01 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Rustig maar slagroomsoesje van me
pas op jij hé, nu speel je echt met vuur..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:03 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ja man....
Maar vandaag was er 1 op de markt, pakt ie gast ook nog is het grootste proefstukje, man in verhouding had ie gewoon een hele punt ofzo
liliputter zijn is goedkoop![]()
dat winnen / verliezen met het team te maken heeft weet ik, maar het is wel opvallend, en dat Bart nogal onbeheerst is weet ik ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:16 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Verliezen heeft meer met het team te maken, maar ik win meestal wel, omdat ik weet hoe ik moet leidenin het veld dan..
Bart is nogal onbeheerst als het op aanvallen aankomt, daardoor slaat hij inderdaad net iets tevaak in het net of uit, dat is jammer, want hij kan best aardig smashen. Daar is alleen wel een perfecte setup voor nodig die in een wedstrijdsituatie amper voorkomt.
Daarbij komt nog eens dat anderen, zoals Ronald, van zo'n perfecte setup nog veel meer kunnen maken.
BTW: het veld bij school ís altijd te klein, dat is echt strontvervelend. Alsof je aan het volleyballen bent in een fackin kooi ofzo
Zal ik eens langskomen en laten zien hoe het moet? Want zoals Bart het doet is ook geen reclame maken natuurlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat winnen / verliezen met het team te maken heeft weet ik, maar het is wel opvallend, en dat Bart nogal onbeheerst is weet ik ook![]()
en nu wil ik echt niet zeggen dat ik kan volleyballen, of dat mijn setups altijd goed zijn, maar af en toe zit er best wel een redelijke bij, en vervolgens dreunt ie die bal ook bijna door de muur heen aan de andere kant van de zaal.., ook toen we op een normaal veld speelden, want dat hebben we wel eens gedaan..
Een enorm sterke vent die werkt bij de VW garage aan de overkant direct rechts.quote:p.s. Ronald ken ik niet..
kijk Niels, hier kan je nog wat van leren, dit is nou een goede uitspraakt..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zal ik eens langskomen en laten zien hoe het moet? Want zoals Bart het doet is ook geen reclame maken natuurlijk
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Een enorm sterke vent die werkt bij de VW garage aan de overkant direct rechts.
Als je bij de boot wegrijdt met de auto, dan recht tegenover de eerste brug, dus als je die weg uitrijdt rechts. Vrij grote VW garage.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:26 schreef MrAli het volgende:
[..]
kijk Niels, hier kan je nog wat van leren, dit is nou een goede uitspraakt..
[..]
vanaf waar gezien?![]()
ik snap echt compleet niet wat je bedoeld, op Texel zijn geen bruggen dus zal het Den Helder zijn, wat onlogisch is, om dan hier te volleyballen, en behalve de Post-Burg weet ik zo snel geen brug in Den Helder, owjah, nog eentje, bij het dock van Den Helder, die brug die altijd open staat als je net op tijd zou komen voor de boot maar doordat ie open staat dus niet, en jah..nu weet ik er nog wel eentje..waar al die bootjes onder liggen, tegen over het Marine Terrein, en nog eentje, of is dat weer dezelfde als van net, nouja..boeiend..ik ken die gast niet..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Als je bij de boot wegrijdt met de auto, dan recht tegenover de eerste brug, dus als je die weg uitrijdt rechts. Vrij grote VW garage..
De postbrug ja, daar tegenover, dus aan de dijk-kant, daar staat een VW-garage.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:34 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik snap echt compleet niet wat je bedoeld, op Texel zijn geen bruggen dus zal het Den Helder zijn, wat onlogisch is, om dan hier te volleyballen, en behalve de Post-Burg weet ik zo snel geen brug in Den Helder, owjah, nog eentje, bij het dock van Den Helder, die brug die altijd open staat als je net op tijd zou komen voor de boot maar doordat ie open staat dus niet, en jah..nu weet ik er nog wel eentje..waar al die bootjes onder liggen, tegen over het Marine Terrein, en nog eentje, of is dat weer dezelfde als van net, nouja..boeiend..ik ken die gast niet..
Ik heb net een heel blok lang helemaal geen gym gehadquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:31 schreef MrAli het volgende:
en wat betreft dat laten zien, ik heb het 2e, 4e & 6e blok geen gym op school, en dat vind ik op z'n zachtst gezegt KUT, dus misschien dat ik wel met jullie mee kom doen 1 uurtje in de week ofzow, doe ik iig nog wat nuttigs op school in het B blok, maar hangt een beetje van de leraar af natuurlijk, en of het mag..(dus als er dan gevolleybalt word.. )
ow..aha..mooi..dan zal ik wel eens aan hem vragen of ik eventueel (als ik me goed gedraag) mee mag doen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb net een heel blok lang helemaal geen gym gehad
Nu krijgen we dus 2 keer per week (wat dus ook nog belachelijk weinig is, ik bedoel, 3 uur per week, ieder blok is normaal). Maar gelukkig wel van Marcel en ook nog in de Sporthal
Ehm, die garage is dus al een paar maanden geleden verhuisd. Staat nu ergens bij vliegveld De Kooy. Het gebouw waar jij het over hebt is al voor een groot deel gesloopt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:36 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
De postbrug ja, daar tegenover, dus aan de dijk-kant, daar staat een VW-garage.
En forenzen? Hij werkt daar, woont hier. Ik bedoel, íedereen wil toch op het prachtige Texel wonen?
hihihi..quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ehm, die garage is dus al een paar maanden geleden verhuisd. Staat nu ergens bij vliegveld De Kooy. Het gebouw waar jij het over hebt is al voor een groot deel gesloopt.
It aint a gift to be artisticquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:44 schreef SuUz2ko het volgende:
Oké, jij je zin Niels.
Slagroomsoesje.. Niels, hoe verzin je het?
Die hebben echt een wreed goed restaurant, vooral die website van ze wordt echt meesterlijk gewoonquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:02 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ehm, die garage is dus al een paar maanden geleden verhuisd. Staat nu ergens bij vliegveld De Kooy. Het gebouw waar jij het over hebt is al voor een groot deel gesloopt.
het is wel een aardig spel idd, iig een stuk beter als Fifa 2005, die hadden ze net zo goed niet uit kunnen brengen, geen enkele verbetering ten opzichte van Fifa 2004, maar deze Tony Hawk heeft ook niet echt veel nieuws, alleen een stuk meer humor..quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:12 schreef -Mzraki- het volgende:
THUG 2 is vet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Best sweet, al zeg ik het zelf
laat me raden welke bolle die maakt?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Die hebben echt een wreed goed restaurant, vooral die website van ze wordt echt meesterlijk gewoon![]()
Of z'n board doormidden breekt met z'n hoofdquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
het is wel een aardig spel idd, iig een stuk beter als Fifa 2005, die hadden ze net zo goed niet uit kunnen brengen, geen enkele verbetering ten opzichte van Fifa 2004, maar deze Tony Hawk heeft ook niet echt veel nieuws, alleen een stuk meer humor..( * Freak out * dat ie dus zijn bord doormidden stampt, weggooit of wegtrapt..)
hmm..die heb ik nog niet gezien, maar ik heb het ook nog niet langer dan 10 min gespeeld, meestal ben ik dan al wel weer op een game uitgekeken..quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:31 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Of z'n board doormidden breekt met z'n hoofd
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
laat me raden welke bolle die maakt?![]()
Dat is de suuper-freak mode ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:32 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmm..die heb ik nog niet gezien, maar ik heb het ook nog niet langer dan 10 min gespeeld, meestal ben ik dan al wel weer op een game uitgekeken..
hmmz..jah..ik heb alleen ff free ride ofzow gedaan,quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat is de suuper-freak mode ofzo
Anyway, heb net boston uitgespeeld. Wil het nog wel helemaal clearen, maar kan een paar dingen niet vinden, dat doe ik dan maar als ik alle levels heb
deja vuquote:Op zondag 10 oktober 2004 16:47 schreef MrAli het volgende:
Hey,
hebben jullie het al gehoord..?
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velg van de banden van de wielen van de fiets van piet van pa zijn zojuist gepasseerd..!
Ik denk, ik meld het even..
wanneer gaat ie hem kapot slaan op je hoofd?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:10 schreef -Mzraki- het volgende:
M'n broertje heeft even een nieuwe gitaar gekocht
[afbeelding]
Deze, alleen dan met doodshoofd-skin
even een kleine correctie, alle mogelijke passwords met de lengte van 1 teken deed ie in minder dan 10 sec, alle mogelijkheden met een lengte van 2 in 20 minuten, en bij 3 tekens gaf ie al aan meer dan 20 uur nodig te hebben, kan je nagaan hoe lang het duurt voor alle wachtwoorden met de lengte van 10 tekens, en dan nog eens alles bij elkaar..quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:52 schreef MrAli het volgende:
ik Call of Duty - United Offensive gedownload, zit er een password op, ik een programmaatje gedownload wat dat password even kraakt..
ik stel dat progje in op 1 tot 10 teken, alleen cijfers, hoofd en kleine letters..dus niet eens speciale tekens, spaties, of extreem lange wachtwoorden..
maar datzelfde progje vreet wel even tussen de 95 en 99 procent van mijn cpu, de übersnelle AMD Athlon 64 3200+ en geeft aan dat er nog een paar uur te gaan is.. nja..wachten dan maar ff..
Vaak kan je gewoon een 'woordenlijst' afgaan, en vaak staat het password of een link naar de site met een password in de filenaam of beschrijving ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
even een kleine correctie, alle mogelijke passwords met de lengte van 1 teken deed ie in minder dan 10 sec, alle mogelijkheden met een lengte van 2 in 20 minuten, en bij 3 tekens gaf ie al aan meer dan 20 uur nodig te hebben, kan je nagaan hoe lang het duurt voor alle wachtwoorden met de lengte van 10 tekens, en dan nog eens alles bij elkaar..![]()
![]()
![]()
![]()
het password is niet te vinden, en volgensmij is het niet mogelijk om een woordenlijst af te gaan, die ik dan nog eens zelf zou moeten samenstellen.. (met watquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vaak kan je gewoon een 'woordenlijst' afgaan, en vaak staat het password of een link naar de site met een password in de filenaam of beschrijving ofzo
Nu weer 'fijn' achter m'n eigen pc'tje
[afbeelding]
[afbeelding]
Opzich vind ik 'm wel goed gelukt, maar:
case badges zijn niet echt mooi zo
blauwe led's zijn minder cool
nog een paar krasjes op sommige plaatsen (waar 'vroeger' al krasjes zaten)
en m'n monitor / toetsenbord passen er nu niet ibj... misschien dat ik m'n monitor nog 's ga doen, maar ik barst niet echt van het enthousiastme (weer zo'n geklooi met alles afplakken enzo)
edit - en natuurlijk moet er nog licht in de kast, ga ik ook nog wel 's doen, komt een luxeon led in de 'verdikking' in een van de stroken op de zijkant
vaak heb je 'woordenboek filetjes' bij dat soort programmasquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
het password is niet te vinden, en volgensmij is het niet mogelijk om een woordenlijst af te gaan, die ik dan nog eens zelf zou moeten samenstellen.. (met wat)
Idd, zeikant vind ik ook goed gelukt...quote:maar over je case..:
hij is nou een stuk beter te zien als die foto die je me laatst gestuurd had, en die termometer is erg leuk gedaan, alleen zou dat uitzagen misschien wat rechter kunnen.. (ik weet het..mijn case is ook zo schots en scheef als maar kan) en die zijkant die ik eerst weinig vond is ook leuk geworden..(goedzo..! niet naar mij geluisterd..![]()
)
was dah?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:07 schreef -Mzraki- het volgende:
woohoo, THUG 2 ruled
Tony Hawk UnderGround 2quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
was dah?
Of is dat Tony Hawk?
niet zeurenquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:52 schreef NerdoNielso het volgende:
* errrrr rilt van angst
Hans ga is ff je case-temp-scherm-gat afwerken
Que?quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:16 schreef errrrr het volgende:
[..]
Idd, zeikant vind ik ook goed gelukt...
quote:Volgend voorjaar zal Chrysler op de Amerikaanse markt de ultieme 300C introduceren. De SRT-8-variant heeft 6,1-liter V8 met 425 pk.
De Chrysler 300C Hemi 5.7 V8 is met 340 pk en een maximum koppel van 525 Nm al geen kinderachtige auto, maar met de nieuwe versie, de SRT-8, doet Chrysler er nog een flinke schep bovenop. De SRT-8 levert een maximum vermogen van 425 pk en heeft een maximum koppel van 610 Nm. Daarmee is de tot 6,1-liter vergrote V8 volgens Chrysler de krachtigste motor die het merk ooit in een serieauto heeft aangeboden. De sprint van 0 naar 100 km/h zou in ongeveer 5 seconden uitgevoerd moeten kunnen worden.
sorry dat ik het zeg, maar echt mooi vind ik 'm nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Chrysler 300c srt-8
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ongelofelijk, wát een auto is dat!
Alleen jammer dat nog niet helemaal zeker is of ie wel naar Europa komt.
Ach, het is weer eens wat anders dan een M5 of een C55 AMG.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:46 schreef errrrr het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar echt mooi vind ik 'm niet
En jah, sorry, klein typfoutje...
Nou ik ga nog even wat leren en dan naar bed
Importeren kan ook altijd, al kan je dan hebben dat 't stuur aan de verkeerde kant zitquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:25 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Chrysler 300c srt-8
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ongelofelijk, wát een auto is dat!
Alleen jammer dat nog niet helemaal zeker is of ie wel naar Europa komt.
heb je je eigen kast wel eens gezien? die hangt met touwtjes en pakband aan elkaar, en kan niet meer dicht omdat dan een fan in de weg zit en als je die weghaald word je systeem oververhit..als er eentje niet moet zeuren ben jij het wel, neem eens het goede voorbeeld aan Hans..quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:52 schreef NerdoNielso het volgende:
* MrAli rilt van angst
Hans ga is ff je case-temp-scherm-gat afwerken
da's nou net de look die ik zoekquote:Op maandag 11 oktober 2004 08:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
heb je je eigen kast wel eens gezien? die hangt met touwtjes en pakband aan elkaar, en kan niet meer dicht omdat dan een fan in de weg zit en als je die weghaald word je systeem oververhit..als er eentje niet moet zeuren ben jij het wel, neem eens het goede voorbeeld aan Hans..( of aan mij..
)
hmmz..ik vind dan zelfs een computer van de Aldi of van Dell nog mooier..quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:45 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
da's nou net de look die ik zoek
't is een ALDI pc slimquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..ik vind dan zelfs een computer van de Aldi of van Dell nog mooier..![]()
maargoed..het heeft ook wel wat..en ieder z'n smaak..
Relax manquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:32 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, verder met leren..
ikke ook nog meer leren..quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:24 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik ga slapen leren
Dat vroeg ik me ook af. Ziekjes waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:26 schreef NerdoNielso het volgende:
Hans, wo bist du?
Tja, ging het goed..quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:44 schreef errrrr het volgende:
Btw, Esme, is het Joep nog een beetje gelukt jou die wet van Hardy en Steinberg ofzo uit te leggen?
En heb je dus de laatste twee vragen goed? Btw, hoe ging het? Je kwam een beetje mistroostig-kijkend het lokaal uit
En met Suuz ging het ook al niet zo goed geloof ik... hebben jullie nou ook zoveel zitten leren of?
En ik las kruizigings-schemaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:03 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Tja, ging het goed..
Ik weet het niet. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in hoor. Ik had wel meerkruisingsschema's verwacht.
Ach we zien wel.
Wordt dit wel een herkansje denk ik..
Nee, ging absoluut niet goed. Ik begreep het wel zo'n beetje wat Joep uitlegde, en begreep alles wat in het boek stond. Alleen die vragen..quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:44 schreef errrrr het volgende:
Btw, Esme, is het Joep nog een beetje gelukt jou die wet van Hardy en Steinberg ofzo uit te leggen?
En heb je dus de laatste twee vragen goed? Btw, hoe ging het? Je kwam een beetje mistroostig-kijkend het lokaal uit
En met Suuz ging het ook al niet zo goed geloof ik... hebben jullie nou ook zoveel zitten leren of?
hmmz..persoonlijk vind ik dat de school..of de leraar..welke het ook precies mag zijn..(Wegkamp denk ik)dat niet kan maken..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, ging absoluut niet goed. Ik begreep het wel zo'n beetje wat Joep uitlegde, en begreep alles wat in het boek stond. Alleen die vragen..Nee, dit wordt mijn herkans proefwerk. Ik baalde echt flink gister.
Alhoewel vandaag.ging het wel goed, al de hele dag van jippie, het is goed gegaan.
Geschiedenis, ik kon alles redelijk goed beantwoorden, hoewel dat nooit zo'n goede teken is bij mij en geschiedenis.
Bv3, pfft.. makkie, en frans luistertoets was wel oke.
Ik was dus vroeg klaar met bv3, dus ik had nog ongeveer een half uur over tot de grote pauze, dus ik had ruim een uur gewacht op school, omdat ik het 6e uur mijn frans luistertoets zou gaan maken. Komt ze aan op school, "oh, ja, heb je al gekeken of er lokalen vrij zijn?" "Eh, nee.." "Oh, nee, ik zie het, er zijn geen lokalen vrij. Heb je een discman mee?" "Eh, nee.." "Oh, dan moet je m maar thuis even ophalen of het 7e uur terugkomen"
Aaaagh, vreselijk irritant was dat! Ik toch snel naar huis gefietst, ding opgehaald, terug, werd ik op de gang gezet, en toen werd er net schoongemaakt, dus die mensen zo lachen en herrie maken en dan ging de bel weer, stroomde alle lokalen weer leeg. Hmpf.
Maar over het algemeen alles vandaag wel goed gemaakt
Scheikunde was pas KUT, vooral als er dingen gevraagt worden om op te zoeken in je BINAS die er vervolgens niet in staan.. en Niels..je was net te vroeg weg, want Marcel ging nog dropjes uitdelen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:25 schreef NerdoNielso het volgende:
WAT EEN ONGELOVELIG KUT PROEFWERK ZEG
dat natuurkunde, ik had echt zo iets van juist, hoe
bereken ik dat![]()
Nu weet ik dus echt helemaal niet als het een goed cijfer of niet, ik gok op niet![]()
bekend verhaaltje esméquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
"Nee, ging .... goed gemaakt"
Jup, Wegkamp.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmmz..persoonlijk vind ik dat de school..of de leraar..welke het ook precies mag zijn..(Wegkamp denk ik)dat niet kan maken..ten eerste kan je niet verwachten dat iemand een discman heeft..en dan moet je hem / haar iig wel een rustig plekje geven..stelletje prutsers daar op school..
Engels was vandaag echt makkelijk..zelfs voor iemand als ik
en scheikunde weer eens ouderwets verkloot..wat dat betreft is het wel chill dat ze niet lager gaan dan een 1
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:09 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
bekend verhaaltje esmé
hehe, wat goed van je!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Verdomme, net naar de ortho geweest: ben je daar klaar nadat dat tiefuswijf met klei in je mond bezig is geweest (en al je tanden aan diggelen heeft geslagen) stap je naar buiten, zie je die fackin tiefusbus voorbij rijden
Anyway, was pissed genoeg om de boot niet te willen missen, heb dus het hele stuk naar de boot gerend, en gehaald
Liep daar toen alleen wel met een nare bloedsmaak in m'n mond en als ik moet lachen/ diep inademen moet ik nu opeens hoesten. Zal wel wat slijm zijn dat opeens is losgerend, ofzo.
Anyway, ik heb m'n daily workout weer gehad voor vandaag.
hmmz..het is dat hier geen piepmachiene staat, anders had die wel overuren gedraait..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Verdomme, net naar de ortho geweest: ben je daar klaar nadat dat tiefuswijf met klei in je mond bezig is geweest (en al je tanden aan diggelen heeft geslagen) stap je naar buiten, zie je die fackin tiefusbus voorbij rijden
Anyway, was pissed genoeg om de boot niet te willen missen, heb dus het hele stuk naar de boot gerend, en gehaald
Liep daar toen alleen wel met een nare bloedsmaak in m'n mond en als ik moet lachen/ diep inademen moet ik nu opeens hoesten. Zal wel wat slijm zijn dat opeens is losgerend, ofzo.
Anyway, ik heb m'n daily workout weer gehad voor vandaag.
Jammer wat die dropjes betreft....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
Scheikunde was pas KUT, vooral als er dingen gevraagt worden om op te zoeken in je BINAS die er vervolgens niet in staan.. en Niels..je was net te vroeg weg, want Marcel ging nog dropjes uitdelen..
achjah..een dropje kan je wel missen..zo belangrijk is het nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Jammer wat die dropjes betreft....
Ik zag boom ook al flink met z'n binas slaan enzo![]()
welk vak?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Joram is btw lief, ik had hem gevraagd om zijn samenvatting, waar hij mee liep te pimpen, heeft hij hem dus helemaal gekopieerd en naar mij toegebracht
Dat wordt wel een bedankje waard, kinda
Z'n samenvatting is btw best goed, scheelt een hele schijthoop aan werk.
Engelsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
welk vak?
Wat dacht je van scheikunde?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:54 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
welk vak?
Twee zielen, één gedachtequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:03 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Wat dacht je van scheikunde?
Aww...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Joram is btw lief, ik had hem gevraagd om zijn samenvatting, waar hij mee liep te pimpen, heeft hij hem dus helemaal gekopieerd en naar mij toegebracht
Dat wordt wel een bedankje waard, kinda
Z'n samenvatting is btw best goed, scheelt een hele schijthoop aan werk.
Avé hans, we vroegen ons al af waar je wasquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef errrrr het volgende:
Godver, echt shit vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |