heb m nog steeds niet binnenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:50 schreef dapluiz het volgende:
Vandaag binnen :
[afbeelding]
Seizoen 1
die was toen te koop op play.com maar volges mij is ie inmiddels al niet meer te krijgen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:52 schreef 3st het volgende:
hoe kom ie aan die transformersbox?
Die laatste zit meen ik in de 3 voor 33 bak bij van Leest.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:32 schreef Dizer het volgende:
Oooh zelf vandaag nog gekocht:
[afbeelding]
Mijn "Edward Norton" collectie is bijna compleet!!
Nu nog:
"Frida" en "The People vs Larry Flint'
Niet Nederlands ondertiteld. Maar als je het Engels een beetje door hebt moet dat geen probleem zijn of eerder gezegd als je het Engels een beetje door hebt dan wil je het niet volgen met Nederlandse ondertitels.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:10 schreef 3st het volgende:
staat nog wel gewoon in stock op play! is dat r2? vast niet?
wel dus! maar zeker niet nederlands ondertiteld?
Wordt deze bij Play wel in een doos verstuurd of hebben ze ook gewoon big-size enveloppen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:50 schreef dapluiz het volgende:
Vandaag binnen :
[afbeelding]
Seizoen 1
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:51 schreef Plengel het volgende:
[..]
Die laatste zit meen ik in de 3 voor 33 bak bij van Leest.
als je het nou over een Schindler's List oid had zou ik je begrijpen... maar The day after tomorrow een "indrukwekkende film" noemenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
een prachtige en indrukwekkende film!
De special effects zijn zeker mooi gedaan, de rest is standaard hollywood werk inderdaad.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als je het nou over een Schindler's List oid had zou ik je begrijpen... maar The day after tomorrow een "indrukwekkende film" noemen
ik vind eigenlijk die hoes met Scarlett Johansson erop mooier. iemand weet waar die nog te krijgen is??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:33 schreef Cheiron het volgende:
Oh god.. ik heb mijzelf niet in kunnen houden
[afbeelding] in kartonnen sleeve
Help...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |