Ik vond deze versie er anders ook nog best netjes uit zien op dvdbeaverquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:26 schreef sampoo het volgende:
Hani-Bi is mij erg bevallen. Wat is Dolls voor iets?
oei ik zie dat de R2 Japan versie de enige puike uitgave is. (zo'n 40 euro)
die hoor tidd in jouw collectie thuis, man wat is die slechtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:03 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img20.exs.cx/img20/1041/13536h.jpg]afbeelding][/URL]
welcome to the clubquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:13 schreef Sai het volgende:
Army of Darkness R3. De trilogie is compleet..
waar kan ik die bon vinden?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:04 schreef Thetallguy het volgende:
[afbeelding]
Maar dan de R2NL, in mooie kartonnen sleeve. 14,99 bij van Leest met kortingsbon uit de Veronicagids
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:13 schreef Sai het volgende:
Army of Darkness R3. De trilogie is compleet..
De mijne is vandaag binnen gekomen. Bleek CD3 losgeslagen te zijn en die heeft dus vrolijk tijdens de reis alle hoeken van de box gezien. Gevolg: krasjes. Da's dan weer jammer...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:04 schreef Cheiron het volgende:
Ik denk dat ik vanmiddag toch die hele foute hulk box ga halen.. hij is maar 14:99 (-10%)...
Hij is zo fout![]()
Een nieuw exemplaar aanvragen lijkt me dan niet meer dan logisch. Ik had laatst hetzelfde probleem bij mijn Frankenstein box en ik kreeg via dvdsoon zonder problemen een vervangend exemplaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:20 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
De mijne is vandaag binnen gekomen. Bleek CD3 losgeslagen te zijn en die heeft dus vrolijk tijdens de reis alle hoeken van de box gezien. Gevolg: krasjes. Da's dan weer jammer...
Op zich wel een aardige versie maar toch net niet doordat het "slechts" Dolby Surround is ipv DD 5.1 of DTS.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik vond deze versie er anders ook nog best netjes uit zien op dvdbeaver
Pag. 69, naast de review erover, in heeeele kleine lettertjesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar kan ik die bon vinden?
Ja, maar om nu alleen voor DD 5.1 en iets meer beeld 25 euro meer neer te leggenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:16 schreef sampoo het volgende:
[..]
Op zich wel een aardige versie maar toch net niet doordat het "slechts" Dolby Surround is ipv DD 5.1 of DTS.
Is die spider-man box een Franse box? Of waar komt-ie vandaan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:44 schreef AntiChrist het volgende:
vandaag ook nog binnen:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |