ik ben bang dat bij mij ook langzaam maar zeker binnenkort er meer inhoud in de trommel zit...quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die is idd best groot ja, groter dan dat ik had verwacht. en best mooi
durf te wedden dat ik me over n tijdje niet kan inhouden en die koekjestrommel ook ga opvullen met koekjes![]()
![]()
![]()
seizoen 2 was dan ook zeer omvangrijk... seizoen 3 had normale proporties en seizoen 4 (Headmatsers) bestond uit slechts 3 afleveringenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik ben bang dat bij mij ook langzaam maar zeker binnenkort er meer inhoud in de trommel zit...
wel gek dat seizoen 2 uit 2x 3 discs bestaat, en dat ze seizoen 3 en 4 in 1 box gedaan hebben. Maar het lijkt er wel allemaal in te passen, en bij elkaar te passen qua artwork.
Headmasters.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
seizoen 2 was dan ook zeer omvangrijk... seizoen 3 had normale proporties en seizoen 4 (Headmatsers) bestond uit slechts 3 afleveringen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Headmasters.![]()
Die speelgoed Transformers vond ik geweldig.
hmmzz ik moet die house of flying daggers ook nog even bestellen of zal ik wachten op de premium boxquote:
Neh, gewoon deze nemen joh, deze film is een premium box niet waard, wel een gewoon dvdtjequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:13 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hmmzz ik moet die house of flying daggers ook nog even bestellen of zal ik wachten op de premium box
Waar heb je eXistenZ gekocht, en voor hoeveel?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:08 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Net seizoen 1 bekeken. Irritante serie met zijn irritante cliffhangers ook en een joekel aan het eind van seizoen 1. Best gemeen.![]()
en een aantal R1 films wat weer een stickerverwijderfestijn werd.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij dvdpacificquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:03 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waar heb je eXistenZ gekocht, en voor hoeveel?
das idd irritant ja, die cliffhangersquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:08 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Net seizoen 1 bekeken. Irritante serie met zijn irritante cliffhangers ook en een joekel aan het eind van seizoen 1. Best gemeen.![]()
waarom niet de gewone R2 UK CE ? zal toch zeker een stuk goedkoper zijn..of geil je op de criterion aanduiding op de verpakking?quote:
Jep, daar geil ik opquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:07 schreef mooiegek het volgende:
[..]
waarom niet de gewone R2 UK CE ? zal toch zeker een stuk goedkoper zijn..of geil je op de criterion aanduiding op de verpakking?
hoeveel heb je voor die extra woordjes uitgegeven?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, daar geil ik op
Komt vanavond op TV.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:38 schreef Smots het volgende:
ON-topic: Rain Man, voor een tientje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |