www.ptaslowchat.tk voor de vorige topics.quote:With a 0.5 litre capacity advantage, the DOHC 4.2 litre V8 is listed at 246kW and 430Nm. That's 40kW more than the base 3.7 but it's still not enough to give 1780kg A8 exciting performance. In ideal test conditions, the best 0 - 100 km/h time we could manage was 7.1 seconds about the same as a garden-variety Holden Caprice.
We're not sure where Audi's official 6.3 second time came from...
In urban and city driving, the A8's 6 speed automatic transmission performs seamlessly and keeps the 4.2 V8 in its optimal rev range. But get bogged down in traffic and performance falls away dramatically as everything heats up under the bonnet.
omdat jij de laatste postte?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:09 schreef ook_gek het volgende:
Uhm waarom kon de laatste slowchat opeens 301 posts aan![]()
Bij 300 moet hij eigelijk op slot![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:10 schreef Hugster het volgende:
Thermo is mod, alleen is hij niet blauw![]()
we pakken hemquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]een negroide mod!
Peace outquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]een negroide mod!
Heb je de divx-jes uit mijn signature al gezien?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:20 schreef alki het volgende:
excuus neger
Thuis met subwoofer is vetterquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:23 schreef alki het volgende:
is dat gezond voor hier op de afdeling ?
Druk op Fok!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:25 schreef alki het volgende:
dan zal ik ze straks noges bekijken, t gaat nou niet tis te druk hier
Heeft die kerel geen mooie dochter danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:31 schreef alki het volgende:
dat is andere drukte, er zitten hier nog 4 man en ene is de zoon van de directeur
Daar heb ik ook niets aan, tochquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:36 schreef alki het volgende:
Nee helaas, maar desmond zit er wel naast....
hoiquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo
Lullig voor jequote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:43 schreef alki het volgende:
Jong hier werkt niet eens 1 lekker wijf van de 150 man verdeeld door limburg
Gelukkig maar, anders was ik nu vdrietig..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:45 schreef D-Devil het volgende:
Jij werkt niet bij hem.
ja waarom werk jij hier niet dan ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kom uit Limburg.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders was ik nu vdrietig..![]()
Ik heb geen idee, want ik ben wel behoorlijk op zoekquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:47 schreef alki het volgende:
[..]
ja waarom werk jij hier niet dan ?
Je plaatjes doen het bij mij nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:50 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi. mooie airbags zeg
.
Bron: Via flabber.nl
Bij jou zekerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:52 schreef alki het volgende:
mooie kruisjes je
Zal ik dan ook maar niet vertellen dat je aan het versieren bent van schatje van LIFquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:52 schreef Thermo het volgende:
Ook_gek je zou het niet vertellen
Veel plezierquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Klaar in de bieb. Even wat moie boeken zoeken en dan zien jullie me vrijdag weer verschijnen, want ik moet komend weekende op het huis van mn ouders passen
hahaha hoe kom je daar bij? Omdat zij mijn smaak kan waarderen en ik die van haar?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik dan ook maar niet vertellen dat je aan het versieren bent van schatje van LIF![]()
Jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je plaatjes doen het bij mij niet
Het zullen wel zeker weer tieten zijn hè?
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2..
Ik kan me vriend wel even vragen of ie wil voelenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof je niet![]()
Heb je bewijs?
ik weet niet of je vriend te vertrouwen is, ik wil wel zelf voelen als t niet anders kanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan me vriend wel even vragen of ie wil voelen![]()
Ja. Wat hij zegt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet niet of je vriend te vertrouwen is, ik wil wel zelf voelen als t niet anders kan, foto's voldoen ook
(mail in mn profiel
)
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja. Wat hij zegt.
Zolang je niet de melding krijgt "Sorry the system is busy, try again in a few seconds"quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:20 schreef BazzoS het volgende:
Gmail Ruled
Nooit gehad nog?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Zolang je niet de melding krijgt "Sorry the system is busy, try again in a few seconds"
Vooral met attachments krijg je dat doorgaansquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nooit gehad nog?
Nergens last vanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:34 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Vooral met attachments krijg je dat doorgaans.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:35 schreef BazzoS het volgende:
ik net mn neefje ronddraaien op de bureaustoel, stapt ie er af, tieft ie op zijn bek
4, hij was zo duizeligquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Hoe oud is ie?
Hahaha ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
hahaha hoe kom je daar bij? Omdat zij mijn smaak kan waarderen en ik die van haar?
je bent jaloers?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahaha ik geloof er niks van![]()
Maak een foto met je telefoon !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:14 schreef BoJo het volgende:
ik ga zo fitnissen met een geil wijf van m'n werk![]()
Ontopic SC postquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
jammer dat het een automaat is
De SLR is ook een automaat, maar ik zou er echt niet om malen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
jammer dat het een automaat is
*negeert eerste gedeelte*quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik weet niet of je vriend te vertrouwen is, ik wil wel zelf voelen als t niet anders kan, foto's voldoen ook
(mail in mn profiel
)
psm je site werkt niet
als ze straks iets te strakke kleding aan heeft dan word het lastig om normaal rond te lopen in m'n kortebroekiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Maak een foto met je telefoon !.
Jaloers? Neh ik heb weer andere mensenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:46 schreef Thermo het volgende:
[..]
je bent jaloers?![]()
btw, mijn mail als een soort mailinglist gebruiken vind ik wel minderz....
Dat zeg ik niet, je zou gewoon een foto makenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ze straks iets te strakke kleding aan heeft dan word het lastig om normaal rond te lopen in m'n kortebroekie![]()
![]()
ik praat graag over m'n trots jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:23 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, je zou gewoon een foto maken.
ik heb altijd geleerd dat vrouwen met een leuke liefe stem zeekoeien zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:28 schreef Fugie het volgende:
geil wijf en helpdesk, wat klopt er niet
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb altijd geleerd dat vrouwen met een leuke liefe stem zeekoeien zijn.
Van die vrouwen die gaan duiken en beweren nooit vissen te zien. Dit komt dan omdat alle visjes denken een WALVIS ZWEM VOOR JE LEVEN![]()
100 waar je 30 mag ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kom iets harder dan normaal aanrijden
Nah, van 0 tot 65 optrekken waar je 50 mag en dat kind fietste langzaam en onzeker door rood..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
100 waar je 30 mag ?
GOLFquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Donke, beetje halfbloed koppie (wel lief, keek alleen zo boos)
Kont die over 't zadel heen leek te vallen, en een voorbumper nog groter dan die van zo'n fout getunde CRX..
Ow... yeah.. right, die neuker van je heeft natuurlijk een CRX, excuses..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
GOLF
ja jij bent behoorlijk off topic aan het gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:44 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Lekker geil bakkie...
Volgens mij ist een beetje offtopic aan het gaan...
pick me pick me pick me !!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:57 schreef ook_gek het volgende:
En kak meisjes zijn zo lief![]()
* Fugie zoekt nog een kak meisje![]()
* hermandeperman heeft er al 1 gescoordquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:57 schreef ook_gek het volgende:
En kak meisjes zijn zo lief![]()
* hermandeperman zoekt nog een kak meisje![]()
is't ook wat?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:07 schreef Fugie het volgende:
* hermandeperman wil deze amp kopen:
[afbeelding]
ziet er wel erg nijs uit en kost geen drol
QX300.4quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is't ook wat?
maar ik kick gewoon op schakelenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
De SLR is ook een automaat, maar ik zou er echt niet om malen hoor.
Jij bent geen meisjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
pick me pick me pick me !!!
oooowwww, bedoelde je een meisje, zeg da dan joh!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent geen meisje![]()
Als je meer als 200pk hebt, hoef ik niet meer te schakelen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
maar ik kick gewoon op schakelen![]()
Dan val je in slaap jij lui varkenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:19 schreef PeuRac het volgende:
ik ga eerst een film kijken, daarna zie ik wel verder
Pics pics picsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* Sjoewe heeft er al 1 gescoord![]()
SWOT analyses, je hebt alleen maar weaknesses, dus dat wordt nog lastig :')quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet een SWOT analyse maken van mezelf![]()
Wat denk je van bezopen naar huis rijden met ijzel. In een bocht er vol uit vliegen met een alfa 156. Zo tegen een lantarenpaal. Dan toch naar huis rijden terwijl je met een touw de deur van de passagiers kant dicht houd. Thuis zet je de goeie kant van de auto naar de voordeur zo dat je vrouw niets zietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
Dat had ik maandje geleden:
Oude dronken zakenlul in z'n 745i, boem tegen verkeersbord, boem tegen paaltje, boem tegen verkeersbord, boem tegen fietser, en toen verkeerde richting van het eenrichtings verkeer weg
ik geloof dat BazzoS wel eens een foto heeft gezien.... maar nee... geen picsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pics pics pics
Oh hij vertelde laatst al dat hij een wijf had gezien die niemand wilt hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik geloof dat BazzoS wel eens een foto heeft gezien.... maar nee... geen pics![]()
Just like yesterday with the boats
is het gelukt met dick control?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:50 schreef BoJo het volgende:
ik ben gebroken![]()
heb jij de afgelopen 10 jaar nog geneukt?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh hij vertelde laatst al dat hij een wijf had gezien die niemand wilt hebben![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb jij de afgelopen 10 jaar nog geneukt?![]()
jawel, die geile italiaanse was er ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is het gelukt met dick control?
Bojo crashte zijn auto bijna weer toen hij dat hoordequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel, die geile italiaanse was er ook![]()
Zegt die Zweedse tegen me in de auto, het was wel raar om mijn Team Manager (die italiaanse) naakt te zien![]()
Is dat een man of vrouw?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel, die geile italiaanse was er ook![]()
Zegt die Zweedse tegen me in de auto, het was wel raar om mijn Team Manager (die italiaanse) naakt te zien![]()
ik keek haar wel even aan met een open bekquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
Bojo crashte zijn auto bijna weer toen hij dat hoorde
ItaliaanSE , ZweedSEquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat een man of vrouw?
Hahah dit ook. Ik zit met het zusje van mutz op msn. Zeg ik weet je wel wie ik ben?
Zegt ze. *geen commentaar*
Dus ik zeg Oh okeZeg maar tegen je zus dat jij en ik op stap gaan. Word ze gek
![]()
Gaat ze op een gegeven moment weg zegt ze.
~MutZ~ Vanaf dinsdag tijdelijk afwezig... zegt:
oh ja, op je msn moet je die gekke kip zetten, is veel leuker dan deze voetbal
WTF ze weet wie ik ben![]()
= like info die ik niet hoef te weten hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik keek haar wel even aan met een open bek![]()
ik geil zwaar op die italiaanse![]()
Hij blij dat hij goeie remmen heeftquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
Bojo crashte zijn auto bijna weer toen hij dat hoorde
Ik ben de beste. Ik weet het al. Nu jullie nog. Ik ben op alle punten beter dan julliequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef Hugster het volgende:
doe niet zo verwaand joh josti, veeeeel te veel eigendunk heb je
foto's!!! Zweedse vrouwen zijn ook niet verkeerdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik keek haar wel even aan met een open bek![]()
ik geil zwaar op die italiaanse![]()
joh wat kan jij overdrijven en de Brembo's komen er pas zaterdag onder hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij blij dat hij goeie remmen heeft
Ik zie meteen dat moment voor me van de meeting.
BoJo komt vol gas aan in z,n Alfa. Ja ja heeeeeel stoerBoJo geeft een ruk aan handrem. PHOE PHOE WAT STOER
BoJo schiet daar door achterstevoren een kruispuint over. KIJK DAT VOND IK SPANNEND WORDEN
![]()
Z,n mobiel zat in z,n broekzak dus die heeft hij even laten zitten om te gebruiken als excuusquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:08 schreef D-Devil het volgende:
Foto's Pik !.
nee je krijgt geen foto's van m'n pik, er staan toch foto's van die neger met z'n knuppelquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:08 schreef D-Devil het volgende:
Foto's Pik !.
Ja hallo ik probeer je imago wat op te krikken op deze manier. Wees blij dat ik je helpquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
joh wat kan jij overdrijven en de Brembo's komen er pas zaterdag onder hoor![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben de beste. Ik weet het al. Nu jullie nog. Ik ben op alle punten beter dan jullie![]()
je nmoet niet aan je handrem trekken als je rijdtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
joh wat kan jij overdrijven en de Brembo's komen er pas zaterdag onder hoor![]()
Ja ik zei dat ik nog zo'n hele oude had met uitschuifbare antennequote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Z,n mobiel zat in z,n broekzak dus die heeft hij even laten zitten om te gebruiken als excuus![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
* Fugie deed het xpresquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:11 schreef Hugster het volgende:
anders tyfen jullie mij eerst ff uit de cc als jullie mails replyen
hier wordt ik helemaal gestoord van, lijkt wel een breezah kettingbrief
kut spam
Je zei naakt, italiaanse en zweedse in 1 zin kerel, dat jij je telefoon dan niet meeneemt vind ik gewoon niet kunnenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik zei dat ik nog zo'n hele oude had met uitschuifbare antenne![]()
nee wie van jullie gaat er fitnissen met z'n telefoon in z'n zak
ooh maar dan vergeet je te zeggen dat ik hem toen op 2 wielen gegooit heb om tussen 2 autos die van links en rechts kwamen door te rijden en om daarna een pirouetje op 1 voorwiel te doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hallo ik probeer je imago wat op te krikken op deze manier. Wees blij dat ik je help![]()
Hihihi leuk he.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:11 schreef Hugster het volgende:
anders tyfen jullie mij eerst ff uit de cc als jullie mails replyen
hier wordt ik helemaal gestoord van, lijkt wel een breezah kettingbrief
kut spam
ik heb een digitale spiegelreflex en een statiefquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:13 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je zei naakt, italiaanse en zweedse in 1 zin kerel, dat jij je telefoon dan niet meeneemt vind ik gewoon niet kunnen. Ik zou godverdomme een spiegelreflex meenemen met statief !
.
Ja maar dat gelooft weer niemand.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
ooh maar dan vergeet je te zeggen dat ik hem toen op 2 wielen gegooit heb om tussen 2 autos die van links en rechts kwamen door te rijden en om daarna een pirouetje op 1 voorwiel te doen.![]()
hou je wel je handen boven tafelquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb een digitale spiegelreflex en een statief![]()
ik zie me al de boel opstellen en zeggen : "kan je nu ff je benen spreiden" ?
En dan komt er een lucht je tegemoedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb een digitale spiegelreflex en een statief![]()
ik zie me al de boel opstellen en zeggen : "kan je nu ff je benen spreiden" ?
zucht dan moet ik het de volgende meet nog maar een keertje laten zienquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dat gelooft weer niemand.![]()
nog nooit met een vrouw geneukt die zich gewassen had zeker...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan komt er een lucht je tegemoed![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan komt er een lucht je tegemoed![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
ik ga ff een filmpje kijken
lol bojo kon de vrouwtjes niet bijhoudenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:18 schreef BoJo het volgende:
Ik heb nu al spierpijn, ik kan morgen waarschijnlijk niet eens m'n headset op m'n hoofd zetten![]()
Als je niet aantrekkelijk bent moet je andere prioriteiten stellen hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nog nooit met een vrouw geneukt die zich gewassen had zeker...
misschien liggen zij nu wel dood te gaan jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
lol bojo kon het de vrouwtjes niet bijhouden
of iets anders samenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien liggen zij nu wel dood te gaan ja![]()
Van het lachen jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
misschien liggen zij nu wel dood te gaan ja![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Van het lachen ja.
"Zeg, had je ook gezien, dat hij een geladen banaan in z'n broek had, hij leek er maar niet vanaf te komen, de stumper".
![]()
quote:Golf 4x4 type 1 Cabrio 1993
Prijs: EUR 3.950,--
Golf Type 1
4x4
Cabrio
1.8 injectie
Bouwjaar 1993
Stuurbekrachtiging
Alarm
DIT IS GEEN ZELFBOUW
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:24 schreef BoJo het volgende:
![]()
![]()
Dus ook op spelling? Je ontkracht jezelf al.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben de beste. Ik weet het al. Nu jullie nog. Ik ben op alle punten beter dan jullie![]()
Nee de spelling is puur om contakt te houden met jullie. Dat is ook de reden dat ik me niet beter voel dan wie dan ook. Ik sta nog met beiden benen op de grondquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:41 schreef operator82 het volgende:
[..]
Dus ook op spelling? Je ontkracht jezelf al.![]()
Ik heb de laatste post gepost in dat topic!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
omdat jij de laatste postte?
weet ik veel
Als je Voorburg bedoeld dan is het ook_gekquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb de laatste post gepost in dat topic!
Ik wil overigens nog wel weten wie er in de achtertuin werkt van het gebouw waar ik zit!
Waar is het danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb de laatste post gepost in dat topic!
Ik wil overigens nog wel weten wie er in de achtertuin werkt van het gebouw waar ik zit!
Werk ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:03 schreef Liejannuh het volgende:
Voorburg!
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:10 schreef PeuRac het volgende:
Hey ook_gek, MutZ smste me net, je mag uit met haar zusje, maar dat moet je MutZ eerst sexueel verwennen
tis maar tijdelijk.. maandje ofzo..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:11 schreef ook_gek het volgende:
Een sierstuk is zo umh![]()
30 max 31 dagen te langquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tis maar tijdelijk.. maandje ofzo..
Wat kun jij goed gokken zeg!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Werk ik ook
Laat me raden jij werkt bij het CBS![]()
DO I care?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
30 max 31 dagen te lang![]()
Hahha dat ga je niet menenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat kun jij goed gokken zeg!
Dan gaat ze morgen vast kijkenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahha dat ga je niet menen![]()
Dan zit ik LETTERLIJK in je achtertuin![]()
mij ook nooit, ik ben door 2 wekkers heen geslapenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
2 uur? wtf, dat krijg ik nieteens voor elkaar..
ZE moet wel. Ben ook zo een fok bekendequote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan gaat ze morgen vast kijken. Zo van "Wie zou het nou zijjn"
.
Dan kan ook mij gewoon mailen, voor een hele rits aan foto'squote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:21 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dan gaat ze morgen vast kijken. Zo van "Wie zou het nou zijjn"
.
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahha dat ga je niet menen![]()
Dan zit ik LETTERLIJK in je achtertuin![]()
Wat voor baan is dat danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:25 schreef Bond het volgende:
* ook_gek net terug van zijn training voor zijn nieuwe baan. Ik ben helemaal kapot en nu nog twee dagen![]()
Dan kijk je richting zijn huisquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Alleen zit ik aan de andere kant van het gebouw, kijk uit richting Scheveningen!
Maar ik zwaai morgen wel even naar je!
Aha maar dan moet je me nog met moeite kunnen zien denk ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Alleen zit ik aan de andere kant van het gebouw, kijk uit richting Scheveningen!
Maar ik zwaai morgen wel even naar je!
lief kipje is hetquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:08 schreef BazzoS het volgende:
Ik word gek van die kip, ESC en hij is dood
Is parttime hoor, wil ook nog studerenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat voor baan is dat dan![]()
dezequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:18 schreef BazzoS het volgende:
Die met die voetbal was ook leuk
Dom dom dom, begin er dan eerder aan te lerenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:26 schreef Bond het volgende:
[..]
Is parttime hoor, wil ook nog studeren![]()
Is Callcentrum lekker flexibel, maar ik moet echt allemaal training volgen voor product, mark nu de beweging die het gaat maken. Had ik niet verw8 dus ben er wel moe van en nu nog een pak van 100 pagina's leren voor de training van morgen![]()
wat voor product is het danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:26 schreef Bond het volgende:
[..]
Is parttime hoor, wil ook nog studeren![]()
Is Callcentrum lekker flexibel, maar ik moet echt allemaal training volgen voor product, mark nu de beweging die het gaat maken. Had ik niet verw8 dus ben er wel moe van en nu nog een pak van 100 pagina's leren voor de training van morgen![]()
Symantec meuk, samen met BoJoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat voor product is het dan![]()
Een Opel?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik ga een andere auto kopen
Neequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Symantec meuk, samen met BoJo
Wheheh en met die mensen zoals jullie kan je een lol hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee![]()
Bond en ik worden telemarketeers, dus mensen bellen
BobJo is helpdeskmedewerker, dus die wordt gebeld
snappe?![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wheheh en met die mensen zoals jullie kan je een lol hebben![]()
Want die mogen NOOIT als eerste ophangen![]()
Dus als er 1 belt op m,n werk dan is die GOED de lul. Ooit eens een meisje aan de lijn gehad, En een collega zo van mij. SNOL BEK DICHT. Wat heb je aan? OEH dat klinkt goed. String of tent?
Dat soort vragen allemaal![]()
Moet jij dan in zoetermeer werken?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
En ik ga KPN verkopen aan mensen die Tele2 hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:34 schreef Hugster het volgende:
ik heb vandaag ook gesoliciteerd bij een callcentrum
ze bellen morgen als ik ben aangenomen, tele2 verkopen
Nee een Corollaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Een Opel?
![]()
Nicequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee een Corolla
1.6. 16 kleppert met 110 pk
Foto,squote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:55 schreef Hugster het volgende:
Nee utrecht tussen de 20 jarige studentes![]()
en hier en daar een verdwaalde murk
ALS ik wordt aangenomen that is...![]()
Ze doen daar ook Pretium, die is goedkoper dan KPN en Tele2, want ze maken geen reclame, dus de miloenen die Tele2 in reclame stopt besparen hun ook op de gesprekskosten, en ze hebben een laagste prijs garantie, is je rekening ergens anders goedkoper dan betalen ze hem dubbel aan je terug.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:56 schreef Bond het volgende:
@ Hug we worden dus concurenten, mensen die jij versierd moet ik weer terug halen![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:20 schreef Fugie het volgende:
een beetje fout zonder een beetje schetst mijn mening goed
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:18 schreef ijsmeis het volgende:
*jaloers is op de Amerikaanse kentekenplaten*
Ik kan mij oooit een topic herinneren dat je hem net gekocht had .. toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:41 schreef Fugie het volgende:
burgelijk eh
een E11 dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee een Corolla
1.6. 16 kleppert met 110 pk
Ik vind hem zo fout dat die spoiler helemaal goed staat op de autoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:14 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Morgen koekblikvriendjes.
Ik heb sinds vrijdag ook een auto.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat'ie een beetje fout is wist ik natuurlijk al.
Wat vinden jullie ervan verder.![]()
Nou dat is dus goed mis gegaanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:29 schreef ook_gek het volgende:
ik ga slapen. Ga morgen eerder beginnen op m,n werk.
Ze zullen wel raar opkijken
Ghe ghe jij volgde hem al langer in een ander topic..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:04 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vind hem zo fout dat die spoiler helemaal goed staat op de auto
goed werk, wat is er allemaal mis mee wat je zo weet ?
enneh.. welkom bij de échte club
Model 1988, het was 1996.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:59 schreef Fugie het volgende:
heb je die camaro nog ?![]()
samenwonenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Model 1988, het was 1996.![]()
Na 6 maanden ging ik samenwonen.Camaro.
![]()
![]()
Ik heb er nu ook weer naar gekeken. Die van mij was toen ¤ 4.950,00 en in absolute showroomstaat.
Kan je ze nu amper meer voor kopen.![]()
![]()
Een Z-28 met 5.7 liter Tpi althans..en dan had ik bovendien helemaal geen geld meer voor onderhoud..
Zo te zien nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:59 schreef Fugie het volgende:
heb je die camaro nog ?![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:23 schreef Fugie het volgende:
samenwonen![]()
Hehe het gaat gewoon om het idee, vandaag weer training, vind het wel grappig dat we elkaar werk geven.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze doen daar ook Pretium, die is goedkoper dan KPN en Tele2, want ze maken geen reclame, dus de miloenen die Tele2 in reclame stopt besparen hun ook op de gesprekskosten, en ze hebben een laagste prijs garantie, is je rekening ergens anders goedkoper dan betalen ze hem dubbel aan je terug.
Dus kom maar op ik lust je rauw MANNETJEH!!![]()
![]()
[inserttalktothehandsmiley]quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:52 schreef BazzoS het volgende:
Jaaa Goeiemorgen
Talk to the hand, 'cuz the face, it ain't listeningquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
[inserttalktothehandsmiley]
Talk to the finger cause the hand is too big 4 youquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Talk to the hand, 'cuz the face, it ain't listening
[afbeelding]
Die is ZO GAAAAAFquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:30 schreef Patrick281 het volgende:
Nog even een plaatje spammen.
[afbeelding]
Niet mijn ex, maar wel exact 100% dezelfde ..
Waar?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:24 schreef Thermo het volgende:
gaaaaap stage......
Je hebt toch geen geld, en anders koop je em toch nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die is ZO GAAAAAF![]()
Projectquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:24 schreef Thermo het volgende:
gaaaaap stage......
hierquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:34 schreef Bond het volgende:
[..]
Waar?
Zal ik eens een geheimpje vertellen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Project
Je bent Gayquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Zal ik eens een geheimpje vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |