Met andere woorden: wanneer je geen hoogstaande tekst weet te formuleren, heb je niets inhoudelijks te melden.quote:Trivialiserende stukjes zijn immers best leesbaar en kunnen evenzeer worden ingezet om de eigen mening verspreid te krijgen.
Als hoofdstuk 6 erbij zit kun je beter meteen het hele boek lezen. In jouw geval vrees ik weekend werk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leuk en aardig als je er uitgebreid de tijd voor hebt. In een week 2 hoofdstukken doornemen, begrijpen en toepassen op een beleidsterrein in Nederland om hier vervolgens een paper over te schrijven is een ander verhaal.![]()
Voor mij zakt het niveau alleen maar als mensen te pas en te onpas smijten met onnodige holle termen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:38 schreef Silmarwen het volgende:
voor sommige blijkbaar wat te
Ha Syl, ook hier gaat het leven gewoon verder.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:38 schreef Silmarwen het volgende:
Zo dus dit gebeurt er zoal de laatste tijd in de SC van POL. Nou het niveau is wel gestegen
voor sommige blijkbaar wat te
Ik zou ze niet hol noemen maar eerder onbegrijpelijk. Maar goed, daar lees je dan toch overheen. Je hoeft enkel de essentie van de post eruit te halen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Voor mij zakt het niveau alleen maar als mensen te pas en te onpas smijten met onnodige holle termen.
Het valt wat mij betreft onder het persoonlijke eikelen dat eigenlijk op msn/irc thuishoort. De race om wie het slimst is van deze sc, vind ik verwerpelijk... iedereen is toch welkom?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat krijg je met die aandachtsspanne van tegenwoordig.
Dan lees goed je niet wat ik typ, ik begrijp het namelijk altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zou ze niet hol noemen maar eerder onbegrijpelijk. Maar goed, daar lees je dan toch overheen. Je hoeft enkel de essentie van de post eruit te halen.
Zie het als een duits examen waar je naar woorden scanned om de tekst te begrijpen
Oeps, zonnebril vergeten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het valt wat mij betreft onder het persoonlijke eikelen dat eigenlijk op msn/irc thuishoort. De race om wie het slimst is van deze sc, vind ik verwerpelijk... iedereen is toch welkom?
O, ben jij er zo een?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:41 schreef Tuana het volgende:
Ach, het gaat nu met de SC in ieder geval over iets anders dan over moslims of allochtonen, misschien wel een goede zaak?
Ja, precies, dat ben jijquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Oeps, zonnebril vergeten.
Maar goed, wie het slimst is wel duidelijk.
Ik zie hetquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:40 schreef sjun het volgende:
[..]
Ha Syl, ook hier gaat het leven gewoon verder.![]()
Gunst.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, precies, dat ben jij
Wat is "zo een"?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, ben jij er zo een?
Ik moet voortaan iedereen dus bekritiseren? Ik vind beledigingen overigens nauwelijks een probleem, zolang dat maar met enige creativiteit gepaard gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:35 schreef RichardQuest het volgende:
Dit is geen serieus antwoord.
Dan snap ik je probleem helemaal niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan lees goed je niet wat ik typ, ik begrijp het namelijk altijd.
Die blij is dat de aandacht van de ECHTE problemen wordt afgeleid.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:45 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wat is "zo een"?
Pacificatiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die blij is dat de aandacht van de ECHTE problemen wordt afgeleid.
Dus daar is sjun voor bedoeld.
Wie organiseert het? Wie zijn de debaters? Hoe laat?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zie hetIk dacht ik kom eens langs!
Oh ik heb nog iets wat misschien jullie van intresse is.
Op de volgende data zijn er intressante debatten over politieke vraagstukken in "De Burcht" vakbondsmuseum. Henri Polaklaan 9 te Amsterdam
26 Oktober gaat het debat over: "Solidariteit en Individualisering "
16 November gaat het debat over: "De risiscosamenleving"
Bij beiden zal ik aanwezig zijn.
Uhm uhm uhm.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:47 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wie organiseert het? Wie zijn de debaters? Hoe laat?
en heb je misschien een link waar al deze info op staat?
Nee, ben blij dat de echte problemen juist nuter sprake komen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die blij is dat de aandacht van de ECHTE problemen wordt afgeleid.
Dus daar is sjun voor bedoeld.
Door het grote succes van Marokkaanse docenten die les geven over WO II aan allochtonen leerlingen, zijn deze minder anti semitistisch geworden! Goed nieuws dus voor de allochtone gemeenschapquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Deze discussie is nog minder boeiend dan de eeuwige 'kritiek' op de moslims. Kunnen we het niet weer over joden hebben. Zij zijn immers uit op de wereldheerschappij
Ik legje net uit dat ieder een eigen werkelijkheidsbeleving uitdraagt en dat ieder dat op een eigen wijze doet. Jij komt ergens uit tot de toeschrijving dat ik de waarheid in pacht meen te hebben. Het blijft echter jouw toeschrijving. Vervolgens lijk je mij toe te schrijven interessant te willen zijn of doen. Hierin ga ik eveneens niet mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat je met je schrijfwijze impliceert interessant te zijn en meent dat de waarheid in de schrijfwijze zit.
Waarom nu weer zo'n negatieve uitleg? Een manager zou kunnen beweren dat je zo een negatieve basishouding etaleert maar zo ver zal ik hier niet gaan op basis van enkele berichtjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Met andere woorden: wanneer je geen hoogstaande tekst weet te formuleren, heb je niets inhoudelijks te melden.
Nee hoor, dit is slechts een self-fulfilling prophecyquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Met andere woorden: wanneer je geen hoogstaande tekst weet te formuleren, heb je niets inhoudelijks te melden.
Klinkt goed Syl. Ik kan helaas weer niks beloven maar ben bezig met een andere baan in de stad zelf zodat ik meer tjid overhoud en minder van hot naar her hoef.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Op de volgende data zijn er intressante debatten over politieke vraagstukken in "De Burcht" vakbondsmuseum. Henri Polaklaan 9 te Amsterdam
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:45 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik moet voortaan iedereen dus bekritiseren? Ik vind beledigingen overigens nauwelijks een probleem, zolang dat maar met enige creativiteit gepaard gaat.
Dus niet iets als: "Je moeder is een stomme paarden pijpende hoer!"
Dat is een enorme faux-pas in de kringen waarin ik mij begeef.
LOLquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:53 schreef sjun het volgende:
[..]
Waarom nu weer zo'n negatieve uitleg? Een manager zou kunnen beweren dat je zo een negatieve basishouding etaleert maar zo ver zal ik hier niet gaan op basis van enkele berichtjes.
Ik kan me daar heel goed wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:56 schreef sjun het volgende:
[..]
Klinkt goed Syl. Ik kan helaas weer niks beloven maar ben bezig met een andere baan in de stad zelf zodat ik meer tjid overhoud en minder van hot naar her hoef.
Je zou bijna denken aan een bevoogdingsyndroom maar die projectie maak ik weer omdat ik erg veel rondgekeken heb in de politieke organisatie van de stad Amsterdam en ik diverse pretenties uit hobbyisme eens nader belichtte. Wat ik daar trof hoeft zich niet noodzakelijkerwijs eveneens op een politiek forum voor te doen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dan snap ik je probleem helemaal niet.
Ik ben er sprakeloos van....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:02 schreef sjun het volgende:
[..]
Je zou bijna denken aan een bevoogdingsyndroom maar die projectie maak ik weer omdat ik erg veel rondgekeken heb in de politieke organisatie van de stad Amsterdam en ik diverse pretenties uit hobbyisme eens nader belichtte. Wat ik daar trof hoeft zich niet noodzakelijkerwijs eveneens op een politiek forum voor te doen...
Instressting, ik hou 26 oktober open. Weet je waar ik meer informatie kan vinden?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Mag ik een beroep doen op je abstracte beoordelingsvermogen? Hoe zou je de SP willen hervormen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:02 schreef sjun het volgende:
[..]
Je zou bijna denken aan een bevoogdingsyndroom maar die projectie maak ik weer omdat ik erg veel rondgekeken heb in de politieke organisatie van de stad Amsterdam en ik diverse pretenties uit hobbyisme eens nader belichtte. Wat ik daar trof hoeft zich niet noodzakelijkerwijs eveneens op een politiek forum voor te doen...
Dat ik dit nog mag meemaken, Syl sprakeloos...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:05 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben er sprakeloos van....
Enjoy it while it lastsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:07 schreef sjun het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag meemaken, Syl sprakeloos...![]()
Geef Harry en Ronald wat meer ruimte en benoem Jan tot erelid voor het leven terwijl een ander de rol van lijsttrekker overneemt. Verder zou bewustzijn van dubbele solidariteit geïntroduceerd kunnen worden. Als deze vernieuwingen een kans krijgen zou de SP de PvdA wel eens voorbij kunnen stomen ondanks dat ze ook dan een deel van haar achterban verliest.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mag ik een beroep doen op je abstract beoordelingsvermogen? Hoe zou je de SP willen hervormen?![]()
[kijkjeindekeukenmodus]quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:11 schreef sjun het volgende:
[..]
Geef Harry en Ronald wat meer ruimte en benoem Jan tot erelid voor het leven terwijl een ander de rol van lijsttrekker overneemt. Verder zou bewustzijn van dubbele solidariteit geïntroduceerd kunnen worden. Als deze vernieuwingen een kans krijgen zou de SP de PvdA wel eens voorbij kunnen stomen ondanks dat ze ook dan een deel van haar achterban verliest.
Wat is dan je bedoeling met je constante riedeloverload?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:51 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik legje net uit dat ieder een eigen werkelijkheidsbeleving uitdraagt en dat ieder dat op een eigen wijze doet. Jij komt ergens uit tot de toeschrijving dat ik de waarheid in pacht meen te hebben. Het blijft echter jouw toeschrijving. Vervolgens lijk je mij toe te schrijven interessant te willen zijn of doen. Hierin ga ik eveneens niet mee.
Met dit argument maak je je aanwezigheid op dit forum ook overbodig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:51 schreef sjun het volgende:
Ik heb het niet zo nodig interessant te doen op een forum want ik heb een eigen mening, eigen vrienden, een eigen leven, onderdak en een baan. Bevestigende factoren genoeg...
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:51 schreef sjun het volgende:
Wellicht speelt iets anders een rol bij die toeschrijvingen. Iets dat vanzelf verdwijnt zodra het eigen tuintje is uitgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |