(IQ[Ezel]) > IQ[Sharon]) && (IQ[Sharon] > IQ[Khomeini] )quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:29 schreef PJORourke het volgende:
IQ[Sharon] > IQ[Khomeini]
Die een andere neger neerslaat voor geld.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:07 schreef du_ke het volgende:
Ja maar jij hebt een neger als icon.
Sharon[Atoombom] = True && Erdogan[Hoofdoekje] =Truequote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
(IQ[Ezel]) > IQ[Sharon]) && (IQ[Sharon] > IQ[Khomeini] )
![]()
Ik weet niet. Ik ken wel het zogenaamd ''Mediterraan boksen'', een zogenaamde vrije vorm waarin numerieke meerderheid geen bezwaar is voor een gevecht.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zijn er eigelijk ook joodse boksers? Of bestoken zijn hun tegenstander liever van veilige afstand
Je bedoelt het boksen waarbij 1 partij de ring betreedt zonder dat het is uitgenodigd?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ken wel het zogenaamd ''Mediterraan boksen'', een zogenaamde vrije vorm waarin numerieke meerderheid geen bezwaar is voor een gevecht..
Wat heeft de VN met een bokswedstrijd te makenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, met VN-resolutie ben je niet uitgenodigd.
Wie wat slimmer is heeft doorgaans weinig schade nodig om te leren...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zijn er eigelijk ook joodse boksers? Of bestoken zijn hun tegenstander liever van veilige afstand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |