De 1e x was 45 dagen, toen 27, toen 40, toen 26 dagen. Ik zit nu op 30 dagen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:30 schreef bixister het volgende:
ingrid teveel is 't niet gauw hoor!spannend nu dus voor jullie. heb 't niet zo gevolgd maar heb je alweer een keer een wat kortere cyclus gehad sinds je gestopt bent met de pil?
quote:uit het krantje:
Het is een betrouwbare zwangerschapstest in praktijkverpakking. Een minimum aan verpakkingsmateriaal maakt deze test supervoordeling!
die dingen verkopen ze ook via babybrabbel en premom en weet ik veel welke site nog meer van hun is.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:21 schreef melonovy het volgende:
Meiden alhier, ik moest vandaag even aan jullie denken. Ik kreeg vandaag een medisch foldertje in de brievenbus, die eigenlijk voor het bedrijf hier beneden bestemd is, maar ik had 'm uit nieuwsgierigheid wel even doorgelezen.:P
Mijn mond viel open bij het lezen van een artikel waar hier maandelijks een tientje aan wordt besteed door jullie: een zwangerschapstest. De cleartest kun je hier doodeenvoudig bestellen, en dan krijg je er dus 20! voor de prijs van 9,95!!! Excl. BTW.
[..]
[afbeelding]
Meer info op: http://www.henryschein.nl/
iedere test is in principe toch goed, alleen kunnen sommige testen je op een dwaalspoor zetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:23 schreef melonovy het volgende:
Ik heb me er nauwelijks in verdiept hoor, in die testen, waar het mij ook om ging, is dat er wel degelijk testen zijn die stukken voordeliger zijn dan die dingen van de drogist. Welke wel of niet goed zijn kan ik verder niet beoordelen.
Voordat ik stopte hoorde ik ook altijd van die horrostories over dat je als je stopt met de pil 3 keer per maand ongesteld wordt of helemaal niet, maar ik heb ongeveer 12 jaar de pil gebruikt en ben in april gestopt en het valt me echt zo onwijs mee met hoe regelmatig m'n cyclus nu alweer is. De eerste keer was het bijna 2 maanden, maar sindsdien schommelt het tussen de 32-35.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:06 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
De pil heb ik maar een jaar gebruikt! Kun je nagaan wat dat met je doet!
Nu gaat het best goed![]()
Ik schommel een beetje tussen 30 - 35 dagen met uitzondering van de laatste keer, want toen zat ik er overheen!
Ik voel me beter nu ik de pil niet meer gebruik
Voor mij geen pil meer
Hey Beaker, ben je gestopt omdat de pil slecht beviel of omdat je sowieso zwanger wilde worden? [ik ben trouwens wel 2 keer van pil geswitched en de laatste paar jaar had ik microgynon 30, een vrij lichte pil]quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:38 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
Hoi Jellyrose
Ik kon er duidelijk niet zo goed tegen en daarom ben ik maar gestopt!
Ben wel blij dat het nu erg goed gaatBeaker
En gewoon 5 dagen voor je NOD! Goed hoor!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:38 schreef Marie79 het volgende:
3 oktober Marie79 NOD
12 oktober Girl24 NOD
12 oktober Igraine fertiliteitspoli
14 oktober Pizzakoeriertje echo
16 oktober heavenswoman NOD
19 oktober Justy_ dokter
20 oktober Jonnetje NOD
21 oktober Merisse NOD
27 oktober AlsoStarring NOD
1 november Minoes1967 NOD
4 november Marie79 NOD
Forum Opties | |