Modjes komen niet buiten..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef Space-Chinees het volgende:
Meer blauw op straat
idd, ze moeten achter de comp wegquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef Space-Chinees het volgende:
Meer blauw op straat
jongens, normaal doen... daar heb je er weer een. Misschien gaat ie zo weer koffie halen ofzoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef Dagonet het volgende:
Hoi
Moeilijk want daar ben ik nu blauw.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef lurf_doctor het volgende:
zoek een ander forum
of stencils kopiërenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jongens, normaal doen... daar heb je er weer een. Misschien gaat ie zo weer koffie halen ofzo
Dat werd net voor me gehaald.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jongens, normaal doen... daar heb je er weer een. Misschien gaat ie zo weer koffie halen ofzo
Auw auw mijn ogenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:18 schreef Dagonet het volgende:
Hoi
joah, maar ik seizoen 1 al een keer los gekocht toen hij nog door een andere maatschappij werd uitgegeven. Ik heb seizoen 2 ook helemaal reeds. Ik wacht enkel totdat de Seizoen 3 & 4 box in waarde daaltquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat werd net voor me gehaald.
Moet ik een stukje FAQ quoten anders? Gewoon voor het beeld?
heb je trouwens die Transformers season 1 & 2 tin gezien?
het staat je beeeeeldig Frenkie, het kleurt ook zo mooi bij je avatar en blauw is nou eenmaal gewoon dé kleur deze herfst. echt helemaal top!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:21 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind dat het mij goed staat
sub]kleurtechnisch dan[/sub]
Dan moet jij er nodig in gaan postenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:26 schreef Dirkh het volgende:
Wil het blauw even uit dit topic verdwijnen.
Wacht maar, maandag ben ik rood.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet jij er nodig in gaan posten
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wacht maar, maandag ben ik rood.
Tijd van de maand?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders ben ik zwanger.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:30 schreef Robertje het volgende:
[..]
Tijd van de maand?
Loop niet zo wijs te doen, je hebt je kleurtje net een paar dagen en waarschijnlijk ben je hem ook weer kwijt over een paar dagen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders ben ik zwanger.
dat heb je he...als je modje wilt worden moet je eerst op je rug liggen voordat je een modje wordtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders ben ik zwanger.
Zondag naar Danny?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Loop niet zo wijs te doen, je hebt je kleurtje net een paar dagen en waarschijnlijk ben je hem ook weer kwijt over een paar dagen.![]()
Dat zei ik net al, ik ben dat blauwe zo kwijt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Loop niet zo wijs te doen, je hebt je kleurtje net een paar dagen en waarschijnlijk ben je hem ook weer kwijt over een paar dagen.![]()
Ja, ik blijf heen en weer rijdenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zondag naar Danny?
Mag ik dan ook komen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:27 schreef rashudo het volgende:
Misschien moeten we maar een modvrij subforum openen.. dat wordt echt mayhem.
Jij kan niet zonder mij daar achter de schermen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zei ik net al, ik ben dat blauwe zo kwijt.
Een paar dagen daarna ben jij gewoon weer zwart.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Jij kan niet zonder mij daar achter de schermen.![]()
Zal wel weer uitlopen op een reeksquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:37 schreef Robertje het volgende:
Modjes slowchattopic
Ik moest er een aparte kloon voor maken om hem te openen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:42 schreef Space-Chinees het volgende:
*kijk ik ben modje pats topic*
Nee, afgelopen maandag is de proefperiode afgelopen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:42 schreef Robertje het volgende:
Zit Dirkh nog in zijn proefperiode?
De-voordeel-van-de-twijfel-periodequote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:47 schreef Nolius het volgende:
[..]
Welke proefperiode?
Dat is Dirkhquote:
die linker of die rechterquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:33 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dat is Dirkh
Maar wie heeft ie in de boeien geslagen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:41 schreef Robertje het volgende:
Met die dildo in zijn hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |