Is allang gekilled,quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:43 schreef Redux het volgende:
[..]
Bifi?
Daarbij wordt vernieuwing geboren uit noodzaak. Kijk maar naar het onderwijs.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vernieuwing is nooit per definitie goed.
Arggggghhhhhhhh!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:45 schreef NiNi het volgende:
Het lijkt mij het leukst als ALLE reeksen afgeschaft worden.
Niemand die wat heeft aan die gijsjes, homo's en hippies.
Oh joy, wat een talent zal er dan bovendrijven.
Het ligt er aan welke vernieuwing.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:34 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat maakt vernieuwing nog niet per definitie goed.
Le-zenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:48 schreef paddy het volgende:
Het ligt er aan welke vernieuwing.
Een vernieuwing om het forum welkom te maken voor iedere user vind ik geen slechte vernieuwing.
Eik is deze post ook voor UIOquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:45 schreef NiNi het volgende:
Wat een onzin zeg, iedereen weet bij voorbaat dat het niet mag.. Het werd alleen gedoogd..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Juist. Dus toch nieuwe reeksen, maar dan afhankelijk van wie het opent, wie er in post, en hoe leuk het blijft. Heel duidelijk.
Ik weet de mod-procedure wel hoor kutnewbie, en natuurlijk hebben mods wel inspraak, maar admins nog meer. Daar heb jij wel mazzel mee gehad, want anders had je nu niet dat blauwe kleurtje gehad waar je zo op geilt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mods bepalen niet wie een mod wordt. Daar heb je de admins en zo voor, de rest mag ongevraagd advies geven. Alleen de mod van het desbetreffende forum heeft iets te zeggen.
Ja, je maakt het wel erg makkelijk voor me, hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Arggggghhhhhhhh!
Hoor jij niet ziek op bed te liggen? Je ijlt namelijk nogal.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:52 schreef Knut het volgende:
Stranger ?
Ga eens in een ander topic met UIO flamen
Hier zal UIO niet blij mee zijn!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:50 schreef yvonne het volgende:
Kijk, zijn de keywords weer
En dat gebeurd toch ook?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je moet echter ook de leuke reeksen killen omdat het beleid anders niet meer consequent is...
Ja, dat was ook een constatering.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat gebeurd toch ook?
Inderdaad, wat wel jammer is als je ziet hoeveel mensen plezier uit zo'n reeks halen..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat gebeurd toch ook?
En zelfs eerder dan andere spontane reeksen, enkel en alleen maar om de scheve ogen en het gezeik te voorkomen.
Daar heb je wel meteen mijn grootste bezwaar tegen het toestaan van reeksen/opheffen van de reeksenstop. Men verzamelt zich in reeksen die ontoegankelijk zijn (iedereen die het tegenovergestelde beweert is blind en naïef) en bêm, slowchatcity; geen leuk topic meer te vinden en continu 5 reeksen bovenaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:45 schreef NiNi het volgende:
Alsof het stoppen van @@@ of bifi op oogpunt reeksenstop is gebeurd. Ik geloof er helemaal niks van. Het feit dat ze al bestonden geeft al aan dat er inconsequentie is, het stoppen van deze 2 reeksen geeft niet de naleving van de regel weer. Dat is omdraaien.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:55 schreef Knut het volgende:
Het stoppen van @@@ en bifi is vooral om op het hoogtepunt te stoppen. (@@@ had van mij zelfs eerder dicht gemogen)
De grens tussen enorme bagger en leuke topics is mbt reeksen heel snel overschreden.
Niet echt eik, we hebben met een hoop lol afgesloten vannacht, het is gewoon weer tijd voor iets anders, en dat ontstaat heus wel weer ergens,quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een constatering.
Maar je vindt het zelf toch ook jammer?
Raak ik oftoppic?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Le-zen.
Omdat jij ergens de humor/het leuke niet van in ziet maakt het nog geen bagger..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:55 schreef Knut het volgende:
Het stoppen van @@@ en bifi is vooral om op het hoogtepunt te stoppen. (@@@ had van mij zelfs eerder dicht gemogen)
De grens tussen enorme bagger en leuke topics is mbt reeksen heel snel overschreden.
Dat is dan jouw probleem, het is namelijk toch echt zo.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:59 schreef Redux het volgende:
Ik geloof er helemaal niks van.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:45 schreef NiNi het volgende:
Is het ook, als je de views zag en de nwe mensen die mee kwamen posten, ach ja,quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad, wat wel jammer is als je ziet hoeveel mensen plezier uit zo'n reeks halen..
Ik postte tijdens @@@ het dubbele van wat ik normaal haalde, jij kwam helemaal los in je bifi-reeks.. Het is zo zonde als dat dan door scheve ogen wordt doodgekeken..
Het deed je sserieus helemaal niets om afscheid te nemen van iets waar je zoveel lol uit haalde?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet echt eik, we hebben met een hoop lol afgesloten vannacht, het is gewoon weer tijd voor iets anders, en dat ontstaat heus wel weer ergens,
spontaan
Idd. Dat is niet objectief vast te stellen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:56 schreef Stranger het volgende:
'Hoogtepunt' is ook in the eye of the beholder.
Dat is het leuke aan userverloop in reeksen.
Dat is een logische reactie van verbitterde users die zelf geheel ten onrechte ook zijn verdreven uit de slowchatreeksen waar zij plezier uit haalden. Vooral als de mensen die grotendeels verantwoordelijk zijn voor het verpesten/sluiten van die reeks ineens precies dat doen wat ze als reden opgaven de andere reeks te sluiten.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is zo zonde als dat dan door scheve ogen wordt doodgekeken..
Dat zegt stiekem dan ook wel weer een hoop, toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:01 schreef yvonne het volgende:
ik keerde eindelijk naar mn "normale"ONZ posts terug
Daar ben ik het wel met je eens. Een reeks is moeilijk om in te komen, vooral als ie al een tijdje draait.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:59 schreef PrivateRyan het volgende:
Men verzamelt zich in reeksen die ontoegankelijk zijn (iedereen die het tegenovergestelde beweert is blind en naïef)
Dan heb je het echt volkomen mis,quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:59 schreef Redux het volgende:
[..]
Alsof het stoppen van @@@ of bifi op oogpunt reeksenstop is gebeurd. Ik geloof er helemaal niks van. Het feit dat ze al bestonden geeft al aan dat er inconsequentie is, het stoppen van deze 2 reeksen geeft niet de naleving van de regel weer. Dat is omdraaien.
Dat, plus mensen die het om de 1 of andere duistere reden gewoon niet kunnen uitstaan dat een groepje mensen ergens plezier hebben, oa refererend naar de opmerking van stinkie eerder dit topic.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is een logische reactie van verbitterde users die zelf geheel ten onrechte ook zijn verdreven uit de slowchatreeksen waar zij plezier uit haalden. Vooral als de mensen die grotendeels verantwoordelijk zijn voor het verpesten/sluiten van die reeks ineens precies dat doen wat ze als reden opgaven de andere reeks te sluiten.
Dat is inderdaad, helaas wel, een logische reactie.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is een logische reactie van verbitterde users die zelf geheel ten onrechte ook zijn verdreven uit de slowchatreeksen waar zij plezier uit haalden. Vooral als de mensen die grotendeels verantwoordelijk zijn voor het verpesten/sluiten van die reeks ineens precies dat doen wat ze als reden opgaven de andere reeks te sluiten.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan heb je het echt volkomen mis,
deze "reeksen"zijn juist eerder dan welke "reeks" dan ook gekilled, ondanks dat er talloze mensen, OOK newbies er een leuke tijd hadden,
zij zijn JUIST omdat er er rood en blauw inzat gekilled, enkel en alleen om gezeik tegen te gaan,
jammer zo'n reactie,
Vind je het jammer dat bifi dicht is?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan heb je het echt volkomen mis,
deze "reeksen"zijn juist eerder dan welke "reeks" dan ook gekilled, ondanks dat er talloze mensen, OOK newbies er een leuke tijd hadden,
zij zijn JUIST omdat er er rood en blauw inzat gekilled, enkel en alleen om gezeik tegen te gaan,
jammer zo'n reactie,
je ziet dan duidelijk niet wat een tijd en moeite er in ONZ gaat zitten.
Als je niet begrepen hebt waarom en in welke periode bv bifi ontstaan is, kan ik je verzekeren dat je niet oplet wat er in ONZ gebeurt.
Wat een losers waren dat, hé.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:05 schreef PrivateRyan het volgende:
usuals
Ik ben echter niet alleen in het geheel.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat jij ergens de humor/het leuke niet van in ziet maakt het nog geen bagger...
Dat staat hierboven al uitgelegd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:09 schreef Redux het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat bifi dicht is?
Dit topic lezen is te zwaar voor je?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:09 schreef Redux het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat bifi dicht is?
owja, jij was diegene van wie ik niet meer mocht baggerenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:09 schreef Knut het volgende:
De reden dat ik met scheve ogen naar reeksen kijk komt gewoon door persoonlijke ervaring hoor. Dat heeft niks te maken met de mening van users zoals stinkie. Ik denk dat ik eerder stinkie heb beinvloed dan andersom.
En verder ben ik het helemaal eens met UIO
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:07 schreef HostiMeister het volgende:
Mag ik ff melden dat ik blij ben dat die achterlijk bifi reeks dicht is? en het feit dat die GPD-keutels nog steeds een reeks hebben zegt eigenlijk ook al genoeg...
Een reeksen stop is geen gek idee, IMHO.
Voor mij persoonlijk wel, als Yvonne, niet als admin,quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat zegt stiekem dan ook wel weer een hoop, toch?.
Misschien een beetje raar, maar tijdens @@@ heb ik de leukste FOK! periode ooit gehad. Niet dat het plezier in FOK! nu weg is, maar ik vond (en vind) het nog steeds kut.
Écht!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:09 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wat een losers waren dat, hé.
Mhaw, met sluiten van lopende reeksen ook wel hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:03 schreef PrivateRyan het volgende:
Het liefst had ik álle reeksen nu gestopt en was ik opnieuw begonnen, maar daar stoot je gewoon teveel mensen mee voor het hoofd.
Ik ben het tot op zekere hoogte wel met je eens.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:11 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik ben echter niet alleen in het geheel.
Ik kan me goed voorstellen dat het "zuur" is dat je reeks gesloten word. Dit niet uit eigen ervaring maar omdat ik nogal eens een discussie over het sluiten van een reeks heb gehad.
Ik ben het met PR en yvonne eens over bovenstaande. Als je een "gekleurde" reeks hebt wordt daar kritischer naar gekeken. Zowel door de users als door de moderators. Ik ben nog steeds tegen het opheffen van de reeksenstop maar ik ben nooit echt tegen een tijdelijke leuke hype/reeks.
Zolang dat maar bij tijdelijk blijft en er goed gelet wordt op het niveau ervan.
Ja! Dit wil ik zeggen!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |