Er is meer dan Star Trek alleen. Stargate bijvoorbeeld (Y)quote:
En natuurlijk dezequote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er is meer dan Star Trek alleen. Stargate bijvoorbeeld (Y)
Ik was net even op iMDb aan het kijken en zag dat Star Trek; The Beginning nog steeds staat aangekondigd. Nu niet meer met Russel Mulcahy als regisseur, maar met Nicholas Meyer(!) aan de helm. De man die verantwoordelijk is voor Star Trek 2 en deeltje 6. Dus de beteren.quote:
Dit is even een nieuw verhaal voor me.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:52 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik was net even op iMDb aan het kijken en zag dat Star Trek; The Beginning nog steeds staat aangekondigd. Nu niet meer met Russel Mulcahy als regisseur, maar met Nicholas Meyer(!) aan de helm. De man die verantwoordelijk is voor Star Trek 2 en deeltje 6. Dus de beteren.
Nu heb ik het niet zo op prequels, maar met Meyer kan het nog wel wat worden.
Nou, het verhaal in voyager vond ik toch tamelijk bagger... voor verhaal moet je DS9 hebben, voor pure sci-fi is voyager weer wat beter (en ook enterprise..)quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:24 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik vind Star Trek: Voyager toch leuker. Je had meer het gevoel dat je moest kijken of ze weer naar huis konden komen. En natuurlijk de Borg 'You will be assimilated'![]()
Nog eentje vanavond!!quote:
Zie daarvoor de aflevering van TNG over de USS Pegasus, die een geheime test deden met een soort cloaking device.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
dus dit was de laatste alweer?
mooi einde wel, met die 3 captains die de bekende zinnen zeiden.
Maar wat was Riker's beslissing nou waar die hele holodeksimulatie om draaide?
Jammer genoeg wel!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
dus dit was de laatste alweer?
Ja, en hij kiest dan voor Picard. Heb die aflevering idd niet zo lang geleden nog gezienquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Zie daarvoor de aflevering van TNG over de USS Pegasus, die een geheime test deden met een soort cloaking device.
Hij moest kiezen tussen Picard en z'n oude kapitein van de USS Pegasus.
Ok bedankt, ik zal die aflevering eens een keertje gaan kijkenquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
Zie daarvoor de aflevering van TNG over de USS Pegasus, die een geheime test deden met een soort cloaking device.
Hij moest kiezen tussen Picard en z'n oude kapitein van de USS Pegasus.
quote:Op zondag 20 november 2005 12:53 schreef kriele het volgende:
Het lijkt wel alsof Marina Sirtis nooit ouder wordt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |