Yup.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:14 schreef Jegorex het volgende:
Komt Enterprise in september pas weer op de buis?![]()
bron: startrek.nlquote:After a long period of Voyager and Enterprise on Veronica, Veronica will be reducing the Star Trek airings to one episode per week.
As we mentioned earlier, tonight's Enterprise episode "Daedalus" was the last one for now. Enterprise will come back in September with the second half of it's last season.
This week will also be the last week that Veronica will air Voyager from monday through friday. Starting this saturday, Voyager will only be shown on saturday evenings at 18:05.
*kick*quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:33 schreef Summoner het volgende:
En hier is de website van Trek United:
http://www.trekunited.com/
Grappig dat op die cast foto ook Hoshi staat ... je zou bijna vergeten dat die nog meespeelt (zo'n beetje het slechs uitgewerkte caracter uit heel Star Trek)quote:
Ja, als je erover nadenkt is het eigenlijk wel zielig. Heb je een rol in een bekende serie, zeg je in de meeste afleveringen geen woord...quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:40 schreef Young_David het volgende:
Grappig dat op die cast foto ook Hoshi staat ... je zou bijna vergeten dat die nog meespeelt (zo'n beetje het slechs uitgewerkte caracter uit heel Star Trek)
Heel jammer dat we zo lang moeten wachten....quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:14 schreef Jegorex het volgende:
Komt Enterprise in september pas weer op de buis?![]()
Is inderdaad jammer. Maar aan de andere kant was Veronica ook wel vrij snel met het uitzenden van Seizoen 4.quote:Op maandag 18 april 2005 15:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel jammer dat we zo lang moeten wachten....
Nah, Mike Sussman en de Reeves-Stevens verdienen ook credit voor geweldige ideeën.quote:Op maandag 18 april 2005 14:22 schreef wolfrolf het volgende:
Manny Coto, de man die zo'n beetje eigenhandig heel Enterprise in het 4e seizoen geweldig goed heeft gemaakt, word vanaf volgend tv seizoen producent bij het vijfde seizoen 24
Is er eigenlijk al een idee/concept voor een zesde serie ?quote:Op maandag 18 april 2005 16:30 schreef Summoner het volgende:
[..]
Over een tijdje gaat hij z'n idee voor de zesde Trek serie bij Paramount pitchen, de Reeves-Stevens hebben alvast hun bewondering voor zijn concept uitgesproken. Dus hopelijk zien we Coto weer terug als producer van serie VI.
Toen kon ik niet (kuttijdstip) wordt het nog herhaald?quote:Op maandag 5 september 2005 09:19 schreef Jegorex het volgende:
Afgelopen zaterdag is Star Trek Enterprise weer begonnen op Veronica![]()
Volgens mij niet. Maar ik weet het ook niet 100% zeker.quote:Op maandag 5 september 2005 09:49 schreef Young_David het volgende:
[..]
Toen kon ik niet (kuttijdstip) wordt het nog herhaald?
Ze zijn de eerste zaterdag van september begonnen met uitzenden. De aflevering waarmee ze begonnen was Observer Effect.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:31 schreef Dom_Konijn het volgende:
neej lekker weer dital 2 gemist dus..
Vanaf wanneer zijn ze deze maand weer begonnen met uitzenden? deze afleveringen zijn nl vast op ttnernet te vindennn
Klopt.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:40 schreef Dom_Konijn het volgende:
Als ik het dus goed heb geteld komt zaterdag "The Aenar" bij Veronica
Nou dan ga ik nu maar is snel 3 afleveringen bekijken..
Yep.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:40 schreef Dom_Konijn het volgende:
Als ik het dus goed heb geteld komt zaterdag "The Aenar" bij Veronica
Nou dan ga ik nu maar is snel 3 afleveringen bekijken..
Dit is helaas het laatste seizoen.quote:Op zondag 25 september 2005 12:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Weet iemand of dit nu echt het laatste seizoen is?
OK dan, bedankt voor de waarschuwing!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:05 schreef ElmarO het volgende:
Veronica heeft de uitzendtijd veranderd. Op de teletekstpagina's staat dat het om 20.10 begint, maar op TVGids.nl staat dat het om 19.00 uur begint.
Dan hebben de teletekstpagina's het bij het juiste eind, want op de Veronica site staat:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:05 schreef ElmarO het volgende:
Veronica heeft de uitzendtijd veranderd. Op de teletekstpagina's staat dat het om 20.10 begint, maar op TVGids.nl staat dat het om 19.00 uur begint.
quote:Zaterdag 22 oktober om 20.10 uur
In A Mirror, Darkly (1)
Voor de zekerheid ga ik om 19:00 toch even kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:09 schreef m021 het volgende:
[..]
Dan hebben de teletekstpagina's het bij het juiste eind, want op de Veronica site staat:
[..]
Gelukkig nog één afleveringquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:21 schreef FallenAngel666 het volgende:
Oeh sweet!
Hij begint in ieder geval wel stoer!
Ook een compleet andere intro voor één epsiode
T'Pol mag er zo altijd wel bijlopen trouwens
Duidelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
En die leuke pakjes voor de vrouwelijke bemanningsleden
Het is niet zo'n zijweg als dat je op het eerste gezicht zou denken. Het verhaal sluit nl. wel aan bij enkele TOS-afleveringen, waarin o.a. een starship vermist raakt doordat het in een andere dimensie terecht komt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:51 schreef Againzender het volgende:
Het is best leuk, maar ik vind het nogal een zijweg.
Maar die pakjes maken een hoop goed idd
Heb hem daardoor gemist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:05 schreef ElmarO het volgende:
Hoe dan?quote:
Video ingesteld en dan bij het afkijken van de band er echter komen dat hij het verkeerde heeft opgenomen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:44 schreef m021 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Missen betekent toch dat je te laat begint met kijken, niet te vroeg?
T'Polquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |