Asjeblief .... een lekkuh sjookoloadetoatsjie voor Bloesie! En de rest natuurlijk die van chocoladetaart houdtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:53 schreef Bluezz het volgende:
Ailantsjie, joggie, vaan haarte geveliesieteert met je vurjaordaag.
We gaon lekker taort ete vlaakbai dat torentjie
[afbeelding]
Die Galapagos eilanden zien eruit als een beschimmelde hondendrol.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:26 schreef golfer het volgende:
Is jarig.
Dus weer een 24-uurs topicje.
Van harte jochie en nog veel jaren erbij.
[afbeelding]
Nogmaals bedanktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:09 schreef pascalheister het volgende:
nogmaals gefeli
Hertlik lokwinske mei dien jierdei, lietse feintquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:20 schreef Eilanden het volgende:
Awww van jou verwachtte ik juist een FrieSCHe felicitatie
anders zou je me niet herkennen...dacht ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:24 schreef Eilanden het volgende:
Hey! Bjoroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
je komt natuurlijk wel weer laat aanzetten![]()
maar beter laat dan nooit
![]()
![]()
* Eilanden gaf om klokslag 12 een rondje voor iedereen in Hoolsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, gefeliciteerd hoor!
Hoe jong?
Hoe ziet golfer overigens dat Eilanden jarig is?
GGD en Euro Toto gaat weer niet slechtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:50 schreef superjoden het volgende:
gefeliciteerd oude tototopper... hopelijk weer een spannend slot
Hmm, niet eens zo'n slecht idee op zich.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ah zo, ik dacht dat golfer een Hools-verjaardagskalender had. Misschien een idee?
Is aangemaakt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
Ah zo, ik dacht dat golfer een Hools-verjaardagskalender had. Misschien een idee?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie kunnen zelf je eigen verjaardagen er in zetten.
Je kunt het zelf veranderen naar het juiste geboortejaar.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:00 schreef Eilanden het volgende:WIe heeft mijn naam in de kalender gezet met +- 1983?
waarom werkt jouw apennootjes niet trouwensquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:19 schreef Eilanden het volgende:
Jij bent echt met iedereen bevriend he?![]()
Geen flauw idee .. als ik inlog, dan krijg ik ook gelijk een vage foutmeldingquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waarom werkt jouw apennootjes niet trouwens![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:04 schreef Eilanden het volgende:
Geen flauw idee .. als ik inlog, dan krijg ik ook gelijk een vage foutmelding
nog 4 minuten !!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:44 schreef Eilanden het volgende:
Anyway, iedereen hartstikke bedankt voor alle felicitaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |