Oh, nu post ik weer verhullend.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
Maar de semi-intellectuele wolligheid en de verhullende badinerende manier van posten van users als sizzler, Lithion, sjun en Kaalhei worden categorisch gedoogd terwijl het op hetzelfde neerkomt.
Dat doe je al sinds je hier komt. Is ook niet de eerste keer dat ik dat tegen je zeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:13 schreef Lithion het volgende:
[..]
Oh, nu post ik weer verhullend.
Ah, je volgt me al ruim vier jaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:16 schreef SCH het volgende:
Dat doe je al sinds je hier komt.
En weer zo'n trollquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:23 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ah, je volgt me al ruim vier jaar?
Dan moet je nodig eens opgenomen worden.
Ja, t'is wat hè.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:24 schreef SCH het volgende:
En weer zo'n troll
vergeet de (s)linkse aasgieren niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:10 schreef Monidique het volgende:
Rechtse moderators...
Ondanks de minder vleiende mening die je hier over mij uitdraagt mag ik je wel SCH.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak aangegeven RQ. Maar de semi-intellectuele wolligheid en de verhullende badinerende manier van posten van users als sizzler, Lithion, sjun en Kaalhei worden categorisch gedoogd terwijl het op hetzelfde neerkomt.
Het is een echte poeperdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:06 schreef sjun het volgende:
[..]
Ondanks de minder vleiende mening die je hier over mij uitdraagt mag ik je wel SCH.![]()
Dat is teveel eer voor sizzler, lithion en kaalhei. Sjun is geen kwaaie piet. Hij is wat rechts, maar niets extreems. Sizzler is ook gewoon rechts, maar voor de rest niets ergs. Lithion en kaalhei daarentegen zijn potentiëlen van de eerste rang. Type extreem-rechts onder de naam "vrijheid voor iedereen, maar moslims en allochtonen iets minder"quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak aangegeven RQ. Maar de semi-intellectuele wolligheid en de verhullende badinerende manier van posten van users als sizzler, Lithion, sjun en Kaalhei worden categorisch gedoogd terwijl het op hetzelfde neerkomt.
Precies.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lithion en kaalhei daarentegen zijn potentiëlen van de eerste rang. Type extreem-rechts onder de naam "vrijheid voor iedereen, maar moslims en allochtonen iets minder"
Dag aambeitje van mequote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:14 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het is een echte poeperd![]()
Ik hebt net gepoept, maar er zijn redelijk wat strontsporen blijven hangen. Tevens was de bril niet goed schoon.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Lithion en kaalhei daarentegen zijn potentiëlen van de eerste rang. Type extreem-rechts onder de naam "vrijheid voor iedereen, maar moslims en allochtonen iets minder"
Wie denk je dat je voor je hebt? Je moeder?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:28 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik hebt net gepoept, maar er zijn redelijk wat strontsporen blijven hangen. Tevens was de bril niet goed schoon.![]()
Zou je even de WC hier komen schoonmaken, zoals een goed moslim betaamt?
Meteen, that is.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:01 schreef Lithion het volgende:
De meeste rechts-populistische posts die ik lees bestaan juist uit gedoseerde emotie.
Tja, als je een hypergevoelig type bent kan ik me voorstellen dat je bij het minste of geringste op je achterste benen staat of dat je iets zult classificeren als het 'ongebreideld laten lopen van emoties', maar dat is dan slechts in de eye of the beholder.
Hoe gedoseerd is dat en hoe hypergevoelig ben je Lithion.?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:17 schreef Lithion het volgende:
Precies.
En nu je bek dicht, inferieur klomp cellen!
Kaalhei, afgezien de walgelijkheid van je hieronder is het ook zwaar in tegenspraak met je eerdere verklaring hierboven. Goeie verklaring, natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:34 schreef Kaalhei het volgende:
Een discussie voer je met argumenten, niet met scheldkannonades of diskwalificaties.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:28 schreef Kaalhei het volgende:
Ik hebt net gepoept, maar er zijn redelijk wat strontsporen blijven hangen. Tevens was de bril niet goed schoon.![]()
Zou je even de WC hier komen schoonmaken, zoals een goed moslim betaamt?
Meteen, that is.
Ik was dan ook geen discussie aan het voeren, ik was slechts een ondergeschikte op zijn taken aan het wijzen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kaalhei, afgezien de walgelijkheid van je hieronder is het ook zwaar in tegenspraak met je eerdere verklaring hierboven. Goeie verklaring, natuurlijk
[..]
Dan heeft KB toch gelijk over je extremistische trekjes?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:39 schreef Kaalhei het volgende:
Ik was dan ook geen discussie aan het voeren, ik was slechts een ondergeschikte op zijn taken aan het wijzen.
Nee, de poetsman heeft het altijd over de potentieelen. De geestelijk minder begaafde refereert constant aan de extremist.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:41 schreef Bluesdude het volgende:
Dan heeft KB toch gelijk over je extremistische trekjes?
Had je daar ook maar enige twijfel over danquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan heeft KB toch gelijk over je extremistische trekjes?
Waarom ben je erop uit KB te vernederen ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, de poetsman heeft het altijd over de potentieelen. De geestelijk minder begaafde refereert constant aan de extremist.
Moet ik nou ook gaan zeuren over het feit dat ik 10.000x liever SCH-flames over me heen krijg?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, de poetsman heeft het altijd over de potentieelen. De geestelijk minder begaafde refereert constant aan de extremist.
Beetje opletten, he!
*RILLL*quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moet ik nou ook gaan zeuren over het feit dat ik 10.000x liever SCH-flames over me heen krijg?
Typisch dat je eerst hier gaat zeveren en vervolgens hetzelfde doet.
Goed, als jij dat zegt zal dat ongetwijfeld mee hebben gespeeld. Maar zet daar een handje vol rechtse users tegenover en de balans is volgens mij nog redelijk in evenwicht. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik users niet snel in een linkse of rechtse hoek stop. En dan nog, zolang een mening maar ontopic is en niet in strijd met de policy doen we er weinig tegen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:14 schreef SCH het volgende:
Ype heeft mij verteld dat de belangrijkste redenen voor hem om te stoppen de voorspelbaarheid van veel rechtse users en het dalende niveau van POL zijn geweest.
Het topic ging over de demonstratie. Waarom is het offtopic om de verklaring van de overweldigende opkomst wat breder te verklaren dan alleen de onvrede? Mij heb je niet horen zeggen dat die mensen daar alleen maar kwamen shoppen of dat het profiteurs waren.quote:Ik dacht dat ik dat al had aangegeven. Ik vind de manier waarop je niet-inhoudelijk bleef hameren en meedoen aan de beeldvorming "profiteurs die lekker een dagje gaan shoppen vanwege een gratis treinkaartje" een vervelende, kinderachtige en trollerige manier van discussieren.
Je ractie was eerst " Dit soort lachwekkende en sneue arrogantie dus. " en vervolgens "Wat ben je toch een slecht verliezer Kaalhei. ". En aangezien je in het topic daarvoor ook al eindigde met flink wat van dit soort dooddoeners heb ik de laatste opmerking geëdit met het verzoek inhoudelijk op de demonstratie in te gaan. Ik hoop dat je dat wel eniszins kan begrijpen?quote:Daarnaast snap ik niet helemaal waarom mijn opmerking: "een sneue reactie" - wordt uitgelegd als op de persoon spelen.
Hej, dit is geen SEX!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:49 schreef RichardQuest het volgende:
Lik maar lekker aan m'n balletjes, Kaalhei
Ik zie mezelf ook wel als potentieel, maar dan meer als een high potential.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
potentiëlen van de eerste rang.
Och jee, daar hebben we jul.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:33 schreef Bluesdude het volgende:
Hoe gedoseerd is dat en hoe hypergevoelig ben je Lithion.?
Ik weet niet wat jij allemaal doet in je vrije tijd, maar orale bevrediging zit dicht tegen seks aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hej, dit is geen SEX!
Oh, ben ik nu ook al opgefokt rechts?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:55 schreef Bluesdude het volgende:
Maar de combinatie van bagger en opgefokt rechts is ook voor mij de reden waarom ik de laatste tijd minder aanwezig bent op Fok.
Als je geen potentieel bent, ben je dan automatisch een impotentieel?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook wel als potentieel, maar dan meer als een high potential.
Ik moet zeggen dat het in POL relatief gezien wel meevalt. Maar de modjes hier hebben of een fulltime baan, of een fulltime studie dus kunnen we niet alles meelezen of modden. Daar ligt ook zeker een stukje eigen verantwoordelijkheid, wat niet even makkelijk is in een open forum als FOK!, maar toch, probeer er gewoon het beste van te maken. Als 1 of twee mensen een serieuze inhoudelijke discussie aan het voeren zijn zal er minder snel een baggerende derde tussenkomen. Het een lokt het ander uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:55 schreef Bluesdude het volgende:
Ik geef feedback op het gebagger van Lithion en Kaalhei.
Zij zijn niet eens de ergste baggeraars op Fok.
Maar de combinatie van bagger en opgefokt rechts is ook voor mij de reden waarom ik de laatste tijd minder aanwezig bent op Fok.
Zo haak ik in op SCH, dus weer ontopic....
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:01 schreef Lithion het volgende:
De meeste rechts-populistische posts die ik lees bestaan juist uit gedoseerde emotie.
Tja, als je een hypergevoelig type bent kan ik me voorstellen dat je bij het minste of geringste op je achterste benen staat of dat je iets zult classificeren als het 'ongebreideld laten lopen van emoties', maar dat is dan slechts in de eye of the beholder.
Ga dan inhoudelijk in op mijn eerdere post .quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:56 schreef Lithion het volgende:
Och jee, daar hebben we jul.
Je schat jezelf te hoog in. Om potentieel te zijn, moet je wel meer in je mars hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook wel als potentieel, maar dan meer als een high potential.
Oké, je neemt mijn post te serieus.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:00 schreef Bluesdude het volgende:
Ga dan inhoudelijk in op mijn eerdere post
Ik begrijp je altijd volledig hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:52 schreef sizzler het volgende:
Je ractie was eerst " Dit soort lachwekkende en sneue arrogantie dus. " en vervolgens "Wat ben je toch een slecht verliezer Kaalhei. ". En aangezien je in het topic daarvoor ook al eindigde met flink wat van dit soort dooddoeners heb ik de laatste opmerking geëdit met het verzoek inhoudelijk op de demonstratie in te gaan. Ik hoop dat je dat wel eniszins kan begrijpen?
Daar hebben we Het nu al legendarische politieke bashtopic #4 voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:11 schreef sizzler het volgende:
Oh, en of iedereen zijn feedback hier wil posten zonder persoonlijk te worden.
Alvastbedankt
Okee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begrijp je altijd volledig hoor
maar ben het zelden met je eens
Omdat het een over de demonstraties gaat, en dus inhoudelijk is (ookal ben je het er niet mee eens en was het misschien een makkelijke kwalificatie) en het ander over een user.quote:Maar de lijn van de discussie was niet anders dan "het zijn sukkels met een gratis treinkaartje" waar Kaalhei zeer enthousiast zijn bijdrage aan leverde. Ik bljif het vreemd en veelzeggend vinden dat je je pijlen dan op mij richt.
Het is toch gewoon een tering-Turk?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:17 schreef Lithion het volgende:
inferieur klomp cellen!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het in POL relatief gezien wel meevalt. Maar de modjes hier hebben of een fulltime baan, of een fulltime studie dus kunnen we niet alles meelezen of modden. Daar ligt ook zeker een stukje eigen verantwoordelijkheid, wat niet even makkelijk is in een open forum als FOK!, maar toch, probeer er gewoon het beste van te maken. Als 1 of twee mensen een serieuze inhoudelijke discussie aan het voeren zijn zal er minder snel een baggerende derde tussenkomen. Het een lokt het ander uit.
Nee, dat is tautologie.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:31 schreef Bayer het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een tering-Turk?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:31 schreef Bayer het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een tering-Turk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |