Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.quote:Op maandag 27 december 2004 22:33 schreef MrJonez het volgende:
klinkt als een illegaal exemplaar waar de copyprotection niet van gekraakt is.
Dat, of natuurlijk een flinke kras op de CD.
Probeer maar rustig die optie met autoexec.ntquote:Op maandag 3 januari 2005 21:15 schreef Sylvie2612 het volgende:
Hallo!
Ik heb 'n probleem...
Graag wil ik oude DOSgames spelen op mijn computer met Windows XP.
Ik wilde het spel 'Wolfenstein 3d spelen'
Ik heb het volgende al geprobeerd:
Bij Eigenschappen en daarna 'Compatibalieit' heb ik Windows 95 ingesteld....Toen deed hij het niet.
Toen heb ik een nieuwe DOSbox gedownload (versie 1.12)
Ook heb ik nog de firewall uitgeschakeld...
Dit alles hielp niks!
Op een ander prikbord heb ik dit advies gekregen:
---------------------------------------------------------------------------------------
"had ik ook een keer met iets anders....zoek op je computer naar autoexec.nt --> rechtermuisknop ---> kopieren. Dan naar C:/Windows/System32/ en daar rechtermuisknop --> plakken
succes :p"
----------------------------------------------------------------------------------------
Ikzelf weet niet of dit zo'n goed idee is, als je met Windows/System32 gaat rommelen.
Als ik het exe. bestandje opstart dan blijft hij steeds dezelfde foutmelding geven:
C:/Spellen/WOLFEN~1/DEICE.EXE
C:/WINDOWS/SYSTEM32/AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft Windows-toepassingen. Kies Sluiten op de toepassinge af te sluiten.
Wie kan mij helpen?
Groetjes xx Sylvie
Probeer eens in je dosbox : PING www.speedtest.nl -t en kijk of er geen timeouts optreden. Indien dat geval, moet je de kabels eens nakijken. Alles in orde? Kijk eens of de provider problemen heeft.?quote:Op donderdag 23 december 2004 18:30 schreef washandje het volgende:
Ok ik ga hier ook maar eens mijn probleem zetten, want ik word er zo langzamerhand echt helemaal knettergek van.
Ik heb Half-Life 2 gekocht, allemaal leuk, maar als ik CS:S probeer te spelen heb ik een latency van 300+. Ik zit gewoon op een 2mbit lijn, en er staan geen andere programma's aan die het internet gebruiken. Ik heb ff die tests op speedtest.nl gedaan, maar daar blijft ie vast zitten bij de ping test en na 5 minuten of meer zegt ie dan dat de ping niet beschikbaar is :/
Iemand een idee waar dit aan ligt of hoe ik dit op kan lossen?
Of het kan zijn dat de cdrom/dvd speler kapot is. Probeer ze uit op een andere pc om de oorzaak uit te sluiten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Nee, het is geen illegaal exemplaar, gewoon de officiële versie uit de winkel. Er zit ook geen kras op de CD.
Nog meer ideeen?
Het probleem kan in de autorun zitten. Indien CD1 de Autorun opstart en tijdens de installatie van CD gewisseld moet worden, is het soms zo dat een eerdere applicatie (de autorun in dit geval) bij het veranderen van CD gaat protesteren omdat het gebruik maakte van data van de eerste CD.quote:Op maandag 27 december 2004 21:52 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Als het zoontje van mijn vriend probeert om op de PC The Matrix te installeren, krijgt hij de volgende melding:
"Er bevindt zich een onjuist volume in het station. Plaats volume ETM - C-1 in Station E".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |