Ach, doegewoonquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Doepedoepewat?
Good point.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:09 schreef Suijk het volgende:
Before known as Ajaxo1?
Jij doet het ook, anders zou je mij niet op m'n ondertitel hebben aangesproken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik dacht dat Lego de enige was die de tekst onder de userpics las
Dat was ik niet, dat was Ajaxno1quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Jij doet het ook, anders zou je mij niet op m'n ondertitel hebben aangesproken.![]()
Lego, Lego, Lego tochquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Good point.
http://teletekst.nos.nl/gif/110-01.html
Flauw.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was Ajaxno1![]()
Ik heb geen kennis over enige DDoS ofzo.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:13 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Lego, Lego, Lego toch![]()
Is ook geen kennis voor nodig opzich. Het is niks anders dan een server overbelasten met duizende aanvragen per minuut bijv. Een simpele ping van een paar honderd machines met een verkeerd pakketje is al genoeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb geen kennis over enige DDoS ofzo.
MRD?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:17 schreef rubbereend het volgende:allooooo
LG heeft die ondertitel die vervuild is met die onzin al een tijde
feli MRDoegewoon met je nieuwe nick, maar hoe korten we die af?
MrD?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:17 schreef rubbereend het volgende:allooooo
LG heeft die ondertitel die vervuild is met die onzin al een tijde
feli MRDoegewoon met je nieuwe nick, maar hoe korten we die af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |