quote:Verhalen! verhalen willen we horen!
Op maandag 07 januari 2002 22:33 schreef Noayla_ het volgende:Ik heb 4 jaar bij dit bedrijf, de S.O.S alarmcentrale, gewerkt en heb daar heel veel rare zaken behandeld.
Bovenstaande voorbeelden zijn maar maar een topje van de ijsberg (vooral de dossiers waarin Bekende Nederlanders een hoofdrol speelden waren af en toe hilarisch).
quote:Dat ken ik.. was die plaat toevallig: "Bert en Ernie vervelen zich nooit"?
Op dinsdag 08 januari 2002 04:22 schreef KreKkeR het volgende:
Ik dacht jaren lang dat op mijn lievelingsplaat Bert& Enrie echt antwoord gaven op wat ik zei.
Er werd namelijk gevraagd "Hoe heet jij?" en dan zei ik altijd netjes m'n naam (echt serieus ELKE keer weer). Daarop antwoorde Ernie dan "Dat is nog eens een prachtige naam" waarop Bert zei "nou een heel mooie naam ja".Ik was echt reuze trots dat ze mijn naam zo mooi vonden tot ik ouder werd en op een gegeven moment mezelf waarschijnlijk te oud en stoer vond en daarom maar eens niet m'n naam netjes zei toen ze 't vroegen. Toen ik daarna hoorde dat ze toch weer het zelfde antwoord gaven besefte ik pas dat ze dus niet specifiek mijn naam zo mooi vonden en was ik bestwel teleurgesteld
Sindsdien heb ik veel minder actief mee gedaan met die hele plaat.
"Ik ben bert.. en ik ben ernie.. En samen maken wij een hele hoop plezier. Zet de stoelen aan de kant en pak ook een oude krant. En een piepende ballon maakt ook geluid. *pats* (oh m'n hele ballon geknapt, maar het was wel een mooi geluid) Zoek van alles bij elkaar en bekijk het zelf maar.. lalalalalala."
En dan op een gegeven moment:
ik ben bert.. en ik ben ernie.. en wie bij jijijij??? Nou, wie ben jij daar die nu naar ons luisterd?.. hoe heet jij?
................. zo, Dat is nog 's een prachtige naam, ik wou dat ik zo heette bert.
Dit is meer iets voor zinloze weetjes.. waarom ken ik dit?
quote:ja! vertel!
Op dinsdag 08 januari 2002 18:33 schreef Keroppi het volgende:
Verhalen! verhalen willen we horen!
*bier+chips pakt*
quote:Jaaa dat issem! Was de naam kwijt. Met de Alfabetmars, Zipje en Zopje en 'Bert heeft een windje gelaten'.
Op dinsdag 08 januari 2002 19:02 schreef hoihepiet het volgende:[..]
Dat ken ik.. was die plaat toevallig: "Bert en Ernie vervelen zich nooit"?
"Ik ben bert.. en ik ben ernie.. En samen maken wij een hele hoop plezier. Zet de stoelen aan de kant en pak ook een oude krant. En een piepende ballon maakt ook geluid. *pats* (oh m'n hele ballon geknapt, maar het was wel een mooi geluid) Zoek van alles bij elkaar en bekijk het zelf maar.. lalalalalala."
En dan op een gegeven moment:
ik ben bert.. en ik ben ernie.. en wie bij jijijij??? Nou, wie ben jij daar die nu naar ons luisterd?.. hoe heet jij?
................. zo, Dat is nog 's een prachtige naam, ik wou dat ik zo heette bert.Dit is meer iets voor zinloze weetjes.. waarom ken ik dit?
quote:LOL ik kan me gewoon nog precies de manier herinneren waarom Bert dat zegt!
En een piepende ballon maakt ook geluid. *pats* (oh m'n hele ballon geknapt, maar het was wel een mooi geluid)
Wat ik trouwens ook pas een tijd nadat ik die plaat al had ontdekte was dat Ernie tijdens dat liedje ook fluisterde "gauwzegge hoe je heet". Heb me echt een tijd afgevraagd wat hij eigenlijk nou fluisterde. ![]()
Maar deze ontdekking deed ik wel ver voor ik erachter kwam dat ze het niet echt tegen mij persoonlijk hadden
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 13:03 schreef MOONboy het volgende:
dat het lampje van de Taxi uitstaat als ie al een klant heeft... en het dan dus geen zin heeft om er naar te zwaaien.
soms léér je gewoon wat op FOK!
- Dat in Amsterdam alleen maar inbrekers woonden. Als we dan eens een dagje Amsterdam deden, ging ik er al vanuit dat onze autoradio gestolen zou worden.
- Gingen we wel eens met vriendjes "deurtjebellen". Bij een wildvreemde aanbellen en wegrennen. Ik zag toen een keer een politiebusje langsrijden, dacht ik dat ze mij zochten en dat ze foto's van me namen.
- Ging ik heel hoog "stuifzand" opgooien, wenste ik dat het in de ogen van boeven zou komen. Ik geloofde er echt in.
quote:Of remlichten aan de voorkant! Zodat je, als je bij een stoplicht of in de file staat te wachten, kan zien dat die figuur die daar zo hard komt aanrijden achter je, toch wel van plan is te stoppen.
Op dinsdag 08 januari 2002 00:48 schreef generalist het volgende:
ennuh,waarom auto's geen knipperlicht hebben voor rechtdoor....!
Snap ik nu soms nog niet!
"Nothings fine i'm Thorn"
of
"Nothings fine I'm torn"
Wat een wereld topic is dit zeg! Maar kunnen jullie wel precies uitleggen waar jullie precies zijn achter gekomen? Bassie en Adriaan bestaan bijvoorbeeld echt!! 'k heb een handtekening van ze!!
Ben ook eens op 7 jarige leeftijd in het zwembad ontsnapt, had geen diploma. Ziet mijn vader mij boven op de 10meter duiktoren staan. KOM NAAR BENEDEN.
ok
Jump (met beentjes wijd AHHHHHHHH). Hij vroeg het toch?!
En een keer dat ik niet snapte dat al die mensen naar mij keken in de C&A, ik had namelijk net leren traplopen en kwam dus achterste voren van de trap af gekropen (zachtjes tree voor tree "zakkuh....zakkkuhhh" zeggend, waarna ik halverweg vol trots opstond en keihard tegen mijn pa riep:
"KIJK EENS PAPPA IK BEN EEN GROTE ZAK Hè"
quote:LOL, Ja inderdaad,
Op woensdag 09 januari 2002 00:13 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Jaaa dat issem! Was de naam kwijt. Met de Alfabetmars, Zipje en Zopje en 'Bert heeft een windje gelaten'.
Echt te gekke plaat!
De alfabetmars ken ik ook nog erg goed. maargoed.. dit gaat volledig off-topic.
on-topic:
Dat je plaatsnaam bordjes hebt om de weg te bepalen. Ik vond het altijd wel knap dat m'n ouders dat zo goed konden doen.
quote:Haha, doet me denken aan een uitspraak van een vriend van me. Die had het ooit bloedserieus over mensen die rijke luizen waren. "Huh?" "Ja, je zegt toch ook rijkeluiskinderen..."
Op woensdag 09 januari 2002 12:35 schreef tonja het volgende:
dat het niet zevenkenner is, maar zeeverkenner.
en niet paulus de kostabouter, maar boskabouter
quote:haha, ik snapte die borden nooit. Want ik dacht dat al het verkeer doorgaat.
Op woensdag 09 januari 2002 18:21 schreef Nikki het volgende:
Mijn vader leek altijd heel goed de weg te kennen in dorpen waar we nooit eerder waren geweest.
Toen ik mijn rijbewijs haalde besefte ik dat hij gewoon de borden "doorgaand verkeer" volgde.
quote:Mijn dochter (ruim 2,5) noemt een papegaai (elke vogel eigenlijk) een leefjenog
Op woensdag 09 januari 2002 15:02 schreef ibo het volgende:
Mijn dochter heeft jarenlang dennenappels odennenappels genoemd,vanwege oh dennenboom het kerstliedje.We hebben haar nooit verbeterd omdat we het zo lief vonden klinken.
Ook wij verbeteren haar nog niet, dit is toch veel te schattig!
Pas weer jaren later kwam ik erachter dat Inri één of andere vage Latijnse afkorting is.
SOTTO LE STELLE DEL JAZZ
UN UOMO SCIMMIA CAMMINA
O FORSE BALLA CHISSA'
DA TA DA TA DA TA ........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |