abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2002 @ 15:11:40 #201
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_2744868
dat 'lap' schoot betekent
[KNE]-Mod
  FOK!fossiel dinsdag 8 januari 2002 @ 18:33:24 #202
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2747154
quote:
Op maandag 07 januari 2002 22:33 schreef Noayla_ het volgende:

Ik heb 4 jaar bij dit bedrijf, de S.O.S alarmcentrale, gewerkt en heb daar heel veel rare zaken behandeld.

Bovenstaande voorbeelden zijn maar maar een topje van de ijsberg (vooral de dossiers waarin Bekende Nederlanders een hoofdrol speelden waren af en toe hilarisch).

Verhalen! verhalen willen we horen!
Chick on a mission
  dinsdag 8 januari 2002 @ 19:02:23 #203
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_2747481
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 04:22 schreef KreKkeR het volgende:
Ik dacht jaren lang dat op mijn lievelingsplaat Bert& Enrie echt antwoord gaven op wat ik zei.
Er werd namelijk gevraagd "Hoe heet jij?" en dan zei ik altijd netjes m'n naam (echt serieus ELKE keer weer). Daarop antwoorde Ernie dan "Dat is nog eens een prachtige naam" waarop Bert zei "nou een heel mooie naam ja".

Ik was echt reuze trots dat ze mijn naam zo mooi vonden tot ik ouder werd en op een gegeven moment mezelf waarschijnlijk te oud en stoer vond en daarom maar eens niet m'n naam netjes zei toen ze 't vroegen. Toen ik daarna hoorde dat ze toch weer het zelfde antwoord gaven besefte ik pas dat ze dus niet specifiek mijn naam zo mooi vonden en was ik bestwel teleurgesteld
Sindsdien heb ik veel minder actief mee gedaan met die hele plaat.

Dat ken ik.. was die plaat toevallig: "Bert en Ernie vervelen zich nooit"?

"Ik ben bert.. en ik ben ernie.. En samen maken wij een hele hoop plezier. Zet de stoelen aan de kant en pak ook een oude krant. En een piepende ballon maakt ook geluid. *pats* (oh m'n hele ballon geknapt, maar het was wel een mooi geluid) Zoek van alles bij elkaar en bekijk het zelf maar.. lalalalalala."

En dan op een gegeven moment:
ik ben bert.. en ik ben ernie.. en wie bij jijijij??? Nou, wie ben jij daar die nu naar ons luisterd?.. hoe heet jij?
................. zo, Dat is nog 's een prachtige naam, ik wou dat ik zo heette bert.

Dit is meer iets voor zinloze weetjes.. waarom ken ik dit?

Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
pi_2747556
Als mijn vroeger aan mijn vroeg of ik de dom toren mee wilde gaan beklimmen, durfde ik nooit en ik wilde ook niet dat mijn mama dat toen deed.
Ik dacht altijd dat ze met touwen en zo naar via de buitekant naar boven gingen klimmen.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 20:37:15 #205
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_2748537
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 18:33 schreef Keroppi het volgende:
Verhalen! verhalen willen we horen!
ja! vertel!

*bier+chips pakt*

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  woensdag 9 januari 2002 @ 00:13:13 #206
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_2751852
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:02 schreef hoihepiet het volgende:

[..]

Dat ken ik.. was die plaat toevallig: "Bert en Ernie vervelen zich nooit"?

"Ik ben bert.. en ik ben ernie.. En samen maken wij een hele hoop plezier. Zet de stoelen aan de kant en pak ook een oude krant. En een piepende ballon maakt ook geluid. *pats* (oh m'n hele ballon geknapt, maar het was wel een mooi geluid) Zoek van alles bij elkaar en bekijk het zelf maar.. lalalalalala."

En dan op een gegeven moment:
ik ben bert.. en ik ben ernie.. en wie bij jijijij??? Nou, wie ben jij daar die nu naar ons luisterd?.. hoe heet jij?
................. zo, Dat is nog 's een prachtige naam, ik wou dat ik zo heette bert.

Dit is meer iets voor zinloze weetjes.. waarom ken ik dit?

Jaaa dat issem! Was de naam kwijt. Met de Alfabetmars, Zipje en Zopje en 'Bert heeft een windje gelaten'.
Echt te gekke plaat!
quote:
En een piepende ballon maakt ook geluid. *pats* (oh m'n hele ballon geknapt, maar het was wel een mooi geluid)
LOL ik kan me gewoon nog precies de manier herinneren waarom Bert dat zegt!

Wat ik trouwens ook pas een tijd nadat ik die plaat al had ontdekte was dat Ernie tijdens dat liedje ook fluisterde "gauwzegge hoe je heet". Heb me echt een tijd afgevraagd wat hij eigenlijk nou fluisterde.
Maar deze ontdekking deed ik wel ver voor ik erachter kwam dat ze het niet echt tegen mij persoonlijk hadden

Krekker is de bom!
pi_2752156
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 13:03 schreef MOONboy het volgende:
dat het lampje van de Taxi uitstaat als ie al een klant heeft... en het dan dus geen zin heeft om er naar te zwaaien.

soms léér je gewoon wat op FOK!

Screw them.
We're going home.
  woensdag 9 januari 2002 @ 00:53:58 #208
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_2752286
- Ik dacht vroeger altijd dat een tractor op z'n minst wel tienduizend pk's moest hebben.

- Dat in Amsterdam alleen maar inbrekers woonden. Als we dan eens een dagje Amsterdam deden, ging ik er al vanuit dat onze autoradio gestolen zou worden.

- Gingen we wel eens met vriendjes "deurtjebellen". Bij een wildvreemde aanbellen en wegrennen. Ik zag toen een keer een politiebusje langsrijden, dacht ik dat ze mij zochten en dat ze foto's van me namen.

- Ging ik heel hoog "stuifzand" opgooien, wenste ik dat het in de ogen van boeven zou komen. Ik geloofde er echt in.

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  woensdag 9 januari 2002 @ 11:49:29 #209
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_2754930
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 00:48 schreef generalist het volgende:
ennuh,

waarom auto's geen knipperlicht hebben voor rechtdoor....!

Snap ik nu soms nog niet!

Of remlichten aan de voorkant! Zodat je, als je bij een stoplicht of in de file staat te wachten, kan zien dat die figuur die daar zo hard komt aanrijden achter je, toch wel van plan is te stoppen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  woensdag 9 januari 2002 @ 12:35:07 #210
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_2755402
dat het niet zevenkenner is, maar zeeverkenner.
en niet paulus de kostabouter, maar boskabouter
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_2757122
Mijn dochter heeft jarenlang dennenappels odennenappels genoemd,vanwege oh dennenboom het kerstliedje.We hebben haar nooit verbeterd omdat we het zo lief vonden klinken.
pi_2757461
Dat het liedje van Natalie Imbruglia over de persoon Thorn gaat.

"Nothings fine i'm Thorn"
of
"Nothings fine I'm torn"

Wat een wereld topic is dit zeg! Maar kunnen jullie wel precies uitleggen waar jullie precies zijn achter gekomen? Bassie en Adriaan bestaan bijvoorbeeld echt!! 'k heb een handtekening van ze!!

pi_2757615
Dat Woody Allen eigenlijk een man was i.p.v. een vrouw.
pi_2757676
Ik bedoel dus: gaat er niet over

Ben ook eens op 7 jarige leeftijd in het zwembad ontsnapt, had geen diploma. Ziet mijn vader mij boven op de 10meter duiktoren staan. KOM NAAR BENEDEN.

ok

Jump (met beentjes wijd AHHHHHHHH). Hij vroeg het toch?!

En een keer dat ik niet snapte dat al die mensen naar mij keken in de C&A, ik had namelijk net leren traplopen en kwam dus achterste voren van de trap af gekropen (zachtjes tree voor tree "zakkuh....zakkkuhhh" zeggend, waarna ik halverweg vol trots opstond en keihard tegen mijn pa riep:
"KIJK EENS PAPPA IK BEN EEN GROTE ZAK Hè"

woensdag 9 januari 2002 @ 15:52:09 #215
12074 hoihepiet
ene enige echte
pi_2757697
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 00:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Jaaa dat issem! Was de naam kwijt. Met de Alfabetmars, Zipje en Zopje en 'Bert heeft een windje gelaten'.
Echt te gekke plaat!

LOL, Ja inderdaad,
(nadat bert een windje heeft gelaten, doet ernie 't raam open)
ernie: "Ga er maar uit windje van bert. Windje van bert, ga er maar uit"
bert: "he ernie waarom doe je dat nou, dat vind ik helemaal niet leuk"
ernie: "he kijk, daar heb je kermit en grover, kermit!, kermit!, bert heeft een windje gelaten"
bert: "he moet dat nou ernie"

De alfabetmars ken ik ook nog erg goed. maargoed.. dit gaat volledig off-topic.

on-topic:
Dat je plaatsnaam bordjes hebt om de weg te bepalen. Ik vond het altijd wel knap dat m'n ouders dat zo goed konden doen.

Ik heb een drankprobleem waar ik niet zat van word.
  woensdag 9 januari 2002 @ 16:31:31 #216
16976 Fling
Fan o' man
pi_2758206
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 12:35 schreef tonja het volgende:
dat het niet zevenkenner is, maar zeeverkenner.
en niet paulus de kostabouter, maar boskabouter
Haha, doet me denken aan een uitspraak van een vriend van me. Die had het ooit bloedserieus over mensen die rijke luizen waren. "Huh?" "Ja, je zegt toch ook rijkeluiskinderen..."
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_2758677
Ik had het vroeger vaak mis met de uitspraak van woorden. Asterixtitels bijvoorbeeld. Ik heb jaren gedacht dat je Caesar moest uitspreken als Kajesar, en Gothen als Got-hen.
  woensdag 9 januari 2002 @ 17:50:55 #218
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_2759086
Sinds kort ben ik erachter dat het "_" teken een UNDERSCORE is en niet een UNDERSQUARE...
Religie maakt meer kapot dan je lief is
  woensdag 9 januari 2002 @ 18:21:28 #219
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_2759350
Mijn vader leek altijd heel goed de weg te kennen in dorpen waar we nooit eerder waren geweest.
Toen ik mijn rijbewijs haalde besefte ik dat hij gewoon de borden "doorgaand verkeer" volgde.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_2759379
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 18:21 schreef Nikki het volgende:
Mijn vader leek altijd heel goed de weg te kennen in dorpen waar we nooit eerder waren geweest.
Toen ik mijn rijbewijs haalde besefte ik dat hij gewoon de borden "doorgaand verkeer" volgde.
haha, ik snapte die borden nooit. Want ik dacht dat al het verkeer doorgaat.
pi_2759423
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 15:02 schreef ibo het volgende:
Mijn dochter heeft jarenlang dennenappels odennenappels genoemd,vanwege oh dennenboom het kerstliedje.We hebben haar nooit verbeterd omdat we het zo lief vonden klinken.
Mijn dochter (ruim 2,5) noemt een papegaai (elke vogel eigenlijk) een leefjenog

Ook wij verbeteren haar nog niet, dit is toch veel te schattig!

Screw them.
We're going home.
pi_2759584
Met mijn ouders ben ik vroeger vaak op vakantie geweest naar Hongarije. We bezochten dan vaak steden en gingen gebouwen bekijken zoals kerken. Dat waren ook de enige keren dat ik in de kerk kwam. In die kerken hingen altijd beelden van Jesus aan het kruis met daaronder de tekst "Inri". Ik heb altijd gemeend dat Inri de Hongaarse benaming voor Jesus was. Jaren later gingen we naar Tsjechoslowakije op vakantie. Ook hier stond onder alle beelden Inri geschreven. Ik nam dus aan dat Inri ook in het Tsjechisch Jesus betekende.

Pas weer jaren later kwam ik erachter dat Inri één of andere vage Latijnse afkorting is.

Bigheadz R.I.P.
  woensdag 9 januari 2002 @ 18:57:08 #223
17183 batje
met vleugeltjes
pi_2759715
Ik snapte niet waarom niet alle vrouwen hoer waren. Volgens mijn broer was sex leuk, en van geld kan je snoep kopen dus leek het me het leukste beroep.
Alleen familie was wel eens geschokt als ik bij de vraag wat ik later wilde worden trots 'Hoer!' riep
  woensdag 9 januari 2002 @ 19:10:03 #224
6941 APK
Factual, I think.
pi_2759866
Dat Paolo Conte in het liedje 'Sotto le stelle del Jazz' Niet 'Forse ballen' zong.

SOTTO LE STELLE DEL JAZZ
UN UOMO SCIMMIA CAMMINA
O FORSE BALLA CHISSA'
DA TA DA TA DA TA ........

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2761332
ik ben altijd slecht in taal geweest/spellen:
ik heb tot voor kort altijd gedacht :

" dat is ook weer zo'n dure bedoeling" in plaats van:
" dat is ook weer zo'n dure bedoening..................................."

sorry hoor, ik heb nog nooit gehoort van bedoening! echt!
..
zucht..

liiiiiefde!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')