quote:Tsja..
Op donderdag 06 september 2001 23:49 schreef Djeez het volgende:
Ik begrijp pas sinds zaterdag dat een land vol goeie voetballers het land niet gelijk tot een goed voetballand maakt.
(je bent de 3e al die weer post na lange tijd: Isabeau, Arcee en nu jij weer..)
quote:Ja ik ben niet doof!!!
Op donderdag 06 september 2001 21:21 schreef Kimmie het volgende:[..]
...dat zeg ik toch!
quote:Hmmm, kloon alert?
Op vrijdag 07 september 2001 00:19 schreef JungleMan het volgende:
Tsja..(je bent de 3e al die weer post na lange tijd: Isabeau, Arcee en nu jij weer..)
quote:Wat? Denk je dat ik je niet geloof??
Op vrijdag 07 september 2001 00:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:[..]
Ja ik ben niet doof!!!
edit : extra
[Dit bericht is gewijzigd door dontcare op 08-09-2001 18:31]
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 08-09-2001 19:24]
Ik dacht namelijk altijd dat ergens iemand die stoplichten zat te bedienen en dat die persoon, als ik maar vaak en hard genoeg drukte, wel door had dat ik écht haast had!
Ja, ik was al vroeg een drukbezet meisje...
Dat je "EEK" in een stipverhaaltje moet lezen als iek. Vond dat altijd al zo raar in Suske en Wiske, maar ja... belgische strip dus het zal dan wel dacht ik.
quote:Ik vond de Roze Panter altijd erg grappig. Wat was ik dan ook boos dat iemand zomaar een eigen strip onder de belachelijke naam Pink Panter was begonnen.
Op maandag 10 september 2001 13:30 schreef Hiroller het volgende:
Roze Panter...
* waarom de oppas nooit zin had om heel lang spelletjes met ons te doen
* wat me moeder nou bedoelde met 'snap je wel wat ze zingen dan' toen ik Wassenaar had ge-playbacked (?). Ze doelde op het zinnetje '...ze kwam bijna klaa-a-a--ar' Wist ik veel
quote:Hallo? Dat nummer is net vijf jaar oud ofzo!
Op maandag 10 september 2001 23:59 schreef RemCow het volgende:
* wat me moeder nou bedoelde met 'snap je wel wat ze zingen dan' toen ik Wassenaar had ge-playbacked (?). Ze doelde op het zinnetje '...ze kwam bijna klaa-a-a--ar' Wist ik veel![]()
![]()
En zelf heb ik jarenlang gedacht dat Mies Bouwman in Open Het Dorp woonde. Ze was destijds zó blij met de magistrale opbrengst... Een maand of wat geleden zag ik hoe vervallen het Dorp erbij lag en pas toen besefte ik me dat Mies daar nooit zou willen wonen.
Liefs,
Helga
- Ook snapte ik niet waarom ik niet meer speelgoed kreeg. Waarom gaf papa mij niet gewoon 1000 piek, dan zou ik een jaar niet meer zeuren.
- Ik dacht vroeger (5 jaar?) dat de nieuwslezer/es die ik op televisie zag mij ook kon zien. Ik ging me dan opzettelijk niet omkleden voor de tv.
- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.
- De juf die ik had op de Christelijke kleuterschool wilde dan dat het heel stil was en dan moest je God kunnen horen. Ik hoorde helemaal niks joh.
[Dit bericht is gewijzigd door Arjeninho op 11-09-2001 02:08]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |