abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 6 september 2001 @ 23:49:32 #51
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_1574669
Ik begrijp pas sinds zaterdag dat een land vol goeie voetballers het land niet gelijk tot een goed voetballand maakt.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 7 september 2001 @ 00:19:39 #52
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_1574830
quote:
Op donderdag 06 september 2001 23:49 schreef Djeez het volgende:
Ik begrijp pas sinds zaterdag dat een land vol goeie voetballers het land niet gelijk tot een goed voetballand maakt.
Tsja..

(je bent de 3e al die weer post na lange tijd: Isabeau, Arcee en nu jij weer..)

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  vrijdag 7 september 2001 @ 00:20:13 #53
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_1574837
quote:
Op donderdag 06 september 2001 21:21 schreef Kimmie het volgende:

[..]

...dat zeg ik toch!

Ja ik ben niet doof!!!
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_1574954
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 00:19 schreef JungleMan het volgende:
Tsja..

(je bent de 3e al die weer post na lange tijd: Isabeau, Arcee en nu jij weer..)

Hmmm, kloon alert?
  vrijdag 7 september 2001 @ 03:20:57 #55
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1575486
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 00:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Ja ik ben niet doof!!!

Wat? Denk je dat ik je niet geloof??
The Internets, I needs it..
  vrijdag 7 september 2001 @ 03:21:59 #56
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1575492
Owww, drommels, drommels, drommels!!!
The Internets, I needs it..
  Redactie Frontpage zaterdag 8 september 2001 @ 13:36:11 #57
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1584832
Wie herkent dit: luisteren naar een spannend/leuk hoorspel op de radio, dan naar school moeten dus snel de radio uitzetten, want dan kan je 's middags gewoon verder luisteren?
  zaterdag 8 september 2001 @ 14:22:34 #58
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_1585251
... dat die kleine dropjes (Kokindjes genaamd) geen geitenkeuteltjes zijn, zoals mijn moeder me had weten wijs te maken.
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  zaterdag 8 september 2001 @ 16:29:19 #59
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1586239
M'n vader gebruikte vroeger veel franse dingen als c'est tout en enough is un euf(of hoe je ei ook schrijft) die begreep ik dus pas toen ik Frans kreeg op school Al had ik ondertussen de strekking wel begrepen door de momenten waarop ie t zei
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_1587174
Dat er echt geen kleine mannetjes in de radio en tv zaten.
Wat de LMK was

edit : extra

[Dit bericht is gewijzigd door dontcare op 08-09-2001 18:31]

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_1587186
Mijn katje nu dus dat je de muisaanwijzer niet kan pakken
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  zaterdag 8 september 2001 @ 18:27:51 #62
14712 JBravo
Gooi je haar los!
pi_1587192
Ik heb die verf op de achterkant van schapen nooit begrepen. Tot een maand geleden ofzo, toen ik met een boer aan het lullen was. Hij dacht dat ie ook nog maar even over de bijtjes en bloemetjes moest praten met me. Hij snapte niet dat ik dat nooit door heb gehad.
Maak me gek!
pi_1587240
Toen ik vier jaar oud was, werd mij, na het spelen van een spelletje gezegd, dat ik niet tegen Juffrouw Lies kon.
Ik heb me toen zeker een half jaar afgevraagd, wie dat toch was.

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 08-09-2001 19:24]

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_1601027
Ik heb tot mijn 18e altijd zoeven gelezen ipv zoëven. Totdat ik moest voorlezen in de klas, iedereen blauw van het lachen en maar denken dat ik een grapje maakte. Ikke gewoon meegespeeld natuurlijk...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 10 september 2001 @ 13:30:42 #65
9934 Hiroller
Just rollin' around
pi_1601070
Ik heb als klein ventje wekenlang in de televisiegids gezocht naar de Roze Panter... kon ik maar niet vinden, op dezelfde tijd werd namelijk steeds de Rozen Planter uitgezonden... sja... volgens ben ik niet veel later aan de bril en later aan de contactlenzen gegaan?
High Roller$ creating their own DE9; DEMO "2003: A SPACED ODYSSEY" FINALLY RELEASED!: http://surf.to/highrollers
  maandag 10 september 2001 @ 17:31:15 #66
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_1603042
Dat het geen zin had om heel vaak op het knopje bij het stoplicht te drukken...

Ik dacht namelijk altijd dat ergens iemand die stoplichten zat te bedienen en dat die persoon, als ik maar vaak en hard genoeg drukte, wel door had dat ik écht haast had!

Ja, ik was al vroeg een drukbezet meisje...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_1603113
Dat er geen beestjes in het water zitten dat uit de warme douche komt. Ik dronk dat vroeger en mijn pa zijn toen dat ik dat niet mocht doen omdat er vieze beestjes inzitten die het water warm maken.

Dat je "EEK" in een stipverhaaltje moet lezen als iek. Vond dat altijd al zo raar in Suske en Wiske, maar ja... belgische strip dus het zal dan wel dacht ik.

Redactie Frontpage maandag 10 september 2001 @ 22:51:03 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1606308
quote:
Op maandag 10 september 2001 13:30 schreef Hiroller het volgende:
Roze Panter...
Ik vond de Roze Panter altijd erg grappig. Wat was ik dan ook boos dat iemand zomaar een eigen strip onder de belachelijke naam Pink Panter was begonnen.
pi_1606682
- Dat Rembo en Rembo zo ontzettend grappig zijn, ik vond het vroeger niet bijzonder;
- Dat bier best lekker is;
- Dat Alfa Romeo betrouwbare auto's kan maken (2 jaar zonder problemen in een Alfa 75 gereden);
- Dat metal muziek best goed kan zijn en niet alleen maar geschreeuw is;
- Dat witte sokken soms best fout zijn;
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_1606780
ik schreef een Q altijd met het streepje naar de linkerkant toe (nooit aanmerkingen op gekregen op proefwerken e.d.) en laatst deed ik dat en mijn vriend vroeg waarom ik dat deed, ik zei dat hoort zo, hij zo nee, een Q is met streepje naar rechts.. en toen keek ik eens goed en dat was idd zo
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
  FOK!fossiel maandag 10 september 2001 @ 23:59:50 #71
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_1607263
* waarom broers het niet leuk vonden als je s'avonds (evt. zonder kloppen) hun kamer binnenliep om weltrusten te zeggen (bv. als hun vriendin er was )

* waarom de oppas nooit zin had om heel lang spelletjes met ons te doen

* wat me moeder nou bedoelde met 'snap je wel wat ze zingen dan' toen ik Wassenaar had ge-playbacked (?). Ze doelde op het zinnetje '...ze kwam bijna klaa-a-a--ar' Wist ik veel

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_1607692
quote:
Op maandag 10 september 2001 23:59 schreef RemCow het volgende:
* wat me moeder nou bedoelde met 'snap je wel wat ze zingen dan' toen ik Wassenaar had ge-playbacked (?). Ze doelde op het zinnetje '...ze kwam bijna klaa-a-a--ar' Wist ik veel
Hallo? Dat nummer is net vijf jaar oud ofzo!

One day, man will look back and say that I gave birth to the twentieth century.
pi_1608009
Mijn dochter Moira denkt nog steeds dat Theo en Thea écht van die tanden hebben. En verder tankt ze loodvrij omdat ze daardoor harder kan rijden, want lood is namelijk erg zwaar. Ook zag ik haar laatst een bos plastic tulpen watergeven. En toen ik haar zei dat ze niet aan een roofje mocht peuteren, deed ze het tóch, om het korstje er vervolgens weer op te lijmen toen ik er iets van zei.

En zelf heb ik jarenlang gedacht dat Mies Bouwman in Open Het Dorp woonde. Ze was destijds zó blij met de magistrale opbrengst... Een maand of wat geleden zag ik hoe vervallen het Dorp erbij lag en pas toen besefte ik me dat Mies daar nooit zou willen wonen.

Liefs,
Helga

dinsdag 11 september 2001 @ 01:37:41 #74
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1608033
- Ik dacht als kind altijd dat het woord "geil" hetzelfde was als gierig.

- Ook snapte ik niet waarom ik niet meer speelgoed kreeg. Waarom gaf papa mij niet gewoon 1000 piek, dan zou ik een jaar niet meer zeuren.

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
  dinsdag 11 september 2001 @ 01:59:18 #75
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1608087
Schoot me te binnen:

- Ik dacht vroeger (5 jaar?) dat de nieuwslezer/es die ik op televisie zag mij ook kon zien. Ik ging me dan opzettelijk niet omkleden voor de tv.

- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.

- De juf die ik had op de Christelijke kleuterschool wilde dan dat het heel stil was en dan moest je God kunnen horen. Ik hoorde helemaal niks joh.

[Dit bericht is gewijzigd door Arjeninho op 11-09-2001 02:08]

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')