Je krijgt geen griep als je met natte haren over straat gaat
Van chocola krijg je geen puistjes.
quote:En jaren later zal je begrijpen dat je het mis had.
Op donderdag 06 september 2001 03:03 schreef SiGNe het volgende:
Ontstaan van het universum (jahaa..ik heb 't doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:hehehehhahahahahaha
Op donderdag 06 september 2001 03:38 schreef nipeng het volgende:[..]
En jaren later zal je begrijpen dat je het mis had.
er is ook een theorie die stelt dat dit al is gebeurd.
quote:Stoppe nou!! Dit meeeeeen je gewoon niet....dat heb ik dus echt nooooit, never niet doorgehad. Dit moet ik aan al me vrienden vertellen.
Op donderdag 06 september 2001 08:44 schreef Kimmie het volgende:
B1 en B2 staan voor Boef 1 en Boef 2.(uit Bassie en Adriaan)
quote:Er gaat een wereld voor me open (serieus)
Op donderdag 06 september 2001 02:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoorde gisteren dat Love Mae King uitgesproken dient te worden als lovemaking.Je krijgt geen griep als je met natte haren over straat gaat
Dat "Sortie" géén plaats in frankrijk is.
quote:Ik geloof het anders nog steeds niet!
Op donderdag 06 september 2001 09:23 schreef Dinus het volgende:
Ik heb me tot ik een jaar of 8 was niet gerealiseerd dat de wereld waarin mijn ouders leefden toen ze klein waren ( vanaf 1946) ook gewoon gekleurd was.........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij scheen de zon ook veel meer in de jaren '50-'60 en waren de jaren '80 echt kut met peren.
quote:Waarom niet? Vet is toch vet?
Op donderdag 06 september 2001 02:06 schreef SunChaser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop