abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22787394
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 17:09 schreef cultheld het volgende:
Radomski zou momenteel zelfs een verbetering zijn voor Ajax
Ben het in deze met Cultheld eensch!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 oktober 2004 @ 01:53:43 #202
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22787624
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
Alle fatsoenlijke keepers worden op het moment gelinkt aan Arsenal
en Man. Utd. In hun geval terechter vind ik persoonlijk.

maar wie allemaal?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 01:56:07 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22787669
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 01:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en Man. Utd. In hun geval terechter vind ik persoonlijk.

maar wie allemaal?
s-a-r-c-a-s-m-e
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 oktober 2004 @ 02:01:25 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22787769
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 01:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

s-a-r-c-a-s-m-e
ow, neem k eens wat serieus wat met Arsenal te maken heeft..........
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 02:06:02 #205
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_22787844
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 02:01 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ow, neem k eens wat serieus wat met Arsenal te maken heeft..........
Niet doen,doe ik ook al niet meer
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 22 oktober 2004 @ 02:08:34 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_22787882
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 02:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Niet doen,doe ik ook al niet meer
als je zo weinig verliest ben je ook niet serieus meer te nemen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_22788095
Feyenoord zag al jaren geleden in dat Tim Howard niets was...

Maar goed, rubbereend, het komt er gewoon op neer dat ik hem Kuijt meer waard vind dan 8 miljoen. De club die biedt moet niet uitmaken. Als Quick Boys 350 euro biedt gaan we er ook niet op in. Het gaat erom of je dan beter af bent met de verkoop. Dat denk ik niet, bij 8 miljoen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_22792555
Ook Fiorentina heeft belangstelling voor Kuijt

ROTTERDAM, 22 oktober 2004 11:25 - Als Nederlandse spelers goed presteren bij hun eredivisieclub is het gevaar altijd levensgroot dat ze binnen de kortste keren door een buitenlandse club worden gehaald. Dat risico loopt bijvoorbeeld Dirk Kuijt, die in de vorm van zijn leven verkeert. Eerder konden we al melden dat met name Atletico Madrid maar ook Inter grote belangstelling voor de Katwijker hebben. Inmiddels is daar nog een naam bij gekomen. In Italië wordt namelijk gemeld dat ook Fiorentina de man die gisteren twee keer scoorde tegen Hearts wil hebben. De Florentijnse club heeft dringend versterking van de voorhoede nodig en acht Kuijt daartoe de ideale man.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:41:47 #209
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_22792613
Fiorentina is sportief geen verbetering en Kuyt wil eerst prijzen pakken met Feyenoord.
The Most Incredible, Baby
pi_22792683
Het zou inderdaad leuker zijn wanneer de PSV en Feyenoord hun selectie vanaf nu een jaar of 2 redelijk compleet kunnen houden dat gaat leuke strijd opleveren .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 11:49:07 #211
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22792782
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 11:39 schreef Aeroxie het volgende:
Ook Fiorentina heeft belangstelling voor Kuijt

ROTTERDAM, 22 oktober 2004 11:25 - Als Nederlandse spelers goed presteren bij hun eredivisieclub is het gevaar altijd levensgroot dat ze binnen de kortste keren door een buitenlandse club worden gehaald. Dat risico loopt bijvoorbeeld Dirk Kuijt, die in de vorm van zijn leven verkeert. Eerder konden we al melden dat met name Atletico Madrid maar ook Inter grote belangstelling voor de Katwijker hebben. Inmiddels is daar nog een naam bij gekomen. In Italië wordt namelijk gemeld dat ook Fiorentina de man die gisteren twee keer scoorde tegen Hearts wil hebben. De Florentijnse club heeft dringend versterking van de voorhoede nodig en acht Kuijt daartoe de ideale man.
Als ik Dirk Kuijt was, zou ik wachten op een club als Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Juventus of AC Milan, iets in die grootte...

AJAX zoekt toch ook nog een spits en heeft wel een aardig budget???
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_22792826
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 11:49 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Als ik Dirk Kuijt was, zou ik wachten op een club als Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Juventus of AC Milan, iets in die grootte...

LOL je denkt toch niet dat onze publiekslieveling Kuijt naar Amsterdom wil
pi_22792856
Al zou hij het willen binnenlandse aankopen en ajax . Zonde van die jongen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_22793232
quote:
Om zich te laten uitschelden door Sneijder zeker.

Nee dan gaat hij liever gezellig poolen met Saidi en Kalou.
Viper 4 life
pi_22793475
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 12:40 schreef Showtime het volgende:

[..]

Om zich te laten uitschelden door Sneijder zeker. :')

Nee dan gaat hij liever gezellig poolen met Saidi en Kalou.
:')
pi_22797541
Overigens wil de FC Twente graag Kiran Bechan van Ajax overnemen, ouder geruchtje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_22802487
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
Overigens wil de FC Twente graag Kiran Bechan van Ajax overnemen, ouder geruchtje.
O ja. Wat een wereldspeler is dat ook he, geen wonder natuurlijk.

Serieus, wat moet je ermee?

Kuijt blijft op zijn minst tot de zomer, en ik zie hem persoonlijk nog blijven tot zomer '06. Daar hoop ik op, maar je weet het nooit natuurlijk.
pi_22804915
quote:

[..]

Jij hebt denk ik het gevoel voor realiteit een beetje verloren. Real Madrid.... daar zitten er nog 4 voor hem en dat zijn niet de minste. Arsenal?? Wil je Henry daar uit de basis spelen of die spanjaard?? Barcelona?? Man Unt Saha..Ruus en Die speknek.. Juventus ?? Kom op zeg
pi_22809184
Juventus is momenteel helemaal zo gek nog niet.

Nee, ik vraag me af of Kuijt dat niveau ooit haalt. Met hard werken kom je heel ver, maar je wordt toch beperkt door je eigen mogelijkheden. Ik zou het hem zeker gunnen hoor, zulke relaxte gasten zie je nog maar zelden in het voetbal.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 12:41:22 #220
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_22815922
23/10/2004 - OB: PSV probeert Robinho toch te halen

Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio en televisie.

PSV probeert toch de jonge Braziliaan Robinho naar Eindhoven te halen. Dat zei trainer Guus Hiddink vrijdagavond in FC Brabant, het sportprogramma op Omroep Brabant Radio. Volgens Hiddink is het Braziliaanse talent moeilijk te halen, maar hij wil toch bekijken 'hoever de polsstok van PSV reikt.' Er doen al enige tijd in Brazilië geruchten de ronde dat PSV met hulp van hoofdsponsor Philips een bod zou hebben gedaan op de aanvaller van Santos. Volgens Hiddink is dat echter niet waar.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_22817958
Tevez naar Atletico om daar samen met Torres te gaan vlammen..
Of begint Torres onhoudbaar te worden voor A.M.?
quote:
Atletico Madrid Firmly Intentioned To Sign Tevez
10/22/2004 4:45:00 PM
Liga side Atletico Madrid are still closely tracking Boca Juniors super-striker Carlos Tevez.
After a first contact held between the two clubs last month, the Colchoneros general manager Toni Munoz is ready to finalize the deal.

However before sealing the contract, the Atletico board of directors has asked Munoz to make a detailed report on the player’s phyisical condition, and also on his family situation that has in the past created problems to the Argentine star.

If positive signals come from these two fronts, Atletico will make an official bid for the player in the attempt to sign him when the transfer window reopens in January.

If Tevez joins the Spanish club, he would form a fantastic striking duo together with El Nino Torres.

Bayern Munich and Serie A side Palermo are also in contention for the player’s signature.
-
  maandag 25 oktober 2004 @ 21:59:56 #222
73895 RjD2
Hiphop is what you make of it
pi_22872925
Hoe zit het nou met Co bij AZ?
Ikedia komt waarschijnlijk...maar er staan er meer op het lijstje?
iemand die dit weet?
6. Memory Lane "I drop the ancient manifested hip-hop, straight off the block"
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:06:16 #223
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_22873124
Ik voorspel: van Bommel naar Real Madrid
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_22873331
quote:
ANDRÉ BAHIA TER KENNISMAKING NAAR FEYENOORD
De Braziliaan André Luis Bahia dos Santos Viana arriveert dinsdag in De Kuip voor een kennismaking met trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte. De 20-jarige linker centrale verdediger van Flamengo verblijft twee dagen in Rotterdam en spreekt met het technische duo over de mogelijkheid om vanaf 1 januari 2005 voor Feyenoord uit te komen. Wotte zag André Bahia, zoals zijn voetbalnaam luidt, een maand geleden aan het werk tijdens zijn bezoek aan Brazilië.

Technisch directeur Mark Wotte: ‘Ik heb hem zien spelen tijdens de wedstrijd Flamengo-Fluminese. Hij is basisspeler bij Flamengo, dat uitkomt in de hoogste Braziliaanse divisie, en maakte indruk. Hij komt nu naar Rotterdam voor een nadere kennismaking.’

André Bahia wordt over een maand 21 jaar, speelt in de basis bij Flamengo en komt uit voor Jong Brazilië. Hij is 1.82 meter lang en staat in eigen land bekend als een uitstekende linker centrale verdediger.
Dus, bij deze ook in dit topic geplaatst.
  maandag 25 oktober 2004 @ 22:20:18 #225
67174 Dos37
Come on Twente
pi_22873630
quote:
Ajax is naarstig op zoek naar een nieuwe spits, die het gat moet opvullen dat is ontstaan na het vertrek van Zlatan Ibrahimovic. Drie spelers hebben de Amsterdammers op hun lijstje staan, waarvan Jan Koller de bekendste is.

'Ik kan niet ontkennen dat hij op de lijst staat', verklaart Ronald Koeman in de nieuwe Voetbal International. Koller voldoet aan het gewenste profiel van een grote, sterke spits, met zijn 2,02 meter en honderd kilogram. En omdat hij vier jaar in België speelde voor SC Lokeren en Anderlecht is hij de Nederlandse taal machtig.

Daarnaast speelt mee dat zijn club Borussia Dortmund in grote financiële problemen verkeert, want de club heeft een schuld van 118 miljoen euro. Omdat Koller een van de grootverdieners is zou BVB geneigd zijn de Tsjechische international gemakkelijk te laten gaan, hoopt Ajax. Bijkomend probleem is het hoge salaris van Koller, die in Dortmund zo'n 2,5 miljoen euro netto incasseert. Dat is meer dan de huidige salarisstructuur van de Amsterdammers toelaat.

Daartegenover staat dat de 31-jarige spits dit seizoen nog Europees in actie mag komen voor Ajax, aangezien hij met Borussia niet deelneemt of heeft deelgenomen aan een van de twee toernooien. De ploeg van Koller en coach Bert van Marwijk sneuvelde al in de Interoto Cup.

Naast Koller heeft Ajax nog twee andere spelers op het verlanglijstje staan: Maciej Zurawski (Wisla Kraków) en Markus Rosenberg (Halmstads BK).
Uit de hoge hoed van Derksen en de Zijne

[ Bericht 1% gewijzigd door Dos37 op 25-10-2004 23:35:17 (typo) ]
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')