Ben het in deze met Cultheld eensch!!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:09 schreef cultheld het volgende:
Radomski zou momenteel zelfs een verbetering zijn voor Ajax
en Man. Utd. In hun geval terechter vind ik persoonlijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
Alle fatsoenlijke keepers worden op het moment gelinkt aan Arsenal
s-a-r-c-a-s-m-equote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Man. Utd. In hun geval terechter vind ik persoonlijk.
maar wie allemaal?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
s-a-r-c-a-s-m-e
Niet doen,doe ik ook al niet meerquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]ow, neem k eens wat serieus wat met Arsenal te maken heeft..........
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 02:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet doen,doe ik ook al niet meer
Als ik Dirk Kuijt was, zou ik wachten op een club als Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Juventus of AC Milan, iets in die grootte...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:39 schreef Aeroxie het volgende:
Ook Fiorentina heeft belangstelling voor Kuijt
ROTTERDAM, 22 oktober 2004 11:25 - Als Nederlandse spelers goed presteren bij hun eredivisieclub is het gevaar altijd levensgroot dat ze binnen de kortste keren door een buitenlandse club worden gehaald. Dat risico loopt bijvoorbeeld Dirk Kuijt, die in de vorm van zijn leven verkeert. Eerder konden we al melden dat met name Atletico Madrid maar ook Inter grote belangstelling voor de Katwijker hebben. Inmiddels is daar nog een naam bij gekomen. In Italië wordt namelijk gemeld dat ook Fiorentina de man die gisteren twee keer scoorde tegen Hearts wil hebben. De Florentijnse club heeft dringend versterking van de voorhoede nodig en acht Kuijt daartoe de ideale man.
LOL je denkt toch niet dat onze publiekslieveling Kuijt naar Amsterdom wilquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Als ik Dirk Kuijt was, zou ik wachten op een club als Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Juventus of AC Milan, iets in die grootte...
AJAX zoekt toch ook nog een spits en heeft wel een aardig budget???
Om zich te laten uitschelden door Sneijder zeker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
AJAX zoekt toch ook nog een spits en heeft wel een aardig budget???
:')quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:40 schreef Showtime het volgende:
[..]
Om zich te laten uitschelden door Sneijder zeker. :')
Nee dan gaat hij liever gezellig poolen met Saidi en Kalou.![]()
O ja. Wat een wereldspeler is dat ook he, geen wonder natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:54 schreef methodmich het volgende:
Overigens wil de FC Twente graag Kiran Bechan van Ajax overnemen, ouder geruchtje.
Jij hebt denk ik het gevoel voor realiteit een beetje verloren. Real Madrid.... daar zitten er nog 4 voor hem en dat zijn niet de minste. Arsenal?? Wil je Henry daar uit de basis spelen of die spanjaard?? Barcelona?? Man Unt Saha..Ruus en Die speknek.. Juventus ?? Kom op zegquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Als ik Dirk Kuijt was, zou ik wachten op een club als Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Arsenal, Juventus of AC Milan, iets in die grootte...
quote:Atletico Madrid Firmly Intentioned To Sign Tevez
10/22/2004 4:45:00 PM
Liga side Atletico Madrid are still closely tracking Boca Juniors super-striker Carlos Tevez.
After a first contact held between the two clubs last month, the Colchoneros general manager Toni Munoz is ready to finalize the deal.
However before sealing the contract, the Atletico board of directors has asked Munoz to make a detailed report on the player’s phyisical condition, and also on his family situation that has in the past created problems to the Argentine star.
If positive signals come from these two fronts, Atletico will make an official bid for the player in the attempt to sign him when the transfer window reopens in January.
If Tevez joins the Spanish club, he would form a fantastic striking duo together with El Nino Torres.
Bayern Munich and Serie A side Palermo are also in contention for the player’s signature.
Dus, bij deze ook in dit topic geplaatst.quote:ANDRÉ BAHIA TER KENNISMAKING NAAR FEYENOORD
De Braziliaan André Luis Bahia dos Santos Viana arriveert dinsdag in De Kuip voor een kennismaking met trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte. De 20-jarige linker centrale verdediger van Flamengo verblijft twee dagen in Rotterdam en spreekt met het technische duo over de mogelijkheid om vanaf 1 januari 2005 voor Feyenoord uit te komen. Wotte zag André Bahia, zoals zijn voetbalnaam luidt, een maand geleden aan het werk tijdens zijn bezoek aan Brazilië.
Technisch directeur Mark Wotte: ‘Ik heb hem zien spelen tijdens de wedstrijd Flamengo-Fluminese. Hij is basisspeler bij Flamengo, dat uitkomt in de hoogste Braziliaanse divisie, en maakte indruk. Hij komt nu naar Rotterdam voor een nadere kennismaking.’
André Bahia wordt over een maand 21 jaar, speelt in de basis bij Flamengo en komt uit voor Jong Brazilië. Hij is 1.82 meter lang en staat in eigen land bekend als een uitstekende linker centrale verdediger.
Uit de hoge hoed van Derksen en de Zijnequote:Ajax is naarstig op zoek naar een nieuwe spits, die het gat moet opvullen dat is ontstaan na het vertrek van Zlatan Ibrahimovic. Drie spelers hebben de Amsterdammers op hun lijstje staan, waarvan Jan Koller de bekendste is.
'Ik kan niet ontkennen dat hij op de lijst staat', verklaart Ronald Koeman in de nieuwe Voetbal International. Koller voldoet aan het gewenste profiel van een grote, sterke spits, met zijn 2,02 meter en honderd kilogram. En omdat hij vier jaar in België speelde voor SC Lokeren en Anderlecht is hij de Nederlandse taal machtig.
Daarnaast speelt mee dat zijn club Borussia Dortmund in grote financiële problemen verkeert, want de club heeft een schuld van 118 miljoen euro. Omdat Koller een van de grootverdieners is zou BVB geneigd zijn de Tsjechische international gemakkelijk te laten gaan, hoopt Ajax. Bijkomend probleem is het hoge salaris van Koller, die in Dortmund zo'n 2,5 miljoen euro netto incasseert. Dat is meer dan de huidige salarisstructuur van de Amsterdammers toelaat.
Daartegenover staat dat de 31-jarige spits dit seizoen nog Europees in actie mag komen voor Ajax, aangezien hij met Borussia niet deelneemt of heeft deelgenomen aan een van de twee toernooien. De ploeg van Koller en coach Bert van Marwijk sneuvelde al in de Interoto Cup.
Naast Koller heeft Ajax nog twee andere spelers op het verlanglijstje staan: Maciej Zurawski (Wisla Kraków) en Markus Rosenberg (Halmstads BK).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |