quote:
TROS waarschijnlijk met vervolg soap Jan Smit.
De TROS is geïnteresseerd in een vervolg op de goed bekeken reallife- soap van zanger Jan Smit.
Als de Volendammer instemt met een tweede reeks, zullen de camera's van de TROS opnieuw zijn dagelijkse bezigheden vastleggen op band. Smit ziet een nieuwe reeks wel zitten. "Ik weet alleen niet of mijn ouders dat ook een goed idee vinden."
Eind maart trok Jan Smit ruim ander- half miljoen kijkers met de eerste aflevering van zijn soap. Gisteren wist de zanger nog bijna 1,2 miljoen kijkers te boeien.
Jan Smit wil Nederland opnieuw veroveren nu het Nederlandse lied hoogtij viert. "Het tv-programma van collega-zanger Frans Bauer heeft daar zeker aan bijgedragen", zegt Smit.
Frans Bauer was eerder ook te zien met een soap. Hij stopte al na één seizoen met 'De Bauers' op RTL 4, omdat hij vond dat de kijkers nu alles al gezien hebben. Blijkbaar denkt Jan Smit daar in zijn geval anders over. "Kijk, Frans Bauer is getrouwd en heeft twee kinderen", vertelde Smit eerder. "Hij kan weinig kanten op. Maar ik kom overal. Ik ga op wintersport en naar de kroeg."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]