quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ze hebben geluisterd naar me. Heb ze eens een mailtje gestuurd dat er een lekker wijf moest presenteren om onze economie uit het slop te halen, omdat de drie huidige kerels onze beurs-nichten op het Damrak niet konden stimuleren. Zo'n Nico Steenbergen met zijn zure gezicht, die praat je in no-time een recessie aan, dus zet daar dan een lekker wijf neer. Ze waren het met me eens, en waren op zoek naar een Maria-nogwat-lookalike (die kip van NBC News). Binnen nu en een jaar zijn ze we dus uit de econmische crisis. Want elke economie-sul kijkt naar RTL-Z.
Ik kots met je meequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:53 schreef pberends het volgende:
Wie kotst ook zo op het nieuwe RTLZ, of wat daar nog van over is?
Misschien hebben ze die nu al gedelete. Vanochtend waren er iig de hele tijd duopresentaties met vrouwen... zeeeeeeer rommelig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:25 schreef R-Mon het volgende:
Dat rode balkje ziet er zo groot uit. Die vrouw heb ik nog niet gezien.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:49 schreef Adelante het volgende:
tering wat is dit erg zeg...ik vond het altijd wel okee om overdag even snel
bijgepraat te worden over nieuws en economie. maar ik heb het nu na 10 minuten
gewoon afgezet, omdat volgens mij AT5 nog een professionelere crew heeft
werken. dat nieuwe wijf moet echt zo snel mogelijk naar een logopedist of
anders gewoon plaatsmaken voor iemand die minder moeite heeft met voorlezen.
ook de nieuwe camerasetting is erg vloeiendwe beginnen bij nico, ohnee
dat mokkel gaat praten, dan ineens weer een totaalshot en iedereen maar
zoeken naar de juiste camera.
ik vind dat ze het gouden beel weer moeten inleveren
quote:beste kijker, alles went zeker een vrouw voor een vent.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:56 schreef Busta het volgende:
Misschien is het ook wel even leuk om te vermelden dat de RTLZ hoofdredacteur een reactie geeft op de ontstane irritaties :
http://www.rtl.nl/(/finan(...)ickvdpeijl_tekst.xml
Veranderen betekent niet verbeteren, kneuzige eindredacteurquote:Maar alles heeft zijn prijs. Om aan de weg te blijven timmeren moet je af en toe veranderen. Verbeteren.
Ik kijk steeds meer NOS, die zenden tenminste wel constant het nieuws uit (meestal dan). Bij RTLZ doen ze net of ik wel even 20 minuutjes wil wachten voor een nieuwsbulletin (not).quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:21 schreef Busta het volgende:
Ik irriteer me constant aan die zout programma's tussendoor, ik wil gewoon RTL-Z kijken in plaats van een voorlezende stotterende muts of een ander zout landbouw programma die het beeld vervuilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |