abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22417791
Ze hebben sinds maandag hebben ze het oude RTLZ vernieuwd door een soort combinatie te maken tussen RTL Nieuws en RTLZ. Niet te harden. Ze hebben nu een duo-presentatie met een vrouw erbij, die maakt nog meer fouten dan Nico Steenbergen ( ) , Peter van der Maat ( ) en Roland Koopman ( ) bij elkaar. En die fouten zijn niet grappig ook nog. Het loopt over van RTLZ naar RTL Nieuws en andersom, het is amper meer te volgen.

Wie kotst ook zo op het nieuwe RTLZ, of wat daar nog van over is ?
pi_22418431
Ze hebben geluisterd naar me. Heb ze eens een mailtje gestuurd dat er een lekker wijf moest presenteren om onze economie uit het slop te halen, omdat de drie huidige kerels onze beurs-nichten op het Damrak niet konden stimuleren. Zo'n Nico Steenbergen met zijn zure gezicht, die praat je in no-time een recessie aan, dus zet daar dan een lekker wijf neer. Ze waren het met me eens, en waren op zoek naar een Maria-nogwat-lookalike (die kip van NBC News). Binnen nu en een jaar zijn ze we dus uit de econmische crisis. Want elke economie-sul kijkt naar RTL-Z.
pi_22419271
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 13:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ze hebben geluisterd naar me. Heb ze eens een mailtje gestuurd dat er een lekker wijf moest presenteren om onze economie uit het slop te halen, omdat de drie huidige kerels onze beurs-nichten op het Damrak niet konden stimuleren. Zo'n Nico Steenbergen met zijn zure gezicht, die praat je in no-time een recessie aan, dus zet daar dan een lekker wijf neer. Ze waren het met me eens, en waren op zoek naar een Maria-nogwat-lookalike (die kip van NBC News). Binnen nu en een jaar zijn ze we dus uit de econmische crisis. Want elke economie-sul kijkt naar RTL-Z.
pi_22419769
Die vrouw kan echt niet presenteren, echt erg gewoon
pi_22419795
Maar ze ziet er wel leuk uit
pi_22420193
Echt elke zin die ze uitspreekt gaat fout
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 15:12:48 #7
67174 Dos37
Come on Twente
pi_22420729
Heb het nieuwe nog nooit gezien maar het oude vond ik altijd wel leuk om na te kijken wel jammer dat het zoveel herhalingen van elkaar zijn zag liever dat er zoiets als CNN op nederland kwam
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_22423232
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 12:53 schreef pberends het volgende:
Wie kotst ook zo op het nieuwe RTLZ, of wat daar nog van over is ?
Ik kots met je mee

Buiten dat die vrouw elke 3 tellen een fout maakt, hebben ze ook de nieuws/beurs balken vernieuwd, niet echt een verbetering als je het mij vraagt.

"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:25:59 #9
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_22423331
Dat rode balkje ziet er zo groot uit. Die vrouw heb ik nog niet gezien.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_22423660
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 17:25 schreef R-Mon het volgende:
Dat rode balkje ziet er zo groot uit. Die vrouw heb ik nog niet gezien.
Misschien hebben ze die nu al gedelete. Vanochtend waren er iig de hele tijd duopresentaties met vrouwen... zeeeeeeer rommelig.
Die rode balk mag wel wat kleiner ja, en die neplogo's moeten er tussen uit.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 10:49:02 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_22485474
tering wat is dit erg zeg... ik vond het altijd wel okee om overdag even snel
bijgepraat te worden over nieuws en economie. maar ik heb het nu na 10 minuten
gewoon afgezet, omdat volgens mij AT5 nog een professionelere crew heeft
werken. dat nieuwe wijf moet echt zo snel mogelijk naar een logopedist of
anders gewoon plaatsmaken voor iemand die minder moeite heeft met voorlezen.

ook de nieuwe camerasetting is erg vloeiend we beginnen bij nico, ohnee
dat mokkel gaat praten, dan ineens weer een totaalshot en iedereen maar
zoeken naar de juiste camera.

ik vind dat ze het gouden beel weer moeten inleveren
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22495985
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 10:49 schreef Adelante het volgende:
tering wat is dit erg zeg... ik vond het altijd wel okee om overdag even snel
bijgepraat te worden over nieuws en economie. maar ik heb het nu na 10 minuten
gewoon afgezet, omdat volgens mij AT5 nog een professionelere crew heeft
werken. dat nieuwe wijf moet echt zo snel mogelijk naar een logopedist of
anders gewoon plaatsmaken voor iemand die minder moeite heeft met voorlezen.

ook de nieuwe camerasetting is erg vloeiend we beginnen bij nico, ohnee
dat mokkel gaat praten, dan ineens weer een totaalshot en iedereen maar
zoeken naar de juiste camera.

ik vind dat ze het gouden beel weer moeten inleveren
pi_22518208
En die vrouw die presenteert mag er inderdaad wel lekker uitzien, maar ik vraag me af wie die ooit gescreened heeft en haar deze baan heeft gegeven

Om nog maar niet te beginnen over die klote programma´s er tussendoor...
Noo(r)dzakelijk en een of andere doos, die van de reclame, "En ik ontvang mijn gasten hier in het WTC...Yes!"
Erger me kapot als ik die voorbij zie komen, vooral dat "Yes" verschrikkelijk...

Ze hadden trouwens die Willem Middelkoop wel mogen lozen, als er iemand de economie systematisch naar beneden aan het praten is is hij het wel, om nog maar niet te beginnen over zijn goud propaganda. Dit in tegenstelling tot die blonde die altijd wel objectief de zaken bekijkt...

Misschien is het ook wel even leuk om te vermelden dat de RTLZ hoofdredacteur een reactie geeft op de ontstane irritaties :
http://www.rtl.nl/(/finan(...)ickvdpeijl_tekst.xml

[ Bericht 72% gewijzigd door Busta op 09-10-2004 21:02:07 ]
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 21:44:30 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_22519656
quote:
beste kijker, alles went zeker een vrouw voor een vent.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22520009
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:56 schreef Busta het volgende:
Misschien is het ook wel even leuk om te vermelden dat de RTLZ hoofdredacteur een reactie geeft op de ontstane irritaties :
http://www.rtl.nl/(/finan(...)ickvdpeijl_tekst.xml
quote:
Maar alles heeft zijn prijs. Om aan de weg te blijven timmeren moet je af en toe veranderen. Verbeteren.
Veranderen betekent niet verbeteren, kneuzige eindredacteur
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 22:00:30 #16
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22520172
dat iemand zich druk maakt om die veredelde tell-sell reclame
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 18 oktober 2004 @ 12:56:19 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_22699009
die leuke donkere maakt het al stukken beter kijkbaar weer
pi_22746836
Die vrouw is DRAMATISCH slecht .
pi_22748081
Die rode alert balk hebben ze ook nog steeds
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:13:54 #20
101188 Jaeder
Int. wl. zt. int. disc.pr.
pi_22748742
Ik vind het nu bijna een Hart van Nederland worden. Die dingen moet je gescheiden houden. Als ik economisch nieuws wil met de hoofdpunten kijk ik RTL Z. Wil ik een gezellig nieuwsprogramma met NL nieuws dan kijk ik naar Hart van Nederland.

Die rode balk doet me denken aan Sky News. Vreselijk ding, ik vond die blauwige wel zo rustgevend. De balk verdwijnt nu ook telkens, net als je 'm lekker wilt lezen. Verder mag het sport-nieuws ook van de balk af, vooral het amerikaanse sport-nieuws.

Kortom, een achteruitgang.
pi_22750291
Ik irriteer me constant aan die zout programma's tussendoor, ik wil gewoon RTL-Z kijken in plaats van een voorlezende stotterende muts of een ander zout landbouw programma die het beeld vervuilen.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 16:25:21 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_22750373
Terra Vitalis

op zich vind ik de achterliggende CNN gedachte dat het programma nu uit probeert te stralen niet verkeerd, alleen het is allemaal nét even te knullig en amateuristisch opgezet ik zag trouwens dat de mooie donkere dame weer is vervangen door de dochter van marga bult
pi_22750897
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 16:21 schreef Busta het volgende:
Ik irriteer me constant aan die zout programma's tussendoor, ik wil gewoon RTL-Z kijken in plaats van een voorlezende stotterende muts of een ander zout landbouw programma die het beeld vervuilen.
Ik kijk steeds meer NOS, die zenden tenminste wel constant het nieuws uit (meestal dan). Bij RTLZ doen ze net of ik wel even 20 minuutjes wil wachten voor een nieuwsbulletin (not).
  woensdag 20 oktober 2004 @ 16:59:35 #24
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22751084
Die dame is echt dramatisch slecht, maar verder heb ik niet echt problemen met de nieuwe opzet.
pi_22751133
Ik ga de bevelingen uit dit topic nog eens doorsturen naar die nitwits
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')