quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Herman Helleputte (trainer Beveren) in de krant vandaag :
"Stuttgart is een van de betere ploegen in Duitsland, Benfica in Portugal en Heereveen is momenteel in vorm in Nederland, maar WIJ hebben het sterkste team van Afrika dus dat worden nog interessante weken ..."
wens ze net zoveel geluk als afgelopen weekend toequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:23 schreef SCH het volgende:
Hup Heerenveen
zou mooi zijn als we weer zo'n zwakke tegenstander treffen ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wens ze net zoveel geluk als afgelopen weekend toe![]()
Benfica verliest generalequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Benfica is ook niet meer het Benfica van weleer, al blijft het een leuk affiche.
Nog altijd een meer dan aardig elftal hoor, dat Benfica.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Benfica is ook niet meer het Benfica van weleer, al blijft het een leuk affiche.
op winst?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:09 schreef cultheld het volgende:
Ik zet in bij jullie hoor, via mrbookmakerDus stel me niet teleur
Ja, factor 8 dusquote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
op winst?![]()
Nu jah , laat en niet laat, in Lissabon is't nog maar 21h15 natuurlijk , maar voor ons hier is 't als snel middernacht als die match gedaan is ...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:10 schreef Yeahinho het volgende:
Speciaal, zo'n laat Europa Cup-wedstrijdje.
Tis inderdaad erg leeg...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:11 schreef The_Hives het volgende:
jammer dat het in zo'n sfeerloze ambiance is.
Aardig aantal voor zo'n cluppie... iig beter dan psv met slechts 100 meegereisde fans naar Rosenborgquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:25 schreef The_Hives het volgende:
200 SCH-ers
idd, maar voor heerenveen is het unieker natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Aardig aantal voor zo'n cluppie... iig beter dan psv met slechts 100 meegereisde fans naar Rosenborg.
Eerst bal op de paal van Huntelaar, en nu een wereldgoal van de Portugezen....
Oh sorry, dacht dat dit topic daarvoor bedoeld was!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:31 schreef golfer het volgende:
Wedstrijdverslag kan je hier kwijt:
[UEFA Cup] Benfica - Heerenveen
Voor een club als Heerenveen is een Europese wedstrijd natuurlijk wat specialer dan voor PSV.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Aardig aantal voor zo'n cluppie... iig beter dan psv met slechts 100 meegereisde fans naar Rosenborg.
Eerst bal op de paal van Huntelaar, en nu een wereldgoal van de Portugezen....
Enfin , er stond 1 Belg op het veld vandaagquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:36 schreef golfer het volgende:
Bergen doen het weer goed.
Beveren-Stuttgart: 1-5
hoop het wel en waarom kan het niet tegen stuttgart een klein stuntjelaartje ???quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:20 schreef SCH het volgende:
Stuttgart en Benfica fier op kop - het zal om die derde plek gaan - Zagreb maakt een moeilijke periode door dus wie weet
Alles kan!!! Misschien moet ik er maar even naar toequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het wel en waarom kan het niet tegen stuttgart een klein stuntjelaartje ???
als je hulp nodig hebt ...............quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:28 schreef SCH het volgende:
Alles kan!!! Misschien moet ik er maar even naar toe
Jij komt toch weer te laatquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt ...............
als daar maar geen spreekkoren van komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
VfB Stuttgart is natuurlijk erg sterk. Een degelijke ploeg, met een paar talentvolle spelers en een moeilijk te passeren defensie. Timo Hildebrand, Andreas Hinkel, Philipp Lahm, Kevin Kuranyi (geblesseerd) en Aliaksandr Hleb zijn de belangrijkste jongeren, Zvonimir Soldo, Markus Babbel, Horst Heldt, Silvio Meissner en Fernando Meira brengen ervaring in.
prive-meets ben ik altijd op tijdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:31 schreef SCH het volgende:
Jij komt toch weer te laat![]()
Had ik vandaag al tegen je gezegd dat ik van je houd?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:33 schreef popolon het volgende:
Niks aan de hand, de twee uitdoelpunten gaan het 'm uiteindelijk doen.
Heerenveen gaat gewoon door.
Jaap, natuurlijk moet je er naar toe!!!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Alles kan!!! Misschien moet ik er maar even naar toe
OK. Ik ga nu eerst even poepen, zal de ontlading wel zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jaap, natuurlijk moet je er naar toe!!!!!!
Vandaag nog niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik vandaag al tegen je gezegd dat ik van je houd?![]()
too much information....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
OK. Ik ga nu eerst even poepen, zal de ontlading wel zijn![]()
Zoals ik Stuttgart vandaag zag spelen zou ik daar maar niet te veel op rekenenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het wel en waarom kan het niet tegen stuttgart een klein stuntjelaartje ???
Ik heb beide matchen grotendeels gezien , en ik moet zeggen dat Stuttgart mij vandaag toch nog meer overtuigde dan Benfica hoor, Stuttgart stopte door een verschrikkelijk sterke pressing werkelijk elke poging tot voetballen van Beveren. (En met de techniek die Beveren bezit is dat geen sinecure.) om zelf genadeloos effectief toe te slaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:29 schreef MaxPower het volgende:
Zoiets als Benfica dus? Kenmerk van een topclub is natuurlijk dat ze aan één kansje genoeg hebben. Krijgen ze 6 kansen, dan gaan er zeker wel een paar in.
Beveren draait vooral op 2 spelers, Romaric (de man van die vrijschop gisteren) en Marco Néquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Joost, is die Marco Né iets? Ik las dat PSV interesse in em had...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |