ik vraag me af of dat nou zo positief is voor fokquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:37 schreef qltel het volgende:
"Zo'n staking boeit het kabinet niets,
dit zal hen echt wakker schudden",zegt
een woordvoerder van de hackers op Fok!
Nieuws
Ja, en als er volkskrant.nl had gestaan? Had dan iedereen gedacht dat de volkskrant er iets mee te maken had?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vraag me af of dat nou zo positief is voor fok
het gaat niet zozeer daarom.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, en als er volkskrant.nl had gestaan? Had dan iedereen gedacht dat de volkskrant er iets mee te maken had?
"Zo'n staking boeit het kabinet niets,quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het gaat niet zozeer daarom.
als je het zo leest komt het over alsof al die lui vanuit fok komen, dus iderdaad, fok heeft er wat mee te maken.
zo las ik het in 1e instantie ook, en in 2equote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het gaat niet zozeer daarom.
als je het zo leest komt het over alsof al die lui vanuit fok komen, dus iderdaad, fok heeft er wat mee te maken.
Ze hebben in de loop van vanochtend ook tegenover het ANP een verklaring afgelegd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vraag me af of dat nou zo positief is voor fok
Dat vind ik eigenlijk weer wat weinig.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:07 schreef R@b het volgende:
[..]
Regering.nl heeft dagelijks 6000 bezoekers en vormt de
centrale toegang tot alle informatie over het kabinetsbeleid.
Nee, het lijkt net of die Hackers op Fok zitten, vaste Fokkers zijn en niet of er op Fok over hun actie gesproken wordt enkel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het bericht lijkt me vrij duidelijk hoor. Alleen omdat er FOK! staat zou de bron minder betrouwbaar klinken ofzo? Beetje jammer.
mjah, Volkskrant is een household name, Fok nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:39 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, en als er volkskrant.nl had gestaan? Had dan iedereen gedacht dat de volkskrant er iets mee te maken had?
Dat was voor mij ook de reden om het bericht hier te posten..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend trouwens dat WebWereld en de Volkskrant het ANP als bron noemen. Je zou denken dat ze het allemaal van het ANP halen (dus ook TT). Maar deze vermelding is leuker
.
hoezo we leven in een internet generatiequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:24 schreef APK het volgende:
Wat is dat voor een kut-site, dat teletekst?
Ik kan niet eens op dat bericht reageren om te zeggen dat er wel een stel marrokanen achter die actie zullen zitten ofzo.![]()
moet je op reply drukken onderaan de paginaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:24 schreef APK het volgende:
Ik kan niet eens op dat bericht reageren om te zeggen dat er wel een stel marrokanen achter die actie zullen zitten ofzo.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:24 schreef APK het volgende:
Ja! Dat denk ik ook!quote:"Zo'n staking boeit het kabinet niets,
dit zal hen echt wakker schudden",zegt
een woordvoerder van de hackers op Fok!
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, het lijkt net of die Hackers op Fok zitten, vaste Fokkers zijn en niet of er op Fok over hun actie gesproken wordt enkel.
Men zou het idee kunnen krijgen , door de zinsbouw, dat het een FOK actie is of tenminste dat FOK erachter staat.
En Fokkers die vol trots vertellen sites te hacken, ik kan me er iets bij voorstellen dat je niet het idee wilt wekken, dat je daarachter staat, het is immers niet legaal, net zo min als Warez dat is en dat wordt hier ook niet geduld.
Dat was ook mijn eerste reaktie toen ik het verhaal van de TS las.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:43 schreef Kluupkluup het volgende:
In feite kan je eigenlijk de hackers vergelijken met terroristen, die via Al Jazeera (Fok! in dit geval) hun idealen verkondigen.
Straks?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:33 schreef Djaser het volgende:
Niet positief voor Fok fok, straks krijgen we hier alleen maar computernerds
enquote:Volgens de website van Fok! Nieuws
Nergen staat: 'zeggen de vaste posters van Fok, zegt Fok, zeggen ze op Fok of zeggen de Fokkers'.quote:zegt een woordvoerder van de hackers op Fok! Nieuws
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |