Hond.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ik hoop dat ie snel uitkomt.
Ga ervan uit dat ik hem morgen en anders donderdag kan halen.
vanavond 7 a 8 uur FSW? en dan niet de nieuwe map maar mijn savegame?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:04 schreef gijsje79 het volgende:
Ik hoop dat ie snel uitkomt.
Ga ervan uit dat ik hem morgen en anders donderdag kan halen.
Ja is goed alleen me vriendin wil GTST kijken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vanavond 7 a 8 uur FSW? en dan niet de nieuwe map maar mijn savegame?
Ik heb hem pas Vrijdag denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
[jaloursmaakmode] ik speel hem al een weekquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb hem pas Vrijdag denk ik![]()
Je gaat hem dus wel halen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb hem pas Vrijdag denk ik![]()
Ja doen we toch maar he.. tis wel fucking Fablequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je gaat hem dus wel halen.![]()
Hahahahahahaaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Wil er ook geen woord over horen van je!!!
Ik maak je gek.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:36 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja doen we toch maar he.. tis wel fucking Fable
Maar als Vrijdag release dag is.. dan zal ik hem niet eerder kunnen krijgen.
Wil er ook geen woord over horen van je!!!
Ja ken je dat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hahahahahahaa
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat alle RPG diehards hiero van een koude kermis thuis zullen komen.....
Ik ben totaal geen RPG fan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik denk dat alle RPG diehards hiero van een koude kermis thuis zullen komen.....
Gelukkig is dit ook een action RPGquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Precies,... heel anders dan de meeste RPG's,... maar je hebt zoveel vormen. Tactical, turn-based, action/adventure etc etc.... mij spreekt Fable erg aan in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Gelukkig is dit ook een action RPG
dat is ook voor mij het gevalquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen RPG fan.
Dus ik hoop dat ik dit wel tof vind, denk het wel.
Wat ik zag aan filmpjes ziet dit er veel belovend uit, als dit voor mij niets is dan haal ik nooit meer een RPG.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:18 schreef Rahl het volgende:
Heeft iemand hem al zien liggen?
waar heeft hij hem vandaan danquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:50 schreef Tain het volgende:
Fliepke heeft hem, vraag het hem
kijk naar het tagje naast zijn naamquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:57 schreef capibar het volgende:
[..]
waar heeft hij hem vandaan dan![]()
*Ziet hem niet in dit topic*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:03 schreef kepler het volgende:
[..]
kijk naar het tagje naast zijn naam
*zegt toch ook niet dat je in dit topic moet kijken*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
*Ziet hem niet in dit topic*
Games.fok crewquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
*Ziet hem niet in dit topic*
Zeg dat dan meteen.. he dat intressante gedoen.. kut crewquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:41 schreef Rahl het volgende:
[..]
Games.fok crew
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen.. he dat intressante gedoen.. kut crew
Dat mag dan ook een tijdje duren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef kepler het volgende:
[..]
second sight heb je nog niet binnen toch? Nou dat zal niet gebeuren ook
Nee, die heb ik nog niet binnen nee..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef kepler het volgende:
[..]
second sight heb je nog niet binnen toch? Nou dat zal niet gebeuren ook
wij hebben ze ook nog niet binnen. Komt omdat je kon kiezen voor welke console je hem wilde hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:28 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, die heb ik nog niet binnen nee..
Ook en in Doetinchem.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:34 schreef kepler het volgende:
[..]
wij hebben ze ook nog niet binnen. Komt omdat je kon kiezen voor welke console je hem wilde hebben.
Dimension plus zit zeker in groningen
Dacht dat het spel wel binnen was, maar het wachten was nog op de goodies....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:34 schreef kepler het volgende:
[..]
wij hebben ze ook nog niet binnen. Komt omdat je kon kiezen voor welke console je hem wilde hebben.
Dimension plus zit zeker in groningen
Moooonnndddd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:29 schreef gijsje79 het volgende:
Ik zie net dat ik Fable kan halen met 25% korting.
Dimension Plus![]()
Heerlijk dat spaar systeem.
ooit zal je het krijgenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dacht dat het spel wel binnen was, maar het wachten was nog op de goodies....![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ooit zal je het krijgen
ik ga daar niet overquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:59 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, net heel wat zaken gebeld, sorry meneer, denk dat het morgen of vrijdag word.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:01 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga daar niet overstuur een mailtje naar games voor meer info
al iemand Fable gevonden?
heh last, dan maar morgen langs gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Nee, net heel wat zaken gebeld, sorry meneer, denk dat het morgen of vrijdag word.
quote:Afgaande op de screenshots lijkt die negen voor graphics misschien wat hoog, maar geloof me, de screens doen absoluut geen recht aan de levende wereld die Albion heet. De makers ebben een sprookjesachtige wereld geschapen geworteld in Westerse ridderverhalen
Ja zeg dat.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
heh last, dan maar morgen langs gaan
er zit ook een heel mooi effect in als de zon op jou, of ergens anders op schijnt: dat het een beetje gaat gloeien....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PU is het met me eens:
[..]
:')
ze zien me al aankomen bij de FRS: daar heb je die jongen weer die elke dag langskomtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zeg dat.
Ik zal vanmiddag nog es kijen maar ik vrees het ergste.
![]()
daar ben ik grote fan vanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PU is het met me eens:
[..]
welke quest was het?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:15 schreef koei het volgende:
![]()
Was ik net heel ver in een quest, loopt Fable vastNou moet ik de hele quest weer overnieuw doen en hopen dat het nu wel goed gaat. ..
Dat je een dorpje moet bevrijden van balverines. En ik had ze net bijna allemaalquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:22 schreef capibar het volgende:
[..]
welke quest was het?
Terecht.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:10 schreef SailingAce het volgende:
Dixons gebeld, hebben m nog niet, FRS ook niet. Weten beide niet wanneer die binnen komt.. Dixons dacht aan Maaaaandaaaaagg
Ja dat sucked..... als ik jou was zou ik hem bij een game speciaalzaak halenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:10 schreef SailingAce het volgende:
Dixons gebeld, hebben m nog niet, FRS ook niet. Weten beide niet wanneer die binnen komt.. Dixons dacht aan Maaaaandaaaaagg
Die ken ik niet, alleen via internetquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat sucked..... als ik jou was zou ik hem bij een game speciaalzaak halenDie hebben hem echt deze week !
Leiden?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die ken ik niet, alleen via internet
Ik hoop dat bol.com hem vandaag of morgen verstuurd, ben morgen namelijk om half 11 weer thuis en vrijdag ben ik vrij! Dan kan ik volop gamen! Zaterdag moet ik werken dus das weer kut!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:10 schreef SailingAce het volgende:
FutureZone, Rotterdam Koopgootquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die ken ik niet, alleen via internet
Al hadden we die hier nou! He Sailing!?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat sucked..... als ik jou was zou ik hem bij een game speciaalzaak halenDie hebben hem echt deze week !
Als ze hem Vrijdag niet hebben in Alphen ga ik naar Den haag toe Zaterdag... Mediamarkt zal hem dan wel hebben.. (hoop ik)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:22 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Al hadden we die hier nou! He Sailing!?
Leiden heeft vlgs mij 1 gamezaak als ie er nog zit.. en die wisten toen niks.. en zal wel niet veranderd zijn..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leiden?
Of effen hier heen tuffen.
Ik denk dat ik hem vrijdag wel heb. Bol.com is altijd optijd met releases, misschien nog wel 1 dag eerderquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als ze hem Vrijdag niet hebben in Alphen ga ik naar Den haag toe Zaterdag... Mediamarkt zal hem dan wel hebben.. (hoop ik)
Kheb al een maand of 2 geleden een film besteld daar...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:20 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem vrijdag wel heb. Bol.com is altijd optijd met releases, misschien nog wel 1 dag eerder
Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad. Hopelijk blijft het zoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb al een maand of 2 geleden een film besteld daar...
Maar soms zijn ze wel snel ja.
oh, dat bij knothole glades, maar daar is er toch maar 1 grote witte die je moet achtervolgen steedsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:29 schreef koei het volgende:
[..]
Dat je een dorpje moet bevrijden van balverines. En ik had ze net bijna allemaal![]()
dat is een beetje moeilijk, want als je monsters doodt komen er altijd een stuk of 2 good points bij, en ook andersom, als je iets steelt uit een kast komen er atlijd weer evil points bij....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:43 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad. Hopelijk blijft het zo![]()
Wat gaan jullie doen bij Fable, good or Evil?
Ik ga lekker Evil![]()
Beetje van beide denk ik.. tis maar waar ik zin in heb op dat moment.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:43 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad. Hopelijk blijft het zo![]()
Wat gaan jullie doen bij Fable, good or Evil?
Ik ga lekker Evil![]()
Welke gameshop.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik ga morgen mijn gewonnen versie van de Sims 2 ruilen tegen fabledie gast in de gameshop zei dat ie er morgen was
dit wist ik geeneens. leukquote:Fable ligt 8 oktober in de winkel, maar verstandige kopers hebben hem al besteld bij GCshop, waar hij met een bonus DVD zal worden geleverd.
ik dacht dat het alleen US pre-order was. maar je hoort mij niet klagenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:28 schreef Tain het volgende:
hij komt toch gewoon overal met bonus dvd?
je klaagt alleen maar als je weer een nieuwe dvd hebt gekocht omdat ie 12 minuten langer is dan de versie die je al hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik dacht dat het alleen US pre-order was. maar je hoort mij niet klagen
Volgens mij is bol.com ook zo'n bedrijf die veel met bonus dvd's werktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:28 schreef Tain het volgende:
hij komt toch gewoon overal met bonus dvd?
Bol.com ook met bonus DVDquote:Beschrijving:
Deze gelimiteerde bonus DVD bevat het videomateriaal dat gebruikt is tijdens de E3 en een documentaire van het ontwerp en ontwikkeling in de studios in Engeland. Je krijgt daarmee inzicht in hoe de game tot stand is gekomen.
De Game Fable is een wereldschokkend avonturen-rollenspel van Peter Meer...
En dan met je dronken hoofd vrouwen in fable versierenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:51 schreef kepler het volgende:
Wel lekker veel bier drinken
als ik hem heb danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:57 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En dan met je dronken hoofd vrouwen in fable versieren
Spamquote:
Vandaag is het misschien Fable dag !quote:
Die disc kom ik wel es kijken bij jou dan.. want die discs van de gamebeurs heb ik ook weggegooid.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:42 schreef gijsje79 het volgende:
De eerste uitlevering bevat een bonus disc met de Making Of Fable en interviews met Peter Molyneux, Simon Carter en Ian Lovett.
De bonus disc wordt verder aangevuld met speelbare demo's van onder andere Sudeki, RalliSport Challenge 2 and Topspin en de E3 trailers van MechAssault 2, Forza Motosport, Jade Empire, en Conker: Live and Reloaded.
![]()
Ja maar dat was ook niets.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die disc kom ik wel es kijken bij jou dan.. want die discs van de gamebeurs heb ik ook weggegooid.
Mijn hoop is dat die vandaag bij Gcshop aankomt en dat we morgen kunnen gamenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:04 schreef Mister_T het volgende:
Iemand hem al in de winkels zien liggen? Mijn status staat overigens nog steeds op "wordt verwerkt" dus geen Fable voor mij vandaag
quote:In bestelling bij onze leveranciers
Ik hoop het ook, ben morgen namelijk vrijquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hoop is dat die vandaag bij Gcshop aankomt en dat we morgen kunnen gamen
Ik wens je succes en laat het ons effen weten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:31 schreef kepler het volgende:
ik ga vandaag langs 2 FRS in de hoop dat tie er ligt
en dan kan ik pas vanavond laat spelen
neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:40 schreef gijsje79 het volgende:
Ik ga hem halen.
Zie net dat dimension hem heeft.
Effen de hond uitlaten en scheuren naar de stad.
Kut Kutquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:40 schreef gijsje79 het volgende:
Ik ga hem halen.
Zie net dat dimension hem heeft.
Effen de hond uitlaten en scheuren naar de stad.
wat vreemd. Hij mag pas vanaf morgen worden verkochtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kut Kut![]()
Belde net naar ze op en ik zei kan ik hem halen.
Nee meneer hij mag pas vanaf morgen worden verkocht.
Effen verder zoeken of ze hem ook al ergens anders hebben.
Whahahhaaha... kijk dat gun ik je toch wel!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:45 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kut Kut![]()
Belde net naar ze op en ik zei kan ik hem halen.
Nee meneer hij mag pas vanaf morgen worden verkocht.
Effen verder zoeken of ze hem ook al ergens anders hebben.
Ja anders konden ze gezeik krijgen met Microsoft.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:50 schreef kepler het volgende:
[..]
wat vreemd. Hij mag pas vanaf morgen worden verkocht
Godver.. nooit verwacht van bol eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:51 schreef Mister_T het volgende:
YEAHHHH IK HEB HEM!!!!! BOL.COM
Status staat ook nog op "wordt verwerkt"quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Godver.. nooit verwacht van bol eigenlijk
cool, hopelijk is dat bij de FRS ook zo. Jammer dat ik mn review moet afmakenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:54 schreef Mister_T het volgende:
Zijn trouwens 2 hoesjes bij mij, 1 van de game en 1 van de DVD bonus
Je hebt Fable dude, wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:04 schreef Mister_T het volgende:
Kippen schoppen!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je hebt Fable dude, wat doe je hier nog?
nog 10x, behalve van mij want ik heb hem volgende week pasquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
Oh God hoe vaak gaan we hier zien en lezen dat iemand hem speelt
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
nog 10x, behalve van mij want ik heb hem volgende week pas
Ben toch met Star Ocean bezig nu, lijkt me stukje beter dan Fablequote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]Vreselijk om te lezen als iemand hem gamed.... gelukkig game ik morgen
Jij volgende week....
Ah,... de FRS aktie
![]()
KLOOOOTZAKquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:52 schreef SailingAce het volgende:
IK HEB M VANAVOND OOK!!!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KLOOOOTZAK![]()
Ik bstel gewoon niet meer.. dan maar meer geld, maar dan wel vandaag ophalen en gamenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KLOOOOTZAK![]()
heb hem uitgespeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KLOOOOTZAK![]()
Daarom negeren we je ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:01 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
heb hem uitgespeeld
Vraag me es of dat boeit?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:01 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
heb hem uitgespeeld
Dus niet, er zit vrijwel geen verschil in spelen als goeie of slechte...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:13 schreef Chillmeister het volgende:
heb nu wel zin om de darkside te spelen, want ik denk dat dat heel anders wordt
klopt, maar dan kan dingen doen die ik niet deed toen ik 'goed' was om goed te blijven. stelen, moorden etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus niet, er zit vrijwel geen verschil in spelen als goeie of slechte...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door gijsje79 op 07-10-2004 17:13:06 ]
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:46 schreef gijsje79 het volgende:
Het is een klaar.
Gijsje aan de RPGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
=Hee,.. was jij er bij? Nou dan. Sodeflikker dan op!=
Inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:49 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gijsje aan de RPG![]()
normaal speel ik ook geen rpg, gaan het vechten is dus niet turnbased zoals bij vele RPGs, wat k super vindquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:58 schreef Mister_T het volgende:
Iedereen moet aan de RPG, ben er ook geen fan van maar dit
Het is meer adventure dan RPG vind ikquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:58 schreef Mister_T het volgende:
Iedereen moet aan de RPG, ben er ook geen fan van maar dit
lelijke samsung tv heb jequote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Fliepke het volgende:
hier een plaatje van mijn hoofd![]()
[afbeelding]
Als er behoefte is aan meer plaatjes, roept u maar.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
14 uur,quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]Neem aan dat jij al lang speelt want DAAAMN wat ben jij evil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel gewoon al binnen hebbenquote:Omschrijving van de bestelling
Artikel Aantal Prijs Totaal Status
Fable
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 Wordt verwerkt
ik ghad eerst ook zoiets, alleen mijn hoorntjes waren kleinerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
wat is je sterkste kant? will, stregth of skill?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Fliepke het volgende:
[afbeelding]
Will doe ik niet aan, en strength is misschien wel waar ik me nu het meest mee bezig hou, maar mijn skill is ook vrij hoogquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:13 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
wat is je sterkste kant? will, stregth of skill?
wil moet je zeker wel gaan ontwikkelen, ik weet niet hoe ver je bent in het spel, maar op het einde ga je dat zeker nodig hebben!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Will doe ik niet aan, en strength is misschien wel waar ik me nu het meest mee bezig hou, maar mijn skill is ook vrij hoog
ik niet, stfu warezaapquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:54 schreef capibar het volgende:
[..]
wil moet je zeker wel gaan ontwikkelen, ik weet niet hoe ver je bent in het spel, maar op het einde ga je dat zeker nodig hebben!
Lekker hequote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:53 schreef taart het volgende:
het gevoel dat hij al in de winkels ligt, en dat ik hem nog niet heb
Tis alleen jammer dat je geen echte bierbuik krijgtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:43 schreef Chillmeister het volgende:
dronken worden is echt grappig
was het maar ook zo in het echte leven!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat je geen echte bierbuik krijgt
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:46 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb al aantal keer de neiging gehad om hem met mijn will power een grote firebal voor zijn kop te schieten
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:41 schreef Bastard het volgende:
He lekker, mijn leven :')
gast wat kan jij zeiken zeg...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:41 schreef Bastard het volgende:
He lekker, mijn leven![]()
Ik de FRS gebeld.. hebben jullie Fable? Ja hoor, moet ik hem apart leggen? Ja hehe!! Op mijn naam.
Ik naar huis vanmiddag, bijna geen file, zat lekker mee allemaal, parkeer die auto dubbel, lekker dicht bij de FRS dus.
Spring eruit, ren die winkel in, zie Fable hoesjes op de toonbank, mijn hart slaat over.
Kneus komt aanlopen, doe mijn hongerige verhaal, krijg ik te horen dat ze alleen de DEMO binnen hebben gekregen............................dacht ff dat ik gek werd..............
Alleen de demo stotter ik nog na, alsof ik een klap van een moker heb gehad.
Ja, morgen komt het spel waarschijnlijk binnen, sorry.
Godverdegodver, mooie toko hier!! Maarr zegt die man, die demo mag je zo meenemen, en dan krijg je ook een XBOX rugtas meteen mee.
Nou mooi, geef dan maar, kom morgen wel terug
Stap in de auto .. rij naar huis, zie een gamezaak, stop de auto op de stoep, alarmlichten aan, ren naar binnen.. kijk zon Bart Smit medewerkerd aan.. FABLE!!! Nee hebben ze nog niet.
Godver, nu heb ik de bonus DVD van Fable met interviews.. een teaser
He lekker.
Whahahahahahahahahahaahhahaahahahhahahquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast wat kan jij zeiken zeg...
ik had het zelfde maar kwam er pas achter toen ik op me werk kwam...60 euro betaald voor die bonus dvd...tyfusteringK%#@#%@ zooi
maar jij kreeg tenminste een xbox tas voor de verspilde moeite![]()
Alleen voor die demo?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast wat kan jij zeiken zeg...
ik had het zelfde maar kwam er pas achter toen ik op me werk kwam...60 euro betaald voor die bonus dvd...tyfusteringK%#@#%@ zooi
maar jij kreeg tenminste een xbox tas voor de verspilde moeite![]()
ja ik mag morgen Gratis fable ophalen...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alleen voor die demo?
Dan ben je goed genaaid.
Terug sturen dus.
Tipp-ex op je beeldschermquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Is er ook een manier om je littekens te laten verwijderen ?
Tecci was playing Fablequote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]Thor NL. is playing Fable.
[afbeelding]Anormius is playing Fable.
doodverwensingen enzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
Tecci was playing Fable
Echt zo vet is ie
Straks weer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]Thor NL. is playing Fable.
[afbeelding]Anormius is playing Fable.
ik heb een hanekamquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doodverwensingen enzo
je moet gewoon een nieuwe titel kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:57 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb een hanekam
en iedereen die me chicken chaser noemt vermoord ik
Dat vreog ik ook alquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:42 schreef Tranqualizer het volgende:
Weet iemand hoe je je littekens die je hebt opgelopen bij gevechten kunt laten verdwijnen
Ben net terug van trainen en ga snel weer verder met fable. Komt die vrije vrijdag toch op een goed moment zegquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:16 schreef kepler het volgende:
fable
nu spelen
ik was met 3 vrouwen getrouwd en 1 manquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:51 schreef Chillmeister het volgende:
iemand al met een man getrouwd? ikke niet iig
Niet. Daarom is verdedigen ook zo belangrijk. Naar mate je meer speelt verdwijnen de littekens wel iets.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:42 schreef Tranqualizer het volgende:
Weet iemand hoe je je littekens die je hebt opgelopen bij gevechten kunt laten verdwijnen
In je progress scherm (start). Daar zie je redelijk bovenaan een schuifmeter staan, links is evil, rechts is good. Let vooral in de game op de term alignment, dit heeft hier direct betrekking op (dus met hairstyles, tattoo's etc kan je dit iets beinvloeden)quote:oh en waar kun je eigenlijk zien of je good of evil bent
nee het is in het begin, ergens dat je die hele grote uitgevallen bij moet doden in de picknickplaatsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:15 schreef DinoPK het volgende:
Gewoon bij equipment je clothing weer veranderen?
Die opa tovenaar staat mij trouwens helemaal niet bij, zitten er dan toch echt quests in die gebaseerd zijn op je keuze's?...
ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:41 schreef kepler het volgende:
kben zo blij dat ik hem niet ge-preorderd heb
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:44 schreef FullySedated het volgende:
ik heb gister een xbox gekocht speciaal voor dit spel
ok tnxquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:47 schreef DinoPK het volgende:
Die kom je gewoon vanzelf tegen in de heroes guild, en die zijn lichtjes beinvloedbaar door de keuze good of evil. De Bronzen quests krijg je meer door in de wereld zelf wat met mensen te praten enzo.
met die 3 voor 2 actie mee besteldquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:22 schreef gijsje79 het volgende:
Dan haal je hem toch ergens anders, of heb je al betaald?
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:51 schreef Tain het volgende:
Stomme flikkers bij de frs, nog steeds op In bestelling bij de leverancier, ik heb hem gewoon 5 weken vantevoren besteld en dan nog niet op tijd kunnen leveren
nopes, gcshop.nl, die leveren wel binnen een dag of 2 en ik moest de LE hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:25 schreef gijsje79 het volgende:
En jullie hebben daar zeker ook Halo 2 besteld?
veel plezierquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:22 schreef gijsje79 het volgende:
Zo pret sigaret roken en weer verder met Fable.
Ja heb ik wel nodig zit op een Kut stuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:24 schreef Tain het volgende:
[..]
veel plezier
maar dat zal wel lukken na een toeter
welk stukquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:30 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja heb ik wel nodig zit op een Kut stuk.
Daar kom ik wel uit.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
welk stuk
gebruik effe de spoilertags
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:44 schreef gijsje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:07 schreef SailingAce het volgende:
Ik hem nu echt![]()
Ben niet meer bereikbaar dit weekend vanaf vanavond
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:07 schreef SailingAce het volgende:
Ik hem nu echt![]()
Nog halve dag werken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:16 schreef Mister_T het volgende:
[..]
![]()
En nu gamen!
Terecht Gijsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:07 schreef SailingAce het volgende:
Ik hem nu echt![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:26 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nog halve dag werken.
volgens mij heeft je haarkleur te maken hoe goed of slecht je bent, ik was eerst heel slecht, toen kreeg ik grijs haar (en kaal in het middenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:20 schreef the_legend_killer het volgende:
is er een manier om je haarkleur te beinvloeden ?
Ik had eerst bruin haar.
Toen grijs![]()
En nu beetje blond
En ik vecht veel maar ik wordt niet echt gespierder !
Ik ren ook veel heeft dat er iets mee te maken ?
bij mij gaat mn hanekam steeds meer naar achteren, maar blijft gewoon zwartquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:54 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij heeft je haarkleur te maken hoe goed of slecht je bent, ik was eerst heel slecht, toen kreeg ik grijs haar (en kaal in het midden)
dan zal het wel met leeftijd te maken hebben....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
bij mij gaat mn hanekam steeds meer naar achteren, maar blijft gewoon zwart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die werd steeds doorzichtiger in het midden hoe eviller ik werd, en toen werd ik weer een beetje beter en toen werd het haar ook miden doorzichtig in het midden...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:39 schreef capibar het volgende:
[..]
dan zal het wel met leeftijd te maken hebben....
maar ik had de rest van het spelk was 21 toen dat gebeurdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die werd steeds doorzichtiger in het midden hoe eviller ik werd, en toen werd ik weer een beetje beter en toen werd het haar ook miden doorzichtig in het midden...![]()
dat kan ja, dat heeft verder niks met je leeftijd te maken...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
k was 21 toen dat gebeurde
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben nu 44.
heb lange grijze haren met snor
En overal littekens op buik,rug en gezicht.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:04 schreef Chillmeister het volgende:
[..]dankeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik maar snel doen![]()
niet geholpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
danke![]()
Moet ik maar snel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Groentje
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:39 schreef kulandra het volgende:meldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
BTW kun je de Arena nog in ? als je eruit bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:06 schreef Mister_T het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.belangrijk voor het verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
las op andere fora dat het bedrag per persoon kan verschillen. weet alleen niet waaromquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
niet geholpenmaja
*heeft uitgespeelt*![]()
Ik heb net 50000 gestort en toen was ik toch 5 jaar jonger
Maar het uiterlijk was nog steeds grijs/wit haar en rimpelen![]()
![]()
Ow ja bij mijn stats waar de leeftijd enzo staat.
Is een balkje en dat is helemaal gevuld ( balkje gaat naar rechterkant ) Is dat de goeie kant ?![]()
Kheb m net uit de folie gehaald, uur naar gekeken eerst zo op een lege tafel.
Boekje is al schitterend.
Half negen....
The truth was in here.![]()
Ga nou gamen man!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:34 schreef Bastard het volgende:
Kheb m net uit de folie gehaald, uur naar gekeken eerst zo op een lege tafel.
Boekje is al schitterend.
Half negen....
![]()
Xbox Live: Anormius![]()
quote:
Anormius is playing Fable.
Black Hole NL is playing Fable.
pkwarts is playing Fable.
RockDarkangel is playing Fable.
Rodie83 is playing Fable.
Soos Nexium is playing Fable.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
beetje onzin dat je je wapens niet kan trekken als die gaurds je willen dodenRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
ik kan de guards gewoon doden hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:06 schreef Gamedemon het volgende:
beetje onzin dat je je wapens niet kan trekken als die gaurds je willen doden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Btw, kan iemand me spoileren hoever je in het spel bent als je de Arena hebt gehad?Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:27 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Btw, kan iemand me spoileren hoever je in het spel bent als je de Arena hebt gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker op 3/4e.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:27 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Btw, kan iemand me spoileren hoever je in het spel bent als je de Arena hebt gehad?
En Gamedemon, je kan alleen in Bowerstone je wapens niet trekken want die zijn verboden in de stad. Verder overal wel. Dat heeft niks met aangevallen worden door guards te maken![]()
![]()
ja en dat is dus irritant ...als je wat fout doet kan je niet ff patsen van : krijg de tyfus bring it onquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Zeker op 3/4e.
En Gamedemon, je kan alleen in Bowerstone je wapens niet trekken want die zijn verboden in de stad. Verder overal wel. Dat heeft niks met aangevallen worden door guards te makenRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
lol leuke bug..
ik moest 2 traders in leven houden...en de quest naakt doen...en geen damage ontvangen...alle 2 de traders gingen dood in poging 1...met poging 2 is er 1 dood gegaan en ik ben zelf ook geraakt...gaf ie alles als succeeded aan
Zo was me dagje Fable wel.
Effen slapen morgen weer verder.![]()
Ben nu 56 jaar en ben best wel goed bezig, dus niet zwaar evil, maak morgen wel een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit,... spoilersMij zie je hier tot na Fable niet meer !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
de tags worden goed toegepast dat scheeltquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Ik zie dat iedereen geniet van het spel.... goed teken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
de tags worden goed toegepast dat scheeltA discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Dat hou je niet meer tegen nee...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:10 schreef Chocobo het volgende:
Oh mijn god.. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen meer.. kan zoveel dingen doen, was vanavcht gewoon verdwaald als het ware. Daar kon ik een quest doen, die kon ik helpen, dat kon ik onderzoeken, weer terug naar de guild om op te waarderen.. tis echt VET! om het zo maar eens te zeggen.The truth was in here.![]()
En ik maar tegen je aanlullen op MSNquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:15 schreef Bastard het volgende:
Oh mijn god.. ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen meer.. kan zoveel dingen doen, was vanavcht gewoon verdwaald als het ware. Daar kon ik een quest doen, die kon ik helpen, dat kon ik onderzoeken, weer terug naar de guild om op te waarderen.. tis echt VET! om het zo maar eens te zeggen.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:16 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
En ik maar tegen je aanlullen op MSNIk heb niks gezien.. 1 venstertje van gijsje79 stond te knipperen..
Je negeert me gewoonquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]Ik heb niks gezien.. 1 venstertje van gijsje79 stond te knipperen..
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
Gijs, ik heb niks gehad!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:20 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je negeert me gewoon![]()
Maar wat een klaarrr dit spelga zo weer verder.
Kheb die hengel gekregen van een visserquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:33 schreef DinoPK het volgende:
Wie niet?
Die hengel en de schep is toch het eerste wat je koopt in bowerstone of ben ik nou zo gek?en heb een gouden vis gevangen daar
kheb nog nix gekochtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:33 schreef DinoPK het volgende:
Wie niet?
Die hengel en de schep is toch het eerste wat je koopt in bowerstone of ben ik nou zo gek?RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Oh ja.. kom ik eindelijk in bowerstone aan.. flik daar wat, en ben meteen er uit gekicked.. zwaar op de vuist met guards
Dus ik loop nog wat rond in het bos, kijk ik later wel of ze me vergeten zijn
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:51 schreef Bastard het volgende:
Oh ja.. kom ik eindelijk in bowerstone aan.. flik daar wat, en ben meteen er uit gekicked.. zwaar op de vuist met guards
Dus ik loop nog wat rond in het bos, kijk ik later wel of ze me vergeten zijn![]()
![]()
super irritant dat je good points krijgt bij iedere vijand die je dood...ik wil gvd evil worden maar dat word goed tegengehouden zoRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Schop wat kinderen en vrouwen in elkaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:57 schreef Gamedemon het volgende:
super irritant dat je good points krijgt bij iedere vijand die je dood...ik wil gvd evil worden maar dat word goed tegengehouden zo
Dan word je wel evil.![]()
maak wat gewone mensen kapotquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:57 schreef Gamedemon het volgende:
super irritant dat je good points krijgt bij iedere vijand die je dood...ik wil gvd evil worden maar dat word goed tegengehouden zo![]()
ja dat doe ik ook...maar ff exp halen is dus niet leuk...je word dan good...en dat zuigtRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
kvind fable tegenvallen..kheb er nu al geen zin meer inRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!![]()
Right..............quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
kvind fable tegenvallen..kheb er nu al geen zin meer in
Als zo elke RPG was, ben ik nu een RPGfan geworden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: