quote:DEN HAAG - Fractievoorzitter Herben van de LPF scheidt zich af van de LPF-fractie. Hij keert terug naar de partij LPF. Dit zeggen bronnen binnen de Fortuynistische beweging. Binnen de fractie van de LPF heerst al langer onvrede over de leiding van Herben.
De fractie van de LPF was maandagavond in spoedvergadering bijeen. De fractieleden ontkennen dat er sprake is van een afscheiding.
Matt Herben drukt de snorquote:Na dat z'n snor van zich gescheiden is, scheidt ie nu ook van de LPF fractie.
Hij stapt van het ene zinkend vlot over naar het andere zinkende vlot.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:29 schreef Henk-Wim het volgende:
Hij scheidt van de LPF-fractie om terug te keren naar de LPF...
Zou G.Wilders dit bedoeld hebben met 3 strikes out...quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef PLAE@ het volgende:
dus nu is de lpf in 3'en gesplitst![]()
Volgens de eerste berichten is hij naar de lpf-partij gestapt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:30 schreef Drugshond het volgende:
Zullen we eens kijken hoe snel hij bij de lijst Geert Wilders stapt.
[..]
Eerdmans is de enige die zich echt heeft bewezen binnen die partij vind ik.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:25 schreef Steijn het volgende:
Hij wil toch met Wilders verder?Bovendien was Herben al uit de LPF.
Ik hoop wel dat Eerdmans in de politiek blijft.
Ik snap wel iets van wachtgeld regelingen.....quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef lenin het volgende:
ik snap steeds minder van de LPF
Op zich logisch alleen wil Wilders niets met de LPF te maken hebben. En dat is heel begrijpelijk.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:32 schreef Falco het volgende:
Ja die gaat dus samen met Wilders en logisch ook.
Ze worden genummerd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:38 schreef zakjapannertje het volgende:
maar hoe gaat dat dan in de Tweede Kamer, met 2 LPF-en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |