Dat is hij standaard alquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Soww dikke subaru killer
Ja maar ik zeg het nog maar even, omdat iedereen hier de subaru impreza aanbid en dingen roept als "porsche killer" dus deze moest ffquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:40 schreef PteV het volgende:
[..]
Dat is hij standaard al
Ik wel:quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef Fugie het volgende:
prettig snel, maar ik vind zowel impreza als een evo erg weinig uitstraling hebben, maw vind ik er nix aan.
Haha hell yeah, dat lijkt me egt geweldig...quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:54 schreef yup het volgende:
[..]
Ik wel:
Zit je in een FQ400 naast een M3 bij de stoplicht, zie je die gast al denken "wat gaat die sukkel nou weer kunnen doen met zijn overgespoilerde ricerboys car met een dikke taartschep achterop", waarna je hem het licht voor de ogen rijd...
Nu we het toch over een EVO hebben, hij blijft maar driften, die gekquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zag van de week een gewone Evo VII of VIII (soz, weet het niet precies) die dingen zijn echt machtig indrukwekkend
Powered by Xiquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nu we het toch over een EVO hebben, hij blijft maar driften, die gek
istie ook, maar niet wrc waardig omdat zn motor te groot isquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:44 schreef operator82 het volgende:
Volgens de Jap Tech-ART Performance (een soort Japanse Top Gear) was Nissan Skyline R34 GT-R danwel onbegrensd dé ultieme rally-machine.
Dat is zeker waar, maar ben benieuwd als we ipv rechtuitbranden (wat bijna elke bestuurder wel kan) een aantal mooie doordraaiers gaan nemen... ik denk dat de FQ400 dan nogsteeds sneller is dan een e46 bmw m3. Eigenlijk moet je m vergelijken met een CSL vind ik, misschien gaat het dan gelijk op kwa bochtengedrag.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:54 schreef yup het volgende:
[..]
Ik wel:
Zit je in een FQ400 naast een M3 bij de stoplicht, zie je die gast al denken "wat gaat die sukkel nou weer kunnen doen met zijn overgespoilerde ricerboys car met een dikke taartschep achterop", waarna je hem het licht voor de ogen rijd...
[echtniet]quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:19 schreef Snoop_Dogg het volgende:
toch is die pagani veeel mooier
The Stig:quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Soww dikke subaru killer
amenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:19 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
The Stig:
The Subaru is a boy's car. The Evo is a MAN'S car
Die aflevering heb ik ook gezien die impreza was nergens meerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:19 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
[..]
The Stig:
The Subaru is a boy's car. The Evo is a MAN'S car
ja echt de mooistequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:13 schreef Toewan het volgende:
Geef mij dan toch maar de Evo6, persoonlijk vind ik dat de mooiste EVO uit de serie.
[afbeelding]
ik wil ookquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:32 schreef Impreza_STI het volgende:
Binnenkort zal er vast ook wel een subaru met 400pk komen![]()
Beter bouwen ze een coupe ala 22B met 400PK![]()
^^ Also with these stupidsquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:17 schreef -Muse- het volgende:
[..]
ja echt de mooiste![]()
En in de regen ben je meestal kansloos in de M3, niet omdat ie niet hard kan in de regen, maar dat je heeeeeel wat skillz nodig hebt om vol te gaan in de regen met een M3... Maar ja, dit ding heeft ook zeer geavanceerde 4x4... Jammer dat er zo weinig van gebouwd gaat worden, blijft gewoon de ultieme rallywagen voor op de weg...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:22 schreef Roadster het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ben benieuwd als we ipv rechtuitbranden (wat bijna elke bestuurder wel kan) een aantal mooie doordraaiers gaan nemen... ik denk dat de FQ400 dan nogsteeds sneller is dan een e46 bmw m3. Eigenlijk moet je m vergelijken met een CSL vind ik, misschien gaat het dan gelijk op kwa bochtengedrag.
Ziet er wel gaaf uit trouwens, en zo'n auto mag een spoiler dragen
Hij is tegenwoordig gewoon via de dealer te verkrijgen ja, voor 51000 euro ongeveer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
hehe was in breda bij mits dealer om te kijken voor nieuwe pajero stond er 1 in de showroom, gloed nagel nieuwe, metallic lila
worden tegenwoordig gewoon door importeur naar nederland gehaald, alleen wel gedowngrade voor emissie eissen, dus van standaard 280 naar 265, maar kan chip krijgen met garantie zodat ie naar 315 klimt, ga proberen om als mijn vader die nieuwe pajero daar koopt een proefrit te regelen...
Ze lachen je uit totdat ze een keer hebben meegeredenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:45 schreef Repeat het volgende:
Tja maarja het blijft een auto zonder uitstraling, oftewel; je wordt uitgelachen als je bv. bij een belangrijke vergadering in die wagen komt aanrijden.
Wel gruwelijk snel, wat een korte bak en veel power al niet kan doen.
Als je dat bedrag voor die wagen gespaard hebt dan zou ik maar ff doorsparen voor een jaartje bezinequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:14 schreef pAin het volgende:
Kijk, daarom is de EVO nou mijn favoriete wagen: best bang for less bucks!!!
Ikzelf zou trouwens (en ga ook sparen voor) voor een EVO VI met HKS Spec engine: 500 pk en dat is nog "maar" op 1.5 bar, bij hoger octaan benzine (RON106 bijvoorbeeld) blaast de turbo 2 bar. Gelukkig is die motor wel redelijk bullet proof
.
Er is bijna geeneen auto op de wereld met een wegligging als een EVO. Dus denk niet dat ie daar veel van te vrezen heeft!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:22 schreef Roadster het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ben benieuwd als we ipv rechtuitbranden (wat bijna elke bestuurder wel kan) een aantal mooie doordraaiers gaan nemen... ik denk dat de FQ400 dan nogsteeds sneller is dan een e46 bmw m3. Eigenlijk moet je m vergelijken met een CSL vind ik, misschien gaat het dan gelijk op kwa bochtengedrag.
Ziet er wel gaaf uit trouwens, en zo'n auto mag een spoiler dragen
Dat word niet mn daily driver natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:40 schreef KeeZ het volgende:
[..]
Als je dat bedrag voor die wagen gespaard hebt dan zou ik maar ff doorsparen voor een jaartje bezine![]()
uhuhquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:29 schreef RaTz het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig gewoon via de dealer te verkrijgen ja, voor 51000 euro ongeveer.
Voorheen was het alleen grijze import.
Ennuh emissie eisengewoon meteen met 315pk bestellen
![]()
bron?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Er is bijna geeneen auto op de wereld met een wegligging als een EVO. Dus denk niet dat ie daar veel van te vrezen heeft!
Werk bij het Europees hoofdkantoor van Mitsu!! We hebben een afdeling die vergelijke test doet! Dus bron isquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
bron?
Ik zie nergens een vergelijkende test? Rondetijden ed?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Werk bij het Europees hoofdkantoor van Mitsu!! We hebben een afdeling die vergelijke test doet! Dus bron is
www.mitsubishi-motors-euro.com
this calls for an expertquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik zie nergens een vergelijkende test? Rondetijden ed?Nog geen onderbouwing gezien voor de uitspraak dat de EVO bijna geen concurrenten heeft qua wegligging. Ben wel benieuwd namelijk
Lijstje klopt nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:05 schreef yup het volgende:
1st
Porsche Carerra GT - 1:19.8
2nd
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9
3rd
Ford GT - 1.21.9
Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3
5th
Murcielago - 1.23.7
Zonda - 1.23.8
Koenigsegg - 1.23.9
Noble - 1.25.0
Gallardo - 1.25.8
Lotus Exige - 1.26.4
Chevrolet Corvette - 1.26.8
Porsche 911 GT3 - 1.27.2
TVR 350c - 1.27.5
Then:
BMW M3 CSL - 1.28.0
MG SV - 1.28.6
Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9
BMW Alpine Z8 - 1.29.0
Mercedes CL65 - 1.29
Alfa 3.7 GTA - 1.30.0
Subaru Impreza STI - 1.30.1
Aston Martin DB7 GT - 1.30.4
Audi S4 - 1.30.9
Porsche 911 turbo - 1.31.0
Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3
http://www.bbc.co.uk/topgear/powerlaps/
En dat is een normale Evo, laat staan als deze Evo op de baan gooien, ik denk dat ie echt wel in de buurt van een GT3RS oid komt hoor...
er zijn er maar 399 van ofzo? en die waren allemaal al verkochtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
btw strange dat ze geen Enzo hebben getest...
dan nog de SLR is er ook nog niet echt zo beschikbaar, zelfde geld voor Zonda, Koenigseg etc... denk dat ferrari niet durfde ofzo...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:16 schreef seto het volgende:
[..]
er zijn er maar 399 van ofzo? en die waren allemaal al verkocht
Zoiets moest het zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef yup het volgende:
Herr.Flick, wtf klopt er niet aan het komt verdomme van de officiele TG site
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:05 schreef yup het volgende:
1st
Porsche Carerra GT - 1:19.8
2nd
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9
3rd
Ford GT - 1.21.9
Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3
Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3
5th
Murcielago - 1.23.7
Zonda - 1.23.8
Kqueeinnieeggszyekkgg - 1.23.9
Noble - 1.25.0
Gallardo - 1.25.8
Lotus Exige - 1.26.4
Chevrolet Corvette - 1.26.8
Porsche 911 GT3 - 1.27.2
TVR 350c - 1.27.5
Then:
BMW M3 CSL - 1.28.0
MG SV - 1.28.6
Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9
BMW Alpine Z8 - 1.29.0
Mercedes CL65 - 1.29
Alfa 3.7 GTA - 1.30.0
Subaru Impreza STI - 1.30.1
Aston Martin DB7 GT - 1.30.4
Audi S4 - 1.30.9
Porsche 911 turbo - 1.31.0
Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3
http://www.bbc.co.uk/topgear/powerlaps/
En dat is een normale Evo, laat staan als deze Evo op de baan gooien, ik denk dat ie echt wel in de buurt van een GT3RS oid komt hoor...
Dat was een EVO VIII FQ320 (320 pk). Is geen normale (265 pk standaard) EVO. De Impreza STi in dat lijstje is de Impreza STi WR1. (2.5l Turbo boxer motor met iets van 300 pk)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:05 schreef yup het volgende:
laptime lijstje...
En dat is een normale Evo, laat staan als deze Evo op de baan gooien, ik denk dat ie echt wel in de buurt van een GT3RS oid komt hoor...
Het verschil tussen 400 pk en 320 pk is nog steeds ongelofelijk groot. Ik blijf bij mijn meningquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat was een EVO VIII FQ320 (320 pk). Is geen normale (265 pk standaard) EVO. De Impreza STi in dat lijstje is de Impreza STi WR1. (2.5l Turbo boxer motor met iets van 300 pk)
Zo'n 400 pk evootje komt wel in de buurt denk ik..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef yup het volgende:
[..]
Het verschil tussen 400 pk en 320 pk is nog steeds ongelofelijk groot. Ik blijf bij mijn mening
De STi WR1 is een 2.0 liter en geen 2.5quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat was een EVO VIII FQ320 (320 pk). Is geen normale (265 pk standaard) EVO. De Impreza STi in dat lijstje is de Impreza STi WR1. (2.5l Turbo boxer motor met iets van 300 pk)
Het zijn ook Rally-auto's, dus het gaat meer om acceleratie en grip dan om hoge snelheden.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:49 schreef yup het volgende:
Verder zijn deze dingen niet gemaakt voor hoge snelheden, ga 280 rijden met een Impreza Pimpreza/Evo op de afsluitdijk, kunnen ze je uit het Ijsselmeer vissen
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:56 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
De STi WR1 is een 2.0 liter en geen 2.5![]()
Ehm... ik weet nog wel wat meer over dit verhaaltje... 2 van die mensen zaten namelijk bij mij op school.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
Daar hebben een paar jongens hier vorig jaar bewijs voor geleverd...
BMW M3 op semi-slicks, in de slagregen met dik 160 tegen een boom aan parkeren.
Resultaat 2 doden, 2 zwaar gehandicapten.
De bestuurder was notabene nog in bezit van zijn racelicentie ook
je maakt een grapje hoop ik toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:25 schreef Kluupkluup het volgende:
Mitsubishi Evo, een van de weinige auto's waar een achterspoiler daadwerkelijk past.
Klopt, dat heb ik vorig jaar ook gehoord. Ik zit namelijk op de IVA in driebergen, en toen ging het erover dat er één of meerdere iva-leerlingen in die wagen zaten. En wat ik ook hoorde, was dat ze ver over de 200 km/u hadden gereden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:56 schreef Stakkertje het volgende:
[..]
Ehm... ik weet nog wel wat meer over dit verhaaltje... 2 van die mensen zaten namelijk bij mij op school.
Twas een BMW M3 CSL op een weg na bij Bilthoven waar je 80 mocht. Zware regen met 180 uit de bocht gevlogen, door de eerste boom heen rollend door de lucht tegen een volgende boom aan. Passagier uit het raam geslingerd, auto kwam boven op hem terecht. Bestuurder en passagier voorin op slag dood, passagiers achterin zwaar verbrand doordat de auto gelijk na de botsing in brand vloog. Eén van de passagiers achterin overleed na een kwartier en de andere heeft nog 3 dagen in het ziekenhuis gelegen waarna hij ook bezweek.
Rust zacht.![]()
Ik reed in een EVO VIII (wel met hoge carbon spoiler natuurlijk) 260 km/u op de autobahn, en dat ding lag nog verassend goed en stabiel op de weg. Geen problemen meequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:10 schreef yup het volgende:
Maar ja. Ik blijf erbij. Die Evo's en Pimpreza's zijn niet gemaakt voor hoge snelheden (door die spoilers stijgen ze op man)...
Waar is deze foto gemaakt?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:13 schreef Toewan het volgende:
Geef mij dan toch maar de Evo6, persoonlijk vind ik dat de mooiste EVO uit de serie.
[afbeelding]
Er past geen hoge spoiler op mijn 5-deurs...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:14 schreef Impreza_STI het volgende:
Een Impreza zonder (hoge) spoiler is geen Impreza![]()
wat een kansloze opmerkingquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:55 schreef Repeat het volgende:
Wat zijn dit voor kansloze discussies?![]()
Beetje discussieren of je wel of niet met 250 over de afsluitdijk kan rijden, who fucking cares. Je bent zowiezo al geestelijk gehandicapt als je het met elke wagen dan ook doet.
4x4, turbomotor + beestachtige trekkracht + genoeg pk's, denk dat ie 0-100 wel waarmaakt hoor...quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:55 schreef Veilside_red het volgende:
Mooi ding en erg snel ook al betwijfel ik of hij die tijd tot de 100 kan waarmaken. Ik denk dat die daar te zwaar voor is. Maar die zonda maak op een beetje snelheid echt met gemak gehakt van zo'n evo.
Ik heb wel eens 260 gereden in mijn supra. Wil je me aanraken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:55 schreef Repeat het volgende:
Wat zijn dit voor kansloze discussies?![]()
Beetje discussieren of je wel of niet met 250 over de afsluitdijk kan rijden, who fucking cares. Je bent zowiezo al geestelijk gehandicapt als je het met elke wagen dan ook doet.
Define "echt auto".quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 260 gereden in mijn supra. Wil je me aanraken?
Dat jouw Ford Ka al onstabiel is bij 100km/u, betekent niet dat echte auto's dat ook zijn bij 250.
Echte auto's komen uit Duitsland of Italiequote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 260 gereden in mijn supra. Wil je me aanraken?
Dat jouw Ford Ka al onstabiel is bij 100km/u, betekent niet dat echte auto's dat ook zijn bij 250.
Ikkuhquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik heb wel eens 260 gereden in mijn supra. Wil je me aanraken?
Dat jouw Ford Ka al onstabiel is bij 100km/u, betekent niet dat echte auto's dat ook zijn bij 250.
Die gast waarvan de auto was en die de auto bestuurde zat bij mij op school -> Het was een CSLquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:10 schreef yup het volgende:
200 door de regen is dom ook al ben je 40 jaar oud en heb je 1000 jaar rijervaring
Was geen CSL heb ik gehoord.
Komt gewoon door de brede banden.
Brede banden in regen + keihard knallen = vragen om aquaplaning. En ik weet hoe dat voelt, want ik heb het meegemaakt met 140 (Duitsland) ofzo toen me ma reed in onze wagen... Echt eng gevoel je kan geen moer meer doen, gelukkig door heel licht te sturen toch gecorrigeerd.
Maar ja. Ik blijf erbij. Die Evo's en Pimpreza's zijn niet gemaakt voor hoge snelheden (door die spoilers stijgen ze op man)...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |