abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22405779
Mitsubishi Evo VIII FQ400

400 pk

Eerst de specs:

0-100 = 3.6 seconden.
0-160 = 9 seconden
Topsnelheid = 280 km/u.

JE LEEST HET GOED VERDOMME, 0-100 in 3.6 seconden



Heel artikel: http://home.wanadoo.nl/marc_vandenbroek/EVO8FQ400.pdf

OMG dit is gewoon de ultieme rally-machine voor op de weg...

De reden dat dit apparaat gebouwd word is omdat Mitsu 30 jaar geleden de eerste Evo in Engeland heeft verkocht (als ik het goed heb).
pi_22406009
Evo
Echt een ongelooflijk brute bak, dat word nog even flink sparen vrees ik :')

-edit: zie dat hij 45.000 pond moet kosten, had het hoger geschat (niettemin nog veel geld)-
pi_22406092
Soww dikke subaru killer
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_22406162
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Soww dikke subaru killer
Dat is hij standaard al
  maandag 4 oktober 2004 @ 21:43:47 #5
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_22406246
Leuk boodschappenwagentje.
45k pond is trouwens nogal duur, wat is eraan veranderd? .
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_22406258
Volgens de Jap Tech-ART Performance (een soort Japanse Top Gear) was Nissan Skyline R34 GT-R danwel onbegrensd dé ultieme rally-machine.
pi_22406261
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:40 schreef PteV het volgende:

[..]

Dat is hij standaard al
Ja maar ik zeg het nog maar even, omdat iedereen hier de subaru impreza aanbid en dingen roept als "porsche killer" dus deze moest ff
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  maandag 4 oktober 2004 @ 21:45:55 #8
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_22406309
prettig snel, maar ik vind zowel impreza als een evo erg weinig uitstraling hebben, maw vind ik er nix aan.
pi_22406533
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef Fugie het volgende:
prettig snel, maar ik vind zowel impreza als een evo erg weinig uitstraling hebben, maw vind ik er nix aan.
Ik wel:

Zit je in een FQ400 naast een M3 bij de stoplicht, zie je die gast al denken "wat gaat die sukkel nou weer kunnen doen met zijn overgespoilerde ricerboys car met een dikke taartschep achterop", waarna je hem het licht voor de ogen rijd...

  maandag 4 oktober 2004 @ 23:14:43 #10
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22409027
Ik zag van de week een gewone Evo VII of VIII (soz, weet het niet precies) die dingen zijn echt machtig indrukwekkend
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22409072
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:54 schreef yup het volgende:

[..]

Ik wel:

Zit je in een FQ400 naast een M3 bij de stoplicht, zie je die gast al denken "wat gaat die sukkel nou weer kunnen doen met zijn overgespoilerde ricerboys car met een dikke taartschep achterop", waarna je hem het licht voor de ogen rijd...

Haha hell yeah, dat lijkt me egt geweldig...
Over deze EVO btw, ultieme droombak
pi_22409109
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zag van de week een gewone Evo VII of VIII (soz, weet het niet precies) die dingen zijn echt machtig indrukwekkend
Nu we het toch over een EVO hebben, hij blijft maar driften, die gek
pi_22409503
kun je die pdf nie gewoon ff op het formaat van de afbeelding maken (custom paper size etc..)
/off

WAT EEN GEILE BAK
pi_22409930
geil
die zonda is ook wel ok
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 4 oktober 2004 @ 23:48:40 #15
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22409992
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:17 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Nu we het toch over een EVO hebben, hij blijft maar driften, die gek
Powered by Xi
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 01:36:17 #16
77417 Fool
Rielekst!
pi_22412292
Nice voor erbij!
Uhm...
pi_22412691
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:44 schreef operator82 het volgende:
Volgens de Jap Tech-ART Performance (een soort Japanse Top Gear) was Nissan Skyline R34 GT-R danwel onbegrensd dé ultieme rally-machine.
istie ook, maar niet wrc waardig omdat zn motor te groot is
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:22:05 #18
32050 Roadster
Heb jij cabrio ofzo?
pi_22413129
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:54 schreef yup het volgende:

[..]

Ik wel:

Zit je in een FQ400 naast een M3 bij de stoplicht, zie je die gast al denken "wat gaat die sukkel nou weer kunnen doen met zijn overgespoilerde ricerboys car met een dikke taartschep achterop", waarna je hem het licht voor de ogen rijd...

Dat is zeker waar, maar ben benieuwd als we ipv rechtuitbranden (wat bijna elke bestuurder wel kan) een aantal mooie doordraaiers gaan nemen... ik denk dat de FQ400 dan nogsteeds sneller is dan een e46 bmw m3. Eigenlijk moet je m vergelijken met een CSL vind ik, misschien gaat het dan gelijk op kwa bochtengedrag.

Ziet er wel gaaf uit trouwens, en zo'n auto mag een spoiler dragen
If everything is under control, you're not going fast enough!!!
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 07:23:27 #19
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22413132
mooi bakkie
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_22413366
toch is die pagani veeel mooier
Doctor, your bulova plant needs special tending to
Doctor, we need more oxygen we need more co2
Doctor, dr. greenthumb you’re needed
pi_22413606
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 08:19 schreef Snoop_Dogg het volgende:
toch is die pagani veeel mooier
[echtniet]
Renault Clio 1.5 dCi
pi_22414659
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 21:38 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Soww dikke subaru killer
The Stig:
The Subaru is a boy's car. The Evo is a MAN'S car
pi_22414820
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 23:48 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Powered by Xi
XtremeImport?
pi_22414906
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 10:19 schreef saddam_Pinten_man het volgende:

[..]

The Stig:
The Subaru is a boy's car. The Evo is a MAN'S car
amen
pi_22419447
Geef mij dan toch maar de Evo6, persoonlijk vind ik dat de mooiste EVO uit de serie.

pi_22419613
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 10:19 schreef saddam_Pinten_man het volgende:

[..]

The Stig:
The Subaru is a boy's car. The Evo is a MAN'S car
Die aflevering heb ik ook gezien die impreza was nergens meer
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_22419620
lalalala http://www.norrisdesigns.com/ lalalala 773 PK'tjes en 0-100 KM/h 2,7 secs lalala

pi_22419719
Dom japans hok
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 14:29:35 #29
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22419819
No match voor de crazy reno express
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22420820
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:13 schreef Toewan het volgende:
Geef mij dan toch maar de Evo6, persoonlijk vind ik dat de mooiste EVO uit de serie.

[afbeelding]
ja echt de mooiste
pi_22421030
Vette auto, maar doe mij toch maar een Hummer of Landrover
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_22421129
Binnenkort zal er vast ook wel een subaru met 400pk komen

Beter bouwen ze een coupe ala 22B met 400PK
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:14:43 #33
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_22421950
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:32 schreef Impreza_STI het volgende:
Binnenkort zal er vast ook wel een subaru met 400pk komen

Beter bouwen ze een coupe ala 22B met 400PK
ik wil ook
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 16:20:46 #34
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_22422068
Echt sweet.
pi_22422179
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 15:17 schreef -Muse- het volgende:

[..]

ja echt de mooiste
^^ Also with these stupids

En dan EVO 6.5 s.v.p.
pi_22424275
Nice Dat ze dat toch allemaal uit zo'n 2L blokje met turbo weten te trekken, niet te normaal eigenlijk.

Ik heb in de zomervakantie de mogelijkheid gehad om een hele dag in een "standaard" EVO VIII (265 pk) rond te knallen, dat ging al bruut snel (flat out met 260 km/u op de autobahn, beetje Mercedessen opjagen ).

Jammer dat er maar 100 stuks van gebouwd worden, als ik het geld had was er eentje van mij
pi_22425252
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 07:22 schreef Roadster het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar ben benieuwd als we ipv rechtuitbranden (wat bijna elke bestuurder wel kan) een aantal mooie doordraaiers gaan nemen... ik denk dat de FQ400 dan nogsteeds sneller is dan een e46 bmw m3. Eigenlijk moet je m vergelijken met een CSL vind ik, misschien gaat het dan gelijk op kwa bochtengedrag.

Ziet er wel gaaf uit trouwens, en zo'n auto mag een spoiler dragen
En in de regen ben je meestal kansloos in de M3, niet omdat ie niet hard kan in de regen, maar dat je heeeeeel wat skillz nodig hebt om vol te gaan in de regen met een M3... Maar ja, dit ding heeft ook zeer geavanceerde 4x4... Jammer dat er zo weinig van gebouwd gaat worden, blijft gewoon de ultieme rallywagen voor op de weg...
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 19:17:34 #38
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_22425636
Daar hebben een paar jongens hier vorig jaar bewijs voor geleverd...
BMW M3 op semi-slicks, in de slagregen met dik 160 tegen een boom aan parkeren.
Resultaat 2 doden, 2 zwaar gehandicapten.

De bestuurder was notabene nog in bezit van zijn racelicentie ook

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjoewe op 05-10-2004 22:02:08 ]
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_22425974
hehe was in breda bij mits dealer om te kijken voor nieuwe pajero stond er 1 in de showroom, gloed nagel nieuwe, metallic lila

worden tegenwoordig gewoon door importeur naar nederland gehaald, alleen wel gedowngrade voor emissie eissen, dus van standaard 280 naar 265, maar kan chip krijgen met garantie zodat ie naar 315 klimt, ga proberen om als mijn vader die nieuwe pajero daar koopt een proefrit te regelen...
pi_22427237
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 19:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
hehe was in breda bij mits dealer om te kijken voor nieuwe pajero stond er 1 in de showroom, gloed nagel nieuwe, metallic lila

worden tegenwoordig gewoon door importeur naar nederland gehaald, alleen wel gedowngrade voor emissie eissen, dus van standaard 280 naar 265, maar kan chip krijgen met garantie zodat ie naar 315 klimt, ga proberen om als mijn vader die nieuwe pajero daar koopt een proefrit te regelen...
Hij is tegenwoordig gewoon via de dealer te verkrijgen ja, voor 51000 euro ongeveer.
Voorheen was het alleen grijze import.

Ennuh emissie eisen gewoon meteen met 315pk bestellen
pi_22427647
Tja maarja het blijft een auto zonder uitstraling, oftewel; je wordt uitgelachen als je bv. bij een belangrijke vergadering in die wagen komt aanrijden.
Wel gruwelijk snel, wat een korte bak en veel power al niet kan doen.
pi_22427792
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:45 schreef Repeat het volgende:
Tja maarja het blijft een auto zonder uitstraling, oftewel; je wordt uitgelachen als je bv. bij een belangrijke vergadering in die wagen komt aanrijden.
Wel gruwelijk snel, wat een korte bak en veel power al niet kan doen.
Ze lachen je uit totdat ze een keer hebben meegereden
pi_22427886
*verliefd*
Zo is het! En niet anders!
pi_22428426
Kijk, daarom is de EVO nou mijn favoriete wagen: best bang for less bucks!!!

Ikzelf zou trouwens (en ga ook sparen voor) voor een EVO VI met HKS Spec engine: 500 pk en dat is nog "maar" op 1.5 bar, bij hoger octaan benzine (RON106 bijvoorbeeld) blaast de turbo 2 bar . Gelukkig is die motor wel redelijk bullet proof .
pi_22429011
damn .... hebbu
en toen.....
pi_22436614
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:14 schreef pAin het volgende:
Kijk, daarom is de EVO nou mijn favoriete wagen: best bang for less bucks!!!

Ikzelf zou trouwens (en ga ook sparen voor) voor een EVO VI met HKS Spec engine: 500 pk en dat is nog "maar" op 1.5 bar, bij hoger octaan benzine (RON106 bijvoorbeeld) blaast de turbo 2 bar . Gelukkig is die motor wel redelijk bullet proof .
Als je dat bedrag voor die wagen gespaard hebt dan zou ik maar ff doorsparen voor een jaartje bezine
  woensdag 6 oktober 2004 @ 08:16:17 #47
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_22436781
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 07:22 schreef Roadster het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar ben benieuwd als we ipv rechtuitbranden (wat bijna elke bestuurder wel kan) een aantal mooie doordraaiers gaan nemen... ik denk dat de FQ400 dan nogsteeds sneller is dan een e46 bmw m3. Eigenlijk moet je m vergelijken met een CSL vind ik, misschien gaat het dan gelijk op kwa bochtengedrag.

Ziet er wel gaaf uit trouwens, en zo'n auto mag een spoiler dragen
Er is bijna geeneen auto op de wereld met een wegligging als een EVO. Dus denk niet dat ie daar veel van te vrezen heeft!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_22436824
meer als 5 seconden om 60kmph harder te rijden dus..
ghghehehe maar cker geile bak
<hr>
pi_22438050
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 07:40 schreef KeeZ het volgende:

[..]

Als je dat bedrag voor die wagen gespaard hebt dan zou ik maar ff doorsparen voor een jaartje bezine
Dat word niet mn daily driver natuurlijk . Leuk voor op circuit dagen enzo .
pi_22438070
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 20:29 schreef RaTz het volgende:

[..]

Hij is tegenwoordig gewoon via de dealer te verkrijgen ja, voor 51000 euro ongeveer.
Voorheen was het alleen grijze import.

Ennuh emissie eisen gewoon meteen met 315pk bestellen
uhuh stond daar rijklaar voor 52250 pleuro... wel lachen dat typeplaatje bijna halve kofferbak beslaat...
pi_22445022
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 08:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Er is bijna geeneen auto op de wereld met een wegligging als een EVO. Dus denk niet dat ie daar veel van te vrezen heeft!
bron?
pi_22446178
Voordat ik dit bij elkaar gespaard heb wordt die EVO allang niet meer gemaakt
  woensdag 6 oktober 2004 @ 19:23:09 #53
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_22449268
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:10 schreef Repeat het volgende:

[..]

bron?
Werk bij het Europees hoofdkantoor van Mitsu!! We hebben een afdeling die vergelijke test doet! Dus bron is

www.mitsubishi-motors-euro.com
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_22449622
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 19:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Werk bij het Europees hoofdkantoor van Mitsu!! We hebben een afdeling die vergelijke test doet! Dus bron is

www.mitsubishi-motors-euro.com
Ik zie nergens een vergelijkende test? Rondetijden ed? Nog geen onderbouwing gezien voor de uitspraak dat de EVO bijna geen concurrenten heeft qua wegligging. Ben wel benieuwd namelijk
pi_22449938
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 19:40 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik zie nergens een vergelijkende test? Rondetijden ed? Nog geen onderbouwing gezien voor de uitspraak dat de EVO bijna geen concurrenten heeft qua wegligging. Ben wel benieuwd namelijk
this calls for an expert

let's bring in the Stig!!
pi_22450042
1st
Porsche Carerra GT - 1:19.8

2nd
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9

3rd
Ford GT - 1.21.9

Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3

Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3

5th
Murcielago - 1.23.7

Zonda - 1.23.8

Koenigsegg - 1.23.9

Noble - 1.25.0

Gallardo - 1.25.8

Lotus Exige - 1.26.4

Chevrolet Corvette - 1.26.8

Porsche 911 GT3 - 1.27.2

TVR 350c - 1.27.5

Then:

BMW M3 CSL - 1.28.0

MG SV - 1.28.6

Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9

BMW Alpine Z8 - 1.29.0

Mercedes CL65 - 1.29

Alfa 3.7 GTA - 1.30.0

Subaru Impreza STI - 1.30.1

Aston Martin DB7 GT - 1.30.4

Audi S4 - 1.30.9

Porsche 911 turbo - 1.31.0

Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3

http://www.bbc.co.uk/topgear/powerlaps/

En dat is een normale Evo, laat staan als deze Evo op de baan gooien, ik denk dat ie echt wel in de buurt van een GT3RS oid komt hoor...
pi_22450099
and the stig was there....

hehe maar idd denk wel dat ie een heel eind zal komen! maar je kan moeilijk appels met peren vergelijken, iets met massa meer pk is relatief sneller dan wagen met goede wegligging op rechte stukken, in de bochten trekt ie dat weer bij

staat ergens op internet een filmpje met een lotus elise die op een circuit een ferrari F40 gewoon redelijk bij houdt, rechte stuk trekt ie weg en hard, maar in de bochten loopt ie weer giga in
pi_22450113
btw strange dat ze geen Enzo hebben getest...
pi_22450160
De Evo , echt een schitterende wagen
  woensdag 6 oktober 2004 @ 20:13:00 #60
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_22450178
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 20:05 schreef yup het volgende:
1st
Porsche Carerra GT - 1:19.8

2nd
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9

3rd
Ford GT - 1.21.9

Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3

Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3

5th
Murcielago - 1.23.7

Zonda - 1.23.8

Koenigsegg - 1.23.9

Noble - 1.25.0

Gallardo - 1.25.8

Lotus Exige - 1.26.4

Chevrolet Corvette - 1.26.8

Porsche 911 GT3 - 1.27.2

TVR 350c - 1.27.5

Then:

BMW M3 CSL - 1.28.0

MG SV - 1.28.6

Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9

BMW Alpine Z8 - 1.29.0

Mercedes CL65 - 1.29

Alfa 3.7 GTA - 1.30.0

Subaru Impreza STI - 1.30.1

Aston Martin DB7 GT - 1.30.4

Audi S4 - 1.30.9

Porsche 911 turbo - 1.31.0

Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3

http://www.bbc.co.uk/topgear/powerlaps/

En dat is een normale Evo, laat staan als deze Evo op de baan gooien, ik denk dat ie echt wel in de buurt van een GT3RS oid komt hoor...
Lijstje klopt niet
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  woensdag 6 oktober 2004 @ 20:16:53 #61
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22450253
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 20:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
btw strange dat ze geen Enzo hebben getest...
er zijn er maar 399 van ofzo? en die waren allemaal al verkocht
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_22450386
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 20:16 schreef seto het volgende:

[..]

er zijn er maar 399 van ofzo? en die waren allemaal al verkocht
dan nog de SLR is er ook nog niet echt zo beschikbaar, zelfde geld voor Zonda, Koenigseg etc... denk dat ferrari niet durfde ofzo...
pi_22450884
Herr.Flick, wtf klopt er niet aan het komt verdomme van de officiele TG site
  woensdag 6 oktober 2004 @ 20:59:19 #65
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_22451204
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef yup het volgende:
Herr.Flick, wtf klopt er niet aan het komt verdomme van de officiele TG site
Zoiets moest het zijn

quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 20:05 schreef yup het volgende:
1st
Porsche Carerra GT - 1:19.8

2nd
Mercedes McLaren SLR - 1.20.9

3rd
Ford GT - 1.21.9

Joint 4th
Ferrari 360 CS - 1.22.3

Joint 4th
Porsche GT3 RS - 1.22.3

5th
Murcielago - 1.23.7

Zonda - 1.23.8

Kqueeinnieeggszyekkgg - 1.23.9

Noble - 1.25.0

Gallardo - 1.25.8

Lotus Exige - 1.26.4

Chevrolet Corvette - 1.26.8

Porsche 911 GT3 - 1.27.2

TVR 350c - 1.27.5

Then:

BMW M3 CSL - 1.28.0

MG SV - 1.28.6

Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9

BMW Alpine Z8 - 1.29.0

Mercedes CL65 - 1.29

Alfa 3.7 GTA - 1.30.0

Subaru Impreza STI - 1.30.1

Aston Martin DB7 GT - 1.30.4

Audi S4 - 1.30.9

Porsche 911 turbo - 1.31.0

Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3

http://www.bbc.co.uk/topgear/powerlaps/

En dat is een normale Evo, laat staan als deze Evo op de baan gooien, ik denk dat ie echt wel in de buurt van een GT3RS oid komt hoor...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_22451331
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 20:05 schreef yup het volgende:
laptime lijstje...

En dat is een normale Evo, laat staan als deze Evo op de baan gooien, ik denk dat ie echt wel in de buurt van een GT3RS oid komt hoor...
Dat was een EVO VIII FQ320 (320 pk). Is geen normale (265 pk standaard) EVO. De Impreza STi in dat lijstje is de Impreza STi WR1. (2.5l Turbo boxer motor met iets van 300 pk)
V10
pi_22451439
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:04 schreef M5 het volgende:

[..]

Dat was een EVO VIII FQ320 (320 pk). Is geen normale (265 pk standaard) EVO. De Impreza STi in dat lijstje is de Impreza STi WR1. (2.5l Turbo boxer motor met iets van 300 pk)
Het verschil tussen 400 pk en 320 pk is nog steeds ongelofelijk groot. Ik blijf bij mijn mening
pi_22451553
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:07 schreef yup het volgende:

[..]

Het verschil tussen 400 pk en 320 pk is nog steeds ongelofelijk groot. Ik blijf bij mijn mening
Zo'n 400 pk evootje komt wel in de buurt denk ik..

ene.. d'r klopt wel degelijk iets niet aan de top-gear power-laptime-list... de Spyker C8 Spyder is missing! Niet dat ik het heel erg vind.. maar dat ding reed wel 1:27.nogwat.
V10
pi_22452826
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:04 schreef M5 het volgende:

[..]

Dat was een EVO VIII FQ320 (320 pk). Is geen normale (265 pk standaard) EVO. De Impreza STi in dat lijstje is de Impreza STi WR1. (2.5l Turbo boxer motor met iets van 300 pk)
De STi WR1 is een 2.0 liter en geen 2.5
pi_22454328
Zonder meer fantastische prestaties, maar hij mist inderdaad uitstraling. Sterker nog, ik vind hem gewoon lelijk. Zo'n motor en techniek schreeuwen gewoon om een even mooie aankleding... en wat krijg je dan? Een afschuwelijk lelijke 4 deurs gezinsbak

Ik zou het geweldig vinden om er in te rijden, maar zodra ik moest uitstappen of naar mijn auto lopen dan knaagde het weer dat het toch zo'n lelijk ding is van buiten...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22454395
Sorry maar die Evo is ook niet mooi.

Hij ziet er MONSTERLIJK uit. Net als de PimPreza...

Verder zijn deze dingen niet gemaakt voor hoge snelheden, ga 280 rijden met een Impreza Pimpreza/Evo op de afsluitdijk, kunnen ze je uit het Ijsselmeer vissen

[ Bericht 2% gewijzigd door yup op 06-10-2004 22:57:30 ]
pi_22490277
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 22:49 schreef yup het volgende:

Verder zijn deze dingen niet gemaakt voor hoge snelheden, ga 280 rijden met een Impreza Pimpreza/Evo op de afsluitdijk, kunnen ze je uit het Ijsselmeer vissen
Het zijn ook Rally-auto's, dus het gaat meer om acceleratie en grip dan om hoge snelheden.

Ik rijd zelf ook liever met 80 door een scherpe bergbocht dan met 230 over de snelweg
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_22492251
Ik heb van het weekend de mogelijkheid gehad om in een standaard EVO VIII te rijden! Ik heb helaas nog maar 6 maanden mijn rijbewijs, en dus ook zeer weinig ervaring met auto's met zoveel vermorgen (lees 0), dat ik niet echt heeel hard door de bochten durfde te denderen, maar wel paar keer flink geaccelereerd. En echt ongelooflijk hoe hard die dan gaat, zonder wielspin vol gas wegtrekken is echt wel bijzondere ervaring. De bochten die ik met beetje snelheid heb genomen lag de EVO als een blok op de weg, maar ben lang niet tot de limiet gegaan.
Na 20minuten moest ik de auto weer terug geven en stapte ik met een rood hoofd en een lichaam vol adrenaline uit, super vet!
pi_22492479
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 21:56 schreef Impreza_STI het volgende:

[..]

De STi WR1 is een 2.0 liter en geen 2.5
Je hebt gelijk.
V10
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 16:56:11 #76
76248 Stakkertje
Saus voor over de pasta!
pi_22493085
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
Daar hebben een paar jongens hier vorig jaar bewijs voor geleverd...
BMW M3 op semi-slicks, in de slagregen met dik 160 tegen een boom aan parkeren.
Resultaat 2 doden, 2 zwaar gehandicapten.

De bestuurder was notabene nog in bezit van zijn racelicentie ook
Ehm... ik weet nog wel wat meer over dit verhaaltje... 2 van die mensen zaten namelijk bij mij op school.

Twas een BMW M3 CSL op een weg na bij Bilthoven waar je 80 mocht. Zware regen met 180 uit de bocht gevlogen, door de eerste boom heen rollend door de lucht tegen een volgende boom aan. Passagier uit het raam geslingerd, auto kwam boven op hem terecht. Bestuurder en passagier voorin op slag dood, passagiers achterin zwaar verbrand doordat de auto gelijk na de botsing in brand vloog. Eén van de passagiers achterin overleed na een kwartier en de andere heeft nog 3 dagen in het ziekenhuis gelegen waarna hij ook bezweek.

Rust zacht.
Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!
pi_22493679
Mitsubishi Evo, een van de weinige auto's waar een achterspoiler daadwerkelijk past.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_22494424
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:25 schreef Kluupkluup het volgende:
Mitsubishi Evo, een van de weinige auto's waar een achterspoiler daadwerkelijk past.
je maakt een grapje hoop ik toch?
pi_22497709
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 16:56 schreef Stakkertje het volgende:

[..]

Ehm... ik weet nog wel wat meer over dit verhaaltje... 2 van die mensen zaten namelijk bij mij op school.

Twas een BMW M3 CSL op een weg na bij Bilthoven waar je 80 mocht. Zware regen met 180 uit de bocht gevlogen, door de eerste boom heen rollend door de lucht tegen een volgende boom aan. Passagier uit het raam geslingerd, auto kwam boven op hem terecht. Bestuurder en passagier voorin op slag dood, passagiers achterin zwaar verbrand doordat de auto gelijk na de botsing in brand vloog. Eén van de passagiers achterin overleed na een kwartier en de andere heeft nog 3 dagen in het ziekenhuis gelegen waarna hij ook bezweek.

Rust zacht.
Klopt, dat heb ik vorig jaar ook gehoord. Ik zit namelijk op de IVA in driebergen, en toen ging het erover dat er één of meerdere iva-leerlingen in die wagen zaten. En wat ik ook hoorde, was dat ze ver over de 200 km/u hadden gereden.

Die boom was gewoon op een paar meter hoogte afgeknapt
Triest ongeluk, zeker voor de andere 3 die in de auto zaten, maar hadden ook beter moeten weten......<200 of 200+ rijden op een 80 weg in de regen
Weet trouwens niet zeker of het wel een CSL was (die werd toch pas eind 2003 een keer leverbaar), anders is het helemaal lomp, want die banden hebben haast geen grip bij nat weer. Semi-slicks zoals al werd gezegd
pi_22503042
200 door de regen is dom ook al ben je 40 jaar oud en heb je 1000 jaar rijervaring

Was geen CSL heb ik gehoord.

Komt gewoon door de brede banden.

Brede banden in regen + keihard knallen = vragen om aquaplaning. En ik weet hoe dat voelt, want ik heb het meegemaakt met 140 (Duitsland) ofzo toen me ma reed in onze wagen... Echt eng gevoel je kan geen moer meer doen, gelukkig door heel licht te sturen toch gecorrigeerd.

Maar ja. Ik blijf erbij. Die Evo's en Pimpreza's zijn niet gemaakt voor hoge snelheden (door die spoilers stijgen ze op man )...
pi_22503137
Een Impreza zonder (hoge) spoiler is geen Impreza
pi_22508644
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:10 schreef yup het volgende:

Maar ja. Ik blijf erbij. Die Evo's en Pimpreza's zijn niet gemaakt voor hoge snelheden (door die spoilers stijgen ze op man )...
Ik reed in een EVO VIII (wel met hoge carbon spoiler natuurlijk) 260 km/u op de autobahn, en dat ding lag nog verassend goed en stabiel op de weg. Geen problemen mee
pi_22509444
Ok.

Probeer 250+ met een Pimpreza op de afsluitdijk, wedde dat ze je uit de Ijsselmeer kunnen vissen?
pi_22510159
Wat zijn dit voor kansloze discussies?
Beetje discussieren of je wel of niet met 250 over de afsluitdijk kan rijden, who fucking cares. Je bent zowiezo al geestelijk gehandicapt als je het met elke wagen dan ook doet.
pi_22510195
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:13 schreef Toewan het volgende:
Geef mij dan toch maar de Evo6, persoonlijk vind ik dat de mooiste EVO uit de serie.

[afbeelding]
Waar is deze foto gemaakt?

De auto, en de plek waar die staat, lijken precies op wat ik ook heb gezien afgelopen vakantie.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_22552014
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:14 schreef Impreza_STI het volgende:
Een Impreza zonder (hoge) spoiler is geen Impreza
Er past geen hoge spoiler op mijn 5-deurs...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_22556913
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 13:55 schreef Repeat het volgende:
Wat zijn dit voor kansloze discussies?
Beetje discussieren of je wel of niet met 250 over de afsluitdijk kan rijden, who fucking cares. Je bent zowiezo al geestelijk gehandicapt als je het met elke wagen dan ook doet.
wat een kansloze opmerking
pi_22557550
Mooi ding en erg snel ook al betwijfel ik of hij die tijd tot de 100 kan waarmaken. Ik denk dat die daar te zwaar voor is. Maar die zonda maak op een beetje snelheid echt met gemak gehakt van zo'n evo.
Zolang m'n baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk!
pi_22558246
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:55 schreef Veilside_red het volgende:
Mooi ding en erg snel ook al betwijfel ik of hij die tijd tot de 100 kan waarmaken. Ik denk dat die daar te zwaar voor is. Maar die zonda maak op een beetje snelheid echt met gemak gehakt van zo'n evo.
4x4, turbomotor + beestachtige trekkracht + genoeg pk's, denk dat ie 0-100 wel waarmaakt hoor...
pi_22558919
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 13:55 schreef Repeat het volgende:
Wat zijn dit voor kansloze discussies?
Beetje discussieren of je wel of niet met 250 over de afsluitdijk kan rijden, who fucking cares. Je bent zowiezo al geestelijk gehandicapt als je het met elke wagen dan ook doet.
Ik heb wel eens 260 gereden in mijn supra. Wil je me aanraken?

Dat jouw Ford Ka al onstabiel is bij 100km/u, betekent niet dat echte auto's dat ook zijn bij 250.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22558973
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik heb wel eens 260 gereden in mijn supra. Wil je me aanraken?

Dat jouw Ford Ka al onstabiel is bij 100km/u, betekent niet dat echte auto's dat ook zijn bij 250.
Define "echt auto".
pi_22560297
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik heb wel eens 260 gereden in mijn supra. Wil je me aanraken?

Dat jouw Ford Ka al onstabiel is bij 100km/u, betekent niet dat echte auto's dat ook zijn bij 250.
Echte auto's komen uit Duitsland of Italie

Hardrijden op de snelweg (duisland of franrijk ofzo) is tof

Maar die snelheden op de afsluitdijk en er dan ook nog over discussieren slaat natuurlijk nergens op. Dat is gewoon onverantwoordelijk.
pi_22562345
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:06 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ik heb wel eens 260 gereden in mijn supra. Wil je me aanraken?

Dat jouw Ford Ka al onstabiel is bij 100km/u, betekent niet dat echte auto's dat ook zijn bij 250.
Ikkuh
pi_22562673
Wat een stel moraalriddende apen hier.

Waarom afsluitdijk als voorbeeld?

Ijsselmeer ligt er naast, en het is een dijk waardoor je door de wind eraf kan vliegen, dat is ook de grap, met een Pimpreza waai je gewoon de Ijsselmeer in @ 250+
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:22:18 #95
76248 Stakkertje
Saus voor over de pasta!
pi_22727707
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:10 schreef yup het volgende:
200 door de regen is dom ook al ben je 40 jaar oud en heb je 1000 jaar rijervaring

Was geen CSL heb ik gehoord.

Komt gewoon door de brede banden.

Brede banden in regen + keihard knallen = vragen om aquaplaning. En ik weet hoe dat voelt, want ik heb het meegemaakt met 140 (Duitsland) ofzo toen me ma reed in onze wagen... Echt eng gevoel je kan geen moer meer doen, gelukkig door heel licht te sturen toch gecorrigeerd.

Maar ja. Ik blijf erbij. Die Evo's en Pimpreza's zijn niet gemaakt voor hoge snelheden (door die spoilers stijgen ze op man )...
Die gast waarvan de auto was en die de auto bestuurde zat bij mij op school -> Het was een CSL
Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine! Mine!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:12:45 #96
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_22728758
beetje jammer dat het zoveel gaat over 250 rijden. Ik denk dat je vaker met 90 door de bocht gaat

Nette kar, dat zeker.. Mooier dan een impreza imho
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')